home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1141 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  SAS Liga-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 Udprint
Forfatter Emne: SAS Liga-tråden  (Læst 72564 gange)
FredrikLeander
Gæst

Sv: SAS Liga-tråden
« Svar #300: 22 Jul 2009, 13:28 »

Er denne tråd gået helt død? Jeg synes sgu det ville være ærgerligt, hvis den ikke kommer op og køre igen Thumbs Up
Er der slet ingen der spiller i den danske Superliga?

Slux
Lilleputspiller
*

« Svar #301: 23 Jul 2009, 18:24 »

Jo jeg er igang med min 4. sæson til FCK.

Har bla. fået lokket Adriano, Buonanotte og Marquinhos til klubben!

FredrikLeander
Gæst

« Svar #302: 23 Jul 2009, 18:30 »

Jo jeg er igang med min 4. sæson til FCK.

Har bla. fået lokket Adriano, Buonanotte og Marquinhos til klubben!

Det lyder sgu klasse! Thumbs Up

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #303: 23 Jul 2009, 21:56 »

FC NORDSJÆLLAND

Så gik 1. sæson, som gik rigtig godt!
Jeg blev nummer 2 i stillingen, som var over forventning.

Den høje stilling var bla. pga. af Dalton, som i alt nettede 27 gange i 38 kampe - de fleste på hovedstød. Han blev også topscorer i SAS Ligaen. Han er meget eftertraget af især de tyske storklubber.
En af de andre grunde til den høje stilling er Daniel Parejo, som lavede 39 assist i 38 kampe, hvor mange var hjørnespark til Daltons mål.

Jeg er ikke nået til transferne endnu, da sæsonen lige er slut, men jeg har jo skaffet Federico Laurito for 10 mill. som ankommer d. 1. juli. Ham forventer jeg meget af. Dalton har udtalt, at han ikke vil væk, så det er opløftende, men nu må vi se. Jeg forventer en plads i top 3 i SAS Ligaen ligesom denne sæson.

Cristiano-Ronaldo
Gæst

« Svar #304: 24 Jul 2009, 14:01 »

Hej nogen der har en FCM taktik ?

bacigo
Ynglingespiller

« Svar #305: 24 Jul 2009, 14:09 »

Jeg har lige overtaget F.C Nordsjælland som efter 18 kampe lå nummer 12 i sas ligaen, med 7 point optil over stregen. Så jeg måtte ud og hente spillere. Selvom der kun var kort tid tilbage af transfer vinduet da jeg overtog klubben, fik jeg hentet hele 7 spillere..Bla. David boysen, Arnar Førsund, Mike Jensen og flere unge spillere.. Derudover fik jeg vigtigst af alt bernburg til at forlænge sin kontrakt, dog til en rimelig høj løn. Men hans kontrakt udløb et par dage efter jeg kom, så jeg var rimelig ivrig og desparat.. Smiley

Jeg har spillet 3 kampe. Først 1-0 over Esbjerg, så 1-1 mod AC Horsens, og til sidst et hårdt 3-0 nederlag til Midtjylland. Så det er stadig stor tivivl om jeg kan få Nordsjælland over stregen og dermed blive endnu en sæson i sas ligaen.

Cristiano-Ronaldo
Gæst

« Svar #306: 24 Jul 2009, 19:13 »

Jeg har lige overtaget F.C Nordsjælland som efter 18 kampe lå nummer 12 i sas ligaen, med 7 point optil over stregen. Så jeg måtte ud og hente spillere. Selvom der kun var kort tid tilbage af transfer vinduet da jeg overtog klubben, fik jeg hentet hele 7 spillere..Bla. David boysen, Arnar Førsund, Mike Jensen og flere unge spillere.. Derudover fik jeg vigtigst af alt bernburg til at forlænge sin kontrakt, dog til en rimelig høj løn. Men hans kontrakt udløb et par dage efter jeg kom, så jeg var rimelig ivrig og desparat.. Smiley

Jeg har spillet 3 kampe. Først 1-0 over Esbjerg, så 1-1 mod AC Horsens, og til sidst et hårdt 3-0 nederlag til Midtjylland. Så det er stadig stor tivivl om jeg kan få Nordsjælland over stregen og dermed blive endnu en sæson i sas ligaen.

Hvem spillede du med før  Huh

Pepe
Gæst

« Svar #307: 24 Jul 2009, 19:18 »

Benjamiin, hvilken hjørnesparkstaktik bruger du? Smiley

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #308: 24 Jul 2009, 19:35 »

Benjamiin, hvilken hjørnesparkstaktik bruger du? Smiley

Jeg har bare brugt den, som de fleste bruger. Det er den hvor det er sat til Lille målfelt, og så Dalton på Udfordr målmand.

Pepe
Gæst

« Svar #309: 24 Jul 2009, 19:36 »

Okay. Lyder som Vondraceks måske Smiley

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #310: 24 Jul 2009, 19:38 »

Okay. Lyder som Vondraceks måske Smiley

Ja, det er vidst den  Smiley

ChrisBirkHansen
Lilleputspiller
*

« Svar #311: 24 Jul 2009, 20:13 »

jeg er AaB. er lige blevet færdig med sæson 2011/2012. Alle sæsonerne er gået langt over forventning har vundet alle sæsonerne, og jeg kommet i Champions League alle årene, men med masse held med lodtrækningen alle årene. har også gjort massere af gode indkøb, men den eneste spiller man kender er Espen Ruud. ellers har jeg købt spillere fra udlandet ingen kender og de fleste af pengene jeg har vundet har jeg brugt på unge danske talenter som spillet selv har lavet. fordi med de spillere spillet har lavet er det danske U-21 landshold blevet sindsygt med spillere i alderen 17-21, og har købt de fleste af dem, men det største scoop er dog en angriber der hedder Mathias Rusom. Grin Thumbs Up

Cristiano-Ronaldo
Gæst

« Svar #312: 24 Jul 2009, 20:35 »

jeg er AaB. er lige blevet færdig med sæson 2011/2012. Alle sæsonerne er gået langt over forventning har vundet alle sæsonerne, og jeg kommet i Champions League alle årene, men med masse held med lodtrækningen alle årene. har også gjort massere af gode indkøb, men den eneste spiller man kender er Espen Ruud. ellers har jeg købt spillere fra udlandet ingen kender og de fleste af pengene jeg har vundet har jeg brugt på unge danske talenter som spillet selv har lavet. fordi med de spillere spillet har lavet er det danske U-21 landshold blevet sindsygt med spillere i alderen 17-21, og har købt de fleste af dem, men det største scoop er dog en angriber der hedder Mathias Rusom. Grin Thumbs Up

Køb Robert Lewandoski jeg købte ham i første sæson han er imponerene  Peace

ChrisBirkHansen
Lilleputspiller
*

« Svar #313: 24 Jul 2009, 20:43 »

Hvilken plads spiller han?

Cristiano-Ronaldo
Gæst

« Svar #314: 25 Jul 2009, 11:05 »

angreb centralt Smiley spiller for Lech hab er god-

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010