home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 281 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Yndlingsserie?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Yndlingsserie?  (Læst 9460 gange)
SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Yndlingsserie?
« Svar #30: 07 Jun 2006, 23:42 »

Mandrillen er det bedste danske tv-humor nogensinde. Uden tvivl. Og det er jo klart inspireret af Monty Python, som du også nævner.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Freak
Gæst
 
Sv: Yndlingsserie?
« Svar #31: 07 Jun 2006, 23:48 »

Mandrillen er det bedste danske tv-humor nogensinde. Uden tvivl. Og det er jo klart inspireret af Monty Python, som du også nævner.
Der er ikke noget bedre end en aften med nogle venner, nogle øl, og Mandrillen eller Flying Circus.
Specielt hvis det er med den herlige Pelle "Kan du så forstå det Marianne?" Klumpfeber, eller Humpfrey Desmond Tutu! Thumbs Up
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Yndlingsserie?
« Svar #32: 07 Jun 2006, 23:53 »

Der er ikke noget bedre end en aften med nogle venner, nogle øl, og Mandrillen eller Flying Circus.
Specielt hvis det er med den herlige Pelle "Kan du så forstå det Marianne?" Klumpfeber, eller Humpfrey Desmond Tutu! Thumbs Up

Var du inde og se deres live show da de var færdige på tv? Jeg så dem i Århus og har sjældent grint så meget. Stemningen var ekstatisk.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Freak
Gæst
 
Sv: Yndlingsserie?
« Svar #33: 08 Jun 2006, 00:00 »

Var du inde og se deres live show da de var færdige på tv? Jeg så dem i Århus og har sjældent grint så meget. Stemningen var ekstatisk.
Er desværre ikke gammel nok til at have set dem i fjernsynet  Græder Græder
Så kan nogen gange også sidde og snakke med folk om Mandrillen, hvor de så nævner noget som jeg ikke har set ticked off
Ville være fedt hvis der blev udgivet hele sæsons fx ligesom klovn.

Et andet fedt satireprogram, som jeg netop har genset er Bertelsen de uaktuelle nyheder, rigtig sjovt Thumbs Up
Logged

Freak
Gæst
 
Sv: Yndlingsserie?
« Svar #34: 08 Jun 2006, 00:10 »

Var du inde og se deres live show da de var færdige på tv? Jeg så dem i Århus og har sjældent grint så meget. Stemningen var ekstatisk.
Lyder ekstremt fedt, kunne de holde masken?
Logged

Kudska
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Yndlingsserie?
« Svar #35: 08 Jun 2006, 01:18 »

At mine yndlingsserie kan nævnes:

1. Less Than Perfect. ( Kanal 4 )
2. Scrubs ( Tv 3 )
3. Sex And The City ( Tv 3 )
4. According To Jim ( Tv 3 )
5. I Den Syvende Himmel ( Kanal 5 )

Ja det var lige den jeg kunne komme i tanke om..
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Yndlingsserie?
« Svar #36: 08 Jun 2006, 01:26 »

At mine yndlingsserie kan nævnes:

1. Less Than Perfect. ( Kanal 4 )
2. Scrubs ( Tv 3 )
3. Sex And The City ( Tv 3 )
4. According To Jim ( Tv 3 )
5. I Den Syvende Himmel ( Kanal 5 )

Ja det var lige den jeg kunne komme i tanke om..
Den syvende himmel er da det værste pis.. Det er til at brække sig over at se en præstefamilie som sjovt nok har et nyt problem hver gang, det bliver pustet op til noget stort, og bliver løst til sidst hvor de lærer endnu en lektion om livet og dets gang..
Logged

Kudska
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Yndlingsserie?
« Svar #37: 08 Jun 2006, 01:29 »

Den syvende himmel er da det værste pis.. Det er til at brække sig over at se en præstefamilie som sjovt nok har et nyt problem hver gang, det bliver pustet op til noget stort, og bliver løst til sidst hvor de lærer endnu en lektion om livet og dets gang..

Det er din mening om det.. Det er godt vi er forskellige... Jeg sys nu det er meget godt og sige og se og slappe af til det...
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Yndlingsserie?
« Svar #38: 08 Jun 2006, 01:37 »

Er desværre ikke gammel nok til at have set dem i fjernsynet  :'( :'(
Så kan nogen gange også sidde og snakke med folk om Mandrillen, hvor de så nævner noget som jeg ikke har set :t:
Ville være fedt hvis der blev udgivet hele sæsons fx ligesom klovn.

Et andet fedt satireprogram, som jeg netop har genset er Bertelsen de uaktuelle nyheder, rigtig sjovt O0

Ja ærgeligt man ikke kan købe alle afsnit og det istedet er indelt i akter på dvd'erne..Mangler nogle gode afsnit som jeg kan huske den gang jeg så det på dr2.

Mht Bertelsen og hans uaktuelle nyheder så er det også høj klasse...Elsker de numre han laver med telefonerne :) Genialt program...nogle der ved om der er udgivet en dvd med det? for den skal jeg da have fat i så :)
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Gaylord
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Yndlingsserie?
« Svar #39: 08 Jun 2006, 02:38 »

Den syvende himmel er da det værste pis.. Det er til at brække sig over at se en præstefamilie som sjovt nok har et nyt problem hver gang, det bliver pustet op til noget stort, og bliver løst til sidst hvor de lærer endnu en lektion om livet og dets gang..

Må sgu give dig ret... Sådanne serier har absolut ingen virkning på mig andet end de får mig til at grine...
Logged


SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Yndlingsserie?
« Svar #40: 08 Jun 2006, 03:56 »

Er desværre ikke gammel nok til at have set dem i fjernsynet  Græder Græder
Så kan nogen gange også sidde og snakke med folk om Mandrillen, hvor de så nævner noget som jeg ikke har set ticked off
Ville være fedt hvis der blev udgivet hele sæsons fx ligesom klovn.

Et andet fedt satireprogram, som jeg netop har genset er Bertelsen de uaktuelle nyheder, rigtig sjovt Thumbs Up

Well det ville ikke kræve det helt store box set at udgive al mandril på dvd eftersom det kun kørte forår og efterår 1999.
Jeg havde ikke DR2 på det tidspunkt så jeg sad omkring kl 1.30 tirsdag, onsdag og lørdag nat og så genudsendelserne fra dagen inden på DR1. Der var kun 2 eller 3 andre i min omgangskreds som også så det. Derfor var det helt ufatteligt at komme ind i en sal fuld af entusiaster som jeg selv. Jeg kan fortælle dig at stemningen i salen var elektrisk. Det var ganske utroligt at opleve.
Da jeg i 2000 begyndte i gymnasiet begyndte mandrillens popularitet sært nok at indfinde sig i de større masser, og derefter blev der grundlag for at udgive en dvd (og en mere og en mere), men i starten var det en meget lille ting.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Yndlingsserie?
« Svar #41: 08 Jun 2006, 03:58 »

Lyder ekstremt fedt, kunne de holde masken?

Overhovedet ikke, men det gjorde det kun endnu mere underholdende.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Yndlingsserie?
« Svar #42: 08 Jun 2006, 04:00 »

Ja ærgeligt man ikke kan købe alle afsnit og det istedet er indelt i akter på dvd'erne..Mangler nogle gode afsnit som jeg kan huske den gang jeg så det på dr2.

Mht Bertelsen og hans uaktuelle nyheder så er det også høj klasse...Elsker de numre han laver med telefonerne Smiley Genialt program...nogle der ved om der er udgivet en dvd med det? for den skal jeg da have fat i så Smiley

Mig bekendt er det aldrig blevet udgivet, og det er der vist heller ingen planer om. Men jeg er enig, det var et fedt show. Lidt mere sketch-orienteret, men alligevel fedt.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Freak
Gæst
 
Sv: Yndlingsserie?
« Svar #43: 08 Jun 2006, 10:34 »

Mht Bertelsen og hans uaktuelle nyheder så er det også høj klasse...Elsker de numre han laver med telefonerne Smiley Genialt program...nogle der ved om der er udgivet en dvd med det? for den skal jeg da have fat i så Smiley
Det herlige ved Bertselsen er at du kan se en masse afsnit på hjemmeside.
http://www.dr.dk/satire/site_bertelsen.asp Enjoy Thumbs Up

PS. Hvis man har en ven, som siger at han kan hente alle afsnit ned fra denne hjemmeside, så man har dem på sin harddisk, er det så ulovligt?
Logged

Morientes
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Yndlingsserie?
« Svar #44: 08 Jun 2006, 11:10 »

1. Klovn - Tv2
2. Las Vegas - Tv3
3. Spin City - kanal 4
4. MASH - Zulu
5. Reba - Tv2 (ja jeg ved godt det en tøseserie)
Logged

"You´ll Never Walk Alone"

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010