|
GudenEricsson
Gæst
|
|
Ja tak for i dag. det var hyggeligt - og godt med nogle mere lige hold denne gang ... Men vi skal jo passe på, vi kan jo risikere at komme i form :O
Selv hvis det skulle ske, skal jeg nok ødelægge formen med hjælp fra Mac D 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 05 Jun 2009, 20:03 af GudenEricsson »
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
For guds skyld nej GE! Kig på din signatur 
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Tak for en fed dag drenge  Desværre blev mit langsomme antrit gjort tydeligt mod GE og Kaviedes ... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Hvis du ikke skiftede trøje inden kampen ville du spille bedre Pluto! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Tvivler stærkt. Så ville jeg jo rende rundt og tænke 'FØJ FØJ FØJ' hele tiden  Det ville næppe have givet et bedre resultat 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Det ville ha givet dig til Max Von Schlebrügge (som han spillede i Parken) hvor han nakkede JJ  haha Ej tak for idag drenge - druk og junkfood ska nok sætte en stopper for den gode form 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Mine ben... Hmm Jeg er ihvertfald klar over en ting. Jeg duer til absolut nada oppe i angrebet.. Havde en eller to gode boldberøringer og et par fine afleveringer, og det var det. Brændte også en KÆMPECHANCE og det nager mig grusomt. xD Jeg flytter permanent ned på højrebacken fremover, det ved jeg da hvad er.  Tak for i dag allesammen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Forresten pluto kom du sikkert hjem uden livsfare 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
For guds skyld nej GE! Kig på din signatur   Godt du siger det.. Så vil jeg lade alkoholen ødelægge formen  Desværre blev mit langsomme antrit gjort tydeligt mod GE og Kaviedes ...  Synes nu ikke vi fik udstillet det ellers, da du var god til at time dine indgreb og derved stoppe os på rutinen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Tvivler stærkt. Så ville jeg jo rende rundt og tænke 'FØJ FØJ FØJ' hele tiden  Det ville næppe have givet et bedre resultat  Så det ville du tænke fordi du teknisk set havde en FCK trøje på?  Yhat's the spirit! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blankesten
|
|
Super dag idag drenge !  Det eneste minus jeg har ved dagen, er at jeg fik min skade på højre ankel gjort værere end den var til at starte med  Men alt ialt end perfekt dag. Tak til dem som mødte op 
|
|
|
|
|
|
!! Supra Societatem Nemo !!
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Super dag idag drenge !  Det eneste minus jeg har ved dagen, er at jeg fik min skade på højre ankel gjort værere end den var til at starte med  Men alt ialt end perfekt dag. Tak til dem som mødte op  Uhhh  nedtur var det der hvor du ramte ned på min fod efter en hovedstødsduel i 1.halvleg ? (var ham i det sorte med gult hårbånd)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Det var sku en dejlig dag drenge  .. En super fin kamp med fin intensitet, og to gode hold.. Ærgeligt den sidste lige sejlede over mig, ellers havde det jo været noget nær perfekt, men så laver jeg ik den igen  Desuden, vil jeg gerne undskylde til dig steeval over at jeg ik lod dig score på dine 3 100 % chancer  .. Håber naturligvis snart at vi gentager den store succes 
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
Claudio
|
|
Jeg lavede to mål  Tak for en fed dag, det var virkelig grineren ! true that, godt spillet dit svin. vi viste dem hvordan det skulle spilles.... simze: er du stadig rundtosset :O ?hvad med resten af holdet?... fundet nord og syd igen?
|
|
|
|
|
|
Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger
|
|
|
|