home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1038 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Bjørnen fra Brønshøj
0 Brugere og 34 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 Udprint
Forfatter Emne: Bjørnen fra Brønshøj  (Læst 170023 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: Bjørnen fra Brønshøj
« Svar #690: 07 Jul 2009, 21:05 »

Hvor kommer cola ind i billedet henne? Drikker ikke cola. Peace

Var ude og se semifinalen og finalen. Smiley

Hvad drikker du så? Hverken alkohol eller cola? Shockeret

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #691: 07 Jul 2009, 21:12 »

Drikker du ikke cola? Det er jo wicked sick Grin

Zone 43
Manager

« Svar #692: 07 Jul 2009, 21:15 »

Holder mig til vand, det ved man sgu hvad er!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #693: 07 Jul 2009, 21:26 »

Ja, noget jeg har tisset ud, hvorefter det bare er blevet renset en smule. Det drikker du. Peace

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #694: 07 Jul 2009, 21:30 »

Vand(eller renset tis om man vil) er udemærket ja! Men at du ikke drikker cola er wicked sick, det er jo omtrent en af de bedste opfindelser nogensinde, og bestemt den bedste drikkevare!

Zone 43
Manager

« Svar #695: 07 Jul 2009, 21:40 »

Husk der også er renset tis i cola, og alle andre væske. Wink

Nå, men tilbage til topic: Bold på lørdag, eller en anden sommerdag, der passer godt, folk er vel friske. Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

plutonium
Manager

« Svar #696: 07 Jul 2009, 22:16 »

Drikker du ikke cola? Det er jo wicked sick Grin

Undskyld jeg siger det, men Cola er da det værste *** der endnu er blevet opfundet af flydende varer! Måske med undtagelse af alkoholsodavand som Bacardi Breezer og lignende, men det er sgu tæt løb!

Cola er da noget surt stads crazy

Stik mig hellere end øl, iste eller et glas vand til at slukke tørsten! Skal det endelig være sodavand kan kun Faxe Kondi, Squash (eller andre appelsinvand) og Onside Sport komme på tale Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

vesperGT
Manager

« Svar #697: 07 Jul 2009, 22:34 »

Undskyld jeg siger det, men Cola er da det værste *** der endnu er blevet opfundet af flydende varer! Måske med undtagelse af alkoholsodavand som Bacardi Breezer og lignende, men det er sgu tæt løb!

Cola er da noget surt stads crazy

Stik mig hellere end øl, iste eller et glas vand til at slukke tørsten! Skal det endelig være sodavand kan kun Faxe Kondi, Squash (eller andre appelsinvand) og Onside Sport komme på tale Peace

Enig Peace Efter at have fået konstateret syreskader på tænderne, kan jeg kun anbefale andre at holde sig langt væk fra Cola, Pepsi og andre "brune, søde sager i væskeform" crazy

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #698: 07 Jul 2009, 22:36 »

Indtil jeg får skader på tænderne af det, bliver jeg ved med at drikke. Det smager simpelthen for godt til at jeg vil holde mig fra det. Tunge

Enged
Gæst

« Svar #699: 07 Jul 2009, 22:37 »

Fedt emne vi er kommet på i denne tråd som burde handle om vores alle sammens Bjørn fra Brønshøj Rullende Øjne Wink

vesperGT
Manager

« Svar #700: 07 Jul 2009, 22:39 »

Indtil jeg får skader på tænderne af det, bliver jeg ved med at drikke. Det smager simpelthen for godt til at jeg vil holde mig fra det. Tunge

mit råd til dig vil så være at finde noget andet sodavand..... hvad er det du er gherty? 14? der er ingen grund til at ødelægge emaljen på dine tænder før tid.......

Så er der andet i livet en Coca-COla, pepsi og hvad det ellers måtte være Ubeslutsom

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #701: 07 Jul 2009, 22:43 »

mit råd til dig vil så være at finde noget andet sodavand..... hvad er det du er gherty? 14? der er ingen grund til at ødelægge emaljen på dine tænder før tid.......

Så er der andet i livet en Coca-COla, pepsi og hvad det ellers måtte være Ubeslutsom

Nu er det ikke fordi jeg drikker voldsomt meget, jeg tror nærmere det er LFC du skal give råd. Grin Wink Men jeg drikker da også andet sodavand, Cola er bare favoritten. Wink

Det er altså 15 ticked off crazy
Fedt emne vi er kommet på i denne tråd som burde handle om vores alle sammens Bjørn fra Brønshøj Rullende Øjne Wink

Ja ik? Hævet Øjenbryn

plutonium
Manager

« Svar #702: 08 Jul 2009, 00:23 »

Bjørnen er jo en sand Carsten V Jensen, der holder kortene tæt ind til kroppen, så her om sommeren når der ikke er kampe, og transfermøllen ER slut, da han har fundet en ny klub, så er der ikke så meget at diskutere Grin

Så må vi jo gå over til drikkevarer, da de godt kan gå i samme kategori som bjørnen. Der skal en forklaring til, og den er her: Når vi står på sidelinien og hepper på bjørnen, så bliver vi tørstige. Så skal vi have noget at drikke. Altså må vi diskutere hvad der ryger indenbords crazy

Rent bortset fra det, så skal vi have fundet ud af, om der skal laves noget nyt tifo-værk indtil Bjørnen skal på banen igen! Sangene skal måske også lige indstuderes, så vi kan tage hans nye klub med storm, når vi tropper op Peace

Selvom det måske kun er for 2.- eller 3.-holdet, så skal vi heppe! Og hvis han starter på bænken, så skal der råbes alligevel crazy

Og under alle omstændigheder synes jeg sommeren er en perfekt tid til at udvikle flotte tifoer, da vi nu har TID til at være kreative!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

andersfa123
Gæst

« Svar #703: 08 Jul 2009, 00:39 »

Vi skal da helt klart lave et KÆMPE lysshow fyldt med romerlys. Hvis vi samler de 10 mand som vi gjorder mod herlev (gjorder vi kke det?) Så skal vi ALLE have lys, kunne være alt for fedt Opstemt.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #704: 08 Jul 2009, 00:44 »

"Vi vil ha Laaaars på banen!" f.eks.!

Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010