home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 359 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Det sikre forsvar
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: Det sikre forsvar  (Læst 29186 gange)
jimmi90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Det sikre forsvar
« Svar #75: 06 Jun 2009, 18:10 »

ja og hvis man ikke var sur i forvejen fordi man ikke kan finde sin dk trøje så blev man det sku efter den der kamp
Logged

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

lautrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Det sikre forsvar
« Svar #76: 06 Jun 2009, 18:17 »

Har du lavet de andre guides? Smiley
Rigtig fedt, prøver det når forsvaret går galt Opstemt
Logged

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

jimmi90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Det sikre forsvar
« Svar #77: 06 Jun 2009, 18:37 »

hvad for nogle andre
Logged

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det sikre forsvar
« Svar #78: 06 Jun 2009, 18:41 »

Jeg tror ikke de andre guides er blevet lavet endnu. Så havde han vel posted herinde Smiley
Logged


lautrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Det sikre forsvar
« Svar #79: 06 Jun 2009, 18:48 »

Jeg tror ikke de andre guides er blevet lavet endnu. Så havde han vel posted herinde Smiley
Jeg synes bare jeg så dem engang, men nok bare mig der husker skidt Smiley
Logged

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

mewes
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Det sikre forsvar
« Svar #80: 10 Jun 2009, 19:04 »

hey ser spændene ud har lige startet et everton spil op for at afprøve din teori... og tænkte på om du ikke kunne være sej og lave trænings prgrammer til offensiv back og defensiv back i forbindelse med denne tråd  Smiley
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Det sikre forsvar
« Svar #81: 10 Jun 2009, 19:35 »

Det lyder sgu' da som en skide god idé, mewes! Det er helt sikkert noget jeg vil tage til mig, og arbejde lidt med her en af dagene - suveræn idé makker.

Jeg tror at grunden til at folk har problemer med det sikre forsvar, er at de ikke tror nok på det. Det laver jo store ændringer i dit forsvar og det tager flere kampe at komme over og blive perfekt. Rom blev ikke bygget på en dag. Det sikre forsvar bliver heller ikke skabt på en kamp, det skal lige så langsomt spilles ind og dermed bliver dit forsvar fantastisk. Jeg tror at folk har lidt høje forventninger og lidt for lidt tro på det, når det kommer til stykket. Det er forkert at smide den væk efter én enkelt kamp, man skal lade spillerne vende sig til at spille et nyt system, og det tager altså bare lidt tid. Derudover begår folk også en fejl ved først at sætte teorien i spil, når det går dårligt for holdet, selv om det jo er det man bare gør. Når det går dårligt søger man nye veje, men tror at det sikre forsvar skal ind mens det går godt for holdet, så går det hurtigere med at spille det ind.

Har set mange af jer som har haft problemer med at få det til at virke, og har bedømt ud fra jeres første kamp. Lad det være på i 5 kampe, og så skal I nok se løjer. Jeg kan ikke forestille mig, at folk bare efter én kamp kan komme med en seriøs og begrundet kritik af det, som I har gjort. Man skal lade det tage tid, og det har mange folk glemt. Husk det handler om tillid til sine spillere, og alle skal vende sig til nye ting.
Logged

kagemix
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Det sikre forsvar
« Svar #82: 10 Jun 2009, 19:40 »

Det lyder sgu' da som en skide god idé, mewes! Det er helt sikkert noget jeg vil tage til mig, og arbejde lidt med her en af dagene - suveræn idé makker.

Jeg tror at grunden til at folk har problemer med det sikre forsvar, er at de ikke tror nok på det. Det laver jo store ændringer i dit forsvar og det tager flere kampe at komme over og blive perfekt. Rom blev ikke bygget på en dag. Det sikre forsvar bliver heller ikke skabt på en kamp, det skal lige så langsomt spilles ind og dermed bliver dit forsvar fantastisk. Jeg tror at folk har lidt høje forventninger og lidt for lidt tro på det, når det kommer til stykket. Det er forkert at smide den væk efter én enkelt kamp, man skal lade spillerne vende sig til at spille et nyt system, og det tager altså bare lidt tid. Derudover begår folk også en fejl ved først at sætte teorien i spil, når det går dårligt for holdet, selv om det jo er det man bare gør. Når det går dårligt søger man nye veje, men tror at det sikre forsvar skal ind mens det går godt for holdet, så går det hurtigere med at spille det ind.

Har set mange af jer som har haft problemer med at få det til at virke, og har bedømt ud fra jeres første kamp. Lad det være på i 5 kampe, og så skal I nok se løjer. Jeg kan ikke forestille mig, at folk bare efter én kamp kan komme med en seriøs og begrundet kritik af det, som I har gjort. Man skal lade det tage tid, og det har mange folk glemt. Husk det handler om tillid til sine spillere, og alle skal vende sig til nye ting.


Jeg har prøvet dit "Sikre forsvar", jeg spiller stadig med det, og det går glimrende..,
og jeg kunne faktisk også godt tænkte mig hvis du gad eller kunne fixe en lille træning frem til de defensive og offensive backs :-)...
Logged

Gas, vand og varme
stiv pik og charme! Smiley

mewes
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Det sikre forsvar
« Svar #83: 10 Jun 2009, 20:35 »

ellers kunne folk prøve at vente med at indføre "det sikre forsvar" til sommer pausen hvor man har opstarts fasen til at spille det ind i systemet tror  det er meget sjældent man prøver at revulutionere sin vigtigtigste kæde midt i en sæson (og slet ikke før en udekamp i cl) i virkeligheden...
glæder mig til at komme igang med mit everton spil og teste din teori Smiley

ps. kunne du ikke også lave et til keeperen.... spiller med tugs til keeperen men syntes dine træning
programmer generalt bare er bedre  Opstemt


update:

WOW så fik jeg spillet min første kamp med dit forsvar... 5-0 i en venskabs kamp hvor sparta prags angreb ikke fik et ben til jorden... den eneste chance de havde var da p. neville min defensive midtbane ville blande sig i forsvarets arbejde og forærede dem et straffe
« Seneste Redigering: 10 Jun 2009, 21:44 af mewes » Logged

lautrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Det sikre forsvar
« Svar #84: 11 Jun 2009, 13:28 »

Lyder super med de programmer Smiley
Da jeg tror det virker, kunne det være fedt hvis du lavede teorierne til midtbanen også Smiley
Logged

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

Cesc
Gæst
 
Sv: Det sikre forsvar
« Svar #85: 11 Jun 2009, 13:51 »

Midtbane teorien skal nok komme... Motivationen for at skrive den er bare ikke så stor lige for tiden.

Smiley
Logged

kagemix
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Det sikre forsvar
« Svar #86: 11 Jun 2009, 14:21 »

Midtbane teorien skal nok komme... Motivationen for at skrive den er bare ikke så stor lige for tiden.

Smiley

Thats life Wink .. vi må bare vente spændt på en midtbane  teori.. eller måske bare prøve selv Wink..
Logged

Gas, vand og varme
stiv pik og charme! Smiley

lautrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Det sikre forsvar
« Svar #87: 12 Jun 2009, 17:40 »

Og kommer der også en til angreb Smiley ?
Logged

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det sikre forsvar
« Svar #88: 23 Jun 2009, 16:29 »

Hvem syntes i skal være den offensive af Azpilicueta og Srna? Srna ikk? Wink
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

sindsygt
Gæst
 
Sv: Det sikre forsvar
« Svar #89: 23 Jun 2009, 16:45 »

Hvem syntes i skal være den offensive af Azpilicueta og Srna? Srna ikk? Wink
Helt klart Srna! Smiley
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010