home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1385 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  SAS Liga-tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: SAS Liga-tråden  (Læst 72665 gange)
Cesc
Gæst

Sv: SAS Liga-tråden
« Svar #270: 08 Jul 2009, 13:56 »

Er drønet hjem fra ferien, og da jeg havde bærbar med, har jeg spillet lidt videre på spillet. Det blev ikke det helt store, men her er et par screenshots og andet gøgl fra den tid jeg har været væk.

Marquinhos har været flyvende lige siden hans ankomst i det midtjyske, og vi har levet højt på hans fantastiske evner på grønsværen. Han har haglet mål ind, og gang på gang har det været ham, som har sikret os de vigtige tre point. Han er den allervigtigste spiller, hvilket alle i verden fik at se, da han vandt Årets Spiller i SAS Ligaen. Det var en fantastisk triumf for den unge brasilianer, men med en sådan FORM, er det også svært ikke at vinde prisen. Han har været ubeskrivelig, og derfor har Atletico Madrid, HSV og i særdeleshed Valencia sagt rosende ord om den unge teknikker.

En anden spiller som har gjort det fantastisk er anføreren, Mikkel Thygesen. Han har lagt op til suveræne 18 mål, hvoraf de fleste naturligvis er lagt hen til Marquinhos. Mikkel Thygesen har været stærktspillende siden jeg kom til klubben, og han har et utrolig højt bundniveau, hvilket virkelig gør ham til en uerstattelig spiller. Hans FORM er også rigtig god.

Siden jeg opdaterede sidst, har der været et transfervindue, hvor der var godt med aktivitet fra FC Midtjyllands side. De danske mestre, har nemlig lavet et par store salg i form af Dejan Skolnik, Jonas Borring og Fedor Smolov. Det gav mange penge i kassen, og TRANSFERNE ind og ud ser således ud for år 2009-10. Her er screenshots af de største indkøb i vinduet:

12.
SIMON POULSEN
08. DAMIAN ESCUDERO
07. ANDRES D’ALESSANDRO
11. WANDERLEY
69. ASMIR BEGOVIC

I ligaen kører det også bare derudaf, hvor at vi ligger fint til i toppen med hele seks point ned til FCK på andenpladsen. Jeg tror på mesterskabet for andet år i træk, og med min nuværende trup, regner jeg med, at forspringet bliver minimum fordoblet. Det er et stort ønske, men jeg anser det som værende realistisk. Min nuværende OPSTILLING er også meget stærk, og vælter i talent.

LIGASTILLING

Cesc
Gæst

« Svar #271: 08 Jul 2009, 14:42 »

Jeg vil dog indrømme, at spillet måske er blevet for let, alt for hurtigt...

Så ved ikke helt, om det er et spil jeg vil fortsætte med i evigheder.

alek9000
Manager

« Svar #272: 08 Jul 2009, 14:53 »

Det sjove ved sådan et spil, synes jeg, er, når man er dominerende i ligaen og så prøver sig ad i Europa for at se, om man kan få succes der. Dog finder jeg det utroligt svært at holde på spillerne, når man kommer længere hen.

3460-NicO
Reserveholdsspiller

« Svar #273: 08 Jul 2009, 14:55 »

Lorte bestyrelse !!!!!

Så accepterede de fandme et bud på 82,5 på Walter 4 timer før transfer vinduet lukker !!!!

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #274: 08 Jul 2009, 14:56 »

Det sjove ved sådan et spil, synes jeg, er, når man er dominerende i ligaen og så prøver sig ad i Europa for at se, om man kan få succes der. Dog finder jeg det utroligt svært at holde på spillerne, når man kommer længere hen.
Præcis det derfor det ikke er sjovt at spille i sas ligaen, spiller de godt ryger de sæsonen efter fordi de ikke gider spille der mere ticked off

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

robinho10
Lilleputspiller
*

« Svar #275: 08 Jul 2009, 15:00 »

Dit FCM spil lyder spændene Cesc... kender dog godt føelsen af det bliver for nemt..

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #276: 08 Jul 2009, 15:10 »

Ja, du har ihvertfald succes, Cesc. Imodsat til nogle andre Skuffet

Selv er jeg i anden sæson med Brøndby. Første sæson gik egentlig fint, da jeg lå nummer 1 langt hen ad vejen, men blev til sidst overhalet at FCK efter en kæmpe formnedgang.

Efter den skuffelse skulle jeg bruge en klassespiller. Altså en spiller der kunne vinde ligaen for mig. Valget var imellem Alex Texeira, og så Wagner fra Cruzeiro. Tilsidst brugte jeg hele mit transferbudget på Wagner, som rundt regnet er 57.5 millioner.

Så holdet var klasse op til anden sæson, men spillere som Cristaldo, Wagner, Sapara, Gioda and so on.

Stjernerne på mit hold:
Jonathan Cristaldo
Leandro Gioda
Wagner

Brøndby IF

Selv synes jeg at holdet er klart det bedste i ligaen, og jeg forventede også at ligge nummer 1 fra start. Sådan gik det dog ikke, og dette hold har indtil videre, nu der er spillet  11 runder i ligaen, en fremragende 7.plads   Cool Peace

Men ja, jeg kæmper vel bare videre med mit hold. Modtager gerne feedback, og også mulige spillerkøb  Peace

19-18!

3460-NicO
Reserveholdsspiller

« Svar #277: 08 Jul 2009, 15:21 »

men fik heldigvis fundet en italiensk  knægt : http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/nfY59241.png

han skal nok blive guld værd Wink

Ganso
Førsteholdsspiller

« Svar #278: 08 Jul 2009, 22:59 »

er netop startet med et hold i sas ligaen, og ville høre om der var nogen der kendte nogle danske talenter, til rimelige penge Opstemt
og er der nogen der ved hvordan jeg får et sådan lidt utydeligt logo bagved det normale logo? ved mig er der bare en slags trekant Opstemt

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #279: 08 Jul 2009, 23:03 »

Køb Mads Albæk, men vent til Oktober eller November, fordi ellers vil han have over 80.000 p/m i løn...

Ganso
Førsteholdsspiller

« Svar #280: 08 Jul 2009, 23:11 »

Køb Mads Albæk, men vent til Oktober eller November, fordi ellers vil han have over 80.000 p/m i løn...
okay tak, ser os rimelig god ud Opstemt du ved vel ikk hvordan jeg får det jeg spurgte om til at virke?  Thumbs Up

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #281: 08 Jul 2009, 23:14 »

Nej, grafiske ting er ikke mig...

3460-NicO
Reserveholdsspiller

« Svar #282: 09 Jul 2009, 00:04 »

Så har man lige fået Franco de Santo + Parejo på fri transfer Opstemt

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #283: 09 Jul 2009, 18:44 »

Hvis man synes det bliver for nemt kan jeg klart anbefale at skifte til en nedrykkerklub eller midterklub i Premier League eller Tyskland da det er en del svære end SAS-Ligaen. Wink

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #284: 09 Jul 2009, 18:50 »

Utroligt hold Cesc Shockeret
Rigtig flot Smiley

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 23 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010