home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1249 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Det sikre forsvar
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Det sikre forsvar  (Læst 33800 gange)
sindsygt
Gæst

Sv: Det sikre forsvar
« Svar #45: 19 Maj 2009, 15:00 »

Spørgsmål til alle jer, der har fået det til at virke godt:

Har I bare sat præcis de samme instruktioner, som Cesc har vist i sine screenshots?
Jeg har som udgangspunkt det samme som Cesc, men har så tilpasset det så det passer til mine backer...

Bobby_Brix
Lilleputspiller
*

« Svar #46: 19 Maj 2009, 15:19 »

Så er den sat med mit Barcelona-hold, så må tiden vise, hvor godt det kommer til at gå Smiley

AGF - MANCHESTER UNITED - REAL MADRID - HOFFENHEIM - INTERNATIONALE

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #47: 19 Maj 2009, 16:00 »

Efter et par dumme kampe prøver jeg taktikken nu...

Skal møde Cluj, en topkamp Shockeret, så håber den virker Smiley

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

boojaa
Lilleputspiller
*

« Svar #48: 19 Maj 2009, 17:37 »

rigtig godt arbejde Cesc!
spiller i sæson 2014/2015, med mit united-save. efter 15 liga kampe, har jeg vundet de 14, og stået et uafgjort, har kun lukket 6 mål ind, og havde en periode på 8 kampe hvor jeg ikke lukkede et eneste mål ind!

har kopieret dine indstillinger til mine midterforsvarer fuldstændig, men har selv finpusset mine backs - så mange tak!
jeg er så taknemmelig!

UNITED - BECKHAM, GIGGS, NEVILLE, SCHOLES

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #49: 19 Maj 2009, 20:13 »

Har spillet 3 kampe med dette forsvar, og jeg må desværre sige at det ikke lykkes for mig...

Har kun fået 2 uafgjorte og 1 nederlag og mister nok førstepladsen Skuffet

Det er højst sandsynligt ikke en tilfældighed eftersom jeg har haft en god sæson...

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Mikkelbech
Lilleputspiller
*

« Svar #50: 19 Maj 2009, 20:19 »

Det er ærgerligt, men det virker på ingen måde for mig :/ .. Har kopieret Cescs indstillinger osv. Det har ingen effekt, og synes egentlig bare, at mit forsvar bliver tyndere.

Cesc
Gæst

« Svar #51: 20 Maj 2009, 11:24 »

Boojaa @
Dejligt at høre. 6 mål synes jeg dog er en del, men alligevel kan det jo være en lille downperiode for dit forsvar. Samtidig lækkert at høre, at du spillede otte kampe i træk uden at lukke mål ind! Håber på mere succesc til dig.

Wonder Jones @
Jeg tror måske at grunden til det ikke virker helt, er at du hurtigt har ændret det, altså fra kamp til kamp, og derfor er spillerne ikke helt inde i systemet endnu. Der skal måske mere tid og tålmodighed til, og jeg vil råde dig til at ændre det helt i sommerpausen, hvis du vil forsøge at køre med min teori her. Jeg kan kun forestille mig, at det er pga. en hurtig ændring.

Mikkelbech @
Er jeg sgu' ked af at høre. Hvor længe har du spillet med min teori?

Quagmire
Reserveholdsspiller

« Svar #52: 20 Maj 2009, 12:11 »

Lyder som en rigtig spændende og enormt gennemtænkt guide du har fået strikket sammen Cesc. Det er noget som helt klart skal testes i det næste spil. Glæder mig til at se guiden omkring midtbanen btw. bruger du din egen Cesc 2009 træning?

OT:

I like your signature  Grin

AFC
Manager

« Svar #53: 20 Maj 2009, 12:20 »

Hey Cesc.

Jeg ved du har godt kendskab til taktikker osv. og derfor har jeg et spørgsmål, selvom det måske ikke lige er stedet at spørge.

Mit FCK hold i 2008/2009 som jeg blogger om og jeg har hentet flg. spillere:
Charlton Vicento
Tidiane Sane
Marc Nygaard
Håvard Nordtveit
Emil Johansson
Magne Hoseth

Men stort set alle indkøbene har ikke kunne slå igennem under kampene og jeg går og frygter de er kæmpe flops alle sammen. Jeg synes de har gjort mit hold meget svagere og jeg ved snart ikke hvilken opstilling jeg skal stille med. Mit forsvar lukker alt for mange mål ind, samt min målmand og de taber mange dumme bolde og laver enorme fejl på samlebånd.
Kan du evt. hjælpe?

Cesc
Gæst

« Svar #54: 20 Maj 2009, 12:32 »

Lonsdale @
Selvfølgelig kan du li' min signatur, så gennemført - og så rigtig. ;-)
Nå, men ja, jeg bruger min egen træning.

AFC @
Jeg har ikke lyst til at komme med et langt og godt indlæg lige nu omkring, hvad jeg synes du skal gøre og sådan, men i aften eller eftermiddag kan du måske regne med at jeg skriver det.

Håber du har det cool med det.

AFC
Manager

« Svar #55: 20 Maj 2009, 12:36 »

Okay, det er helt iorden Cesc.

Håber du kan hjælpe.

Cesc
Gæst

« Svar #56: 21 Maj 2009, 09:10 »

@ AFC
Nu er tiden endelig kommet, og lysten til at se om jeg kan hjælpe dig videre og komme tættere på mesterskabet. For en placering som nummer fire, kan sgu' ikke ligefrem siges at være tilfredsstillende som FC Købehavn.

Lad mig lige starte med at sige, jeg ikke forstår dine indkøb helt. 3 centrale folk til midtbanen, hvor der allerede er en sikker Atiba Hutchinson, Hjalte og Thomas Kristensen. Du har nu seks spillere til to positioner, og det synes jeg er alt for mange! Jeg ville nok have købt én, og det ville klart være Hoseth - dog er Sane og Larsson da fine spillere, men føler at Hoseth har lidt mere at give af, og meget mere kreativitet end de to andre!

Nå, men sket er sket, og det er dine spillere som skal præstere. Jeg vil beholde den fire fire to, som du har gang i, da den uden tvivl bringer mest succes frem i dine spillere. Forsvaret ser ud som det skal, kender ikke din nuværende venstreback, men han må være bedre end Wendt siden du har købt ham og bruger ham. Hmm, din midtbane ser også ret stærk ud, måske det skal være en diamant formation i stedet. Altså spille med Hjalte som defensiv, og enten Hoseth eller Larsson som offensiv. Helst Hoseth i min bog, selvom jeg kan huske at du har betalt kassen for den tidligere Arsenal-spiller, Larsson.

Hmm, få solgt N'Doye og Nygaard i næste transfervindue, og få flere hurtige spillere ind i stedet. Jeg synes de fleste forsvarsspillere i SAS Ligaen er langsomme og stærke i stedet for hurtige, så derfor vil det altid være en fordel at have små og bevægelige spillere oppe foran. Jeg har faktisk aldrig haft kæmpe succes med en stor angriber i SAS Ligaen, mens jeg næsten altid opnår succes med de små vævre typer der kan løbe i hullerne og komme med en utænkelig teknik. Ailton eller Santin?

Så til taktikken. Du skal ikke ændre for meget i indstillingerne, og sørg for at holde det ret enkelt og ikke lave kæmpe forskel på de personlige indstillinger. Jeg vil nok vælge at spille direkte, en bagkæde som starter lidt fremme, da du skal sætte dig på kampen. For at få et mere sikkert forsvar, skal du dog smide den lidt ned, men kommer an på, hvordan du gerne vil spille... Derudover skal du have en targetman og Nordstrand vil være perfekt til en sådan opgave. Du kunne sende bolde i dybden til ham, og så få dine fløje til at trække ind i  banen i stedet for at lave indlæg. Så skal dine angribere nok score 22+ mål hver sæson, og så kommer du op på førstepladsen og får vundet trofæet til PARKEN!

God fornøjelse.
- Skriv hvis du har spørgsmål til det jeg har skrevet.

kagemix
Ynglingespiller

« Svar #57: 21 Maj 2009, 11:00 »

Hey Cesc, jeg kan forstå på folk at du har rimelig god forstand på Taktikker Smiley
Jeg ville høre om du kunne hjælpe mig lidt, fx. hvilken formation, hvilke spillere eller bare hvilke indstillinger jeg skal have.

Lige pt. bruger jeg bare Casppers taktik pga. du ikke har lagt nogen taktik ind, og så har jeg lagt "Det sikre forsvar" ind, men OFFENSIV taktik og rimelig defensivt forsvar, det duer jo ikke så godt igen, eller der er ihvertfald gået 7 mål ind i 16 kampe, og jeg har scoret 37 mål...

SÅ hvis jeg nu sendte dig et SS at mit hold og min taktik., kunne du så hjælpe mig en smule med en taktik, eller bare nogle råd. Smiley

Lidt ligesom du har gjort ved AFC Smiley

ps: Jeg er F.C BARCELONA Smiley
« Seneste Redigering: 21 Maj 2009, 12:34 af kagemix » Logged

Gas, vand og varme
stiv pik og charme! Smiley

kagemix
Ynglingespiller

« Svar #58: 21 Maj 2009, 12:31 »

Hey Cesc, jeg kan forstå på folk at du har rimelig god forstand på Taktikker Smiley
Jeg ville høre om du kunne hjælpe mig lidt, fx. hvilken formation, hvilke spillere eller bare hvilke indstillinger jeg skal have.

Lige pt. bruger jeg bare Casppers taktik pga. du ikke har lagt nogen taktik ind, og så har jeg lagt "Det sikre forsvar" ind, men OFFENSIV taktik og rimelig defensivt forsvar, det duer jo ikke så godt igen, eller der er ihvertfald gået 7 mål ind i 16 kampe, og jeg har scoret 37 mål...

SÅ hvis jeg nu sendte dig et SS at mit hold og min taktik., kunne du så hjælpe mig en smule med en taktik, eller bare nogle råd. Smiley

Lidt ligesom du har gjort ved AFC Smiley

Håber du vil hjælpe mig en smule (:

Her er min Trup, taktik og holdinstruktioner:

Taktikken;  http://img33.imageshack.us/img33/7893/taktikken.png
Truppen;  http://img33.imageshack.us/img33/1473/truppen.png
Holdinstruktioner;  http://img33.imageshack.us/img33/1081/holdinstruktioner.png

Gas, vand og varme
stiv pik og charme! Smiley

ahp
Lilleputspiller
*

« Svar #59: 23 Maj 2009, 14:33 »

Hej Cesc! Det lyder som en taktisk genistreg fra din side... endnu en gang!
Jeg vil prøve den med mit Tottenham hold. Jeg tænkte bare lige på om jeg må se dine holdinstruktioner fra dit Juventus hold
du har lavet taktikken efter.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010