home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1053 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  PCM 09 !
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor god er PCM 09?
-3
- 4 (5,7%)
00
- 1 (1,4%)
2
- 1 (1,4%)
4
- 0 (0%)
6
- 1 (1,4%)
7
- 5 (7,1%)
8
- 8 (11,4%)
9
- 13 (18,6%)
10
- 23 (32,9%)
12
- 6 (8,6%)
13
- 8 (11,4%)
Antal Stemmer: 70

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 43 Udprint
Forfatter Emne: PCM 09 !  (Læst 92383 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #510: 01 Aug 2009, 13:52 »

Hej!
Hvordan slår I replayen fra?

NOOB-spørgsmål, I know, men jeg har samme famøse fejl; hvis det da er fejlen, hvor den går ud af spillet. Men ligemeget hvad gider jeg da ikke se replays. Nå.
Jeg kan også fortælle lidt om mit spil. Jeg er CSC i karrieren, klassikeren, at ens første karriere skal være med CSC Saxo Bank. Jeg har ikke vundet voldsomt meget; jeg tog Paris Nice med Frank Schleck, vandt nogle etaper i Giroen, nummer 2 i San Remo, 2 i Helvede I Nord, Fuglsang sluttede samlet 2'er i Tour de Romandie, og ligenu har jeg lige kørt Chris Anker ind til en samlet 5 plads i et smalt smalt besat Giro dItalia! Skræmmende så mange ringe  ryttere der var med, tror Basso vandt med 12 minutter til holdkammerat Nibali og Pelizotti var vist også i top5.

Nu kommer Dauphine og jeg ved ikke rigtig. Andy ser rigtig godt ud med hensyn til Touren, hvor jeg håber at kunne slå Contador.
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #511: 01 Aug 2009, 13:58 »

det er vist oppe i indstillinger. oppe i hjørnet i karriere delen. også options eller indstillinger.. whatever.. også er der en hvor man kan slå replays fra. jeg så den ikke ved første øjekast, så fokuser lidt hvor det er.
Logged

maaahhh-h-h-h

love fmmanager:)
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: PCM 09 !
« Svar #512: 01 Aug 2009, 20:38 »

hej alle sammen, jeg står i kæmpe vanskeligheder omkring pcm09 eller vanskeligheder er vel så meget sagt. Men jeg har specielt problemer med holdtidskørslerne :)er der nogle der ved hvordan det er bedst at køre dem ?. Og så har jeg også problemer med at holde formen til tour de france hva gør jeg galt en af mine ryttere f.eks contador og cavendish holder aldrig formen frem til TDF de topper for tidligt.? og så vil jeg også høre hvordan i udvikler en som fuglsang til at blive så højt level ?:)fortsat god dag
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #513: 02 Aug 2009, 00:37 »

Så skal jeg da lige love for at der kom gang i årets Tour med Saxo Bank som den helt rigtige styrmand! Haha. Det er årets tredje etape, og pludselig ser jeg, at der dannes grupettoer bagest i feltet. Jeg bladrer op igennem rækkerne af feltet, og kan ikke finde mit eget hold - det viser sig så, at jeg er stukket af, sammen med Tom Boonen's Quick Step-tog, der har fanget resten af feltet i sidevinden. Alle mine ryttere er altså med forrest, og vi har omkring halvandet minut til feltet. Jeg sætter Cancellara til at kontrasprinte Boonen, der må betragtes som klar favorit til at vinde etapen blandt mit hold og alle mine ikke-sprintere, men Cancellara, på hjul af Voigt, kører simpelthen blot fra Boonen-toget, hah! Det var fantastisk. Cancellara (i gul førertrøje i forvejen) vinder etapen, Breschel lige på hjul og med Andy Schleck, der snupper drønvigtige sekunder fra Contador, der hygger sig i feltet, ind som nummer 3 - foran Boonen! Kun Frank Schleck kan ikke spurte med, og bliver hentet ind af dele af Quick Step, som bliver hentet af feltet, men kommer ind på en syvendeplads. Fremragende, nu kan jeg måske vinde Touren!
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #514: 02 Aug 2009, 00:42 »

Nogen der kan anbefale spillet og måske vise mig en god hjemme side at købe spillet så det når frem hurtigt?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #515: 02 Aug 2009, 00:52 »

Og kan man købe rytter?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #516: 02 Aug 2009, 09:37 »

Så skal jeg da lige love for at der kom gang i årets Tour med Saxo Bank som den helt rigtige styrmand! Haha. Det er årets tredje etape, og pludselig ser jeg, at der dannes grupettoer bagest i feltet. Jeg bladrer op igennem rækkerne af feltet, og kan ikke finde mit eget hold - det viser sig så, at jeg er stukket af, sammen med Tom Boonen's Quick Step-tog, der har fanget resten af feltet i sidevinden. Alle mine ryttere er altså med forrest, og vi har omkring halvandet minut til feltet. Jeg sætter Cancellara til at kontrasprinte Boonen, der må betragtes som klar favorit til at vinde etapen blandt mit hold og alle mine ikke-sprintere, men Cancellara, på hjul af Voigt, kører simpelthen blot fra Boonen-toget, hah! Det var fantastisk. Cancellara (i gul førertrøje i forvejen) vinder etapen, Breschel lige på hjul og med Andy Schleck, der snupper drønvigtige sekunder fra Contador, der hygger sig i feltet, ind som nummer 3 - foran Boonen! Kun Frank Schleck kan ikke spurte med, og bliver hentet ind af dele af Quick Step, som bliver hentet af feltet, men kommer ind på en syvendeplads. Fremragende, nu kan jeg måske vinde Touren!

hehe fedt lavet...
Logged

love fmmanager:)
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: PCM 09 !
« Svar #517: 02 Aug 2009, 11:16 »

er der slet ingen der ved det ?:)hehe
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #518: 02 Aug 2009, 11:58 »

hej alle sammen, jeg står i kæmpe vanskeligheder omkring pcm09 eller vanskeligheder er vel så meget sagt. Men jeg har specielt problemer med holdtidskørslerne :)er der nogle der ved hvordan det er bedst at køre dem ?. Og så har jeg også problemer med at holde formen til tour de france hva gør jeg galt en af mine ryttere f.eks contador og cavendish holder aldrig formen frem til TDF de topper for tidligt.? og så vil jeg også høre hvordan i udvikler en som fuglsang til at blive så højt level ?:)fortsat god dag

Formen finder du inde på rytterens træningsfaneblad under hold..... Der kan du sætte rytteren til et hvilket som helst træningsskema, hvor du også vil se 2 "peaks" i forhold til topformen..... Yderligere er det derinde du sætter dine rytters træningsområde.... Der sætter du Fuglsang til at træne bjerg og/eller etapeløb, hvorefter du skal finde en træner til ham, der enten er international eller mytisk der har høje stats i bjerge eller etapeløb Smiley
Logged

love fmmanager:)
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: PCM 09 !
« Svar #519: 02 Aug 2009, 18:57 »

okay tuinde tak :)ved du så noget om hvordan man køre hold kørsel ?:)er jeg virkelig elendig til ?
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: PCM 09 !
« Svar #520: 02 Aug 2009, 23:00 »

Zulue, hvilken sværhedsgrad? Smiley
Logged

Vis mig Basso
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #521: 05 Aug 2009, 00:40 »

Hej. JEG er havnet i en fantastisk stime med mit hold Liqugas!
Jeg har massere penge og rytterlønningerne er på lidt over 600.000.

Jeg skal snart igang med touren og jeg vælge at stille med dette hold:

I.Basso (kaptajn)
C.Sastre (kaptajn)
V.Nibali (vice-kaptajn)
R.Kreuziger (vice-kaptajn)
F.Pellizotti (bjergrytter)
T.Hushovd (sprinter)
H.Haussler (vice-sprinter)
S.Smyd (luksushjælperytter)
C.Cappelio (luksushjælperytter)

Mål:

1.(vigtigst): Få 3 ryttere i top 10.
2.: Vinde bjrgtrøjen.
3.: Vinde den grønne pointtrøje.

Hvad siger i til mit hold?

Jeg kunne også godt tænke mig at se jeres hold - det ville være fedt hvis i gad vise dem frem.
Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #522: 05 Aug 2009, 00:47 »

Sygt hold du har fået dig der. Målene er bestemt realistiske. Sastre har jeg dog ikke så meget fidus til, hvordfor ved jeg ikke.
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #523: 05 Aug 2009, 00:49 »

Sygt hold du har dig der. Alle mål kan i hvert fald køres hjem med det hold til touren.

Er lige begyndt på Giroen med Saxo Bank. Ville egentlig simulate det hele mere eller mindre, men så vandt Voigt 8 min. via udbrud på en af de første etaper.
Skal nu i gang med 14 etape og klassement ser således ud:

1. Pellizotti
2. Voigt +2,15
3. Pereiro +3,10
4. Cunego +3,55

Så mulighederne for podiet er til stede. Får sponsorbonus hvis jeg holder mig i top 5 og der er langt ned til 6. pladsen så det ser godt ud. Der er dog en del bjergafslutninger igen og der taber jeg minutter.
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #524: 05 Aug 2009, 00:52 »

Sværhedsgrad?
Logged

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 43 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010