home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1238 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  SAS Liga-tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 23 Udprint
Forfatter Emne: SAS Liga-tråden  (Læst 72634 gange)
AFC
Manager

Sv: SAS Liga-tråden
« Svar #285: 10 Jul 2009, 11:40 »

Godt indkøb af Escudero, Cesc!
Har selv haft ham i FCK, og han spiller virkelig godt. Han bliver en god spiller. Håber jeg kan høre mere om ham, fra dit spil af Smiley

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #286: 10 Jul 2009, 18:06 »

Hej Cesc! Smiley
Kan jeg se dine indstillinger til din centrale midtbane? Både offensiv og defensiv indstillede. Smiley

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #287: 13 Jul 2009, 02:43 »

Jeg er blevet inspireret af denne tråd og har også valgt at starte et spil i Danmark med mit absolutte yndlingshold Brøndby IF Smiley

Det er blevet til 4 indkøb i dette transfervindue og et salg. Først blev Ariel Borysiuk købt for 5,5 mio, som godt kan blive til 14 mio senere.
Antonin Rosa blev købt til venstreback, Marek Sapara blev købt til den centrale midtbane og så er Christian Benitez  blevet købt til angrebet Smiley og Joseph Elanga er blevet solgt for 300.000 til Aab.

I Uefa Cuppen er jeg gået videre fra 1. kvalifikationsrunde med en samlet 10-0 sejr over Ararat Yerevan. Med en 4-0 sejr på udebane, og 6-0 hjemme.

I ligaen er der blevet spillet to kampe. Første kamp skulle spilles mod FCN hvor de kom foran. Og så var jeg utrolig heldig at udligne i de sidste minutter hvor Alexander Farnerud scorede. Anden kamp var mod AGF på udebane. Det blev til en 2-1 sejr hvor Farnerud og Duncan scorede mine mål. Lige nu ligger jeg på en 4. plads, og skal møde Vejle i næste kamp Smiley

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #288: 13 Jul 2009, 02:52 »

Tænkte på om du ikke kunne smide et SS af Ariel Borysiuk? Wink
Ellers gode køb, tror især på Christian Benitez kommer til og bombe for dig Peace

Supra Societatem Nemo

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #289: 13 Jul 2009, 03:30 »

Jo, det kan jeg godt Smiley
Og ja det håber jeg virkelig.
Ariel Borysiuk, han har potientiale til at blive den bedste på sin position i sas ligaen, og potientiale til at blive lige så god som Gislason Smiley

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #290: 13 Jul 2009, 03:32 »

Hov Opstemt kom til at tage ss af det forkerte.
Ariel Borysiuk
Værsgo Wink

Ani-Kid
Reserveholdsspiller

« Svar #291: 13 Jul 2009, 09:03 »

Jeg spiller med FC Vestsjælland - 2013. Spiller med om 3-4 pladsen lige nu.

Mit regelmæssige førstehold:

Alessandro

M. Hansen (Talent) - C. Thyboe-Thomsen - Mikkel Bischoff - Miiko Albornoz (Talent)

Michael Lumb - Valentino Lai - Petter Furnes (Talent) - Esben Ruud

Tafael - Jesper Bech

Udskiftere:

Simon Jørgensen (Talent) - MM
Christian Nielsen - FC
Kasper Povlsen - MC
Yakubu Akilu - MC
Mikkel Beckmann - MV
Kabamba Musasa - AC
David Boysen - AC
SImon Christoffersen - AC

Har tidligere haft store spillere i klubben som Kasper Schmeichel, Jeppe Curth, Brian Nielsen, Kristian Bo Andersen og Patrice Bernier.

Kommentarer? Opstemt

Brøndby til jeg dør !

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #292: 19 Jul 2009, 12:33 »

Er virkelig blevet inspireret til et nyt spil i den danske liga igen, med denne tråd! Har i de tidligere udgaver af FM haft fantastiske spil med danske hold, men det har ikke været tilfældet i den nyeste udgave. Det skal dog prøves igen. Holdet har jeg ikke lige fundet endnu. Vender tilbage senere når jeg har spillet et par kampe.

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #293: 19 Jul 2009, 17:31 »

Så blev spillet sat igang, og valget faldt på FC Nordsjælland. Overvejede stærkt FCM eller Brøndby, men det ser ud til at alle spiller med enten de to eller FCK, så ville prøve noget mindre traditionelt og mere udfordrene.
Med hensyn til indkøbene har jeg ikke den store forstand på øst europæiske spillere så sendte min talentspejder afsted, og han kom op med nogle af de navne som mange af jer andre tidligere har nævnt og købt.
Taktikken er en helt normal 4-4-2, med fokus på dybestikninger til min FCa i form af Rawez Lawan som jeg har valgt at flytte over til FCN i editoren da jeg har prøvet at opdatere så mange af de nyeste spillerkøb som muligt.
Åbningskampen forløb overforventet. Modstanderen var FCM der gæstede Farum Park og jeg forventede ikke mere end en uafgjort. Spillet flød dog helt utroligt og FCM fik ikke et ben til jorden. Kampen endte meget overraskende 5-0 til os, og den kunne nemt være blevet 6-0 da vi brændte et straffespark.
Glæder mig meget til at komme videre i sæsonen da det her spil fanger mig helt vildt!

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #294: 19 Jul 2009, 19:30 »

Mit OB save fangende mig ikke, så prøvede med min yndlingsklub FC Nordsjælland, som jeg både har dårlige og gode oplevelser med i Football Manager. Jeg fokuserer på udlandske spillere, som en del andre i tråden også gør. Det er med den normale 9.3.0 opdatering, så jeg har ikke Lawan på holdet. Jeg kører en normal 4-4-2, som der også bliver vist SS af her forneden. Jeg vil også give SS af transferne og fremtidige transfer, da jeg har lavet lidt af et scoop. Jeg købte nemlig FEDERICO LAURITO, som ankommer den 1. juli 2009. Jeg ligger lige pt. nummer 5 i SAS Ligaen, med en kamp mindre end de fleste hold. Da jeg kun må have 3 udlænginge i start 11'eren, så skifter jeg mellem Jesper Hansen - Novakovic og Junior - Bajram Fetai.

Click for zoom!

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #295: 19 Jul 2009, 20:15 »

Fedt at der er flere der er begyndt med FC Nordsjælland! De har også et utroligt spændene og ungt hold at arbejde med. Synes det er godt at se at du bruger Andreas Laudrup, noget jeg også selv er begyndt på. Har i flere spil set ham udvikle sig til en af verdensbedste kantspillere, hvis ikke den bedste, med den rette træning og træning. Har set ham i et spil hvor han i en alder af 24 år havde udviklet sig så meget at han var blevet bedre end selveste Cristiano Ronaldo. Så helt sikkert en spændene spiller, man skal holde fast i og give en del spilletid. Dette er ikke bare en opfordring til dem der har forsøgt sig med FCN men også til alle dem der spiller med de andre hold i ligaen. Hold godt øje med ham, og det ville være en god ide at tilføje ham til jeres trup da han bliver en verdensklasse spiller!

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #296: 19 Jul 2009, 20:22 »

Jeg bød også på Skolnik i starten, men han afviste mig, så jeg besluttede mig for at prøve Andreas Laudrup. Efter 12 kampe har scoret et mål, fem assist og et gennemsnit på 7.20 - og han er kun 17 år! Jeg håber, at han i fremtiden vil blive en verdensklassespille r. Jeg anbefaler ham også herfra Smiley

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #297: 19 Jul 2009, 20:30 »

Ja han er fuldstændig vanvittig i forhold til sin alder! Har også haft ham i mit Leeds spil hvor han som 18 debuterede for mig i Championship og var en af ligaens bedste spillere. Rykkede op i premier league og i en alder af 19 var han igen en af de bedste spillere i ligaen på sin position!

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #298: 19 Jul 2009, 20:47 »

Ja han er fuldstændig vanvittig i forhold til sin alder! Har også haft ham i mit Leeds spil hvor han som 18 debuterede for mig i Championship og var en af ligaens bedste spillere. Rykkede op i premier league og i en alder af 19 var han igen en af de bedste spillere i ligaen på sin position!

Nice!

nikolajl
Ynglingespiller

« Svar #299: 19 Jul 2009, 21:26 »

Er drønet hjem fra ferien, og da jeg havde bærbar med, har jeg spillet lidt videre på spillet. Det blev ikke det helt store, men her er et par screenshots og andet gøgl fra den tid jeg har været væk.

Marquinhos har været flyvende lige siden hans ankomst i det midtjyske, og vi har levet højt på hans fantastiske evner på grønsværen. Han har haglet mål ind, og gang på gang har det været ham, som har sikret os de vigtige tre point. Han er den allervigtigste spiller, hvilket alle i verden fik at se, da han vandt Årets Spiller i SAS Ligaen. Det var en fantastisk triumf for den unge brasilianer, men med en sådan FORM, er det også svært ikke at vinde prisen. Han har været ubeskrivelig, og derfor har Atletico Madrid, HSV og i særdeleshed Valencia sagt rosende ord om den unge teknikker.

En anden spiller som har gjort det fantastisk er anføreren, Mikkel Thygesen. Han har lagt op til suveræne 18 mål, hvoraf de fleste naturligvis er lagt hen til Marquinhos. Mikkel Thygesen har været stærktspillende siden jeg kom til klubben, og han har et utrolig højt bundniveau, hvilket virkelig gør ham til en uerstattelig spiller. Hans FORM er også rigtig god.

Siden jeg opdaterede sidst, har der været et transfervindue, hvor der var godt med aktivitet fra FC Midtjyllands side. De danske mestre, har nemlig lavet et par store salg i form af Dejan Skolnik, Jonas Borring og Fedor Smolov. Det gav mange penge i kassen, og TRANSFERNE ind og ud ser således ud for år 2009-10. Her er screenshots af de største indkøb i vinduet:

12.
SIMON POULSEN
08. DAMIAN ESCUDERO
07. ANDRES D’ALESSANDRO
11. WANDERLEY
69. ASMIR BEGOVIC

I ligaen kører det også bare derudaf, hvor at vi ligger fint til i toppen med hele seks point ned til FCK på andenpladsen. Jeg tror på mesterskabet for andet år i træk, og med min nuværende trup, regner jeg med, at forspringet bliver minimum fordoblet. Det er et stort ønske, men jeg anser det som værende realistisk. Min nuværende OPSTILLING er også meget stærk, og vælter i talent.

LIGASTILLING

Hvordan kan man lære og opsætte en god taktik selv fra bunden?

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 23 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010