home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1201 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Sommerbold 2009 - Efter kampen
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 94 Udprint
Forfatter Emne: Sommerbold 2009 - Efter kampen  (Læst 106489 gange)
steeval
Reserveholdsspiller

Sv: Sommerbold 2009 - Efter kampen
« Svar #60: 24 Maj 2009, 19:55 »

Jeg kan desværre ikke komme grundet skolearbejde (eksamen om to dage...)

Men angående en gentagelse lige efter sommerferien er jeg helt med på! Ud at spille noget FmFreaksbold igen Thumbs Up

Så får vi FmFreaks Efterårsbold 2009 Grin

Er også helt frisk.. Burde også være restitueret efter igår til den tid Smiley

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

plutonium
Manager

« Svar #61: 24 Maj 2009, 21:32 »

Er også helt frisk.. Burde også være restitueret efter igår til den tid Smiley

Grin

Det var en fornøjelse at møde dig igen, selvom jeg synes du forsvandt nogle gange under kampen? Eller er det bare mig?

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

kaviedes
Ynglingespiller

« Svar #62: 24 Maj 2009, 22:23 »

Jeg kan desværre ikke komme grundet skolearbejde (eksamen om to dage...)

Men angående en gentagelse lige efter sommerferien er jeg helt med på! Ud at spille noget FmFreaksbold igen Thumbs Up

Så får vi FmFreaks Efterårsbold 2009 Grin

Jeg er også helt frisk på Noget FMF Efterårsbold, men vi skal jo så finde ud af hvor og hvornår?  Thumbs Up

Kaviedes Smiley

enged
Gæst

« Svar #63: 24 Maj 2009, 22:46 »

Fuuck hvor ligner jeg en miniput på det billede, måske lige bortset fra øllen Thumbs Up

GudenEricsson
Gæst

« Svar #64: 24 Maj 2009, 22:56 »

Tak for i går allesammen!! Thumbs Up

Det var hyggeligt! Selvom mit hold tabte. Synes godt nok det var svært at skabe noget, jeres midtbane og forsvar var godt nok stabilt. Havde hold 2 flere på banen - for det virkede sådan.

I anden halvleg kom vi bedre med, men blev stadig udspillet. Dog kom vi længere frem på banen dog uden at teste VK i målet Skuffet

Er virkelig smadret i dag, og har fået 4 virkelig onde vabler på mine fødder! Vablerne er i øvrigt grunden til at jeg ikke løb i anden halvleg Grin

I øvrigt tak til Enged, Pepe, DB, VK for en fed tur i byen bagefter, det var skide sjovt Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #65: 24 Maj 2009, 23:09 »

Haha hvilken kongedag i går, med det helt rette resultat Grin

Det var alt alt for sjovt, og det syntes jeg virkelig vi skal gøre igen.. Super sjovt at se hvem der gemmer sig bag skærmen  Peace

Jeg syntes i øvrigt det er synd at der ikke var en "dagens detalje" for der måtte mit lille elegante vip over benMusalho da have kandideret kraftigt.. Eller to assists wee Opstemt Grin

Ej rigtig fedt, og en sjov kamp at spille.. Der blev gået til den  Djævel

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

enged
Gæst

« Svar #66: 24 Maj 2009, 23:11 »

Selvfølgelig også lige tak til alle sammen for en super fed dag Opstemt Jeg var elendig til at afslutte, men jeg synes nu at det var meget sjovt alligevel. Jeg glemte også at strække ud igår så jeg har været helt død i benene hele dag Skuffet
Byturen var sgu meget nice. Selvom hr. abekonge af en ejer burde æde sten og dø. En anden dag tager vi på en ordentlig bytur! Peace
Jeg er alligevel imponeret over at hele min absinthe blev drukket Shockeret
Hvornår sker der egentlig noget med DB'en? Peace

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #67: 24 Maj 2009, 23:16 »

Hvor langtid spillede I?

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

BenMusalho
Gæst

« Svar #68: 24 Maj 2009, 23:16 »

45 x 45 min Shockeret

plutonium
Manager

« Svar #69: 24 Maj 2009, 23:17 »

Jeg lægger et excel-ark op hurtigst muligt Wink

Så må folk der ikke kan åbne det aflevere deres udfyldte ark på anden data-form. Når I så har lavet dem og sendt dem tilbage, så begynder jeg at lave databasen, og så håber jeg ellers at andre vil stå for facepacken, for det sutter jeg max til!

Men databasen vil blive lagt op tirsdag regner jeg med. Får ikke tid i morgen, da jeg skal læse grundigt op til eksamen tirsdag Thumbs Up

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BenMusalho
Gæst

« Svar #70: 24 Maj 2009, 23:18 »

Jeg vil gerne stå for facepacken.

Og held og lykke Wink

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #71: 24 Maj 2009, 23:55 »

Yeps tak til alle der var med igår Opstemt Det var en nice dag med nice ball .. Peace
Det bedste hold vandt bare ogsådan er det sgu.. Bare dejligt jeg lige kroner dagen med en kasse til 1-0 til hold 2 Opstemt Satte gang i festen haha.. Opstemt

Tak til især Mr. L, VK og GE for slåskamp efter kampen Opstemt hahahaha det var sgu grineren Opstemt

Og byturen efter sommerball var også great bortset fra jeg lige døde engang kl. 5-6 stykker Peace hahaha men jeg må bare tage revanche en dag meget snart Peace I det mindste var jeg ik den eneste der fik trangen til at brække mig haha - I ved selv hvem I er Wink

Zone 43
Manager

« Svar #72: 25 Maj 2009, 08:28 »

45 x 45 min Shockeret

Årh hvad. Shockeret

Og byturen efter sommerball var også great bortset fra jeg lige døde engang kl. 5-6 stykker Peace hahaha men jeg må bare tage revanche en dag meget snart Peace I det mindste var jeg ik den eneste der fik trangen til at brække mig haha - I ved selv hvem I er Wink

Jeg kunne sagtens forestille mig, at det var alle de andre.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

plutonium
Manager

« Svar #73: 25 Maj 2009, 08:34 »

Ja, 45 halveje af 45 minutter har det med at trække tænder ud Grin

Men spøg til side; det var faktisk en fed oplevelse, at spille to hele halveje. Det har jeg aldrig prøvet før. Har til gengæld prøvet at spille 3 timer i træk flere gange. Der er der godt nok ikke meget energi i tanken bag efter funny

Jeg ser allerede frem til det næste arrangement Thumbs Up

plutonium
Manager

« Svar #74: 25 Maj 2009, 11:39 »

Jeg vil lige opsummere over hvad der kommer til at ske i de kommende dage:

Awards vil hurtigst muligt blive offentliggjort. I kender allerede to af dem, nemlig kampens spiller og kampens fighter, henholdsvis Kaviedes og Shaft. Derudover vil der være en håndfuld priser mere, der dog ikke vil blive udløst i form af rødvin, men på anden vis, der vil blive offentliggjort sammen med awardsne.

Derudover regner jeg med at smide excel-arket, I bedes udfylde, op i morgen. Da der er enkelte der ikke kan åbne disse ark, vil jeg også lægge dem op i et word-dokument. Så kan I bare sende jeres data tilbage til mig på én eller anden vis. Grunden til at excel-arket er så smart er, at I ikke behøver sidde med en lommeregner under vejs. Forklaring følger.

Så i de kommende dage vil der være en del der bør kunne vække interesse hos deltagerne af lørdagens succesfulde arrangement Thumbs Up

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 94 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010