home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1078 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Din cykeldag
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Din cykeldag  (Læst 158228 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller

Sv: Din cykeldag.
« Svar #465: 06 Feb 2013, 22:59 »

I morgen eller overmorgen kommer min PC-upgrade til min Tacx Flow, så skal jeg til at se real life videoer, køre VR, multiplayer online osv... Håber virkelig det kan gøre en ellers jævnt kedelig Tacx-træning noget bedre!!  Smiley

Jeg ville virkelig ønske at jeg havde råd til sådan noget, men mine penge bliver prioriteret anderledes, og man kan jo ikke have råd til det hele. Jeg kører på en gammel hometrainer, der snart er 9 år gammel, men den fungerer upåklagelig, og skal nok sørge for at jeg stadig lider Smiley

Mht. Race24, så var en fra klubben deroppe og køre sidste år, og han sagde at det var fedt... Dog ville jeg nok ikke køre sådan et løb, da jeg synes det er alt for tidskrævende (at omlægge træningen for ét løb), og så er det også ret dyrt, synes jeg Smiley

Risom
Manager

« Svar #466: 06 Feb 2013, 23:18 »

Mht. Race24, så var en fra klubben deroppe og køre sidste år, og han sagde at det var fedt... Dog ville jeg nok ikke køre sådan et løb, da jeg synes det er alt for tidskrævende (at omlægge træningen for ét løb), og så er det også ret dyrt, synes jeg Smiley

Vi deltager også bare for oplevelsens skyld, men også for at have noget at træne op til. Desuden cykler jeg/vi ikke på noget godt niveau, i modsætning til dig ( Wink ), så jeg kan sagtens følge dine synspunkter.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #467: 07 Feb 2013, 09:58 »

Jeg ville virkelig ønske at jeg havde råd til sådan noget, men mine penge bliver prioriteret anderledes, og man kan jo ikke have råd til det hele. Jeg kører på en gammel hometrainer, der snart er 9 år gammel, men den fungerer upåklagelig, og skal nok sørge for at jeg stadig lider Smiley

Jeg har egentlig bare en almindelig Tacx Flow fra 2010, som jeg så har købt en upgrade til for 1400 kr. Den giver mig virtual reality, real life video og mulighed for online-race. Så egentlig ikke den helt store investering. Eneste minus er at min hjemmetræner kun kan simulere op til 5-6 % på stigningerne, så næste år vil jeg formentlig lede efter en brugt Tacx der kan simulere op til 20 % for at få den fulde oplevelse ud af det (ikke at jeg gider køre 20 % stigninger, men for at kunne udnytte real life maksimalt).

Cool du har en blog! Det billede du har på seneste indlæg er med ryttere fra min klub, FBL, så troede lige du var en af "os" Smiley...  Det er mange løb du har på din sæsonplan, jeg er dybt misundelig!! Hehe

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #468: 07 Feb 2013, 12:48 »

Hæhæ billedet blev bare lige tyv-stjålet fra Google. Mht bloggen så sker der bare ikke det helt store her om vinteren. Det bliver nok lidt sjovere når vi rammer sommeren, hvor der kommer lidt pre- og postanalyser fra løbene (ikke alle dog). Så her nu er bloggen lidt ligegyldig at læse, med mindre man vil høre mig brokke mig over vejret Smiley

Min hometrainer kan ikke tilsluttes noget som helst - så gammel er den! Så hvis jeg skulle have en ny der kunne komples op ville det nemt runde 3000 kr. og der går mine penge prioriteter andre steder (fx ny vintercykel til næste år).

De løb er de jeg har planlagt - der kan jo komme ændringer. Sidste år var der ca. 30 planlagt, men 2 styrt og en fodboldtur til Hamborg gjorde at jeg "mistede" 5 løb der. Og valgte at droppe 1 løb i Hedensted efter min oprykning fordi jeg ikke havde distancen til at køre ca. 100 km i et meget kuperet terræn. Så trænede i stedet selv, da det er voldsomt ødelæggende for moralen at blive smidt efter 20 km. Smiley

Risom
Manager

« Svar #469: 01 Mar 2013, 16:51 »

Ventetiden endelig ovre! Det gode vejr blev her i eftermiddag udnyttet til årets første cykeltur fra min side  Smiley

Det blev til små 44 km med et snit på 27,4 km/t. Det er jeg egentligt fint tilfreds med i og med, at det var den første tur. Desuden har jeg haft en del løb og fodbold i denne uge, så det kunne også mærkes lidt i benene...

Batigol
Manager

Sv: Din cykeldag
« Svar #470: 01 Mar 2013, 16:56 »

Det er lidt irriterende at min cykel står i Randers (og mangler et hjul), for jeg ville godt nok gerne have været ude i dette vejr. Jeg har slet ikke fået cyklet siden jeg ved ikke hvornår, så jeg vil meget gerne igang igen.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

jona633c
Ynglingespiller

« Svar #471: 01 Mar 2013, 19:07 »

Så blev det forår og godt vejr.. halvanden måned til sæsonstart.. fik kørt 55 km ganske stille og roligt... formen skal dog lige i gang.. men glæder mig til at køre u17 !

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #472: 01 Mar 2013, 19:10 »

Hvis det var din først tur i år, så bliver det sgu ikke sjovt for dig i U17. Men jeg forstår vel forkert? Smiley

Jeg fik trænet 47 timer i februar som var med hometrainer og på landevejen hvor det blev til 1040 kilometer.

jona633c
Ynglingespiller

« Svar #473: 01 Mar 2013, 20:10 »

Nej - overhovedet ikke. Jeg er en lille smule bag ud i forhold til det som man skal, men har lige skulle vænne mig til min første vinter som linces-rytter. Så nej, overhovedet ikke min første landevejs tur. Det var ment som den første i "foråret". Smiley

Thomas K
Ynglingespiller

« Svar #474: 01 Mar 2013, 20:47 »

Jeg kom også i gang i dag. En trilletur på 42 km. Jeg bygger langsomt på :-)

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #475: 01 Mar 2013, 23:40 »

Nej - overhovedet ikke. Jeg er en lille smule bag ud i forhold til det som man skal, men har lige skulle vænne mig til min første vinter som linces-rytter. Så nej, overhovedet ikke min første landevejs tur. Det var ment som den første i "foråret". Smiley

Hehe okay, ja, for der skal trænes voldsomt meget som U17-rytter. Så hvis det var første tur, var du sgu på røven med 1 måned til sæsonstart Smiley

Batigol
Manager

« Svar #476: 07 Apr 2013, 20:29 »

Nå, min forårsdebut blev ikke lige helt som jeg havde håbet på den ville blive. Det blev til en kort tur i regn, hagl, blæst og kulde. Jeg ville egentlig have været længere end de 26,50 som jeg endte med at køre, men jeg havde ikke fået nogle briller med så haglen blev lidt for meget for mig og mine øjne, og så tog jeg en noget kortere tur. Det gik dog nogenlunde fint, med et snit på 27 i timen, hvilket jeg var fint tilfreds med taget omstændighederne i betragtning.

« Seneste Redigering: 07 Apr 2013, 21:06 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Risom
Manager

« Svar #477: 07 Apr 2013, 21:04 »

Jeg har været afsted fire gange her i året, hvor jeg har fået det til at passe med solskin.  Peace Regner med at skulle afsted på en god lang tur i morgen (måske 50 km), hvor jeg har fri grundet lockout, og at det skal blive fint cykelvejr taget forholdene i betragtning.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #478: 17 Apr 2013, 22:22 »

Hvad så cykel-freaks. Er I kommet ud på landevejen?

Jeg har allerede rundet 900 km. i denne måned. I dag (og i går) var vejret fremragende, og jeg kørte praktisktalt i sommertøj (dog med 2 svedetrøjer og løse ærmer). Det var perfekt!

Risom
Manager

« Svar #479: 17 Apr 2013, 22:25 »

Jeg har lige rundet de 250 km, men det er jo ingenting i forhold til dig....

Er forresten begyndt at køre med i den lokale cykelklub en gang i mellem, hvis der ikke er noget i vejen. Dejligt nok at køre lidt hurtigere sammen med andre i en gruppe. Men jeg har da planer om at skal til at komme godt i gang nu her, da race24 venter om to måneder. Smiley

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010