home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 986 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Din cykeldag
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Din cykeldag  (Læst 158504 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller

Sv: Din cykeldag.
« Svar #345: 22 Jun 2012, 12:04 »

Er jeg den eneste der efterhånden er ved at blive små-deprimeret af det danske "sommervejr"? Altså, jeg får trænet mine kilometer, men kan godt mærke at hvis der ikke snart kommer bare noget der minder om +18 grader og uden regn så bliver det hele bare så pisse surt.

I hvert fald under træning. Til løb foretrækker jeg sjovt nok max 13-14 grader, regn og masser af vind Opstemt

Risom
Manager

« Svar #346: 28 Jun 2012, 17:47 »

Har sat mig et mål som går på, at fra og med i tirsdags og t.o.m fredag(skal på ferie der) lige inden Touren slutter - 3½ uge - skal jeg nå at cykle 1000 km. De første 102 er kørt.

I næste uge skal jeg arbejde meget, men derefter består kun 2 ting i mit hoved; Tour de France og cykling Opstemt

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #347: 28 Jun 2012, 20:36 »

Har sat mig et mål som går på, at fra og med i tirsdags og t.o.m fredag(skal på ferie der) lige inden Touren slutter - 3½ uge - skal jeg nå at cykle 1000 km. De første 102 er kørt.

I næste uge skal jeg arbejde meget, men derefter består kun 2 ting i mit hoved; Tour de France og cykling Opstemt

Held og lykke - det skal nok lykkedes Smiley

dalle112
Førsteholdsspiller

« Svar #348: 28 Jun 2012, 21:31 »

Har kørt et par ture de sidste par dage:

Mandag: små 33 km, gennemsnit på  26 km/t
Onsdag: 55 km, gennemsnit på 25,5 km/t
Torsdag: 55 km, gennemsnit på 24,5 km/t

Turene bliver kørt omkring vejle fjord og elbo-ruten Smiley

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #349: 28 Jun 2012, 21:35 »

Rutinerede 20 kilometer. Aner ikke hvor hurtigt jeg kørte dem, men det var sgu en dejlig tur i et godt vejr og på en kuperet rute. Kan bestemt ikke afskrives, at jeg skal ud på ruten de næste par dage heller.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #350: 28 Jun 2012, 21:43 »

Rutinerede 20 kilometer. Aner ikke hvor hurtigt jeg kørte dem, men det var sgu en dejlig tur i et godt vejr og på en kuperet rute. Kan bestemt ikke afskrives, at jeg skal ud på ruten de næste par dage heller.
Skal vi rulle os en tur, efter jeg kommer hjem fra ferie?

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #351: 01 Jul 2012, 19:14 »

Kørte 110 km i dag, med en gennemsnitsfart på 27,9. Det skal lige siges at vi var tre, som kørte til Aabenraa. Hjarupvej-bakken som ligger i Aabenraa er nok noget nær den ondeste bakke jeg har prøvet. Dens længde er 450 meter, hvilket måske ikke er så meget, men når den samtidig har en gennemsnitlig stigningsprocent på 10%, så gør det ondt. Den runder i øvrigt de 18% oppe i toppen. Av for den.

Jeg er faktisk ret stolt af at have kørt de 110 km i dag, eftersom jeg har brugt de sidste fem dage på druk på grund af min færdiggjorte studentereksamen. Smiley
« Seneste Redigering: 01 Jul 2012, 19:16 af sebbe » Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #352: 01 Jul 2012, 19:21 »

Lyder som en fed tur, specielt fordi i er 3 som kører sammen. Det betyder en hel masse at man kan trække for hinanden.

Har desværre ikke selv været ude og rulle endnu, men håber da snart at komme ud på min sædvanlige tur på omkring de 70.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #353: 01 Jul 2012, 23:05 »

Kørte 110 km i dag, med en gennemsnitsfart på 27,9. Det skal lige siges at vi var tre, som kørte til Aabenraa. Hjarupvej-bakken som ligger i Aabenraa er nok noget nær den ondeste bakke jeg har prøvet. Dens længde er 450 meter, hvilket måske ikke er så meget, men når den samtidig har en gennemsnitlig stigningsprocent på 10%, så gør det ondt. Den runder i øvrigt de 18% oppe i toppen. Av for den.

Jeg er faktisk ret stolt af at have kørt de 110 km i dag, eftersom jeg har brugt de sidste fem dage på druk på grund af min færdiggjorte studentereksamen. Smiley

Jeg vil gerne bakke dig op, omkring Hjarupvej. Jeg vil hellere op af Kiddesvej i Vejle end Hjaupvej. Jeg hader begge, men Hjarupvej gør bare specielt ondt på mig. Da jeg kørte op af den, for første gang i mit liv, for små 9 år siden måtte jeg faktisk af og trække. Smiley

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #354: 02 Jul 2012, 00:37 »

Nå, men jeg havde den bedste cykelweekend i mit liv denne weekend. Der var løb lørdag i Holstebro, og søndag i Thy.

På trods at mange hårde ryk og én led bakke lykkedes det at holde feltet samlet indtil mål. Her fanger jeg det helt rigtige hjul, og med 25 meter igen, går jeg forbi og vinder mit første officiele licensløb!

Dagen efter er feltet mere roligt, pga. dagen i forvejen, og mange er trætte, hvilket gør at vi igen kommer samlet hjem. Desværre for jeg kikset min spurt, og selvom jeg henter ind på ham der ender med at vinde, mangler jeg 10 (fucking) cm., og må nøjes med anden pladsen.

Men det hele gav point nok til at jeg rykker i C-klassen. Smiley

Szczesny
Manager

« Svar #355: 02 Jul 2012, 00:43 »

Det lyder da helt vildt fedt. Tillykke! Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #356: 02 Jul 2012, 07:59 »

Nå, men jeg havde den bedste cykelweekend i mit liv denne weekend. Der var løb lørdag i Holstebro, og søndag i Thy.

På trods at mange hårde ryk og én led bakke lykkedes det at holde feltet samlet indtil mål. Her fanger jeg det helt rigtige hjul, og med 25 meter igen, går jeg forbi og vinder mit første officiele licensløb!

Dagen efter er feltet mere roligt, pga. dagen i forvejen, og mange er trætte, hvilket gør at vi igen kommer samlet hjem. Desværre for jeg kikset min spurt, og selvom jeg henter ind på ham der ender med at vinde, mangler jeg 10 (fucking) cm., og må nøjes med anden pladsen.

Men det hele gav point nok til at jeg rykker i C-klassen. Smiley

Jamen tillykke hvilken klub cykler du for?

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #357: 02 Jul 2012, 11:17 »

Jamen tillykke hvilken klub cykler du for?

Kører for Haderslev Starup CK. Smiley

Risom
Manager

« Svar #358: 05 Jul 2012, 10:41 »

I anledningen af, at jeg havde fået fri fra arbejde i dag, tog jeg mig lige en lille tur i solen her i morges. Det var kun 46 km, da jeg også skal køre 50 km med en kammerat i aften Smiley

Er begyndt at køre med musik i det ene øre - som man stadig kan høre andre køretøjer - og det synes jeg egentligt meget godt om. Det er selvfølgelig noget musik med høj rytme. Disse to kan jeg bedst lide at høre på cyklen: http://www.youtube.com/v/OXcgC4bz2mI

http://www.youtube.com/v/SYLiE8ImdxE

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

dalle112
Førsteholdsspiller

« Svar #359: 05 Jul 2012, 11:02 »

I anledningen af, at jeg havde fået fri fra arbejde i dag, tog jeg mig lige en lille tur i solen her i morges. Det var kun 46 km, da jeg også skal køre 50 km med en kammerat i aften Smiley

Er begyndt at køre med musik i det ene øre - som man stadig kan høre andre køretøjer - og det synes jeg egentligt meget godt om. Det er selvfølgelig noget musik med høj rytme. Disse to kan jeg bedst lide at høre på cyklen: http://www.youtube.com/v/OXcgC4bz2mI

http://www.youtube.com/v/SYLiE8ImdxE

hvor hurtigt kører du så ca. de 46 km, når du kører alene Smiley?

jeg var ude og køre 60 km igår med et gennemsnit på ca. 26

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010