home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1202 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Sommerbold 2009 - Efter kampen
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 94 Udprint
Forfatter Emne: Sommerbold 2009 - Efter kampen  (Læst 106934 gange)
plutonium
Manager

Sv: Sommerbold 2009 - Efter kampen
« Svar #1080: 08 Jun 2009, 23:02 »

Nogen gange rammer man bare ikke dagen Peace.. Det er hva der sker, og så føler man alt går galt.. Næste gang er med garanti bedre Thumbs Up

Så sandt, så sandt Opstemt

Næste gang må jeg jo bare være mere klar i spyttet, når vi skal falde ned i banen Thumbs Up

Denne her gang kommunikerede vi ikke nok, hvad forsvaret i almindelighed må tage ansvaret for. Zone, Vesper og jeg udgjorde midterforsvaret, og vi stod alt for højt. Det var irriterende lærepenge, men dog lærepenge Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

kaviedes
Ynglingespiller

« Svar #1081: 08 Jun 2009, 23:04 »

Næste gang må jeg jo bare være mere klar i spyttet, når vi skal falde ned i banen Thumbs Up

Denne her gang kommunikerede vi ikke nok, hvad forsvaret i almindelighed må tage ansvaret for. Zone, Vesper og jeg udgjorde midterforsvaret, og vi stod alt for højt. Det var irriterende lærepenge, men dog lærepenge Peace

Så må du og verdenskrig bare håbe på at komme på hold med mig Wink

Kaviedes Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #1082: 08 Jun 2009, 23:05 »

Du ved jo nok også ... At hvis vi to kommer på hold sammen så kan intet gå galt.. Selvom jeg var en anelse bekymret over Claudio og David ... Det var ikke rart at have dem imod os...

Haha enig, det er i hvertfald ikke modbevist endnu Opstemt

Hehe vil sku hellere have kongesoennen ked af at sige det til de andre, men syntes han fik væsentligt mere ud af det Peace

Og så har han jo selvtillid efter to sejre Cool
Det gjorde jeg i hvert fald ikke sidste gang...

Jeg har da også spillet bedre de få gange vi ellers har trillet lidt rundt Wink

Du var satme heller ikke heldig Grin.. Næste gang hakker du en pind ind Peace

Man lærer hver gang Wink.. Jeg fik da også lært at jeg liiiiiiige skal vente med at hoppe op efter et indlæg til bolden rent faktisk er hos mig crazy funny Forlegen

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager

« Svar #1083: 08 Jun 2009, 23:06 »

Så må du og verdenskrig bare håbe på at komme på hold med mig Wink

Vil faktisk gerne være IMOD dig. Du er jo perfekt træning for min fysik! Jeg elsker en god nærkamp, men har ikke været udsat for så mange igennem tidens løb. Når jeg begynder i NKF, så vil jeg uden tvivl være nødt til at tage mange kampe i forsvaret, derfor er dueller med dig perfekt træning!

Jeg er ikke god nok i nærkampe endnu, og derfor vil jeg hellere tage imod nogle (fair) bank fra dig, i stedet for at spille en kamp uden kontakt.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #1084: 08 Jun 2009, 23:08 »

Vil faktisk gerne være IMOD dig. Du er jo perfekt træning for min fysik! Jeg elsker en god nærkamp, men har ikke været udsat for så mange igennem tidens løb. Når jeg begynder i NKF, så vil jeg uden tvivl være nødt til at tage mange kampe i forsvaret, derfor er dueller med dig perfekt træning!

Jeg er ikke god nok i nærkampe endnu, og derfor vil jeg hellere tage imod nogle (fair) bank fra dig, i stedet for at spille en kamp uden kontakt.

Hehe det forstår JEG godt Thumbs Up.. For kaviedes er ik helt skidt bygget Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

kaviedes
Ynglingespiller

« Svar #1085: 08 Jun 2009, 23:10 »

Det jo sandt nok , men så skal du også lige fange mig først Wink

Kaviedes Smiley

plutonium
Manager

« Svar #1086: 08 Jun 2009, 23:11 »

Hehe det forstår JEG godt Thumbs Up.. For kaviedes er ik helt skidt bygget Grin

Nej det ville sgu være synd at sige Thumbs Up

Netop fordi jeg ikke har været i mange nærkampe, så er det jo totalt uvant for mig, at gå ind i en dyst med en spiller, der så ikke flytter sig Shockeret

Men den gang jeg faldt, der var det sgu ikke på grund af Kaviedes. Jeg duellerede med ham, og stod lige op ad ham. Så kommer BenMus og banker det jeg tror er skulderen ind i kæben på mig. Det fik mig sgu ud af balance. Havde faktisk ondt i gummerne dagen efter funny

Men Kaviedes: næste gang vil jeg være en større udfordring for dig Thumbs Up

plutonium
Manager

« Svar #1087: 08 Jun 2009, 23:12 »

Det jo sandt nok , men så skal du også lige fange mig først Wink

Nej, for næste gang står jeg længere nede i banen, og så vil jeg bedre kunne placere mig i forhold til dig. Så slipper jeg for at skulle sprinte, og kan gå direkte ind i duellen Thumbs Up

kaviedes
Ynglingespiller

« Svar #1088: 08 Jun 2009, 23:13 »

Nej det ville sgu være synd at sige Thumbs Up

Netop fordi jeg ikke har været i mange nærkampe, så er det jo totalt uvant for mig, at gå ind i en dyst med en spiller, der så ikke flytter sig Shockeret

Men den gang jeg faldt, der var det sgu ikke på grund af Kaviedes. Jeg duellerede med ham, og stod lige op ad ham. Så kommer BenMus og banker det jeg tror er skulderen ind i kæben på mig. Det fik mig sgu ud af balance. Havde faktisk ondt i gummerne dagen efter funny

Men Kaviedes: næste gang vil jeg være en større udfordring for dig Thumbs Up

Nej, for næste gang står jeg længere nede i banen, og så vil jeg bedre kunne placere mig i forhold til dig. Så slipper jeg for at skulle sprinte, og kan gå direkte ind i duellen Thumbs Up

Jaah... Men det kræver lidt ekstra at få styr på forsvaret ... Du bliver nødt til at blive bedre til at kommunikere ...

Kaviedes Smiley

plutonium
Manager

« Svar #1089: 08 Jun 2009, 23:14 »

sandt nok, Kaviedes!

Kommunikation er mit store problem (ud over hurtighed), men det kan der heldigvis rådes bod på rimelig hurtigt. Det er noget jeg kan tvinge mig selv til i en kamp, og så bliver det lynhurtigt vane, at blive en 'råbende' forsvarsspiller Thumbs Up

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #1090: 08 Jun 2009, 23:15 »

Var du egentligt med i nogle mål sidste gang, kaviedes?

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #1091: 08 Jun 2009, 23:16 »

Jeg er med glæde med igen næste gang. Og vil endnu engang være en trussel på højrekanten Opstemt

kaviedes
Ynglingespiller

« Svar #1092: 08 Jun 2009, 23:17 »

sandt nok, Kaviedes!

Kommunikation er mit store problem (ud over hurtighed), men det kan der heldigvis rådes bod på rimelig hurtigt. Det er noget jeg kan tvinge mig selv til i en kamp, og så bliver det lynhurtigt vane, at blive en 'råbende' forsvarsspiller Thumbs Up

Tja ... Intet læres nemt... Du bliver nødt til at gøre det til træning og i træningskampe... Men det svære er ikke at råbe.. Det svære er at finde de rigtige ting at råbe...

Var du egentligt med i nogle mål sidste gang, kaviedes?

Jeg lagde vist op til et ... Ellers var jeg bare med i alle vores opspil stort set Wink

Kaviedes Smiley

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #1093: 08 Jun 2009, 23:18 »

Selvtilliden fejler da ikke noget...

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #1094: 08 Jun 2009, 23:19 »

Selvtilliden fejler da ikke noget...
Hvis selvtillid?

Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 94 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010