Nu du siger Elvis...
Har hørt nogen tale om, at det også kunne være et stunt fra MJ selv, så han kan leve i fred for alle de skandaler medierne har sat på ham igennem tiden. Altså lidt a la 'Elvis bor i ....'-teorierne.
Jeg ved ikke hvad jeg skal tro. Det er sørgeligt at han er død, for han har betydet meget for musikken, men sandt at sige, så under jeg ham det lidt. Han har haft det hårdt i mange år
Man kan nå til det punkt, hvor man har fået nok. Så en overdosis af smertestillende kunne godt lyde fornuftigt. Han har åbenbart fået en skade i forbindelse med forberedelserne til koncerterne, så det en overdosis af medicin kunne godt være en forklaring.
Det virker bare underligt at tage sit eget liv når man planlægger koncerter. Det tyder da på, at man tror på at man kan komme igen
Altså, jeg er sådan 50/50 omkring hvad der er sket. Den ene teori fra min side er at ham lægen har givet ham en overdosis, men jeg har ingen idé hvorfor? evt. bare et uheld, eller fordi han ville hjælpe ham fordi han havde det dårligt.
Den anden er at han har taget livet af sig selv, via piller, eller demerol (hvad det så end er)
Altså jeg har også tænkt tanken af at han har skudt eller hængt sig selv, altså selvmord. Men som det ses på billedet her:
http://www.etonline.com/news/2009/06/75724/index.html så er der skader på kroppen, så han kan jo næsten kun være død af et normalt hjertestop eller bare medicin?
Det finder vi vel først ud af om en 6-8 uger /: