home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 496 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [LUKKET] 9# Tilbage fra mørket
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan skal updates'ne være?
Som i "EXIT!"
- 4 (40%)
Eller som "UEFA Gruppespil"
- 4 (40%)
blanding
- 2 (20%)
Antal Stemmer: 10

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: [LUKKET] 9# Tilbage fra mørket  (Læst 13211 gange)
cjensen94
Gæst
 
Sv: 2# Tilbage fra mørket.
« Svar #15: 20 Maj 2009, 12:45 »


- Jeg forsøgte mig lige med et topbanner. Jeg kan godt ændre en smule på det, hvis du synes at der er noget galt. Men det bliver tidligst imorgen Thumbs Up
Tusinde tak skal du have, kommer på fra næste update Peace

En udemærket start på en lovende blog, selvom at Brøndby ikke er yndlingsholdet, langt fra endda og jeg vil normalt ikke læse sådan en blog her, men jeg synes at det tegner/lyder spændende og jeg vil da følge med fremover for at se om den lever op til forventningerne, det bliver spændende at se og så må jeg se om jeg bliver ved med at læse.
Jeg ser frem til og glæder mig til den næste update og de fremtidige updates og som sagt se om jeg bliver ved med at læse med.

Vh.Blackstone
Tak for ordene, håber jeg kan leve op til forventningerne (:

Han hedder ikke Peter, men Per Bjerregaard Smiley
Det var da utroligt som jeg bytter rundt i ordene, tak
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Tilbage fra mørket.
« Svar #16: 20 Maj 2009, 15:50 »

Tusinde tak skal du have, kommer på fra næste update Peace
You're welcome Cool
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: 2# Tilbage fra mørket.
« Svar #17: 20 Maj 2009, 22:06 »


Tak til DavidMadsen for topbanner Peace


Transfer og Trup



Transfer

Alex Teixeira

I et af de travleste transfer vinduer i nyere tid, var det FC København der trak de største overskriver i medierne. De brugte nemlig 13,5mio på norske Daniel Fredheim Holm, og endnu en normand, Jan Gunnar Solli kom til Parken for 10mio. Brøndby ville dog også lege med. De brugte nemlig hele 60mio kroner. De 60mio blev fordelt over 3 spillere. 48mio for brasilianske Alex Teixeira. Teixeira er en af Brasiliens største talenter, som med god træning, kan blive SAS Ligaens bedste spiller. Han kommer til at optræde i trøjenummer 10. Ecuadorianske Christian Benitez er også kommet til klubben for 12mio. Benitez er en lynhurtig spiller som har potentiale til at blive topscorer i ligaen. Han vil fremover optræde i nummer 12. Til sidst men ikke mindst har man hentet det danske talent, Jesper Juelsgård. Juelsgård er kommet fra FC Midtjylland for 850.000. Han vil formentlig agere back-up for Thomas Rasmussen. Han har fået nummer 5.
Joseph Elanga har forladt klubben, til fordel for Esbjerg. Esbjerg kom af med 1,1mio. Peter Madsen  er ligeledes taget vest på. SønderjyskE har nemlig lejet ”Magic”, med en forkøbsret inkluderet.










Trup


Målmand

Stephan Andersen
Michael Tørnes

* * * * * *

Forsvar


Mikkel Bischoff
Anders Randrup
Remco van der Schaaf
Max von Schlebrügge (C)
Jon Jönsson
Pierre Kanstrup
Daniel Wass
Jesper Juelsgård
Thomas Rasmussen

* * * * * *


Midtbane


Stefan Gislason (VC)
Jonas Lorentzen
Mike Jensen
Jan Kristiansen
Michael Krohn-Dehli
Tobias Mikkelsen
Alex Teixeira
Alexander Farnerud
Kasper Lorentzen
Samuel Holmen

* * * * * *


Angreb

Christian Benitez
Ousman Jallow
Morten Rasmussen

« Seneste Redigering: 21 Maj 2009, 20:24 af cjensen94 » Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: 3# Tilbage fra mørket.
« Svar #18: 20 Maj 2009, 22:56 »

Hvordan filen laver man en afstemning?
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3# Tilbage fra mørket.
« Svar #19: 20 Maj 2009, 22:57 »

Nederst i Højre Hjørne, i den tråd du vil oprette den i
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

cjensen94
Gæst
 
Sv: 3# Tilbage fra mørket.
« Svar #20: 20 Maj 2009, 22:58 »

Arrh, tak.
Logged

mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3# Tilbage fra mørket.
« Svar #21: 20 Maj 2009, 23:09 »

Dejligt projekt, er selv i gang med det samme. Imponeret over så mange penge du havde til transfers. Men ellers nogle gode indkøb specielt Teixeira som kan blive en rigtigt klassespiller.   Thumbs Up
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

cjensen94
Gæst
 
Sv: 3# Tilbage fra mørket.
« Svar #22: 20 Maj 2009, 23:12 »

@ mgk-99

Jeg startede med 40, hvor jeg så købte benitez og Juelsgård. Så stod jeg med 19 tilbage. Da jeg så fik en talentspejder rapport på Teixeira, skulle jeg bare have ham! Jeg bad derfor om flere penge, og fik 40 mere. så 60 mio og brugte 48 på ham (:
Nu har jeg så rimeligt stort underskud Skuffet
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: 3# Tilbage fra mørket.
« Svar #23: 21 Maj 2009, 12:29 »

100 kigger forbi pr. dag Smiley
Logged

mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3# Tilbage fra mørket.
« Svar #24: 21 Maj 2009, 12:54 »

@ mgk-99

Jeg startede med 40, hvor jeg så købte benitez og Juelsgård. Så stod jeg med 19 tilbage. Da jeg så fik en talentspejder rapport på Teixeira, skulle jeg bare have ham! Jeg bad derfor om flere penge, og fik 40 mere. så 60 mio og brugte 48 på ham (:
Nu har jeg så rimeligt stort underskud Skuffet

Okay, så har du været heldig, jeg fik ingen ekstra penge  Græder
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

cjensen94
Gæst
 
Sv: 3# Tilbage fra mørket.
« Svar #25: 21 Maj 2009, 12:56 »

Ærgerligt Skuffet
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: 3# Tilbage fra mørket.
« Svar #26: 21 Maj 2009, 18:56 »


Tak til DavidMadsen for topbanner Peace


UEFA Cup


Kvalifikation
Banants 0-2 Brøndby
A. Farnerud '69
K. Lorentzen '84


Brøndby 5-0 Banants
M.V. Schlebrügge '7
S. Holmen '27
J. Jönsson '31
A. Farnerud '47
T. Rasmussen '75


Brøndby 2-1 Young Boys
A. Farnerud '28
P. Madsen '78
C. Varela '90


Young Boys 3-4 Brøndby
S. Holmen '26
R. Cavada '38
S. Vogel '41
C. Varela '47
T. Rasmussen '51
J. Kristiansen '81
C. Varela '88


Portsmouth 1-1 Brøndby
P. Crouch '18
J. Kristiansen '21


Brøndby 2-1 Portsmouth
S. Davis '19
C. Benitez '63
D. Wass '101


I første kvalifikations runde til UEFA Cuppen, skulle vi op mod det armenske hold Banants. De har ikke ligefrem et prangende hold, så der forventede vi alle en walk-over. Den første kamp blev spillet i Armenien. Det var en kamp uden noget at råbe hurra for. Selvom vi ikke spillede god fodbold, rejste vi alligevel hjem med en 2-0 sejr. I anden kan på ”Vilfort Park” gav vi dem en fodboldlektion, og slog dem hele 5-0. Selvom cifrene er gode, spillede vi langt fra op til vores bedste. Det viser måske bare at holdet har klasse.

I anden runde skulle vi op mod schweiziske Young Boys. Et hold der burde kunne give mere modstand end Banants. Denne gang blev første kamp spillet hjemme i Danmark. Vi spillede utroligt dårligt, men hev dog en 2-1 sejr hjem. Den anden kamp i Schweiz, blev en hektisk affære. Der blev nemlig scoret hele 7 mål. Desværre tabte vi 4-3. Alligevel fik vi avancement til 3. kvalrunde.

I tredje runde skulle vi op mod det engelske hold, Portsmouth. Jeg frygtede med det samme et exit, da Portsmouth, desværre, er et stærkere hold, mand for mand. Første kamp blev spillet på Fratton Park. Målet inden kampen var et udebane mål, og max. tabe med 1 enkelt. Det første mål i kampen blev scoret af tårnhøje Peter Crouch. Han kom højere en Schlebrügge og udplacerede Stephan Andersen, på et hovedstød. Men allerede 4 minutter senere scorede Jan Kristiansen på et fantastisk langskud. Dermed 1-1.  I det 53. minut lave Pennant en al for voldsom tackling og fik direkte rødt kort! Vi formåede dog ikke at udnytte overtallet og måtte tage hjem med et uafgjort resultat. På Brøndby Stadion var der lagt op til hård fight, og hårde nærkampe. Det holdte også stik. Men pludseligt i det 19. minut, kom alle brøndby tilhængere til at hænge med hovedet da Sean Davis bankede bolden i mål, til 1-0. Derefter foregik alt spil mellem vores fødder. Det resulterede også i at Benitez fik en frispilning, som han sikkert satte i mål. 1-1. Sådan stod det også da H. Fleischer fløjtede de 90 min. af. Vi skulle derfor i forlænget spilletid. I det 96. minut modtog Nadir Belhadj sit andet gule kort, og blev derfor udvist. Endnu engang kom vi i overtal. Grundet overtallet stod Portsmouth dybt på banen, og så på at vi kørte bolden rundt. Daniel Wass prøvede lykken i det 101 min, og fik passeret Portsmouth målmand, David James. 2-1. Det blev også kampens resultat og vi er dermed videre til gruppespillet.

Grupperne

40 klubbers repræsentanter sad klar i den store sal, hvor grupperne blev trukket. Der var repræsentanter fra 2 danske klubber. Nemlig os og de danske mestre Aab. Udover det var der fra stor klubber som, AC Milan, Ajax, Valencia og endnu flere. Vi var placeret i 4 seeding lag. Hvilket jeg egentlig var godt tilfreds med. Det første hold der blev trukket i vores gruppe var; russiske Saturn. Derefter kom vi. Jeg tilfreds indtil de sidste hold blev trukket. De sidste hold var nemlig; Udinese, At. Madrid og Tottenham. 3 hold som papiret kan slå os, stort. Medierne regner heller ikke med at vi går videre. Så vi tog hjem til Danmark med en lidt underlig fornemmelse.

« Seneste Redigering: 21 Maj 2009, 19:48 af cjensen94 » Logged

lautrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 3# Tilbage fra mørket.
« Svar #27: 21 Maj 2009, 19:06 »

Super resultater og update!
Logged

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

cjensen94
Gæst
 
Sv: 3# Tilbage fra mørket.
« Svar #28: 21 Maj 2009, 19:09 »

Mange tak skal du have:)
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: 4# Tilbage fra mørket.
« Svar #29: 21 Maj 2009, 20:02 »

Rigtig god blog. Du skriver godt, og det bliver bedre og bedre, for hver update.  Jeg syntes dog du mangler lidt grafik, da det godt kan se lidt kedeligt ud uden. 

Ellers fint arbejde. KIU.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010