home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 713 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [LUKKET] 9# Tilbage fra mørket
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan skal updates'ne være?
Som i "EXIT!"
- 4 (40%)
Eller som "UEFA Gruppespil"
- 4 (40%)
blanding
- 2 (20%)
Antal Stemmer: 10

Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: [LUKKET] 9# Tilbage fra mørket  (Læst 12708 gange)
DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5# Tilbage fra mørket.
« Svar #45: 23 Maj 2009, 01:08 »

god update og godt at se at brøndby ligger der hvor de hører til Peace
Tak CP, det gør de nemlig (:
Undskyld mig, men du ligger da nummer 1 i SAS Ligaen? - Hvis brøndby ligger, hvor de hører til, ligger de så langt nede i Serierne, at det er svært at beskrive, hvor langt de egentligt ligger nede! Selvom Serie 5 siger ret meget om min mening Wink
Logged

Bobby_Brix
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 5# Tilbage fra mørket.
« Svar #46: 23 Maj 2009, 01:33 »

Hehe, hvad sagde jeg Smiley
Logged

AGF - MANCHESTER UNITED - REAL MADRID - HOFFENHEIM - INTERNATIONALE

cjensen94
Gæst
 
Sv: 5# Tilbage fra mørket.
« Svar #47: 23 Maj 2009, 23:04 »

Undskyld mig, men du ligger da nummer 1 i SAS Ligaen? - Hvis brøndby ligger, hvor de hører til, ligger de så langt nede i Serierne, at det er svært at beskrive, hvor langt de egentligt ligger nede! Selvom Serie 5 siger ret meget om min mening Wink
Det eneste sted der passer til Brøndby, er nr. 1 - Sådan er det, og har altid været  Smiley
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: 5# Tilbage fra mørket.
« Svar #48: 24 Maj 2009, 16:07 »


Tak til DavidMadsen for topbanner Peace


EXIT!

Pokal Topscore

2 – Alex Teixeira

2 – Morten Duncan Rasmussen

1 – Jonas Lorentzen


Bestyrelsen havde store forventninger til pokalturneringen. Ikke mindre end en finaleplads var hvad de forlangte. Vi formåede desværre ikke at indfri deres forventninger, da tabte det hele på gulvet i kvartfinalen. Kampene er gået således:

Glostrup 0-1 Brøndby
Vi skulle møde et klart undertippet Glostrup i 2. runde af pokalturneringen. Vi har et klart stærkere hold end Glostrup, så derfor fik de unge og talentfulde chancen. Unge spillere som Nikolaj Agger og Mike Jensen, var tiltænkt hovedroller. Selvom Glostrup havde bolden mest, kom vi frem til klart flest chancer. Vi fik 12 skud sendt afsted, mens de fik sølle 4. Jonas Lorentzen var dog den eneste der fik nettet til at blafre. Han scorede nemlig på et flot langskud. En kamp der godt kunne have været bedre, men vi fik da en sejr.


Skovlunde 0-1 Brøndby
I 3. runde var det endnu engang en svagt hold vi skulle møde. Derfor blev det igen reserver og talenter der blev brugt. Selvom vi langt fra spillede med stærkeste opstilling, regnede jeg stærkt med en sejr, på mindst 2 mål. Sådan kom det desværre ikke til at gå da vi kun fik en 1-0 sejr, med hjem til vestegnen. Eneste målscorer blev Morten ”Duncan” Rasmussen.


Brøndby 2-0 FC Nordsjælland

For første gang i turneringen brugte vi stærkeste opstilling. Nu da vi spillede med stærkeste hold, forlangte jeg også en sejr, gerne på 2-3 mål. Holdet gjorde som forventet og vi vandt derfor 2-0. De 2 mål blev scoret af kampens store højdepunkt, nemlig Alex Teixeira. Den brasilianske teknikker tryllebandt os kampen igennem, med mange små finurligheder.


FC København (7)1-1(6) Brøndby
Inden kampen var jeg lidt ærgerlig over at vi skulle møde et så stærkt hold, så tidligt i turneringen. Vi gik dog alligevel ind til kampen med gejst, og gå på mod. Det fik Cesar Santin, dog hurtigt pillet af os, da han bragte FCK foran efter 13min. Spillerne virkede lidt chokeret efter scoringen, men holdte dog FCK fra at score flere. I det 59' minut, blev vi tildelt et straffe, som Thomas Rasmussen sikkert scorede på. Der blev ikke scoret mere i den ordinære spilletid, og heller ikke i den forlængede. Derfor skulle vi ud i straffe som blev utroligt spændende. Desværre gik vi fra den som tabere, og blev derfor smidt ud af turneringen.

« Seneste Redigering: 24 Maj 2009, 16:09 af cjensen94 » Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: 6# Tilbage fra mørket // SØGER GRAFIKER
« Svar #49: 26 Maj 2009, 20:18 »


Tak til DavidMadsen for topbanner Peace


UEFA Gruppespil

Brøndby 1-0 Tottenham
1-0. J. Kristiansen '34


Saturn 1-1 Brøndby
1-0. R. Akimov '5
1-1. C. Benitez '38

Brøndby 4-2 Udinese
1-0. C. Benitez '16
1-1. F. Quagliarella '53
1-2. D'Agostino '68
2-2. C. Benitez '81
3-2. J. Kristiansen '86
4-2 J. Kristiansen '93


At. Madrid 2-0 Brøndby
1-0. T. Rasmussen, SM '8
2-0. M. Brighi


Som tidligere nævnt, var vi landet i gruppe F, sammen med; Tottenham, At. Madrid, Saturn, og Udinese. Vi var så heldige at vi skulle spille første kamp på hjemmebane, mod Tottenham. Grundet vores hjemmebane mente jeg godt vi kunne få noget med fra denne kamp. Sådan kom det også til at gå, da hele holdet præsterede rigtig flot. Fordi vi skulle møde et stærkt hold, havde jeg dog også valgt at spille en defensiv 4-5-1. Vi holdte dem væk fra vores mål, Hvorimod Tottenham ikke kunne holde J. Kristiansen fra at score. Derfor endte kampen 1-0. I anden kamp rejste vi til Rusland, for at spille mod Saturn. Jeg forventede at få en sejr med hjem til Danmark, da dette var en nøglekamp hvis vi skulle videre i Europa. Desværre præsterede spillerne ikke som forventet, så vi fik kun en 1-1. Vores mål blev scoret af C. Benitez. I 3. kamp tog vi imod italienske Udinese, på hjemmebane. Igen viste hjemmebanen at spille en nøgle rolle. Faxe-tribunen sang os nemlig til en fantastisk 4-2 sejr. Vi var derfor kvalificeret til 1. knockout-runde, en kamp før tid! Det kunne man da også se på spillerne da vi var i Spanien for at møde At. Madrid. Spillerne virkede nemlig ret så ligeglade da vi tabte 2-0.
      I 1. knockout-runde er vi blevet trukket op imod tyrkiske Fenerbahce.




OBS! - I vinter transfervinduet har Michael Krohn-Dehli, forladt Brøndby og er taget til Shakthar. Shakthar betalte de 20mio, som hans fritkøbsklausul lød på.
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: 6# Tilbage fra mørket // SØGER GRAFIKER
« Svar #50: 26 Maj 2009, 20:20 »

Dobbelt indlæg :/
« Seneste Redigering: 27 Maj 2009, 14:23 af cjensen94 » Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: 7# Tilbage fra mørket // SØGER GRAFIKER
« Svar #51: 27 Maj 2009, 19:37 »


Tak til DavidMadsen for topbanner Peace


UEFA Knockout-runde
1


Vi skulle som bekendt møde tyrkiske Fenerbahce, i 1 knockout-runde. Inden de 2 kampe havde jeg ikke de store forventninger,
da Fenerbahce har et uhyggeligt hjemmepublikum. Jeg var derfor glad for at starte på hjemmebane. Vi skulle have et så godt udgangspunkt som muligt, hvilket jeg mener er en sejr, og ikke at lukke mål ind. Vores taktiske indgang til kampen havde jeg dog lavet rimelig defensiv, for at undgå at de scorede. Selvom vi blev presset i bund næsten hele kampen formåede vi at holde dem væk fra de store chancer. Kampen endte dog ikke 0-0, da Alex Teixeira fik passeret, Volkan Demirel, i et kontra-angreb. Vi fik derfor en godkendt 1-0 sejr. I Tyrkiet var jeg dog bange for at spillerne ville bukke under for det store pres fra de tyrkiske tilskuere. Mine bange anelser fik desværre ret, da vi blev spillet ud af banen. Vi tabte nemlig hele 3-0. Jeg var efter kampen rigtig skuffet over hvor dårligt vi kunne spille. Men sådan er fodbold nu engang, og vi må derfor bare kæmpe videre i ligaen.

Logged

anden1214
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 8# Tilbage fra mørket // SØGER GRAFIKER
« Svar #52: 27 Maj 2009, 20:36 »

god blog følger med har læst lidt men ikk kommenteret
Logged

jeg lever for fck

cjensen94
Gæst
 
Sv: 8# Tilbage fra mørket // SØGER GRAFIKER
« Svar #53: 27 Maj 2009, 20:40 »

Lyder godt
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: 8# Tilbage fra mørket // SØGER GRAFIKER
« Svar #54: 27 Maj 2009, 22:37 »

Hvordan vil folk helst have det?

Som i "EXIT!"
Eller som i "UEFA Grupperspil"
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: 8# Tilbage fra mørket // SØGER GRAFIKER
« Svar #55: 28 Maj 2009, 11:50 »

Hvordan vil folk helst have det?

Som i "EXIT!"
Eller som i "UEFA Grupperspil"

Hvorfor ikke køre med begge stile og varier lidt iblandt dem? Det behøver ikke altid at være samme faste layout hver gang. Nogle gange er det en ganske god ide at have flere layouts at skifte imellem.
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: 8# Tilbage fra mørket
« Svar #56: 28 Maj 2009, 15:48 »

Kunne jeg selvfølgelig også Smiley
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: 8# Tilbage fra mørket
« Svar #57: 28 Maj 2009, 21:03 »


Tak til DavidMadsen for topbanner Peace


MESTRE!


Der er nu gået 23 runder siden sidst. Og hvilke runder det har været. Vi har spillet verdensklasse fodbold op til flere gange. Det resulterede også i et Mesterskab. Benitez var det helt store højdepunkt. Ikke nok med at han spillede fremragende, blev han også topscore i SAS Ligaen, og tilmed Årets Spiller i SAS Ligaen. Vi må vel også have skrevet rekord da vi gik ubesejret igennem sæsonen. Ligeledes har SønderjyskE vel, da de var sikre på nedrykning i 26. spillerunde.
    Vores største sejre er blevet 4-0 over Randers, og 3-0 over Midtjylland. Vi har fået spillet en rigtig god trup sammen, desværre er der mange klubber som er ude efter mange gode spillere. Så transfer vinduets mål er helt klart at holde på de vigtigste. Allerede nu har Remco Van Der Schaaf forladt os, da han kun var på leje. Vi kan dog se frem til at Jan Frederiksen slutter sig til os efter ferien. Den handel blev allerede inden jeg trådte til. Sådan er transfer og hold status lige nu.
    Udover det har jeg også fået tildelt prisen som årets manager. Det giver selvfølgelig mig et selvtillidsboost. Det gik da heller ikke ubemærket hen, da Per Bjerregaard har tilbudt mig en ny 4årig kontrakt. Grundet jeg meget gerne vil arbejde videre med truppen og spille Champions League accepterede jeg med det samme. Nu tager holdet sig så en velfortjent ferie.
« Seneste Redigering: 28 Maj 2009, 21:05 af cjensen94 » Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: 9# Tilbage fra mørket
« Svar #58: 31 Maj 2009, 18:13 »

Jeg undskylder for de manglende updates, hvis der da er nogen der følger d:
Alt tiden er gået med at være uden for og det fis der Smiley
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: 9# Tilbage fra mørket
« Svar #59: 01 Jun 2009, 17:58 »

Lukket.

jeg har valgt at lukke bloggen. Jeg orker ikke rigtig at skrive updates mere, og har noget eksamen. Kommer nok med en ny om noget tid.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010