home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 563 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Michael død ifølge medier
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Michael død ifølge medier  (Læst 23033 gange)
Rottenburg
Førsteholdsspiller

Sv: Michael død ifølge medier
« Svar #75: 26 Jun 2009, 12:18 »

RIP MJ ! Opstemt
STORT MENNESKE DER FORLADER DENNE JORD .

Sørgeligt, men sådan er livet engang i mellem .

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #76: 26 Jun 2009, 12:48 »

Nu goer jeg mig sikkert lidt upopulaer, men nu maa i saftsuseme spaende. Naturligvis ER det soergeligt og tragisk, at en 1-aarig pige doer, men der doer sgu en 1-aarig pige every fucking day.

Michael Jackson har givet resten af verden saa vanvittigt meget. Det forstaar man slet ikke. Alle folk har et eller andet forhold til ham - om det er negativt, positivt eller neutralt varierer, men pointen er, at han har betydet - og altid vil betyde - EKSTREMT meget for mange mennesker. At sidestille hans doed med en "tilfaeldig" 1-aarig piges - det synes jeg aerlig talt er latterligt.

Han er i min bog det taetteste, vi har vaeret paa en levende legende. Nu er han en legende.

RIP MJ.

Så hvis du nu mistede et familiemedlem der kun var 1 år gammel ville du så også bare sige når ja det sker jo tit ?

Vi skal alle være her.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #77: 26 Jun 2009, 12:52 »

Ærligt talt, er jeg enig med KF.

Dog er det da stadigvæk sørgeligt, at der dør en 1-årig pige. Men den 1-årige pige har jo på ingen måde ligeså mange pårørende som Michael Jackson. Og det bliver jo også kun så stor en nyhed som det gør, fordi det er en far som glemmer et barn i bilen, som så dør. Det er måske bare min mening?

Alt i alt, mener jeg at det er mere tragisk at Michael Jackson, kongen af pop, er død. Jeg så forresten lige nyhederne her til morgen, hvor han bror var sønderknust, og prøvede at læse noget papir op, hvor der stod at han var død af et hjertestop. Alene den sorg som broderen føler og for den sags skyld resten af Michaels familie, overstiger vel egentligt hvad de to forældre, til det døde barn føler. Er der ingen der har set det fra MJs families side, når i nu ser det fra det døde barns forældres side?

- Rest in peace, Michael.

Synes det trist at høre sådan et indlæg hvor du siger at pigen ikke har så mange pårørende som Michael Jackson .. det vil sige hvis jeg imorgen slog dig ihjel og så slog en kendt ihjel så ville det være ligemeget med dig fordi du har sikkert ikke så mange pårørende ? . det er da mega svag holdning at have. 

Et menneske er vel et menneske ? der er jo intet forskel på Michael Jackson og så den 1-årige pige . det er jo kun fordi han har levet længere og udrettet noget .. de er jo begge af kød og blod . de har begge et hjerte.

vi kan f.eks også den det 5-årige barn der igår så sin far dø i en bilulykke . er det så også ligemeget med at barnet mistede sin far fordi han har jo ikke "mange" pårørende ?

Vi skal alle være her.

Zulue
Manager

« Svar #78: 26 Jun 2009, 12:59 »

Har ikke lige læst nogle kommentarer, så med frygt for at jeg siger det samme som mange andre, så kommer det lige her, kopieret fra et andet forum.

Jeg vil da også sige, at jeg blev lidt berørt, jeg fik en underlig underlig følelse, da jeg hørte det i går, og jeg har hørt Michael Jackson meget, men ikke sådan overdrevet meget - men havde han været død for 10 år siden, havde jeg jo ikke andet til det, end hvis han døde i går - jeg tror mere der er det faktum, at han faktisk er død, nu er han her bare ikke mere, der chokerer mig. Jeg synes sku det er skummelt på en eller anden måde, skummelt overfor en legende som Michael Jackson, skummelt at se, hvordan folk reagerer og så skummelt omkring koncerterne, hvor folk, på trods af, han ikke har lavet noget i lang tid, beviste at Michael Jackson nok er den største kunstner nogensinde. Det siger jeg i hvert fald han er, nok mest fordi The Beatles (godt nok ikke en kunstner) aldrig har sagt mig så meget, som visse andre.

Lidt svært at sige hvordan man har det, jeg er ikke på punktet til at græde eller noget, men jeg synes det er ret vanskeligt at forklare hvordan det føles.

Mht det der lille barn der døde - selvfølgelig er det, måske endnu mere tragisk, men altså .. det ene udelukker jo ikke det andet. Jeg synes altid der skal komme nogen og sige, at der altid er nogle der har det værre, men selvfølgelig vil folk sørge meget over en, alle har et forhold til og netop er fundet død i nat. Der er nok også en dreng på 3 måneder der er død i Afrika, måske 1000 drenge der er døde i Afrika, men nogle folk mener jo, de har mistet noget af sig selv i det MJ døde, hvorfor det klart berører kraftigt.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #79: 26 Jun 2009, 13:03 »

Det er fandeme trist.
Da han tilbage i firserne lavede videoerne til Thriller, Billie Jean og hvad alle hans andre mega-hits nu hed, var det et helt nyt og spændende koncept indenfor musik og video. Samtidig var de, de dyreste der nogensinde var blevet lavet på det tidspunkt.
Han er uden tvivl, den største verden har set, og kommer til at se. Han vil gå over i verdenshistorien, som den største kunstner nogensinde. Jeg har meget svært ved at forestille mig, en verden uden MJ i. Alle i hele den store verden kender ham, og hans musik, og nu er han væk for evigt. En meget trist dag i hele verden.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #80: 26 Jun 2009, 13:12 »

tilgengæld er jeg personligt meget glad for, at hans udstråling, sang og passion lever videre i sange som

Blood on the dancefloor
Man in the mirror
You are not alone
Beat it
Billie Jean
Black or white
Earth song
Thriller
Leave me alone

så hans koncerter i tv som lille.. og har altid nydt hans musik. tror aldrig han bliver glemt.
kan dog ikke bestemme med mig selv om det skud af Demorol han fik lige inden i huset gjorde at han døde, altså en overdosis, og hvis dette er tilfældet, om det var bevidst eller ej. Tror det dog ikke.. På den anden side har han måske ikke kunnet klare presset mere, og været helt ødelagt indeni. Who knows.
« Seneste Redigering: 26 Jun 2009, 13:14 af makkerskilap » Logged

It's all, part of the plan.

Temp
Reserveholdsspiller

« Svar #81: 26 Jun 2009, 13:16 »

Har ikke læst alle kommentarer omkring den pige på 1 år som døde. Men de jeg har læst, kan få mit pis i kog.

Citat af: DavidMadsen I dag kl. 09:48:06
"Dog er det da stadigvæk sørgeligt, at der dør en 1-årig pige. Men den 1-årige pige har jo på ingen måde ligeså mange pårørende som Michael Jackson."

Fuck sådan en sætning kan gøre mig vred ticked off

Jeg blev sku mere ked/sur da jeg hørte nyheden om den lille pige. Men det er nok fordi jeg selv har en datter på den alder. Og de tanker jeg havde om den far, vil jeg ikke skrive her.

Men når det er sagt, så handler denne tråd om MJ. En mand som var King of POP. Men lad vær med at lægge de to sager sammen.  

Theis Mørup
Førsteholdsspiller

« Svar #82: 26 Jun 2009, 13:17 »

Det er rigtig rigtig sørgeligt.

Vi havde sommerafslutning på min skole, og der blev der også sunget Michael Jackson, det var nummeret Billie Jean.
Han var en af de største personer i verden, og nu er han bare væk.  Meget sørgeligt.  Græder

Men han kom tilgengæld op i himlen !  Wink

(:

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #83: 26 Jun 2009, 13:21 »

Lidt offtopic men

nu snakker i om en 1-årig pige der døde.. Tænk på ham den 19-årige der er lige faldet ud fra 5.sal og døde.. Der bliver mere nævnt om pigen end om end den 19-årige mand, og han havde jo større muligheder end en lille 1-årig pige, da der kan ske meget med pigen.

Kendte forresten den 19-årige mand Skuffet

sindsygt
Gæst

« Svar #84: 26 Jun 2009, 13:21 »

Jeg kunne ikke lide ham som person, men jeg var rigtig vild med hans sange. Specielt sange som Thriller, Beat It, Billie Jean, og så den jeg bedst syntes om, Heal the world. Fantastiske sange alle sammen. Jeg kommer ikke til at mangle ham da han som person ikke siger mig noget..

RIP Michael Jackson!

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #85: 26 Jun 2009, 13:24 »

For helvede hvor er det dog trist.
Må sgu indrømme, at tårene triller ned ad min kind.

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #86: 26 Jun 2009, 13:33 »

RIP Michael!

KF
Landsholdsspiller

« Svar #87: 26 Jun 2009, 13:34 »

Så hvis du nu mistede et familiemedlem der kun var 1 år gammel ville du så også bare sige når ja det sker jo tit ?

Nej, slet ikke. Laes hvad jeg skriver - og ikke, hvad du tror jeg mener.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #88: 26 Jun 2009, 13:41 »

I går var virkelig den værste dag. Jeg bliver ringet op kl.11 af en ven, som spørger om jeg har hørt det. Hørt hvad??  X er død, altså den 19-årige der faldt ud af vinduet i Kbh. Jeg bliver hentet og kørt hen til en ven, hvor vi hurtigt samles 40 mennesker, allesammen sidder vi helt mutte og bare kigger på hinanden. Dette var nogen meget lange timer, og nok nogen af de værste jeg har været med til. Men man bliver sgu rørt over hvem der står bag en, i sådanne situationer. Vi fik hurtigt arrangeret en masse ting der skulle ordnes, og fik købt blomster til den 19-åriges bedste som sad alene i sit hus. Ja, stemningen kan ikke beskrives, det var det mest sørgelige jeg har deltaget i.

Senere på aftenen, hører jeg så at MJ er død. Jeg er kæmpe fan af MJ, og ingen af de retssager eller andet snavs der har kørt mod ham, har påvirket hans status i mit syn. Jeg har siddet længe oppe og set mange af hans koncerter, som lille hvor jeg burde ligge i min seng og sove.

Selvom at min vens død 100% påvirker mig mest, må jeg sige at jeg også er trist over at MJ også er gået bort.

D.25 Juni 09 vil for altid være dagen hvor jeg tænker på 2 personer!

R.I.P

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #89: 26 Jun 2009, 13:49 »

Mathias, kender dig men du kender ikke mig.. Du kender til gengæld min storsøster hvis du var henne ved Mikkel igår.. Hun var der også

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010