|
Shaft
|
|
Og jeg har en sort t-shirt du kan drukne i 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
steeval
|
|
Skal du bruge en hvid, så har jeg en du kan drukne i  Har en hvid polo så mangler faktisk kun en sort nu!! SORT T-SHIRT SIZE: S (M) SØGES 
|
|
|
|
|
|
Vi har sgu ikke behov for en kejser Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Har en mørkeblå/grå netto-trøje du kan låne 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Selv om Kaviedes skulle kunne hugge nogle overtrækstrøjer skader det jo ikke ligefrem at tage 2 shirts med i hvid/sort  @Pluto: kan du ikke lige sende dit mob.nummer i en pb?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Min brors ven har valgt at springe fra, desværre. Til gengæld er der fremgang med ryggen, så jeg deltager måske. Det kommer an på, hvordan det ser ud i morgen. 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Er det så imorgen kl. 14.00 på Nordhavn Station vi mødes? Og hvad gør vi med overtrækstrøjer?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shaft
|
|
I morgen kl 14:00 på nordhavn station ja.
Tag en sort og hvid trøje med.. Måske kommer der overtrækstrøjer, men kan vi ikke forvente.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
I morgen kl 14:00 på nordhavn station ja.
Tag en sort og hvid trøje med.. Måske kommer der overtrækstrøjer, men kan vi ikke forvente.
Ok jeg prøver at tage nogle med  Kommer der dommer?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 04 Jun 2009, 20:49 af Simze »
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Ingen dommer men frygt ej for Ashti han er sej Haha så jeg dømmer ALT pro mit hold og fair play er overvurderet Ej spøg til side der kommer dog ingen dommer så vi dømmer bare selv  Kan vi nok også godt håndtere ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Ingen dommer men frygt ej for Ashti han er sej Haha så jeg dømmer ALT pro mit hold og fair play er overvurderet Ej spøg til side der kommer dog ingen dommer så vi dømmer bare selv  Kan vi nok også godt håndtere ?  Ja det kan vi nok godt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Skide godt  Så har vi én mere med i folden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Deltagere:
VK Pluto LFC BenMus Shaft Steeval Torsen Jakob91 Philli GudenEricsson GudenEricssons ven Simze Kaviedes Pepe Naitsirhc VesperGT Andersfa123 Zone's bror Claudio Kongesoennen7 Kongesoennen7's ven Mr. Legendary (sandsynligvis) Zone (måske) DimitarBerbatov (måske)
MØDETID KL. 14:00 PÅ NORDHAVN ST D. 5. JUNI 2009
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Deltagere:
VK Pluto LFC BenMus Shaft Steeval Torsen Jakob91 Philli GudenEricsson GudenEricssons ven Simze Kaviedes Pepe Naitsirhc VesperGT Andersfa123 Zone's bror Claudio Kongesoennen7 Kongesoennen7's ven Mr. Legendary (sandsynligvis) Zone (måske) DimitarBerbatov (måske)
MØDETID KL. 14:00 PÅ NORDHAVN ST D. 5. JUNI 2009
Jeg kommer også! 
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|