home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 215 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd  (Læst 37346 gange)
Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #30: 11 Jun 2009, 00:45 »

Transportmuligheder ne til Tårnby Station er fine. 350S kører fra flere steder rundt i København og der går tog hver 10. minut fra hovedbanen. Peace

Tja, nu ved jeg ikke hvor lang tid det tager at gå fra Tårnby Station, men Svanemølle Anlægget, der tager det 4 minutter at gå fra både Nordhavn St. og Svanemølle St. (som begge er S-togstationer), desuden kører 3A ihvertfald til Nordhavn, mens 1A, 4A og 14 kører til Svanemølle St...

Desuden er der også masser af gode spise/indkøbsmuligheder ved Svanemølle Anlægget, samt fri adgang til omklædning og opbevaring af ting...

Der er dog noget vi har glemt at tage højde for.. Mig bekendt er ingen af de omtalte datoer helligdage, og det kan betyde at der er turneringskampe for dem der selv spiller fodbold, samt kampe på både Tårnbys baner og Svanemølle Anlægget.........
Logged


Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #31: 11 Jun 2009, 00:50 »

Jeg er på!
Logged

enged
Gæst
 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #32: 11 Jun 2009, 00:54 »

Jeg skal nok komme og brænde en enkelt friløber eller to igen Cool
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #33: 11 Jun 2009, 01:18 »

Jeg kommer selvfølgelig også, nu hvor i har valgt en ordentlig dato, og du kan også godt skrive Steeval på Peace

Ang. diskussion om spillestedet, bliver det nu bare der hvor LFC siger. Så slipper vi for den samme diskussion igen.
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #34: 11 Jun 2009, 04:04 »

Jeg er  useklar hvis jeg ik sku til kamp, ellers til sbenskerne!!!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #35: 11 Jun 2009, 09:01 »

Tja, nu ved jeg ikke hvor lang tid det tager at gå fra Tårnby Station, men Svanemølle Anlægget, der tager det 4 minutter at gå fra både Nordhavn St. og Svanemølle St. (som begge er S-togstationer), desuden kører 3A ihvertfald til Nordhavn, mens 1A, 4A og 14 kører til Svanemølle St...

Desuden er der også masser af gode spise/indkøbsmuligheder ved Svanemølle Anlægget, samt fri adgang til omklædning og opbevaring af ting...

Der er dog noget vi har glemt at tage højde for.. Mig bekendt er ingen af de omtalte datoer helligdage, og det kan betyde at der er turneringskampe for dem der selv spiller fodbold, samt kampe på både Tårnbys baner og Svanemølle Anlægget.........
Altså, hvis mulighederne ikke er i orden herude/prisen er for høj, så kan det sagtens blive flyttet til Svanemølle Anlægget. Peace
Logged

kaviedes
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #36: 11 Jun 2009, 15:42 »

Jeg er også frisk ... Skal man skrive den der liste igen eller kan man "bare" tilmelde sig her ??
Logged

Kaviedes Smiley

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #37: 11 Jun 2009, 15:46 »

Bare tilmeld Thumbs Up
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Claudio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #38: 11 Jun 2009, 16:10 »

Jeg er på.
Logged

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Pepe
Gæst
 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #39: 11 Jun 2009, 16:11 »

Jeg er også på Wink
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #40: 11 Jun 2009, 17:52 »

Jge er på Thumbs Up
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #41: 11 Jun 2009, 18:02 »

Tja, nu ved jeg ikke hvor lang tid det tager at gå fra Tårnby Station, men Svanemølle Anlægget, der tager det 4 minutter at gå fra både Nordhavn St. og Svanemølle St. (som begge er S-togstationer), desuden kører 3A ihvertfald til Nordhavn, mens 1A, 4A og 14 kører til Svanemølle St...

Hvis jeg tænker på de sammer baner, som LFC, så er det lige over en vej. Peace

Transportmuligheder ne til Tårnby Station er fine. 350S kører fra flere steder rundt i København og der går tog hver 10. minut fra hovedbanen. Peace

+ Bus 30, 36 og regional toget, hvis rute typisk er Helsingør - Malmö. Og så er der masser af p-pladser. Peace

Men skriv mig på, hvis kampprogrammet holdet, er der først bold på stadion dagen efter. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #42: 11 Jun 2009, 18:04 »

Vi mangler kun én mand for at være 25. Thumbs Up
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #43: 11 Jun 2009, 18:04 »

Nu når man ikke selv kommer fra København tænkte jeg på om vi mødtes på hovedbanen (eller anden station) så man kan finde derind? Peace
Jeg må ærligt indrømme at mit stedsans ikke er den bedste, men ellers må jeg jo høre om de "gamle" kan køre Thumbs Up
« Seneste Redigering: 11 Jun 2009, 18:06 af Sej007 » Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #44: 11 Jun 2009, 18:06 »

Nu når man ikke selv kommer fra København tænkte jeg på om vi mødtes på hovedbanen eller hva? Peace
Jeg må ærligt indrømme at mit stedsans ikke er den bedste, men ellers må jeg jo høre om de "gamle" kan køre Thumbs Up
Du kan sikkert sagtens finde et par stykker på hovedbanen, men nede på perron 5 & 6 på Hovedbanen kører togene til Tårnby, så når du kommer til Tårnby skal du gare gå op af rulletrappen, der vil jeg tage imod. Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010