home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1159 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Michael død ifølge medier
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Michael død ifølge medier  (Læst 23076 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Michael død ifølge medier
« Svar #90: 26 Jun 2009, 13:56 »

I går var virkelig den værste dag. Jeg bliver ringet op kl.11 af en ven, som spørger om jeg har hørt det. Hørt hvad??  X er død, altså den 19-årige der faldt ud af vinduet i Kbh. Jeg bliver hentet og kørt hen til en ven, hvor vi hurtigt samles 40 mennesker, allesammen sidder vi helt mutte og bare kigger på hinanden. Dette var nogen meget lange timer, og nok nogen af de værste jeg har været med til. Men man bliver sgu rørt over hvem der står bag en, i sådanne situationer. Vi fik hurtigt arrangeret en masse ting der skulle ordnes, og fik købt blomster til den 19-åriges bedste som sad alene i sit hus. Ja, stemningen kan ikke beskrives, det var det mest sørgelige jeg har deltaget i.

Senere på aftenen, hører jeg så at MJ er død. Jeg er kæmpe fan af MJ, og ingen af de retssager eller andet snavs der har kørt mod ham, har påvirket hans status i mit syn. Jeg har siddet længe oppe og set mange af hans koncerter, som lille hvor jeg burde ligge i min seng og sove.

Selvom at min vens død 100% påvirker mig mest, må jeg sige at jeg også er trist over at MJ også er gået bort.

D.25 Juni 09 vil for altid være dagen hvor jeg tænker på 2 personer!

R.I.P
Det var dog en forfærdelig historie Skuffet

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #91: 26 Jun 2009, 13:57 »

Mathias, kender dig men du kender ikke mig.. Du kender til gengæld min storsøster hvis du var henne ved Mikkel igår.. Hun var der også

Tror jeg ved det nu, eftersom du har noget med Østergaard i din signatur. Wink Andreas? Eller ihvertfald Sarah's lillebror? Smiley

Pepe
Gæst

« Svar #92: 26 Jun 2009, 14:02 »

Lyder forfærdeligt Dimma.. Al respekt herfra!

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #93: 26 Jun 2009, 14:10 »

Dimma. Jeg er den mindste Smiley.. Sarahs lillebror ja Smiley

tatii
Ynglingespiller

« Svar #94: 26 Jun 2009, 14:22 »

Skuffet Opvokset med hans musik Skuffet Han vil altid være THE KING!! RIP MJ Græder

The saddest thing in life is wasted talent
http://youtube.com/v/DqF0hoeH6rs
[center]

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #95: 26 Jun 2009, 14:36 »

Lidt offtopic men

nu snakker i om en 1-årig pige der døde.. Tænk på ham den 19-årige der er lige faldet ud fra 5.sal og døde.. Der bliver mere nævnt om pigen end om end den 19-årige mand, og han havde jo større muligheder end en lille 1-årig pige, da der kan ske meget med pigen.

Kendte forresten den 19-årige mand Skuffet

Hvis du kigger en side eller 2 tilbage kan du se jeg også omtaler ham ... jeg læste om det på tv2 .. det er trist.. er på samme alder som ham

Vi skal alle være her.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #96: 26 Jun 2009, 14:38 »

Har ikke læst alle kommentarer omkring den pige på 1 år som døde. Men de jeg har læst, kan få mit pis i kog.

Citat af: DavidMadsen I dag kl. 09:48:06
"Dog er det da stadigvæk sørgeligt, at der dør en 1-årig pige. Men den 1-årige pige har jo på ingen måde ligeså mange pårørende som Michael Jackson."

Fuck sådan en sætning kan gøre mig vred ticked off

Jeg blev sku mere ked/sur da jeg hørte nyheden om den lille pige. Men det er nok fordi jeg selv har en datter på den alder. Og de tanker jeg havde om den far, vil jeg ikke skrive her.

Ras88 jeg blev sku også sur på ham ... har også skrevet et langt indlæg hvis du kigger en side tilbage eller længere oppe .. Jeg kan også blive så sur og trist når jeg læser at et menneske kan skrive sådan ..

Men når det er sagt, så handler denne tråd om MJ. En mand som var King of POP. Men lad vær med at lægge de to sager sammen.  

Vi skal alle være her.

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #97: 26 Jun 2009, 14:39 »

Det er godt nok den værste opstart til en weekend! Møder på arbejdet kl 6 imorges og får at vide at Michael Jackson er død Græder Han har været mit største idol så lang tilbage jeg kan huske.. Kan huske fra da jeg var helt lille, at jeg stod og sang med så godt jeg nu kunne i den alder, på The Earth Song.. Hans musik er enestående, hans performance på en scene kan ingen måle sig med, hans stemme var unik, og teksterne og budskabet i hans sange var jo fantastiske!
At der så har været nogle pengegriske mennesker som bare ville presse penge ud af ham med pædofilianklager og retssager er simpelthen så lavt som det kan blive når de ingen reelle beviser har Sur

Men ingen kan tage fra ham at han er en af de største musikere, hvis ikke den største, der nogensinde har været! Og hans sange vil med garanti blive spillet mange årtier endnu!
R.I.P. Michael Jackson; The King of Pop!

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #98: 26 Jun 2009, 14:46 »

Har aldrig været fan af Michael Jackson, men det er forfærdeligt han er død ! Han var klart kongen af pop, og synes mange af hans hits er gode. Jeg håber folk indser hvor onde de egentlig har været mod manden, nu når han ikke er her mere.

SirToby
Manager

« Svar #99: 26 Jun 2009, 14:48 »

Jeg har ikke nydt Jacksons musk til daglig, men der er ingen tvivl om, at han er musikkens betydeligt største stjerne. Han er virkelig kongen, og det er trist, at vi ikke kommer til at se mere til ham. Jeg tror ikke, at nogen kommer til at nå ham til sokkeholderne. Det er i hvert fald ikke sket endnu.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #100: 26 Jun 2009, 14:49 »

Dårligere start på en sommerferie kan vidst ikke ske. Især for dig Dimma.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #101: 26 Jun 2009, 15:10 »

R.I.P
Michael Joseph Jackson

(29. august 1958 - 25. juni 2009)

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #102: 26 Jun 2009, 15:26 »

Har aldrig kunne lide hans musik, så det rører mig nu ikke specielt. No offence, men han er faktisk ret random for mig..
- Det er selvfølgelig altid sørgeligt med dødsfald.. så RIP herfra.
« Seneste Redigering: 26 Jun 2009, 16:38 af Benjamiin » Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #103: 26 Jun 2009, 15:48 »

No fence

Grin

Det er uden tvivl en skam, den måde han er død på og i den alder. Han er helt sikkert det tætteste disse årtier har været på en rigtig "Elvis" karakter - så uanset om man var til hans musik eller ej, er det et tab.

Derudover er det synd for de mennesker der havde bestilt billet til koncerterne i London mv.
Lad os håbe at en fuld refundering er på sin plads.

Echoes, Silence, Patience and Grace

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #104: 26 Jun 2009, 15:53 »

Er sku bange for han er død, sørgeligt at vi mistede en af de sidste store individer verden havde Skuffet

R.I.P, der ingen som ham Skuffet

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010