home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1045 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Sommerbold 2009 - Efter kampen
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 94 Udprint
Forfatter Emne: Sommerbold 2009 - Efter kampen  (Læst 106875 gange)
Mr-legendary
Førsteholdsspiller

Sv: Sommerbold 2009 - Efter kampen
« Svar #1125: 08 Jun 2009, 23:43 »

Jamen så skal I satme også være til at kende fra hinanden.. og mht. det straffespark.. ja, der VAR straffe.. at ungen så ikk fattede det kan jeg sgu ikk gøre noget ved.. det er ikk min fejl.. Grin
Jeg ved ikke om du normalt dømmer podebold, men jeg har aldrig i mit liv set så tyndt et straffespark. Jeg synes selv en tackling på bolden ville være et større straffe i mine øjne. Men sket er sket og det er sgu ikke noget jeg hader dig for funny Det er jo bare hyggebold Tunge Men man må jo håbe du så dømmer lidt begge veje, hvis der bliver en næste gang Wink

kaviedes
Ynglingespiller

« Svar #1126: 08 Jun 2009, 23:43 »

Lol det er sgu da vigtigt hvad du råber ellers mister samtlige mennesker respekten for dig ..
Eller kan kun snakke for mig selv.. Men jaja hvis du selv føler det opildner folk at du lukker lort ud såå ska jeg ik være den der ødelægger den forestilling du har dig der.. Jeg hører alligevel ikke rigtigt efter ..

Man kan jo ikke få dig til noget Ashti... Om man så hed Ståle Solbakken ville man ikke kunne rykke ved den måde du spiller på...

funny
Ikke kun for at være flabet, men helt ærligt. Er du dum eller tænkte du dig bare ikke om inden du skrev det der? Hvordan i al verden skal folk der aldrig har mødt dig før kende dig og vide at du ikke mener det alvorligt?
Det er ikke ulovligt at have lidt empati.

Enig det var ikke helt gennemtænkt den linje ... Jeg prøver lige igen... Jeg ville foretrække at man kunne se på mig at jeg lavede sjov... Normalt smiler jeg når jeg råber... Det er jo ikke fordi jeg nære et eller andet personligt had til nogle som helst ...

---------------
Men ja ... De forstår hvad jeg mener på mit U15 hold og på mit seniorhold, men selvfølgelig når vi mødes første gang kan man ikke nødvendigvis vide at jeg ikke mener det jeg siger helt så bogstaveligt som det kommer ud ...

Det er bare vigtigt, at dine medspillere forstår det Wink

Tror faktisk -LFC- blev PÆNT irriteret på dig, og det kan sagtens tænkes at være gået ud over hans spil og motivation. Personligt kan jeg heller ikke blive motiveret af én der råber ukonstruktive ting til mig. En skideballe NÅR DEN ER VELTIMET kan få én i omdrejninger, men konstant små verbale lussinger nedbryder bare selvtilliden, og opbygger irritation mod den der råber. Det gavner ingen steder på et hold.

Jeg råber kun opmuntrende ting til mine holdkammerater. At jeg så kan gå og sige 'shit, det var noget lort' om angrebet nogle gange er noget andet. Angriberne skal bare ikke høre det i kampen, for det gavner dem ikke. Det kan jeg dele med mine forsvarskolleger Thumbs Up

Den del af det kan jeg godt forstå og føle med... Det er selvfølgelig også en del af at lære hinanden at kende ... Der gik et stykke tid inden mine hold (i Fremad Amager) vendte sig til min måde at være på...

Det var LFC jaa .. Men alligevel der er jo grænser for hva fuck man siger på en bane til andre mennesker ?? Det synes jeg navnligt når det er hyggebold.. Hvis det er kamp for eget hold er alt tilladt at råbe.. Men der er det også alvorligt ..

Ashti jeg kan godt følge dig og som denne meget lange besked vil vise har jeg også siddet og læst det i har skrevet løbende... Men jeg kan jo ikke så godt gøre kampen om nu... (selvom jeg med dette i sindet meget gerne ville)

Det skal i selvfølgelig ikke... Så har jeg også noget at arbejde med og det er en af de ting som kan hjælpe mig også Smiley... Så på sin vis selvom nogle af ordne måske ikke har været helt velvalgte vil jeg stadig sige tak Peace...

Det var mig der var offer for kaviedes konstante råb. Smiley Jeg spillede afhelvede til, så fandt det ikke som noget problem, men havde han sagt det den kamp, hvor jeg dækkede tre positioner, havde jeg bedt ham om at holde sin kæft. Wink

EDIT: Der var han så på det andet hold, men alligevel. crazy

Jeg ked af hvis du følte at jeg var alt for urimelig ... Det var ikke meningen at du skulle gå derfra og være vred ... Jeg skal nok arbejde lidt på det inden efterårsbold Smiley

-----------------------
PS det har taget henved 20 minutter på grund af debatten

Kaviedes Smiley

FCK88
Manager

« Svar #1127: 08 Jun 2009, 23:44 »

Personligt så jeg ikke noget straffe, men sådan er det. Det gavner alligevel ingen steder at brokke sig over en kendelse Wink

Synes i al fald du skal være velkommen næste gang, for det var et fedt touch, at have en uddannet dommer på banen Peace

PRÆCIS! ... og tak for rosen.. altid dejligt at der er NOGLE der værdsætter ens laden og gøren på banen.. crazy

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #1128: 08 Jun 2009, 23:44 »

Du virkede som om det irriterede dig noget så grusomt, men det kan jo have været mig der har fejltolket dit kropssprog Wink

I hvert fald så ville jeg nok være blevet noget så harm på Kaviedes efter alt det han råbte Rullende Øjne

Personligt så jeg ikke noget straffe, men sådan er det. Det gavner alligevel ingen steder at brokke sig over en kendelse Wink

Synes i al fald du skal være velkommen næste gang, for det var et fedt touch, at have en uddannet dommer på banen Peace
Enig i begge dine synspunkter..

enged
Gæst

« Svar #1129: 08 Jun 2009, 23:44 »

Jo, Enged.. det var der.. så du må følge linien noget mere.. Men HUSK at være på den RIGTIGE side næste gang  Grin
Der var ikke offside, dine briller må have siddet skævt eller sådan noget crazy
Desuden skylder du mig også et straffe! ticked off

-LFC-
Manager

« Svar #1130: 08 Jun 2009, 23:45 »

Som skrevet gik det mig ikke på, læs hvad jeg skriver. Tunge

"Jeg spillede afhelvede til, så fandt det ikke som noget problem"

Wink

FCK88
Manager

« Svar #1131: 08 Jun 2009, 23:45 »

Jeg ved ikke om du normalt dømmer podebold, men jeg har aldrig i mit liv set så tyndt et straffespark. Jeg synes selv en tackling på bolden ville være et større straffe i mine øjne. Men sket er sket og det er sgu ikke noget jeg hader dig for funny Det er jo bare hyggebold Tunge Men man må jo håbe du så dømmer lidt begge veje, hvis der bliver en næste gang Wink

Du skal ikke blive skuffet Legend  crazy

FCK88
Manager

« Svar #1132: 08 Jun 2009, 23:45 »

Der var ikke offside, dine briller må have siddet skævt eller sådan noget crazy
Desuden skylder du mig også et straffe! ticked off

Mine briller sad HELT LIGE, så dem kan du ikk skyde skylden på.. crazy

enged
Gæst

« Svar #1133: 08 Jun 2009, 23:47 »

Man kan jo ikke få dig til noget Ashti... Om man så hed Ståle Solbakken ville man ikke kunne rykke ved den måde du spiller på...

Enig det var ikke helt gennemtænkt den linje ... Jeg prøver lige igen... Jeg ville foretrække at man kunne se på mig at jeg lavede sjov... Normalt smiler jeg når jeg råber... Det er jo ikke fordi jeg nære et eller andet personligt had til nogle som helst ...

---------------
Men ja ... De forstår hvad jeg mener på mit U15 hold og på mit seniorhold, men selvfølgelig når vi mødes første gang kan man ikke nødvendigvis vide at jeg ikke mener det jeg siger helt så bogstaveligt som det kommer ud ...

Den del af det kan jeg godt forstå og føle med... Det er selvfølgelig også en del af at lære hinanden at kende ... Der gik et stykke tid inden mine hold (i Fremad Amager) vendte sig til min måde at være på...

Ashti jeg kan godt følge dig og som denne meget lange besked vil vise har jeg også siddet og læst det i har skrevet løbende... Men jeg kan jo ikke så godt gøre kampen om nu... (selvom jeg med dette i sindet meget gerne ville)

Det skal i selvfølgelig ikke... Så har jeg også noget at arbejde med og det er en af de ting som kan hjælpe mig også Smiley... Så på sin vis selvom nogle af ordne måske ikke har været helt velvalgte vil jeg stadig sige tak Peace...

Jeg ked af hvis du følte at jeg var alt for urimelig ... Det var ikke meningen at du skulle gå derfra og være vred ... Jeg skal nok arbejde lidt på det inden efterårsbold Smiley

-----------------------

1. Fuldkommen latterlig kommentar.

2. Tror du så helt ærligt at du ikke bare skulle holde kæft, ind til du havde noget konstruktivt at komme med?

plutonium
Manager

« Svar #1134: 08 Jun 2009, 23:48 »

---------------

-----------------------

FEDT at du tager kritikken til dig på den måde Thumbs Up

Den ros skal du have Peace
PRÆCIS! ... og tak for rosen.. altid dejligt at der er NOGLE der værdsætter ens laden og gøren på banen.. crazy

Hey, selvom der ikke var straffe, så havde du en fin dommerpræstation. Det er svært at dømme off-side ordentligt, når man ikke har linie-vogtere, så har der været fejlkendelser er det jo som sådan forståeligt nok!

Så vil da til hver en tid byde dig velkommen til mere FmFreaks bold Thumbs Up

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

kaviedes
Ynglingespiller

« Svar #1135: 08 Jun 2009, 23:48 »

1. Fuldkommen latterlig kommentar.

2. Tror du så helt ærligt at du ikke bare skulle holde kæft, ind til du havde noget konstruktivt at komme med?

Uhh en som føler sig lidt ramt.... Smiley

Kaviedes Smiley

enged
Gæst

« Svar #1136: 08 Jun 2009, 23:48 »

Mine briller sad HELT LIGE, så dem kan du ikk skyde skylden på.. crazy
Så er der ikke nok styrke i dem Cool

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #1137: 08 Jun 2009, 23:48 »

Du skal ikke blive skuffet Legend  crazy
Bare rolig. Jeg er vant til værre dommere, så det er sgu helt fint Grin Men hvis jeg spiller som jeg normalt gør, ville vi nok ikke have denne diskussion, for så havde jeg nok slet ikke nået til 2. halvleg Wink Du er ikke en dommer der tillader særligt hårdt spil eller brok til dommeren, har jeg ret?

FCK88
Manager

« Svar #1138: 08 Jun 2009, 23:50 »

Bare rolig. Jeg er vant til værre dommere, så det er sgu helt fint Grin Men hvis jeg spiller som jeg normalt gør, ville vi nok ikke have denne diskussion, for så havde jeg nok slet ikke nået til 2. halvleg Wink Du er ikke en dommer der tillader særligt hårdt spil eller brok til dommeren, har jeg ret?

Hvis du med hårdt spil mener om du må slå eller sparke de andre spillere ned så er svaret NEJ.. og brok kommer man KUN en vej med hvis det er rettet mod mig.. gæt selv hvilken.. crazy

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #1139: 08 Jun 2009, 23:51 »

FEDT at du tager kritikken til dig på den måde Thumbs Up

Den ros skal du have Peace
Hey, selvom der ikke var straffe, så havde du en fin dommerpræstation. Det er svært at dømme off-side ordentligt, når man ikke har linie-vogtere, så har der været fejlkendelser er det jo som sådan forståeligt nok!

Så vil da til hver en tid byde dig velkommen til mere FmFreaks bold Thumbs Up
Jeg tror sgu også det må være svært, som dommer, når der render 22 forskellige trøjer rundt på banen og nogle mere lovlydige end andre (Zone Rullende Øjne )

Sider: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 94 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010