home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1198 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  SAS Liga-tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: SAS Liga-tråden  (Læst 72827 gange)
Seller95
Manager

Sv: SAS Liga-tråden
« Svar #150: 03 Jul 2009, 19:48 »

HVAD SKER DER Huh

Mit FCM hold laver konstant selvmål tror jeg er oppe på 4 selvmål i 9 kampe Huh Det er lige godt grov!!!

Arsenal <3

Seller95
Manager

« Svar #151: 03 Jul 2009, 20:24 »

Så er de 2 kampe i uefa cup 1 runde mod AC Milan spillet

På san siro kommer vi foran 1-0 på mål af Reid, men hurtigt kommer milan foran 2-1 og 3 min inde i overtiden scorer milan på hjørnespark.

På SAS Arena kommer vi hurtigt bagud også kommer David Boysen ind i Halvegen og udligner hurtigt, derefter kommer vi foran på mål af Salami, men igen scorer milan på hjørnespark til slut resultatet 2-2. Så tabte altså sammenlagt 5-3, som jeg vil mene er tilfredstillende mod et af verdens bedste hold

Arsenal <3

3460-NicO
Reserveholdsspiller

« Svar #152: 03 Jul 2009, 21:16 »

Så vil også fortælle lidt om mit Brøndby save Wink

Første sæson :
SAS Ligaen:

Ente nummer 2 i sas ligaen 2 point bag fck . Men det var på grund af jeg tabte til Fc Nordsjælland på udebane i sidste kamp. Mens Fck spillede 1-1 med Agf, total bittert !!!!  ticked off ticked off

Euro Cuppen : Gik videre fra gruppe spillet takket været en 3-0 sejer over Hertha Berlin , i sidste runde Wink
Mødte derefter Partizan, den blev 0-0 på hjemmebane , men vandt derefter 3-2 på udebane på et hovedtstød i overtiden af Bjarsmyr Smiley så skulle jeg møde Fiorntina , spille 1-1 i brøndby men tabte derefter på udebane 2-1 , men holder leverede en god præsentation Wink

Pokal Turneringen :

Mødte Fck i semifinalen, den blev 2-2 efter jeg var foran 2-0 indil de sidste 10 min , så scorede de fandme 2 gange !!!! den sidste i 3 mins overtid, skulle derefter i parken med 1 skidt udgangspunkt, fik 1-1 men det var ikke godt nok .. Fck tabte dog finalen 2-1 til Fc midtjylland.

Er i Oktober i anden sæson nu, fører Sas ligaen med 2 point ned til henholdvis AAB og Midtlylland , mens Fck ligger nummer 7 dog med 1 kamp til gode Wink

Europa : Er ude inden gruppe spillet da et lorte norsk hold Bødø Glint , vandt 3-1 mod mig i Brøndby .. men i Norge burde jeg havet gået videre havde 3 skud på stolen og 15 skud inden for rammen , men kunne kun score 1 gang , så derfor måtte jeg forlade europa allerede inden det blev sjovt , men regner stærkt med at vinde ligaen i denne sæson , og komme i CL i næste sæson Wink

Seller95
Manager

« Svar #153: 03 Jul 2009, 21:24 »

Ellers en okay første sæson surt med ligaen og Pokal turneringen.
Surt med Bodø Glint, men du skal nok komme igen Opstemt

Arsenal <3

3460-NicO
Reserveholdsspiller

« Svar #154: 03 Jul 2009, 21:29 »

Ellers en okay første sæson surt med ligaen og Pokal turneringen.
Surt med Bodø Glint, men du skal nok komme igen Opstemt

Tak Wink men jeg håber da også med at vinde The Double i denne sæson.

Syntes jeg har forstærket min trup godt nok Wink

Seller95
Manager

« Svar #155: 03 Jul 2009, 21:36 »

kan man få et ss af holdet ? Grin

Arsenal <3

3460-NicO
Reserveholdsspiller

« Svar #156: 03 Jul 2009, 21:40 »

Seller95
Manager

« Svar #157: 03 Jul 2009, 21:46 »

skal nok skrive hvis jeg finder det interesant Smiley

Arsenal <3

Cesc
Gæst

« Svar #158: 03 Jul 2009, 23:14 »

Er i gang med anden sæson, og jeg vandt naturligvis første som I har set. Er nærmest i Champions League efter en meget let lodtrækning, og det kører bare derudaf.

Adigun Salami har lige forladt klubben og er draget til Hoffenheim for et beløb på 55 millioner. Nu skal der handles!

brugernavn
Juniorspiller
**

« Svar #159: 03 Jul 2009, 23:22 »

Fantastisk salg af Salami, 55 millioner det var lidt af en slat Opstemt

Altid FCK
Manager

« Svar #160: 03 Jul 2009, 23:30 »

Er i gang med anden sæson, og jeg vandt naturligvis første som I har set. Er nærmest i Champions League efter en meget let lodtrækning, og det kører bare derudaf.

Adigun Salami har lige forladt klubben og er draget til Hoffenheim for et beløb på 55 millioner. Nu skal der handles!

Wauw så må han også have spillet vildt Opstemt

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Cesc
Gæst

« Svar #161: 03 Jul 2009, 23:53 »

Før første gang nogensinde i FM har jeg købt ham her:

Og så spillede jeg mig i Champions League:

Altid FCK
Manager

« Svar #162: 03 Jul 2009, 23:56 »

Jeg synes du er kommet i en ret nem gruppe Smiley

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #163: 04 Jul 2009, 00:05 »

Nå, der kom så en af de største skuffelser i min FM kariere..Jeg, Brøndby, skal spille imod Lille for at komme i Uefa Cup..Første kamp er på hjemmebane, og jeg er sikkert foran 4-1 ved halvlegen..Dog kommer Lille op på 4-4 og så har jeg et skidt udgangspunkt før kampen i Frankrig..I Frankrig kommer jeg hurtigt foran 2-0, og så er der jubel..Den stilling holder indtil 15 minutter er tilbage og Stephan laver en alvorlig fejl og Lille reducerer..Det er egentlig fint tænker jeg, da jeg så ville vinde 6-5 samlet. Men så kom det..i overtiden scorer Lille så på et fantastisk langskud, og stillingen er samlet 6-6. Dog fik Lille 4 mål på min bane, og jeg er ude af Ueafa cupen..

Total skuffelse Skuffet

19-18!

Altid FCK
Manager

« Svar #164: 04 Jul 2009, 00:08 »

Nå, der kom så en af de største skuffelser i min FM kariere..Jeg, Brøndby, skal spille imod Lille for at komme i Uefa Cup..Første kamp er på hjemmebane, og jeg er sikkert foran 4-1 ved halvlegen..Dog kommer Lille op på 4-4 og så har jeg et skidt udgangspunkt før kampen i Frankrig..I Frankrig kommer jeg hurtigt foran 2-0, og så er der jubel..Den stilling holder indtil 15 minutter er tilbage og Stephan laver en alvorlig fejl og Lille reducerer..Det er egentlig fint tænker jeg, da jeg så ville vinde 6-5 samlet. Men så kom det..i overtiden scorer Lille så på et fantastisk langskud, og stillingen er samlet 6-6. Dog fik Lille 4 mål på min bane, og jeg er ude af Ueafa cupen..

Total skuffelse Skuffet

Lyder ret surt Rullende Øjne

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 23 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010