home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1001 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  PCM 09 !
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor god er PCM 09?
-3
- 4 (5,7%)
00
- 1 (1,4%)
2
- 1 (1,4%)
4
- 0 (0%)
6
- 1 (1,4%)
7
- 5 (7,1%)
8
- 8 (11,4%)
9
- 13 (18,6%)
10
- 23 (32,9%)
12
- 6 (8,6%)
13
- 8 (11,4%)
Antal Stemmer: 70

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 43 Udprint
Forfatter Emne: PCM 09 !  (Læst 92336 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #525: 05 Aug 2009, 01:04 »

Jeg spiller på normal sværhedsgrad, hvilket nok lige er tanden for let, men nu er det sådan. Jeg vandt Touren med 17 sekunder til Contador, jeg vandt selvfølgelig med Andy. Frank Schleck blev nummer 5, Jakob Fuglsang vandt den prikkede bjergtrøje, Cancellara blev 2'er i den grønne efter en suværen Boonen, mens Andy også satte sig på den hvide ungdomstrøje - dermed tog jeg 3 ud af 4 trøjer i løbet, hvilket jeg ikke kan være utilfreds med.
Jeg vandt 5 etaper med Andy, én med Cancellara og en med Breschel, samt holdtidskørslen. Jeg havde et forspring på næsten 3 minutter til Contador inden enkeltstarten, hvor Andy var blevet træt og i dårligere form, og her tabte jeg meget tid, så meget at jeg kun havde 1,15 til Mount Ventoux, hvor ejg vidste Astana ville sætte mig under pres. Dette skete også, og derfor var jeg nervøs da Contador stak. Andy fulgte dog med, og de to kørte side om side, indtil Contador angreb igen, og Andy ikke havde tilstrækkeligt med kræfter til at reagere. Contador vandt dog kun med 54 sekunder så vidt jeg husker - i hvert fald kom Andy i gult på Champs Elysees; hvor Matti Breschel i øvrigt tog en flot flot 4. plads i spurten efter CSC Saxo Bank-toget med Voigt, Larsson, Nicki, Cancellara og til sidst Matti Breschel havde kørt min danske 'sprinter' frem til spurten. Er blevet helt vild med spurte, tror jeg skal have erhvervet mig en sprinter til næste sæson.

Desuden vandt Chris Anker lige ungdomstrøjen i Vueltaen, der blev et rent simuleringsløb - alle mine ryttere var ude af form efter Touren, og jeg selv mangler lidt inspiration - kørte 20/21 etaper af Touren, og det tog hårdt på mig, haha. Wink
Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #526: 05 Aug 2009, 01:09 »

Okay godt lavet Thumbs Up
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #527: 05 Aug 2009, 01:10 »

Zulue@ Hvordan sætter du dine sprintere op til en sprint? Altså hvordan placere du dem bedst muligt, så de har muligheden for at vinde
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #528: 05 Aug 2009, 01:10 »

Sværhedsgrad?

Mig? Normal pt. også tar' jeg den op på hard næste sæson - evt. til Touren eller Vuelta'en afhængig af hvordan det ender i Giro'en. Pellizotti er dog i liga for sig selv. Han tog lige 2 min på alle konkurrenter på 14 etape.
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #529: 05 Aug 2009, 01:13 »

Zulue@ Hvordan sætter du dine sprintere op til en sprint? Altså hvordan placere du dem bedst muligt, så de har muligheden for at vinde
Jeg pejer bare at finde den bedste sprinter i løbet og så sætte mig på hjul af ham Smiley jeg ville også godt vide hvordan man kan køre sin egen rytter i stilling.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #530: 05 Aug 2009, 01:15 »

Jeg pejer bare at finde den bedste sprinter i løbet og så sætte mig på hjul af ham Smiley jeg ville også godt vide hvordan man kan køre sin egen rytter i stilling.
Har jeg nemlig også gjort engang, men synes tit at de falder ned i feltet, og så kan man ikke være med om sejren. :s
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #531: 05 Aug 2009, 01:16 »

Zulue@ Hvordan sætter du dine sprintere op til en sprint? Altså hvordan placere du dem bedst muligt, så de har muligheden for at vinde
Omkring 10 km igen, ser jeg de store favoritter bevæge lidt rundt på sig. Hvis jeg tror, Cavendish vinder etapen, vil jeg selvfølgelig gerne på hjul af ham ... Derfor lader jeg ham komme foran mig, med den sprinter jeg vil på hjul af ham med. Jeg sætter ham på 99% og derefter højreklikker jeg på Cavendish og kontra-sprinter ham. Det virker noglegange ikke, men jeg er en stædig hund, så jeg prøver et par gange, og så virker det hehe. ;-)

Nå, men så rejser de sig i sadlen og begynder at spurte - din sprinter burde egentlig ikke miste over halvdelen af sine kræfter, bare af at sidde på hjul, og når du så føler det er tid til at gå forbi - jeg plejer ved omkring 1,5 km - 750 m til mål at trykke på sprint, og så går han egentlig automatisk forbi. Tror ikke det er specielt i forhold til nogle andre. (:
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: PCM 09 !
« Svar #532: 05 Aug 2009, 01:18 »

Zulue hvilken etape i tour de france kørte du ikke ?
Logged

Vi skal alle være her.

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #533: 05 Aug 2009, 01:21 »

Omkring 10 km igen, ser jeg de store favoritter bevæge lidt rundt på sig. Hvis jeg tror, Cavendish vinder etapen, vil jeg selvfølgelig gerne på hjul af ham ... Derfor lader jeg ham komme foran mig, med den sprinter jeg vil på hjul af ham med. Jeg sætter ham på 99% og derefter højreklikker jeg på Cavendish og kontra-sprinter ham. Det virker noglegange ikke, men jeg er en stædig hund, så jeg prøver et par gange, og så virker det hehe. ;-)

Nå, men så rejser de sig i sadlen og begynder at spurte - din sprinter burde egentlig ikke miste over halvdelen af sine kræfter, bare af at sidde på hjul, og når du så føler det er tid til at gå forbi - jeg plejer ved omkring 1,5 km - 750 m til mål at trykke på sprint, og så går han egentlig automatisk forbi. Tror ikke det er specielt i forhold til nogle andre. (:
Ja okay, men som jeg skrev til PJ før, så synes jeg ind imellem favoritterne falder langt tilbage. Det jeg selv er begyndt at gøre, (efter jeg har set Le Tour) er at sætte de rytte som er gode til flade og tempo, til at tage korte føringer med 12 km igen, og så sætter min sprinter til at kontrasprinte dem. Når de så er trætte, har jeg min vice-sprinter, hvis man vil kalde det det, til at starte sprinten, typisk 2-3 km før mål. Og så med 600m igen, afhænger lidt at hvordan jeg ligger i feltet, sætter jeg min sprinter til at gå forbi, og forhåbenligt vinde etapen.
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #534: 05 Aug 2009, 01:28 »

Sygt hold du har dig der. Alle mål kan i hvert fald køres hjem med det hold til touren.

Er lige begyndt på Giroen med Saxo Bank. Ville egentlig simulate det hele mere eller mindre, men så vandt Voigt 8 min. via udbrud på en af de første etaper.
Skal nu i gang med 14 etape og klassement ser således ud:

1. Pellizotti
2. Voigt +2,15
3. Pereiro +3,10
4. Cunego +3,55

Så mulighederne for podiet er til stede. Får sponsorbonus hvis jeg holder mig i top 5 og der er langt ned til 6. pladsen så det ser godt ud. Der er dog en del bjergafslutninger igen og der taber jeg minutter.


Du skal ikke undervudere Voigt. Det lykkedes mig faktisk at vinde Giroen med ham i første sæson Grin Han havde ramt topformen, og kunne følge med favoritterne lagt op ad bjergene. På enkeltstarterne tabte han kun lidt tid til Nibali, men på de kuperede etaper, eller etaper med en nedkørsel mod mål tog han tid tilbage. Samtidig var Heado lead-out man for ham, hvilket gjorde han også vandt sprinteretaper  Thumbs Up Samlet fik han bonussekunder på 17 etaper, og vandt 9 etaper. Og dermed samlet  Wink

Spiller desuden på Normal.

Nu er jeg så startet med mit eget hold, Festina. Her har jeg Rasmussen, Ullrich, Vinokourov, Schumacher og Ricco  Grin Derudover består holdet af unge danske talenter som Rasmus Guldhammer, Thomas V. Kvist, Martin Mortensen, Niki Østergaard m.fl. samt Taylor Phinney. Han er simpelthen suveræn på enkeltstarterne efter ét år, så ham vil man ikke køre imod  Wink
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #535: 05 Aug 2009, 02:13 »

Du skal ikke undervudere Voigt. Det lykkedes mig faktisk at vinde Giroen med ham i første sæson Grin Han havde ramt topformen, og kunne følge med favoritterne lagt op ad bjergene. På enkeltstarterne tabte han kun lidt tid til Nibali, men på de kuperede etaper, eller etaper med en nedkørsel mod mål tog han tid tilbage. Samtidig var Heado lead-out man for ham, hvilket gjorde han også vandt sprinteretaper  Thumbs Up Samlet fik han bonussekunder på 17 etaper, og vandt 9 etaper. Og dermed samlet  Wink


Kan slet ikke være med der..

Voigt har tabt en masse på de sidste 2 bjergafslutninger. Blockhaus var især hård mod ham. Han har heller ingen hjælp. Fuglsang kan ikke følge med. Nicki og Arvesen kan heller ikke hjælpe meget.

Lige nu ser det således ud efter 17. etape med en bjergafslutning og TT igen:

1. Pellizotti
2. Pereiro +10.07
3. Cunego +11.52
4. Voigt + 14.18
5. Chavanel +19.59
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #536: 05 Aug 2009, 08:55 »

Det ser da ud til at lykkedes med top 5, Marchena! Held og lykke på de afsluttende etaper!
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #537: 05 Aug 2009, 12:27 »

Kan slet ikke være med der..

Voigt har tabt en masse på de sidste 2 bjergafslutninger. Blockhaus var især hård mod ham. Han har heller ingen hjælp. Fuglsang kan ikke følge med. Nicki og Arvesen kan heller ikke hjælpe meget.

Lige nu ser det således ud efter 17. etape med en bjergafslutning og TT igen:

1. Pellizotti
2. Pereiro +10.07
3. Cunego +11.52
4. Voigt + 14.18
5. Chavanel +19.59

Jeg havde så skrevet kontrakt med Rujano på en fri transfer før sæsonen, så han var en god hjælper for Voigt  Thumbs Up
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #538: 05 Aug 2009, 13:36 »

Nu vil jeg, efter at have vundet touren klart to år i træk med Andy, på først normal, og så hard, begynde en ny karriere på ekspert eller hvad det sværeste hedder. Igen med Saxo Bank.

Vil høre om folk vil have en blog fra min side af?
Logged


Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #539: 05 Aug 2009, 13:44 »

Det ville være en nydelse at læse en PCM-blog fra din hånd!
Logged

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 43 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010