home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 728 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Sommerbold 2009 - Efter kampen
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 94 Udprint
Forfatter Emne: Sommerbold 2009 - Efter kampen  (Læst 106788 gange)
kaviedes
Ynglingespiller

Sv: Sommerbold 2009 - Efter kampen
« Svar #1140: 08 Jun 2009, 23:51 »

Hvis du med hårdt spil mener om du må slå eller sparke de andre spillere ned så er svaret NEJ.. og brok kommer man KUN en vej med hvis det er rettet mod mig.. gæt selv hvilken.. crazy

Langt vil jeg tro Wink

Kaviedes Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #1141: 08 Jun 2009, 23:51 »

Men for at sige det sådan, kaviedes, så var din dværg-kommentar en smule nedern imo. Peace

Jeg er næsten ligeså høj som dig! Grin

enged
Gæst

« Svar #1142: 08 Jun 2009, 23:52 »

Uhh en som føler sig lidt ramt.... Smiley
Ja, helt ærligt, jeg syntes at du var en rigtig idiot at spille sammen med, og hvis du var træner på mit hold så havde jeg skiftet med det samme.
Du må åbenbart også selv føle dig ramt når det er alt du kommer med.
Jeg siger jo bare til dig at så længe du ikke har noget konstruktivt at sige til dine medspillere, så burde du ikke sige noget.

plutonium
Manager

« Svar #1143: 08 Jun 2009, 23:52 »

Hvis du med hårdt spil mener om du må slå eller sparke de andre spillere ned så er svaret NEJ.. og brok kommer man KUN en vej med hvis det er rettet mod mig.. gæt selv hvilken.. crazy

Mine erfaringer siger i al fald, at dommeren ALDRIG ændrer sin kendelse, om han så selv kan se at han er gal på den eller ej. Så kan man lige så godt droppe brokken, og bruge irritationen konstruktivt, som ekstra energi i kampen.

BAG EFTER kan man så altid gå hen til dommeren og grine lidt af det, og sige at der sgu var et par smuttere Grin

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #1144: 08 Jun 2009, 23:53 »

Hårdt spil mener jeg professionelle frispark, hævnakter, bataljer, hårde tacklinger (på bold), hårde tacklinger hvor man mistimer lidt og så hvor meget man tillader brug af arme og andre "kneb". Når jeg er oppe at køre, er disse sætninger meget dækkende for min spillestil Wink Ej, jeg er sgu rolig nok, men kan godt lide, når der bliver gået til den, bare det ikke bliver svinsk. Men der skal også være plads til at dumme sig, imo. Men det er jo øjnene der ser det.... Og så er man ikke enig med dommeren hver eneste gang.

kaviedes
Ynglingespiller

« Svar #1145: 08 Jun 2009, 23:54 »

Men for at sige det sådan, kaviedes, så var din dværg-kommentar en smule nedern imo. Peace

Ja det ved jeg godt Smiley.. har nok noget at gøre med at jeg ikke er særlig høj selv :s

Kaviedes Smiley

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1146: 08 Jun 2009, 23:54 »

Man kan jo ikke få dig til noget Ashti... Om man så hed Ståle Solbakken ville man ikke kunne rykke ved den måde du spiller på...

Nej DU KAN IKKE få mig til at spille på den måde du vil ha fordi jeg ik nærer skyggen af respekt for dig og btw synes du skal lade folk spille som de vil..

Btw kan jeg ikke se hva den kommentar er bygget på da du hverken er min træner eller ven sågar.. Men hvis det var et humoristisk indspark fra din side af så mangler humoren i hvert fald et eller andet sted..
« Seneste Redigering: 08 Jun 2009, 23:57 af DimitarBerbatov » Logged

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #1147: 08 Jun 2009, 23:55 »

Ja det dér med at kalde folk (flertal) for retarderede dværge er måske liiiiige at gå for langt. Så kan det godt være du mener det nok så kærligt, men jeg tror ikke det er særligt fedt at blive kaldt, om man så hører det eller ej. Så må du lige holde det for dig selv, for du kan jo ikke forvente at folk tolker det, som at du mener det kærligt.

enged
Gæst

« Svar #1148: 08 Jun 2009, 23:56 »

Omkring dommerpræstationen så synes jeg da også at den var udmærket, dog var du liiiiidt for blød omkring Shaft, han fik lov til mere end andre, og man måtte mindre mod ham Wink

kaviedes
Ynglingespiller

« Svar #1149: 08 Jun 2009, 23:56 »

Ja, helt ærligt, jeg syntes at du var en rigtig idiot at spille sammen med, og hvis du var træner på mit hold så havde jeg skiftet med det samme.
Du må åbenbart også selv føle dig ramt når det er alt du kommer med.
Jeg siger jo bare til dig at så længe du ikke har noget konstruktivt at sige til dine medspillere, så burde du ikke sige noget.

Jamen jeg kan jo ikke se, hvis du virkelig synes det er en latterlig kommentar , hvorfor så kommenterer den ?

Ja det dér med at kalde folk (flertal) for retarderede dværge er måske liiiiige at gå for langt. Så kan det godt være du mener det nok så kærligt, men jeg tror ikke det er særligt fedt at blive kaldt, om man så hører det eller ej. Så må du lige holde det for dig selv, for du kan jo ikke forvente at folk tolker det, som at du mener det kærligt.

Jeg kaldte ikke nogle for reterderede dværge ?... Jeg tror den værste var hurtige dværge ?

Kaviedes Smiley

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #1150: 09 Jun 2009, 00:00 »

Jamen jeg kan jo ikke se, hvis du virkelig synes det er en latterlig kommentar , hvorfor så kommenterer den ?

Jeg kaldte ikke nogle for reterderede dværge ?... Jeg tror den værste var hurtige dværge ?
Det er meget muligt jeg husker forkert, men du sagde i hvert fald noget ikke så pænt, som indholdte ordet "dværge". Det var vidst noget med det var "irriterende at have en flok ***** dværge i angrebet". Det var nu mere bare for at støtte op om det pluto og lfc siger, at du måske lige skal tænke dig en ekstra gang inden du lukker lort ud, fordi folk kender dig jo ikke og ved ikke hvad de skal tro.
Bare tag det til efterretning, for det er sgu nederen at være ham, der skaber dårlig stemning på banen, og det synes du vel heller ikke selv er fedt...

enged
Gæst

« Svar #1151: 09 Jun 2009, 00:00 »

Kom igen? Det der giver simpelthen ingen mening. Jeg gav dig sådan set bare min mening om hvordan du behandler dine medspillere.

plutonium
Manager

« Svar #1152: 09 Jun 2009, 00:01 »

Tror der røg en finke af fadet en gang eller to i dén retning. Men rent bortset fra det, så er det ikke just motiverende, at blive kaldt dværg hver gang man rører bolden.

Ved disse ord føler jeg pludselig en medlidenhed med, Shaft, der jo hele tiden bliver kaldt bjørnen...  Huh Forseglede Læber

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

kaviedes
Ynglingespiller

« Svar #1153: 09 Jun 2009, 00:03 »

Det er meget muligt jeg husker forkert, men du sagde i hvert fald noget ikke så pænt, som indholdte ordet "dværge". Det var vidst noget med det var "irriterende at have en flok ***** dværge i angrebet". Det var nu mere bare for at støtte op om det pluto og lfc siger, at du måske lige skal tænke dig en ekstra gang inden du lukker lort ud, fordi folk kender dig jo ikke og ved ikke hvad de skal tro.
Bare tag det til efterretning, for det er sgu nederen at være ham, der skaber dårlig stemning på banen, og det synes du vel heller ikke selv er fedt...

Nej så sandt så sandt Legend ... Ville i hvert fald ikke skabe det med vilje ... Men selvfølgelig vil jeg tage det til efterretning ... Jeg var nok lige lovlig "grov" er nok det mest rammende ...

Sådan vil i ikke opleve mig til efterårsbold ...

Kaviedes Smiley

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1154: 09 Jun 2009, 00:03 »

Venter forresten stadig på et svar omkring hva din fuldstændigt latterlige kommentar om mig er bygget på??
Det er fint nok for alle har ret til at mene hva de vil men at du sammenligner dig selv med Ståle Solbakken .. Puha tror Ståle ville hive dig i retten hvis han vidste det..

Sider: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 94 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010