home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1204 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  SAS Liga-tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: SAS Liga-tråden  (Læst 72828 gange)
Modric
Gæst

Sv: SAS Liga-tråden
« Svar #120: 03 Jul 2009, 10:01 »

Hej Freaks på FMD kan i hente en opdatering men der er nok lidt fejl i jeg hentede den igår.

http://www.fmdanmark.dk/debatforum/show_topic.php?start=0&end=10&id=6081

Cesc
Gæst

« Svar #121: 03 Jul 2009, 11:10 »

STATUS I HERNING
På Heden er gearet sat op, og der er allerede snak i krogene omkring et mesterskab til FC Midtjylland. Spillet havde en kort down-periode efter den stærke start, hvor de første fem kampe blev vundet. Men det er også klart, at man ikke holder 100 % ud, når man har AaB, FCK og BIF lige efter hinanden. De to første kampe endt uafgjort, 1-1 og 3-3, hvorefter FCM slog Brøndby med 2-1. De fleste resultater har været gode, og jeg har ikke været skuffet over på som helst, pånær én kamp som var mod Randers på Essex Park. Da Randers hurtigt fik scoret et mål imod mig, faldt mit hold fuldstændig sammen, og jeg burde ikke have fået et point med i bagagen, men Borring pressede utrolig meget på i slutminutterne, og han tvang nærmest en Randers-spiller til at sparke den i eget net i det 89. minut.

Som I allerede ved, har jeg spillet mig vej til UEFA Cup-gruppespillet, hvor jeg er havnet en en relativ let gruppe, som jeg dog undervurderede. 50 % af kampene er spillet, og de første opgør var mod HSV og Nancy. Det gik ikke helt efter planen, og den første kamp mod Nancy tabte jeg med 4-2, mens jeg spillede 0-0 mod HSV. Skuffende og tilfredsstillende.

I min seneste update omkring spillet, fortalte jeg, hvor skuffet jeg var over den unge russiske komet, Fedor Smolov. De ord må jeg dog trække i mig igen. Han har blomstret gevaldigt op, og nu står han med 6 sæsonscoringer, 6 oplæg og én gange MoM. Han har været fantastisk i de seneste kampe, og han er virkelig blevet holdets store stjerne.

Bliver et langt gem!

EDIT:
Interessen for mine evner i Tyskland er stor. Hannover har fået et nej, da jeg nærmest føler at min nuværende trup er bedre end deres. Nu har HSV meldt sig interesseret i mig, men jeg giver også dem et nej. Jeg er ved at opbygge noget stort i Herning, og det skal fuldgøres før jeg drager videre. Men altid et skulderklap at selveste HSV vil have mig.
« Seneste Redigering: 03 Jul 2009, 11:21 af Cesc » Logged

tubbe93
Førsteholdsspiller

« Svar #122: 03 Jul 2009, 11:33 »

hva har du sat tidligere erfaring til Cesc ?

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #123: 03 Jul 2009, 11:33 »

Hej Freaks på FMD kan i hente en opdatering men der er nok lidt fejl i jeg hentede den igår.

http://www.fmdanmark.dk/debatforum/show_topic.php?start=0&end=10&id=6081
Fedt, nu kender jeg ikke FMD så godt, så hvor henter man den henne ? Smiley

Modric
Gæst

« Svar #124: 03 Jul 2009, 11:34 »

Fedt, nu kender jeg ikke FMD så godt, så hvor henter man den henne ? Smiley

Bare tryk på linket min ven.  Smiley

Cesc
Gæst

« Svar #125: 03 Jul 2009, 11:36 »

hva har du sat tidligere erfaring til Cesc ?

Som du nok ved, har jeg høje tanker om mig selv, så jeg er naturligvis tidligere prof.

Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #126: 03 Jul 2009, 11:36 »

Ved godt, men skal man så trykke på det link der er inde på FMD ? Smiley

tubbe93
Førsteholdsspiller

« Svar #127: 03 Jul 2009, 11:41 »

Som du nok ved, har jeg høje tanker om mig selv, så jeg er naturligvis tidligere prof.

Wink

ok.. kunne heller ikk forstå hvordan du kunne blive tilbudt job hos de klubber hvis du var tidligere serie 6 spiller  Thumbs Up

Skal til at spille min anden kamp i ligaen mod Vejle, den første var mod AGF, kommer foran 1-0 på mål af Lequi efter 9 min, dominere fuldstændig kampen, men efter 89 scorer Graulund  Sur Måtte stille med Oliseh og 16-årige Sebastian Jensen i angrebet pga. skader  Sur

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #128: 03 Jul 2009, 11:42 »

Har fundet ud af det, det var simpelt, tror ikke rigtig jeg er vågen endnu Smiley

Cesc
Gæst

« Svar #129: 03 Jul 2009, 11:47 »

Ved sgu' ikke om han skal sælges.. Har regnet med at bygge holdet op omkring ham, men kommer der penge på bordet, kan det være svært at takke nej.

Vi må se, hvad tiden bringer.

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

« Svar #130: 03 Jul 2009, 11:49 »

Hvad vil du have for ham? 30mio Smiley

Cesc
Gæst

« Svar #131: 03 Jul 2009, 11:50 »

Hvad vil du have for ham? 30mio Smiley

Ser helst 40 millioner for ham, og mener det er realistisk. Ved dog ikke om de er med på den, vil tiden vise. Jeg håber at han kan blive skudt afsted for en sådan pris..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #132: 03 Jul 2009, 11:51 »

Tak for linket Modric. Er i fuld gang med en ny Real Madrid karriere Smiley

tubbe93
Førsteholdsspiller

« Svar #133: 03 Jul 2009, 11:58 »

Ser helst 40 millioner for ham, og mener det er realistisk. Ved dog ikke om de er med på den, vil tiden vise. Jeg håber at han kan blive skudt afsted for en sådan pris..

hvis du bruger ham på den offensive midtbane, må jeg så ikk se hans indstillinger ?

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

Cesc
Gæst

« Svar #134: 03 Jul 2009, 12:13 »

hvis du bruger ham på den offensive midtbane, må jeg så ikk se hans indstillinger ?

Jeg bruger ham ikke inde centralt, men derimod på højrekanten, da jeg har mange kompetente spillere på den centrale del af banen, og der vil jeg ikke lade noget af mit talent gå til spilde. Derfor kører jeg med ham ude på fløjen, hvor han gør det habilt. En stærk spiller, der har det højeste gennemsnit i hele ligaen. Han er favorit til at blive årets spiller, og ville være lækkert, hvis han får det skulderklap.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 23 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010