|
Mr-legendary
|
|
JEG KAN IKKE KOMME ALLIGEVEL!!!!!!!!!!  Må vi få en årsag? Der er under 1½ time til vi skal mødes...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shaft
|
|
Dovenhed går jeg udfra.. Nå men jeg vil smutte i bad, og så holder Plutp nede foran mig om en lille halv time.. Vi ses derude gutter 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
du pluto, hvor er det nu du bor af i nordsjælland?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Dovenhed går jeg udfra.. Nå men jeg vil smutte i bad, og så holder Plutp nede foran mig om en lille halv time.. Vi ses derude gutter  Og mig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blankesten
|
|
Nogen her som har adressen til stedet hvor vi skal spille?  EDIT: Vejen hedder; Ved Sporsløjfen, og så skal man bare ned i bunden af den vej 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 05 Jun 2009, 13:03 af jakob91 »
|
|
!! Supra Societatem Nemo !!
|
|
|
|
|
Pepe
Gæst
|
|
Jeg kan desværre meddele, at det pisser ned over banerne ligenu. Er det en aflysning? :/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blankesten
|
|
Jeg kan desværre meddele, at det pisser ned over banerne ligenu. Er det en aflysning? :/
Vi skal da ikke aflyse det pga det  .. mange er taget afsted allerede nu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
AAAARG! REGNEN SILER NED! hvad gør vi? 
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Synes ikke vi skal aflyse det. En smule (en masse  ) regn skal ikke forhindre os. Operation hyggebold kører stadig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelHarlev
Gæst
|
|
Regn er da det bedste vejr at spille fodbold i? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blankesten
|
|
Synes ikke vi skal aflyse det. En smule (en masse  ) regn skal ikke forhindre os. Operation hyggebold kører stadig  helt enig !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepe
Gæst
|
|
Fint  Jeg tager stadig imod folk klokken 14 på Nordhavn 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr-legendary
|
|
Folk må bare tage regntøj og tørt tøj med. Det er jo bare byger for helvede, de kommer og går. Det regner dog ikke i Bagsværd pt. Men, som der også er blevet sagt er lidt regn jo fint til fodbold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Så regner det ikke mere  Eller ihf. ikke ved mig og bor tæt på Nordhavn.. Men der er stadig vådt.. Ses derude! smutter nu! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Intet kan stoppe os i at spille bold. INTET! Heller ikke tornadoer.  Tak for kampen, regner med noget efterårs bold til den tid. 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|