home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 437 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Introduktionsforum
| | |-+  Verdenskrig - Den kontroversielle Brøndby/Liverpool fan
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Verdenskrig - Den kontroversielle Brøndby/Liverpool fan  (Læst 3822 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Verdenskrig - Den kontroversielle Brøndby/Liverpool fan
« : 10 Jun 2009, 12:50 »

Når alle andre gør det, må jeg også hellere Smiley

Tjaa men jeg er jo som bekendt Verdenskrig/ VK, og mit sande navn er Nichlas Gaarde.. Jeg er 19 år og bor i en dejlig hyggelig by i nordsjælland ved navn Helsinge, og går lige pt i 3.g på gym.. Er heldigvis færdig her til sommer, og indtil videre har jeg formået at score to gange 7 til studentereksamen Smiley

Når jeg engang har fået fejret at jeg er færdig med gym på bønhørlig vis, skal jeg have mig et dejligt sabbat år... Ud og tjene en masse penge, tage på en masse aways med Brøndby samt følge dem hjemme på vestegnen som altid, MÅSKE tage på anfield, og ellers bare nyde livet i fulde drag Smiley.. Det trænger man til efter tre stressende år, hvor man tit har været på afgrundens rand Grin

Ellers er jeg jo i følge nogle et glad og positivt menneske hvor der skal meget til at slå mig ud, mens jeg blandt andre går under at være den snæversynede idiot der ikke kan diskutere at all Wink Grin.. Men sådan er det jo, man kan ikke elske alle, og være elsket af alle Smiley..

Derudover spiller jeg også fodbold i Helsinge, hvilket jeg har det rigtig godt med pt Smiley.. Hyggelig klub med et fantastisk sammenhold.

Ellers er der vel ik meget mere at sige om mig, udover at jeg har en dejlig familie Peace.. Sku der være noget i vil vide, er i altid velkommen til at henvende jer til Dr. VK  Peace

Edit: elsker Tyskland fordi jeg har boet der i 6 år fra jeg var 2 til 8 år Wink.. DEJLIGT land Thumbs Up
« Seneste Redigering: 10 Jun 2009, 12:53 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Verdenskrig - Den kontroversielle Brøndby/Liverpool fan
« Svar #1: 10 Jun 2009, 13:07 »

Skal du slet ikke med ind og se Shaft i løbet af dit sabbatår? (Wink)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Verdenskrig - Den kontroversielle Brøndby/Liverpool fan
« Svar #2: 10 Jun 2009, 13:12 »

Jo det kan du tro Grin.. Gad ikke nævne det da det er en selvfølge Wink

Men så skal han da også snart tage og score en kasse når jeg er der og se ham Opstemt!!!!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Verdenskrig - Den kontroversielle Brøndby/Liverpool fan
« Svar #3: 10 Jun 2009, 13:14 »

Jo det kan du tro Grin.. Gad ikke nævne det da det er en selvfølge Wink

Men så skal han da også snart tage og score en kasse når jeg er der og se ham Opstemt!!!!

Han har scoret en del på det seneste, og hans træner forventer hattrick på søndag. Så det gør vi da også Wink

Skulle bare være sikker på, at det ikke er sidste gang vi får dig at se på søndag Grin
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Verdenskrig - Den kontroversielle Brøndby/Liverpool fan
« Svar #4: 10 Jun 2009, 13:39 »

Har et spørgsmål Nichlas.

Hvad er din ærlige mening om radiser?
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Verdenskrig - Den kontroversielle Brøndby/Liverpool fan
« Svar #5: 10 Jun 2009, 13:40 »

Har et spørgsmål Nichlas.

Hvad er din ærlige mening om radiser?

Jeg syntes faktisk ikke det er det værste der findes Peace.. En god kold radis med lidt salt på, hvor man virkelig kan smage den friske grøntsag er sku ik værst..

dog skal den være frisk og stadig en smule saftig Thumbs Up.. Samtidigt helst lidt våd på overfladen! Så er det lækkert...

Men ikke det jeg spiser mest Djævel
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Verdenskrig - Den kontroversielle Brøndby/Liverpool fan
« Svar #6: 10 Jun 2009, 13:43 »

Jeg syntes faktisk ikke det er det værste der findes Peace.. En god kold radis med lidt salt på, hvor man virkelig kan smage den friske grøntsag er sku ik værst..

dog skal den være frisk og stadig en smule saftig Thumbs Up.. Samtidigt helst lidt våd på overfladen! Så er det lækkert...

Men ikke det jeg spiser mest Djævel

Jeg troede ikke man kunne sige SÅ meget om radiser  Shockeret

For mig er det bare en øfferen grønsag, og så er der ligesom ikke mere at sige Grin
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Verdenskrig - Den kontroversielle Brøndby/Liverpool fan
« Svar #7: 10 Jun 2009, 13:48 »

Smager tukanbrød godt?
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Verdenskrig - Den kontroversielle Brøndby/Liverpool fan
« Svar #8: 10 Jun 2009, 13:51 »

Jeg troede ikke man kunne sige SÅ meget om radiser  Shockeret

For mig er det bare en øfferen grønsag, og så er der ligesom ikke mere at sige Grin

Måtte også grave dybt der Grin Wink

Smager tukanbrød godt?

Ja de gør, men modsat det mange tror er det ikke med tukan kød.. det er fordi man bruger tukanernes afføring som gødning på en mark og så laver man tukan brød ud af kornet Hævet Øjenbryn
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Verdenskrig - Den kontroversielle Brøndby/Liverpool fan
« Svar #9: 10 Jun 2009, 13:53 »

Måtte også grave dybt der Grin Wink

Ja de gør, men modsat det mange tror er det ikke med tukan kød.. det er fordi man bruger tukanernes afføring som gødning på en mark og så laver man tukan brød ud af kornet Hævet Øjenbryn
Frygeligt interessant. Men jeg tror sgu ikke, at det er noget for mig.
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Verdenskrig - Den kontroversielle Brøndby/Liverpool fan
« Svar #10: 10 Jun 2009, 17:01 »

Jeg syntes faktisk ikke det er det værste der findes Peace.. En god kold radis med lidt salt på, hvor man virkelig kan smage den friske grøntsag er sku ik værst..

dog skal den være frisk og stadig en smule saftig Thumbs Up.. Samtidigt helst lidt våd på overfladen! Så er det lækkert...

Men ikke det jeg spiser mest Djævel

Må indrømme, at jeg ikke bryder mig om denne skabning.

Jeg troede ikke man kunne sige SÅ meget om radiser Shockeret

For mig er det bare en øfferen grønsag, og så er der ligesom ikke mere at sige Grin

VK kan sige meget om ingenting. Det er dét han kan! Opstemt
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verdenskrig - Den kontroversielle Brøndby/Liverpool fan
« Svar #11: 11 Jun 2009, 20:19 »

Jeg har faktisk en slat seriøse spørgsmål. Jeg vil gerne påpege at jeg ikke prøver at ramme dig personligt, men nok mere prøve på at finde en forståelse for det du gør.
Du har jo tit været i konflikter med crewet (og en del andre brugere på sitet). Tit udspringer det, efter at en af dine hold har tabt, og dit temperement koger helt over.

1) Er det også noget du gør i det virkelige liv?
2) Og har du det svært med reglerne her på siden?


Igen er det her ikke hetz mod dig. Jeg mener du er en god debatør (måske lidt for stædig og urealistisk), og uden alle dine overtrædelser ville du faktisk godt kunne være en kandidat til månedens bruger engang i mellem.
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Verdenskrig - Den kontroversielle Brøndby/Liverpool fan
« Svar #12: 11 Jun 2009, 23:57 »

Jeg har faktisk en slat seriøse spørgsmål. Jeg vil gerne påpege at jeg ikke prøver at ramme dig personligt, men nok mere prøve på at finde en forståelse for det du gør.
Du har jo tit været i konflikter med crewet (og en del andre brugere på sitet). Tit udspringer det, efter at en af dine hold har tabt, og dit temperement koger helt over.

1) Er det også noget du gør i det virkelige liv?
2) Og har du det svært med reglerne her på siden?


Igen er det her ikke hetz mod dig. Jeg mener du er en god debatør (måske lidt for stædig og urealistisk), og uden alle dine overtrædelser ville du faktisk godt kunne være en kandidat til månedens bruger engang i mellem.

Gode spørgsmål, og nej tager det skam ikke som hetz Wink..

Hehe men ja det er ikke langt fra.. Jeg er en UALMINDELIG dårlig taber.. det har jeg aldrig kunne tåle, og så bliver jeg sku ret ond nogle gange.. Når det så kommer til udtryk på skrift så er det klart at man skriver ting man nok ikke ville skrive normalt  crazy

Men altså hvis jeg har tabt en fodboldkamp med mit hold skal man nok ikke snakke til mig lige efter.. Jeg er bare en giga dårlig taber, og har alle dage været det.. Det er naturligvis noget jeg forsøger at arbejde lidt med, så det ikke går udover de forkerte..

Men reglerne har jeg det sådan set ikke svært med, det er mere min selvkontrol der driller til tider Smiley

Det jeg har haft problemer med, er at jeg har følt at crewet konstant har forsøgt at finde det mindste af det mindste til at få mig bannet.. Nu tager vi f.eks elanga sagen.. Ja det var ikke smart sagt, og jeg fik en lille advarsel for det på dagen.. Skrev dog til ham der gav den at jeg ikke mente det sådan, og det havde han faktisk forståelse for, og sagde at han godt kunne se det..

En måned efter bliver det pludseligt hovedargumentet for at give mig et ban (tak KF Rullende Øjne)

Sådan noget gør mig irriteret Peace.. Jeg tager med største selvfølge min straf når jeg har lavet noget lort.. Det er der ingen probs i.. Men det der var for meget, og det følte jeg som en hetz.. Måske var det, måske var det ikke..

Det der irriterer mig mest er jo at jeg nyder at være herinde og diskutere fodbold.. Syntes det er super sjovt fordi der er så mange vidt forskellige meninger som virkleig givert grobund for en god lang debat Thumbs Up .. Så derfor er det virkelig surt når man føler at visse personer forsøger at få en ud uden grund..

Men nej retningslinjerne har jeg ingen problemer med syntes de er fine.. Jeg har bare tabt hovedet lidt for mange gange, og er begyndt at tænke over hvad jeg skriver efter et nederlag.. selvom jeg mest af alt har lyst til at lave rav i den Grin

Er desuden glad for det du siger til sidst  Peace.. Det er naturligvis den person jeg helst vil ses som, selvom jeg også altid vil være en person med en smule kant.. Det ligger bare til mig at rode mig ud i en masse fis fordi jeg siger hvad jeg mener om alt.. Sådan er jeg Peace..

Men gode spørgsmål, og håber det var svar nok, ellers skal jeg med glæde give dig flere Smiley

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

enged
Gæst
 
Sv: Verdenskrig - Den kontroversielle Brøndby/Liverpool fan
« Svar #13: 12 Jun 2009, 00:32 »

Jo det kan du tro Grin.. Gad ikke nævne det da det er en selvfølge Wink

Men så skal han da også snart tage og score en kasse når jeg er der og se ham Opstemt!!!!

Nice at det er en selvfølgelig at du skal se Shaft spille, men ikke brøndby Cool du er jo egentlig kun Shaft'fan! Brøndby er bare dit dække Cool
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Verdenskrig - Den kontroversielle Brøndby/Liverpool fan
« Svar #14: 12 Jun 2009, 00:38 »

Hey, Shaft er bare ikke blevet opdaget af FIFA endnu, ellers var han blevet stemt ind som Årets Spiller i verden. Afstemningen ville faktisk ikke være nødvendig, da hans klasse er så blændende, at der ikke ville være nogen udfordrere Cool

Så det er da naturligt at Shaft kommer før Brøndby i VKs bog Grin
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010