home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1057 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Bjørnen fra Brønshøj
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Bjørnen fra Brønshøj  (Læst 169938 gange)
N17
Manager

Sv: Bjørnen fra Brønshøj
« Svar #480: 18 Jun 2009, 00:13 »

jeres finale spilles mandag, Shaft!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Shaft
Manager

« Svar #481: 18 Jun 2009, 00:14 »

Nu gider jeg ikke søge, men du sagde tirsdag var eksame til at starte med, og det ændrede du så til mandag.. og nu er det tirsdag igen xD

Shaft
Manager

« Svar #482: 18 Jun 2009, 00:16 »

jeres finale spilles mandag, Shaft!

Jaja JS. Det står der Wink Men vi er igang med at prøve at rykke den Wink

N17
Manager

« Svar #483: 18 Jun 2009, 00:17 »

Det plejer man ikke at få lov til, når det er finalekampe. De har nemlig været planlagt hele tiden - og det er jo sidste uge, sååå.. Vi fik i hvert fald ikke lov dengang jeg var med til at vinde SM Smiley)

TOTTENHAM HOTSPUR FC

plutonium
Manager

« Svar #484: 18 Jun 2009, 00:22 »

Nu gider jeg ikke søge, men du sagde tirsdag var eksame til at starte med, og det ændrede du så til mandag.. og nu er det tirsdag igen xD

Det er fordi det virker så dumt at sige 'jeg skal trække spørgsmål mandag' xD Så er det nemmere at sige jeg har eksamen mandag til tirsdag crazy

Min keglede måde at gøre tingene på Peace

Mandag ved 1-tiden trækker jeg spørgsmål, og næste dag ved 1/halv 2-tiden er jeg oppe til eksamen (og får hue på efterfølgende Opstemt)

Så er der ingen tvivl om min eksamens-planlægning, i hvert fald Wink

Uanset hvad, så står det fast at jeg ikke kommer mandag, uanset hvor gerne jeg ville Skuffet

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Shaft
Manager

« Svar #485: 18 Jun 2009, 00:25 »

Det plejer man ikke at få lov til, når det er finalekampe. De har nemlig været planlagt hele tiden - og det er jo sidste uge, sååå.. Vi fik i hvert fald ikke lov dengang jeg var med til at vinde SM Smiley)

Hehe nej, men så sent som i mandags stod der finale ville blive spillet lørdag eller søndag. Derfor vi håber på at kunne gøre det.
Vi fik desuden også lov sidste gang vi vandt sjællandsmesterskab et for 3 år siden Opstemt

plutonium
Manager

« Svar #486: 18 Jun 2009, 00:44 »

Hehe nej, men så sent som i mandags stod der finale ville blive spillet lørdag eller søndag. Derfor vi håber på at kunne gøre det.
Vi fik desuden også lov sidste gang vi vandt sjællandsmesterskab et for 3 år siden Opstemt

Du har også sagt fra onsdag SIDSTE uge, at den blev spillet lørdag eller søndag. Så det overraskede mig faktisk meget med nyheden (var det igår?)!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Shaft
Manager

« Svar #487: 18 Jun 2009, 00:45 »

Tror du ikke det kom bag på os andre at den er blevet rykket.. Til en mandag Tunge Totalt dumt at ligge en finale en mandag jo..

vesperGT
Manager

« Svar #488: 18 Jun 2009, 06:30 »

Som de fleste ved, stod jeg klar med kameraet i går, da Lars og Co. spillede sig i finalen om SM! (crazy)

Opvarmning 1
Opvarmning 2
Opvarmning 3

Bjørnen trasker hjemad!
Orients tolvte mand! Man skal have været der for at forstå den rigtigt!
Huddle
Klar til kamp
Kamp 1
Kamp 2
Kamp 3
Kamp 4

[TILLYKKE LARS!
Speciel trøje? Jeg gætter på at han skal til PSV og spille Opstemt

Dette var de billeder jeg med mit kamera kunne tage der var nogenlunde :-/ Men hey: Det er billeder crazy

Zone 43
Manager

« Svar #489: 18 Jun 2009, 08:06 »

Er sgu skuffet over, at du ikke tog et billed af de der drenge bag ved målet. Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Shaft
Manager

« Svar #490: 18 Jun 2009, 10:36 »

Sådan gutter!
Vi har fået hjemmebane i finalen!
Og kampen bliver med stor sansynlighed rykket til lørdag kl 12:00! (skriver lige nå det er helt officielt)

plutonium
Manager

« Svar #491: 18 Jun 2009, 11:46 »

Vesper: Nogle er dem er sgu gode nok Thumbs Up

Jeg laver et link på forsiden Wink

Lars: Ved du hvordan klubbens holdning er til røgbomber EFTER kampen? Claus har spurgt om jeg vil købe røgbomberne, men mine forældre er sgu i tvivl om det er lovligt at bruge uden for ordnede arrangementer (Hardball fx). Efter en lang søgning på nettet fandt vi frem til, at det virker ULOVLIGT hvis klubben ikke har sagt god for den, men hvis klubben (eller rettere stadion, men det er jo det samme, hvis det bliver på lørdag) godkender det, så virker det til at være LOVLIGT.

Under alle om stændigheder, så vil jeg ringe til politiet og forhøre mig om lovgivningen på dét punkt, men først når jeg ved hvad dag arrangementet ligger på. Så kan jeg jo sige at klubben har sagt god for det på den pågældende dag.

N17
Manager

« Svar #492: 18 Jun 2009, 11:47 »

Er nogen der kan hente mig i Køge Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Shaft
Manager

« Svar #493: 18 Jun 2009, 11:49 »

Pluto, tror de er ligeglade, ligesom med jeres romerlys sidst. Der var rent faktisk en der var skuffet over dem igår ikke havde taget romerlys med Peace

John du kan komme til Husum station. Så er jeg sikker på folk nok skal hente dig der Opstemt

plutonium
Manager

« Svar #494: 18 Jun 2009, 11:58 »

Ok. Jeg synes stadig vi skal tage kontakt med klubben, og forhøre os om røgbomberne. Så er vi 100 % på linie med loven, hvis den er som jeg tror den er.

Og JS: Vi mødes som Lars siger, så har vi de sidste par gange mødtes på Husum St. for at tage en march til banen. Hvis du kan finde vej dér til, så skal vi nok møde dig dér Thumbs Up

I hvert fald skal undertegnede nok gå march, om det så bliver alene xD

(forudsat kampen BLIVER rykket Rullende Øjne)

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 48 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010