home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  3 Brugere, 294 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Yndlingsserie?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Yndlingsserie?  (Læst 9459 gange)
Soccerpop
Gæst
 
Yndlingsserie?
« : 07 Jun 2006, 16:46 »

Hej "Freaks".

Ville bare høre om i havde en personlig yndlingsserie på tv.
Min personlige favorit er Reba der bliver vist på tv2 alle hverdage kl. 17.30.
Logged

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Yndlingsserie?
« Svar #1: 07 Jun 2006, 16:49 »

Tror vi har haft et emne om det før, men pyt skidt...

Jeg følger med i KLOVN, som lige nu holder sommerpause. Udover det følger jeg også med i TV3's Prison Break, som er en af de bedste serier jeg nogensinde har set, hvis ikke det er den bedste.
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Yndlingsserie?
« Svar #2: 07 Jun 2006, 17:05 »

Hej "Freaks".

Ville bare høre om i havde en personlig yndlingsserie på tv.
Min personlige favorit er Reba der bliver vist på tv2 alle hverdage kl. 17.30.

Personligt kan jeg ikke udstå Reba. Hun skræpper som et stykke forskrækket fjerkræ Smiley

Min personlige favoritserie er klart Sopranos. Karaktererne er ikke bare ensidige figurer i et spil, men hele personligheder på godt og ondt. Og de cinematiske virkemidler tangerer decideret spillefilm. Bare tænk på brugen af musik. Hvis de udgav et soundtrack for de 6 sæsoner serien har kørt ville det være den bedste cd box nogensinde.



Andre serier som absolut er værd at få set:

Deadwood - En af de bedste amerikanske serier i de seneste 10 år. Finder sted i det lovløse Deadwood i slutningen af 1800-tallet, altså ren western. Fyldt med drama og humor. Desværre har jeg hørt rygter om at serien ikke længere produceres, men det som allerede ER lavet er klart værd at se. Personligt ser jeg den i samme amerikanske bølge som Sopranos og Six Feet Under, hvor det langt om længe er blevet i orden at sige F-ordet på tv Wink

Prison Break, hvis man er til konspirationsserier . Desværre er serien stort set fuldstændig humorforladt, men Peter Stormare spiller badass.

Dr. Phil - Stort drama hver eneste dag på TV3. Der er dømt både gråd og grin, og som seere kommer vi hele følelsesregistret igennem...... Nah det er bullshit.


Sitcoms bliver der desværre lavet ufatteligt få gode af. En af dem var Seinfeld, men den er som bekendt slut. Penn & Teller's Bullshit! er ikke en sitcom, men en blanding af virkelighed og fiktion som er fantastisk morsom. Klart anbefalelsesværdigt . Ligeledes er det canadiske Trailer Park Boys aldeles suverænt. Det kører vist som rerun på DR2 for tiden. Gør jer selv den tjeneste at se det. Noget af det sjoveste fra det nordamerikanske kontinent, og i den forbindelse er det også sjovt i sig selv at høre den canadiske dialekt af engelsk, når de taler.
Jeg vil i øvrigt anbefale animerede serier som Family Guy eller den hedengangne Futurama. Spas for alle pengene.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

United-styrer
Gæst
 
Sv: Yndlingsserie?
« Svar #3: 07 Jun 2006, 17:09 »

Langt fra Las Vegas griner jeg stadig af, og Venner er heller ikke i vejen.

Det ultimative må dog være 24 timer og Prison Break. 24 timer har jeg fulgt i alle sæsoner, og den seneste (med afslutning i går) tog godt nok benene væk under mig. Det er ikke historien, den vinder på, men derimod at den konstant holder en helt ude på sofakanten.

Prison Break har så til gengæld en udmærket historie, og den er - som 24 timer - ekstremt spændende. Jeg havde ikke de store forventninger på forhånd, men den er sgu fed.

Klovn ser jeg også, dog ikke noget jeg er ekstremt vild med.
Logged

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Yndlingsserie?
« Svar #4: 07 Jun 2006, 17:10 »

Dr. Phil - Stort drama hver eneste dag på TV3. Der er dømt både gråd og grin, og som seere kommer vi hele følelsesregistret igennem...... Nah det er bullshit.

Til gengæld er Dr. Phil altid garanti for et godt grin! - selvom det nok ikke er producentens mening. Men komisk, det er det :-)

mvh,
mathias


Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Yndlingsserie?
« Svar #5: 07 Jun 2006, 17:13 »

24 timer og N.Y Blues


Små og store synder på TV2 Charlie !
Logged

YNWA

Frazonn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Yndlingsserie?
« Svar #6: 07 Jun 2006, 17:15 »

OTH
(one tree hill)

Går tiden da med, og da også:
-According to Jim
-Simpsons
-Skadestuen ..

Og sådan lidt  Opstemt
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Yndlingsserie?
« Svar #7: 07 Jun 2006, 17:24 »

Kan sku os godt lide Joey. Smiley
fandme sjov funny
Logged

Baune
Gæst
 
Sv: Yndlingsserie?
« Svar #8: 07 Jun 2006, 17:25 »

Langt fra Las Vegas griner jeg stadig af, og Venner er heller ikke i vejen.

Det ultimative må dog være 24 timer og Prison Break. 24 timer har jeg fulgt i alle sæsoner, og den seneste (med afslutning i går) tog godt nok benene væk under mig. Det er ikke historien, den vinder på, men derimod at den konstant holder en helt ude på sofakanten.

Prison Break har så til gengæld en udmærket historie, og den er - som 24 timer - ekstremt spændende. Jeg havde ikke de store forventninger på forhånd, men den er sgu fed.

Klovn ser jeg også, dog ikke noget jeg er ekstremt vild med.

Kunne ikke siges mere præcist. Smiley

Dog følger jeg også med i Simpsons.
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Yndlingsserie?
« Svar #9: 07 Jun 2006, 17:26 »

Til gengæld er Dr. Phil altid garanti for et godt grin! - selvom det nok ikke er producentens mening. Men komisk, det er det :-)

mvh,
mathias




Det har du fuldstændig ret i. Det er nogle ynkelige skabninger der er derinde, og desuden er det ekstremt amerikansk i sin form Smiley
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Yndlingsserie?
« Svar #10: 07 Jun 2006, 17:29 »

N.Y Blues

I denne forbindelse vil jeg også nævne Homicide (Drabsafdelingen). Den serie var ruthless. Virkelig fed.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Yndlingsserie?
« Svar #11: 07 Jun 2006, 17:30 »

kan sku også godt lide 24 timer.
Har dog kun set 4. sæson
Logged

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Yndlingsserie?
« Svar #12: 07 Jun 2006, 17:42 »

Der er masser af sitcoms og dåselatter i rigelige mængder, men der er desværre få af dem der er rigtig sjove. I min verden bliver det kedeligt at se på det samme koncept igen og igen, bare med andre skuespillere. Nogle jokes eller bits går endda igen i de forskellige serier, bah! Af mine favoritter kan Frasier, Simpsons, According to Jim, Everybody Loves Raymond og Will & Grace nævnes. Jeg ser en masse andet også, men det er dog disser der står øverst på listen  Thumbs Up

Jeg kan til gengæld ikke få mig selv til at skulle følge med i en spændings-serie gennem flere uger i træk
« Seneste Redigering: 07 Jun 2006, 17:45 af Ramos 4 » Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Yndlingsserie?
« Svar #13: 07 Jun 2006, 17:45 »

Der er masser af sitcoms og dåselatter i rigelige mængder, men der er desværre få af dem der er rigtig sjove. I min verden bliver det kedeligt at se på det samme koncept igen og igen, bare med andre skuespillere. Nogle jokes eller bits går endda igen i de forskellige serier, bah! Af mine favoritter kan Frasier, Simpsons, According to Jim, Everybody Loves Raymond og Will & Grace nævnes. Jeg ser en masse andet også, men det er dog disser der står øverst på listen  Thumbs Up

Her er jeg meget enig. Ikke hvad angår Frasier og W&G, men ellers helt enig Wink
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Yndlingsserie?
« Svar #14: 07 Jun 2006, 17:54 »

Af dem jeg lige kan komme på nu.

Chappelle's show
Viva la bam
South park
Simpsons
Drake og Josh

Og masser af CN Grin
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010