home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 692 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [LUKKET] 9# Tilbage fra mørket
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan skal updates'ne være?
Som i "EXIT!"
- 4 (40%)
Eller som "UEFA Gruppespil"
- 4 (40%)
blanding
- 2 (20%)
Antal Stemmer: 10

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: [LUKKET] 9# Tilbage fra mørket  (Læst 12707 gange)
cjensen94
Gæst
 
Sv: 4# Tilbage fra mørket.
« Svar #30: 21 Maj 2009, 20:07 »

Rigtig god blog. Du skriver godt, og det bliver bedre og bedre, for hver update.  Jeg syntes dog du mangler lidt grafik, da det godt kan se lidt kedeligt ud uden. 

Ellers fint arbejde. KIU.
Tusind tak (:
Det med grafikken har jeg også søgt om i ønske tråden, men har desværre ikke fået noget respons :/
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# Tilbage fra mørket.
« Svar #31: 21 Maj 2009, 20:17 »

Jeg synes at det er en udemærket blog. Og jeg synes tværtimod ikke at du mangler grafik. Så længe du holder det på samme niveau mht. farverne i dine updates, eller har nogle få billeder med, passer det nu meget godt sammen. KIU!
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: 4# Tilbage fra mørket.
« Svar #32: 21 Maj 2009, 20:21 »

Godt at høre(el. læse?) DM  Opstemt
Logged

Bobby_Brix
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 4# Tilbage fra mørket.
« Svar #33: 21 Maj 2009, 20:48 »

Ja, helt enig med Korzika. Du skriver rigtig godt, og updates'ne har været super fede. Kan godt lige dit køb af Benítez. Han var 250 mio. værd i min Tottenham-save i FM08.
Logged

AGF - MANCHESTER UNITED - REAL MADRID - HOFFENHEIM - INTERNATIONALE

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# Tilbage fra mørket.
« Svar #34: 21 Maj 2009, 20:49 »

God blog du har gang i! måske mangler der en smule grafik og SS, men ellers ser det rigtig godt ud! Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

cjensen94
Gæst
 
Sv: 4# Tilbage fra mørket.
« Svar #35: 21 Maj 2009, 20:55 »

Ja, helt enig med Korzika. Du skriver rigtig godt, og updates'ne har været super fede. Kan godt lige dit køb af Benítez. Han var 250 mio. værd i min Tottenham-save i FM08.
igen, dejligt at høre:)
Ville ikke være dårligt hvis han blev det her også:)

God blog du har gang i! måske mangler der en smule grafik og SS, men ellers ser det rigtig godt ud! Opstemt
Vil da prøve at flette lidt grafik ind (:
Har desværre ikke selv nogle evner i form af sådan noget så, prøver lige at se om der er nogen det vil være intereserret.
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: 4# Tilbage fra mørket.
« Svar #36: 21 Maj 2009, 20:58 »

GRAFIKER SØGES!

Der søges billeder af forskellige spillere + jubelscener og sådan.
Kontakt over PB hvis du er intra.
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: 4# Tilbage fra mørket.
« Svar #37: 22 Maj 2009, 21:56 »


Tak til DavidMadsen for topbanner Peace


De første 10


Brøndby 2-1 AC Horsens
Selvom det var sæsonpræmieren var der kun mødt 11.000 op på Brøndby Stadion. Det så ud til at påvirke spillerne da vi slet ikke spillede op til vores bedste. Vi kom dog frem til 11 skud, men kun 5 ramte mål. Udover det havde Horsens også mest boldbesiddelse, nemlig 47% - 53%, hvilket ikke er godkendt. Alligevel fik vi hevet sejren hjem på mål af Peter Madsen, som stadig var at finde i Brøndby der. Vores andet mål var af kaptajn Schlebrügge.
Liga Stilling

Klub – K – Point

1. BIF – 10 – 24

2. FCK – 10 – 20

3. OB – 10 – 17

4. AGF – 10 – 17

5. VB – 10 – 15

6. Aab – 10 – 14

7. ACH – 10 – 11

8. FCM – 9 – 11

9. RFC – 10 – 10

10. SE – 9 – 8

11. FCN – 10 – 7

12. EfB – 10 – 5


FC Midtjylland 0-1 Brøndby
Denne kamp spillede vi bedre, men kom frem til færre chancer. Men Midtjylland er også et klart bedre hold end Horsens. Det var en kamp uden de store højdepunkter og chancer, der fik folk op fra sædet. Det hele bølgede frem og tilbage på midtbanen. Det eneste mål i kampen blev scoret på et hårdt langskud fra Thomas Rasmussen

Brøndby 1-0 Aab
En ufattelig jævn kamp ifølge boldbesiddelsen, som var 50%-50%. Selvom vi havde lige boldbesiddelse kom vi frem til dobbelt så mange skud. Vi havde bare ikke skarpheden. Da der var gået 80min, var alle ved at tro den ville ende 0-0. Det blev dog ændret da vi fik hjørne, hvor P. Kanstrup fik sat bolden i mål, med hovedet.

SønderjyskE 0-1 Brøndby
Den fjerde kamp i sæsonen blev spillet på Haderslev Stadion, hvor SønderjyskE tog imod os. Vi var på forhånd spået som storfavoritter, hvilket ikke helt blev bevist af spillerne. Det tegnede ellers godt da Farnerud bragte os foran efter 8min. Desværre gik kampen fuldstændig i stå efter den scoring. Man skulle tro kampen allerede var blevet fløjtet af.

Brøndby 1-1 FC Nordsjælland

Vores 3. kamp på hjemmebane forventede jeg også blev til sejr, men sådan kom det ikke til at gå. FC Nordsjælland viste nemlig at de sagtens kam spille fodbold. Vores spillere så ud til at være i chok, da Andreas Dahl bragte Nordsjælland foran, på et brag af et hug. I det 53. minut fik Benitez dog en frispilning og fik os på 1-1. Vi fik desværre ikke sat flere scoringer ind, og kampen sluttede derfor 1-1.

Vejle 2-2 Brøndby
Nyoprykkede Vejle, så inden kampen ikke ud til at have en chance. Men endnu engang spillede vi langt fra op til vores bedste. Det udnyttede Vejle fremragende og bragte sig foran 2-0, allerede efter 30 min. Vi nåede dog at reducere inden halvleg. I pausen fik spillerne dog en røvfuld, så de kunne forstå hvad det betød, at tabe til Vejle. Efter pausen var det dog også et nyt hold der kom ud, desværre formåede vi kun at få sat en enkelt mere ind. Farnerud og Benitez stod for vores mål.

Brøndby 2-1 Esbjerg
Vi skulle vinde denne kamp for at kunne sige vi hørte til i toppen. Spillerne gjorde det da også ganske udmærket og vi kom foran 2-0, på mål af Jon Jönsson, og Alex Teixeira. Kusi-Asare fik dog senere reduceret for Esbjerg. Efter den scoring virkede det til at begge hold var tilfredse, så 2-1 blev også resultatet.

Randers 0-1 Brøndby

Ganske enkelt en røvkedelig kamp der ikke rigtig havde noget at byde på. Det hele var en hård fight på midten at banen. Vi fik dog sat et enkelt mål ind som gav en vigtig sejr
Jallow stod for det eneste mål.

AGF 2-2 Brøndby
Den første kamp mod vores jyske rivaler. Hele 18.000 var også mødt op til dette brag på NRGi Park. Efter 9 minutter så det rigtig godt ud, da Benitez bragte os foran 1-0. Peter Graulund fik dog udlignet for AGF i 9 min. senere. Alex Teixeira fik dog bragt os foran igen i det 25. min. Så 1-2 til pause. Vi var desværre ikke vågne de første par minutter efter pausen, da J. Poulsen fik banket AGF på 2-2, hvilket også blev kampens resultat.

Brøndby 3-2 FC København

”The New Firm”, som det bliver kaldt efter ”The Old Firm”, som er mellem Celtic og Rangers, er altid et af årets største begivenheder for fodboldfans. Der var også mødt 28.000 op på Brøndby Stadion, til kampen om København. Selve kampen var også helt lige. Det så ellers ud til at, blive en ydmygelse for FCK, da vi var foran 2-0 efter 20min. De 2 svenskere, Holmen og Jönsson havde bragt os foran. I det 37min fik  Dame N'Doye dog reduceret. Og Santin fik udlignet i det 58min. Remco Van Der Schaaf, ville det dog anderledes da han bankede bolden i nettet efter 72. min. Det blev også det sidste der skete i den kamp. Så en vigtig sejr over ærkerivalerne.



SØGER STADIG GRAFIKER!

KONTAKT HVIS INTRA
« Seneste Redigering: 22 Maj 2009, 22:00 af cjensen94 » Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: 5# Tilbage fra mørket.
« Svar #38: 23 Maj 2009, 00:10 »

Der kommer formentlig ikke nogen update i morgen, da jeg skal hjælpe til en koncert fra 12-12 eller sådan noget:)
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5# Tilbage fra mørket.
« Svar #39: 23 Maj 2009, 00:17 »

Du skal sgu få scoret nogle flere mål. 3 kampe ender uafgjort, og resten vinder du med 1 mål! Opstemt
Du bliver jo mester i første sæson, hvis du fortsætter sådan. KIU!
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: 5# Tilbage fra mørket.
« Svar #40: 23 Maj 2009, 00:21 »

Du skal sgu få scoret nogle flere mål. 3 kampe ender uafgjort, og resten vinder du med 1 mål! Opstemt
Du bliver jo mester i første sæson, hvis du fortsætter sådan. KIU!
Ja det er sgu ikke ligefrem 'legestue' Opstemt Håber det kommer til næste sæson (:
Er også ved at tro på det, og efter sønderjyske har slået FC, så frygter jeg dem ikke mere  Grin
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 5# Tilbage fra mørket.
« Svar #41: 23 Maj 2009, 00:47 »

god update og godt at se at brøndby ligger der hvor de hører til Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

cjensen94
Gæst
 
Sv: 5# Tilbage fra mørket.
« Svar #42: 23 Maj 2009, 00:52 »

Tak CP, det gør de nemlig (:
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: 5# Tilbage fra mørket.
« Svar #43: 23 Maj 2009, 00:55 »

En rigtig god blog Christian Wink

Kan godt lide dine indkøb, især Benitez er god.
Kunne jeg btw. få et ss af ham? ;-)

Ellers ser det rigtigt godt ud.
Savner dog lidt ss, og billeder og den slags i dine updates.
- Men ellers ser det spændende ud Smiley
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: 5# Tilbage fra mørket.
« Svar #44: 23 Maj 2009, 01:03 »

Mange tak Michael.
Benitez har også været en succes, kan da også lige røbe han er en eftertragtet herre:)
Har lukket spillet, så du får et i morgen hvis jeg når det. Ellers er der SS i trupgennemgang/transfer.

Ved det godt, arbejder stadig på at finde en grafiker, uden held.
Det med SS, vil der også komme flere af i de næste par updates(:
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010