|
Hamza_BIF
|
|
Det er Nordhavn der blev skrevet. Men ja der er jo B 93 baner tæt på Svanen?
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
kaviedes
|
|
Der er rigtig mange baner tæt på Svanemøllen... Spørgsmålet er om vi kan snige os ind på nogle af deres eller om vi skal benytte os af Fælledparkens arealer ?
|
|
|
|
|
|
Kaviedes 
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
ALDRIG! fælledparken skal vi ikke ind i. Er ofte derovre med venner og der er lortegræs og ikke sikkert vi får en bane? 
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
kaviedes
|
|
Hmm i kunne komme ud til Sundby Idrætspark ... Der kan jeg nok lave en aftale ... Selvom det er svært at komme derud selvfølgelig..
|
|
|
|
|
|
Kaviedes 
|
|
|
|
|
kaviedes
|
|
ALDRIG! fælledparken skal vi ikke ind i. Er ofte derovre med venner og der er lortegræs og ikke sikkert vi får en bane?  Jeg spillede kamp derude med Fremad Amager for nyligt, det er absolut kun en nødløsning ... Fordi de er så skide skæve derude
|
|
|
|
|
|
Kaviedes 
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Ellers kunne jeg undersøge, om man kunne leje Tårnby Stadion en gang i morgen? :-)
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Alle muligheder må da gerne være åbne 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kaviedes
|
|
Jeg er træner i Fremad Amager... Så det er en klar mulighed ude ved mig 
|
|
|
|
|
|
Kaviedes 
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
ellers er der altid banerne i måløv.... de har alle dage været noget røv og nøgler indtil i går, hvor jeg var ude med nogle kammerater fra skolen og de er sgu blevet go'e! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Philli
|
|
Boldbanerne i Hedehusene kan man også komme til  Naitsirhc er også med på bold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Jeg vil i hvert fald gerne vide hvor vi spiller, så jeg kan få studeret nogle kraks-kort 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Ellers kunne jeg undersøge, om man kunne leje Tårnby Stadion en gang i morgen? :-)
Jeg skal spille kamp dér kl. 19 i hvert fald. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Philli
|
|
Hvor mange er vi efterhånden, og hvor spiller vi?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kaviedes
|
|
Jaah... Sundby Idrætspark har en 4 5 ledige 11 mands baner, men det er et mindre problem i at komme derud
|
|
|
|
|
|
Kaviedes 
|
|
|
|