home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1151 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Sommerbold 2009 - Efter kampen
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 94 Udprint
Forfatter Emne: Sommerbold 2009 - Efter kampen  (Læst 106801 gange)
kaviedes
Ynglingespiller

Sv: Sommerbold 2009 - Efter kampen
« Svar #1155: 09 Jun 2009, 00:09 »

Venter forresten stadig på et svar omkring hva din fuldstændigt latterlige kommentar om mig er bygget på??
Det er fint nok for alle har ret til at mene hva de vil men at du sammenligner dig selv med Ståle Solbakken .. Puha tror Ståle ville hive dig i retten hvis han vidste det..

Nej sammenligner mig ikke med Ståle... Det har jeg alligevel for meget respekt for Ståle til... Det jeg mente var bare at jeg har svært ved at se dig direkte kunne ændre dit spil...

Det er den vurdering jeg har af dig efter at have set dig til to omgange af hyggebold..

---------------------------
Der skal ikke herske tvivl om at du kan spille fodbold... Tvivlen ligger i om du har lyst til at spille.. Og igen var ordene fuldstædig latterlige repræsenteret... Nej de er ikke latterlige ... De er min opfattelse af hvordan du er som fodboldspiller. Det skal stå for min egen regning, men jeg vil stadig mene at der ikke er nogle som kan lave om på den måde du spiller fodbold... Om du har respekt for ham eller ej ..

------------------------------
Men selvfølgelig... Jeg kender dig jo ikke helt ligesom andre...

Kaviedes Smiley

enged
Gæst

« Svar #1156: 09 Jun 2009, 00:10 »

I vil ikke opleve mig til efterårsbold ...
Tak.

-LFC-
Manager

« Svar #1157: 09 Jun 2009, 00:10 »

For at sige det pænt, så er kommentarer som dværge osv. ikke videre fede. Jeg lod mig ikke gå på, for den type er jeg ikke og synes, at dine små indspark som ikke omhandlede noget personligt som "dværge" var fine nok, især fordi jeg var røvelendig. Men kommentarer som dværge, synes jeg sgu er lidt dumme (for ikke at sige deciderede møgirriterende), når man ikke kender folk (og jeg er næsten ligeså høj, og vokser mig sandsynligt højere end dig Tunge). Så kan man hurtigt komme på kant af hinanden.

Håber du tager det til efterretning.

kaviedes
Ynglingespiller

« Svar #1158: 09 Jun 2009, 00:12 »

For at sige det pænt, så er kommentarer som dværge osv. ikke videre fede. Jeg lod mig ikke gå på, for den type er jeg ikke og synes, at dine små indspark som ikke omhandlede noget personligt som "dværge" var fine nok, især fordi jeg var røvelendig. Men kommentarer som dværge, synes jeg sgu er lidt dumme (for ikke at sige deciderede møgirriterende), når man ikke kender folk. Så kan man hurtigt komme på kant af hinanden.

Håber du tager det til efterretning.

Jeg tager det til efterretning ... Det var også det jeg skrev før...

At i vil ikke opleve det sådan igen til efterårsbold... Ikke som Enged åbenbart troede ikke ville opleve mig til efterårsbold...

Kaviedes Smiley

Pepe
Gæst

« Svar #1159: 09 Jun 2009, 00:14 »

Kaviedes: Håber generelt bare du tager til efterretning, at der er en del mennesker, der ikke bryder sig om din måske lidt kommanderende adfærd på banen. Fair nok, at du er som du er, det skal du selvfølgelig have lov til, men når Simze brænder en stor hovedstødschance, kan du måske råbe "Kom igen" eller noget i stedet for "HVORDAN FANDEN KAN DU BRÆNDE DEN?!?!?" Drengen er 13 år, og det er måske ikke det største selvtillidsboost at få.
Jeg synes, at din attitude på banen var en smule irriterende, hvis jeg skal være helt ærlig Wink Råb nogle positive ting til dine holdkammerater, så du ikke  bliver stemplet som en, man ikke gider være på hold med Smiley
Bare mine råd.

Thumbs Up

enged
Gæst

« Svar #1160: 09 Jun 2009, 00:18 »

Jeg tager det til efterretning ... Det var også det jeg skrev før...

At i vil ikke opleve det sådan igen til efterårsbold... Ikke som Enged åbenbart troede ikke ville opleve mig til efterårsbold...
Det var ikke det jeg troede, men det jeg håbede på.
Du virker ikke som typen der umiddelbart tager sådan noget til dig fra den ene dag til den anden, så jeg tror at du kommer til at være den samme kong gulerod derinde. Jeg tror ikke på at du aldrig har fået at vide at folk ikke bryder sig om den måde du er på en fodboldbane.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1161: 09 Jun 2009, 00:19 »

Nej sammenligner mig ikke med Ståle... Det har jeg alligevel for meget respekt for Ståle til... Det jeg mente var bare at jeg har svært ved at se dig direkte kunne ændre dit spil...

Det er den vurdering jeg har af dig efter at have set dig til to omgange af hyggebold..

---------------------------
Der skal ikke herske tvivl om at du kan spille fodbold... Tvivlen ligger i om du har lyst til at spille.. Og igen var ordene fuldstædig latterlige repræsenteret... Nej de er ikke latterlige ... De er min opfattelse af hvordan du er som fodboldspiller. Det skal stå for min egen regning, men jeg vil stadig mene at der ikke er nogle som kan lave om på den måde du spiller fodbold... Om du har respekt for ham eller ej ..

------------------------------
Men selvfølgelig... Jeg kender dig jo ikke helt ligesom andre...

Fair nok den står bare meget for egen regning ... Din vurdering, din mening har også et par stykker om dig men dem vil jeg holde for mig selv for at undgå ban nr. 2 .. Så ka du selv regne ud de ikke er vitterlige positive ..  Thumbs Up

Der er ikke så meget andet at sige til det andet end at du burde kigge på hvad Jakob/Pepe lige har skrevet.. Det rammer sgu meget godt et eller andet sted ..

kaviedes
Ynglingespiller

« Svar #1162: 09 Jun 2009, 00:26 »

Kaviedes: Håber generelt bare du tager til efterretning, at der er en del mennesker, der ikke bryder sig om din måske lidt kommanderende adfærd på banen. Fair nok, at du er som du er, det skal du selvfølgelig have lov til, men når Simze brænder en stor hovedstødschance, kan du måske råbe "Kom igen" eller noget i stedet for "HVORDAN FANDEN KAN DU BRÆNDE DEN?!?!?" Drengen er 13 år, og det er måske ikke det største selvtillidsboost at få.
Jeg synes, at din attitude på banen var en smule irriterende, hvis jeg skal være helt ærlig Wink Råb nogle positive ting til dine holdkammerater, så du ikke  bliver stemplet som en, man ikke gider være på hold med Smiley
Bare mine råd.

Thumbs Up

Spørgsmålet som så ligger tilbage er, hvordan er en ikke kommanderende adfærd... Skal man holde op med at råbe?

Jeg ved godt at det ikke er lige præcis det du siger, men på et eller andet punkt skal man have mange forskellige typer på et hold. Hvoraf en af typerne nødvendigvis må være den anførende/kommanderende.. Dem som ikke er lige så sikre som fx Claudio, David, Legend etc. Skal jo også have nogle af støtte sig op af...

At jeg så var forkert attitude mæssigt i den her kamp, er min fejl. Det sker desværre også indimellem at man misser stemningen på et hold (hvilket jeg tydeligt viste at jeg kunne finde ud af(altså at misse)).

Selvfølgelig tager jeg de ting i siger til mig, selv når Enged og Berbatov mener at de er latterlige de ting jeg siger. (I behøver ikke være enige, I behøver ikke læse eller svare, men det er en grundlovssikret ret at kunne skrive hvad man mener på et hvilket som helst offentligt forum Smiley) til mig, men samtidig vil jeg også mene at jeg på nuværende tidspunkt i debatten har
fanget pointen om at jeg var en dårlig medspiller i kampen.

Det var ikke det jeg troede, men det jeg håbede på.
Du virker ikke som typen der umiddelbart tager sådan noget til dig fra den ene dag til den anden, så jeg tror at du kommer til at være den samme kong gulerod derinde. Jeg tror ikke på at du aldrig har fået at vide at folk ikke bryder sig om den måde du er på en fodboldbane.

Nej man ændre sig ikke fra dag til dag, heller ikke mig. Jeg har jo så heldigvis et par måneder til at ændre den del... Du vil nok ikke opleve at jeg ikke kommer til at råbe, men du vil nok opleve at det vil være mere konstruktivt og en del mere positivt end sidste kamp.

Jeg kan nok ikke ændre på den måde jeg er, altså den som går forrest. Selvom det rigtig mange gange er en møgirriterende måde at være på. Både for mig og for andre..

Jeg kan nok ikke ændre den del , men jeg kan ændre på den måde jeg er når jeg går forrest.

Derved anser jeg debatten om mig og min attitude som afsluttet.
-----------------------------------------

Kaviedes Smiley

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1163: 09 Jun 2009, 00:33 »

Selvfølgelig tager jeg de ting i siger til mig, selv når Enged og Berbatov mener at de er latterlige de ting jeg siger. (I behøver ikke være enige, I behøver ikke læse eller svare, men det er en grundlovssikret ret at kunne skrive hvad man mener på et hvilket som helst offentligt forum Smiley) til mig, men samtidig vil jeg også mene at jeg på nuværende tidspunkt i debatten har fanget pointen om at jeg var en dårlig medspiller i kampen.

Det er klart du har retten til at skrive lige hvad du vil om et emne/folk.. Men jeg har satme også retten til at stille spørgsmål/give kommentarer til det du skriver navnligt når du skriver en kommentar om mig ..
At jeg synes den der latterlig - ja det gør jeg .. Har ik sagt alt det du skriver er latterligt men den kommentar om mig var latterlig .. Hvis du ik selv kan se det jaa så er det dit problem.. Der ku bare være noget om det når en del af brugerne der har været med til Sommerbold og sommerbold v.2 er irriteret/sure på dig ..

Pepe
Gæst

« Svar #1164: 09 Jun 2009, 00:33 »

Vil gerne lige tilføje en lille smule: Du er ikke nødsaget til ikke at råbe, men det ville være fedt, hvis du kunne råbe ting, der gav nyt mod i stedet for lidt nedladende kommentarer. Råb "Kom igen" eller lign i stedet, det ville virkelig være dejligt som modtager. Du skriver, at man skal have noget at støtte sig op af. Det har man imo ikke, hvis man bliver svinet til af den person.

Men jeg synes, at det er fedt, at du vil tage det til dig og.. Når alt kommer til alt, så er det heller ikke nogen stor sag, hvis du spørger mig Wink Thumbs Up

Shaft
Manager

« Svar #1165: 09 Jun 2009, 00:35 »

Et gammelt ordsprog jeg følger på banen. "Har du ikke noget positivt at sige, så lad hver med at sige noget."

dweebfck
Juniorspiller
**

« Svar #1166: 09 Jun 2009, 00:35 »

Yeeeeees, så tror jeg vidst alle har sagt deres mening nu, og istedet for at blive ved med at køre i det så er det vel bedst for begge parter at lukke den her. Kaviedes har indrømmet sin fejl og lovet at ændre på det, færdig slut!
Håber alle er klar på endnu en kamp, vi har fået lov at bruge de samme baner hvis det kunne friste Smiley

Xavi Hernandez er verdens bedste fodboldspiller!

enged
Gæst

« Svar #1167: 09 Jun 2009, 00:36 »

Et gammelt ordsprog jeg følger på banen. "Har du ikke noget positivt at sige, så lad hver med at sige noget."

Lars Aanæs - En guru.

kaviedes
Ynglingespiller

« Svar #1168: 09 Jun 2009, 00:38 »

Yeeeeees, så tror jeg vidst alle har sagt deres mening nu, og istedet for at blive ved med at køre i det så er det vel bedst for begge parter at lukke den her. Kaviedes har indrømmet sin fejl og lovet at ændre på det, færdig slut!
Håber alle er klar på endnu en kamp, vi har fået lov at bruge de samme baner hvis det kunne friste Smiley

Lyder da meget godt Smiley... Nu ødelagde vi jo heller ikke ligefrem banerne Smiley.... Men så vidt det skrives er næste kamp vist i Tåstrup ?

Kaviedes Smiley

plutonium
Manager

« Svar #1169: 09 Jun 2009, 00:40 »

Det er muligvis i Tåstrup det 'store' arrangement Efterårsbold 2009 skal holdes. Men vi kunne sagtens spille hos jer igen! Det var gode baner synes jeg Thumbs Up

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 94 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010