home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 906 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Din cykeldag
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Din cykeldag  (Læst 158315 gange)
sebbe
Reserveholdsspiller

Sv: Din cykeldag.
« Svar #435: 17 Sep 2012, 09:07 »

Jeg regner med at holde 2-3 ugers pause når vi når til oktober, og så skal formen igen bygges op igen, frem mod næste sæson.

Har kun fået cyklet omkring 300 km denne måned pga styrt først på måneden. I Aalborg røg jeg ned efter sølle 15 km og slog albue, og specielt mit håndled som sradig er ømt, og gør det svært at holde fast i styret. Men håber at de er i orden til næste uge på hjemmebane i Haderslev, og specielt til flade Tønder hvor der også er 800 meter brosten!
Men er efterhånden træt af at træne. Pt. træner jeg kun for at holde mig i form til sæsonens sidste løb. Har rundet 7300 km i år på cyklen, og tror mindst jeg rammer 10.000 i år.
Skidt, at du har været styrtet. Hvilket løb skal du kører i Tønder? Du skal vel igennem Møgeltønder, eftersom du snakker om brosten?

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #436: 17 Sep 2012, 11:39 »

Skidt, at du har været styrtet. Hvilket løb skal du kører i Tønder? Du skal vel igennem Møgeltønder, eftersom du snakker om brosten?

Jeps, det er licensløbet, lørdag d. 29.

Og ja, vi skal igennem Møgeltønder, hvor vi rammer brostenene foran slottet. Smiley Nu er det efterhånden mange år siden jeg har kørt på disse brosten, men jeg har altid haft gode erfaringer med dem, så glæder mig til at prøve det igen Smiley

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #437: 04 Okt 2012, 22:38 »

http://tolboll-bloggen.blogspot.dk/

Jeg har forresten oprettet en blog, hvor jeg vil redegøre for mine tanker omkring cykling, og omkring mine løb.

Tidspunktet for at have oprettet bloggen er måske lidt dårlig, nu hvor sæsonen er slut, men jeg fik bare en ustyrlig skrivelyst her i weekenden Wink

Risom
Manager

« Svar #438: 06 Okt 2012, 11:48 »

Meget spændende læsning, Spezialized Smiley

Skal selv ud og nyde, at det er vindstille i dag senere.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #439: 14 Nov 2012, 23:09 »

Er folk gået helt i stå, nu hvor vejret er blevet koldt og træls?

Jeg er selv afsted ca. 2-3 gange om uden, men supplere træningen med spinning og vægttræningen hvis vejret er helt uretfærdigt Smiley

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

« Svar #440: 15 Nov 2012, 00:24 »

Jeg har sidste år erhvervet mig en hometrainer og nu har jeg i et par dage gået og prøvet at tage mig sammen til at sætte den op, så nu må vi se om jeg ikke kan få den sat op i løbet af weekenden! Smiley
også må 2013 være året hvor jeg for alvor kommer igang med at cykle Smiley

Risom
Manager

« Svar #441: 15 Nov 2012, 10:31 »

Er folk gået helt i stå, nu hvor vejret er blevet koldt og træls?

Jeg er selv afsted ca. 2-3 gange om uden, men supplere træningen med spinning og vægttræningen hvis vejret er helt uretfærdigt Smiley

Satte mig et mål i starten af året, at jeg skulle nå 3000 km i år og er nu på 2947 km, så skal nok nå det Smiley

Kører efterhånden kun, når vejret er til det, men er begyndt at løbetræne i stedet for..

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #442: 09 Jan 2013, 16:55 »

Har fået ny cykel herop til den nye sæson! Har fået en Specialized Tarmac SL4 Pro, da min gamle cykel var lidt for lille til mig. Nu venter jeg så bare på at vejret er nogenlunde, så jeg kan komme ud at kører min første tur. Det kan kun blive godt. Smiley

Morten-Loft
Ynglingespiller

« Svar #443: 09 Jan 2013, 17:00 »

Har fået ny cykel herop til den nye sæson! Har fået en Specialized Tarmac SL4 Pro, da min gamle cykel var lidt for lille til mig. Nu venter jeg så bare på at vejret er nogenlunde, så jeg kan komme ud at kører min første tur. Det kan kun blive godt. Smiley
Lyder godt Smiley
Husk nu at passe på den, havde en ven for en måned siden som også lige havde fået en Specialized, 5 dage efter var den blevet stjålet selvom han havde 2 låse og den var låst fast til et cykelstativ med en kæde Skuffet

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #444: 11 Jan 2013, 15:12 »

Er der slet ikke noget der cykler lige for tiden? Jeg har selv fået cyklet 235 km. indtil videre i januar, hvilket ikke er helt nok. Har haft ture nok, men de er desværre ikke blevet så lange, pga. noget tidspres. Men regner med at få min første +100 km i morgen.

Sæsonen er allerede i fuld gang! Smiley

Risom
Manager

« Svar #445: 11 Jan 2013, 15:15 »

Er der slet ikke noget der cykler lige for tiden? Jeg har selv fået cyklet 235 km. indtil videre i januar, hvilket ikke er helt nok. Har haft ture nok, men de er desværre ikke blevet så lange, pga. noget tidspres. Men regner med at få min første +100 km i morgen.

Sæsonen er allerede i fuld gang! Smiley

Thumbs Up Du er vel i gang med at træne op til lincens-løbene igen i år, eller hvad? Smiley

- For mig står den p.t. løbetræning, og venter lige til frosten er væk med at cykle. 2 venner og jeg har tilmeldt os race24, som er et løb ligesom le mans (bare på cykel) på en racerbane på Djursland, så vi har noget at træne op til. Wink

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #446: 11 Jan 2013, 17:33 »

Thumbs Up Du er vel i gang med at træne op til lincens-løbene igen i år, eller hvad? Smiley

- For mig står den p.t. løbetræning, og venter lige til frosten er væk med at cykle. 2 venner og jeg har tilmeldt os race24, som er et løb ligesom le mans (bare på cykel) på en racerbane på Djursland, så vi har noget at træne op til. Wink

Jeps, det er jeg. Og kravene er jo højere i år, end sidste år, nu hvor det er C i stedet for D. Dog er mit mål faktisk først at toppe formen i maj måned, når vi skal køre i Sønderborg, som må betegnes som godt gammeldags flad.

Planen er, at få kørt ca. 1200-1400 km pr. måned inden (alt efter vejret, for kører ikke i sne, og for voldsom frost), hvor der toppes med en tur i de franske bjerge i slut marts (Påskeferien). Og derefter har jeg så 4-5 løb til at komme i løbs form, og så slå til i Sønderborg Smiley

Så flere kilomenter i stængerne, mindre kilo på kroppen Wink

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #447: 12 Jan 2013, 09:26 »

Og så bliver det (igen) en tur på inddørsrullen... Det er så fucking kedeligt  ticked off

Wink

UlrikE
Juniorspiller
**

« Svar #448: 12 Jan 2013, 10:33 »

Så tag da ud på landevejen. Lidt frost har aldrig skadet nogen, eller du kan tage en tur i skoven hvis det er en mulighed for dig.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #449: 12 Jan 2013, 10:37 »

Så tag da ud på landevejen. Lidt frost har aldrig skadet nogen, eller du kan tage en tur i skoven hvis det er en mulighed for dig.

Jeg går ikke ud fra at en landevejs cykel har så godt af det salt der ligger når der er frost, det er vel det som er problemet Smiley

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010