home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:07:57 Nevillberger Blogs MMOexp: Barbarian's Ha...
I dag kl. 11:07:30 Nevillberger Blogs MMOexp: EA FC 24 TOTS ...
I dag kl. 11:07:07 Nevillberger Blogs MMOexp: Mastering Doub...
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23291
  1 Bruger, 569 Gæster Online.

Indlæg: 1132685 over 31366 Emner
Nyeste Bruger: Nevillberger
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Det sikre forsvar
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Det sikre forsvar  (Læst 29367 gange)
Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det sikre forsvar
« Svar #30: 17 Maj 2009, 16:36 »

Heps Champ!
Jeg er lige startet op med FCK. Hvem vil du anbefale at jeg skal køre med som den defensive back. Eller vi du mene at jeg kan klare at køre 2 backs der kører offensivt?
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Det sikre forsvar
« Svar #31: 17 Maj 2009, 16:43 »

Hvor er det lækkert at det virker for jer! Det er jeg rigtig glad for at høre!

Men Roxer, ja, du kan nok fint køre med to offensive backs, måske sætte en defensiv mod AaB, OB og BIF, og der skal du bare vælge den spiller som spiller overfor den bedste offensive hos modstanderne. Fx hvis du spiller mod AaB og Due er venstrefløj i kampen, sætter du Pospech som den defensive. Du er klart ligaens bedste, og derfor burde du ellers kunne spille med to offensive.
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det sikre forsvar
« Svar #32: 17 Maj 2009, 16:53 »

Det er også det jeg har gjort indtil videre, altsp i træningskampene. Og det er gået godt, jeg liger virkelig godt med pres over kanterne! Tak Cesc, og jeg vil gøre som du siger mod de "store" hold.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Det sikre forsvar
« Svar #33: 17 Maj 2009, 16:53 »

Kommer der flere "guides" dig, Cesc? Smiley
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Det sikre forsvar
« Svar #34: 17 Maj 2009, 17:00 »

Kommer der flere "guides" dig, Cesc? Smiley

Det kan jeg love dig for, skal bare lige have tiden til at skrive den! (:
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det sikre forsvar
« Svar #35: 17 Maj 2009, 17:09 »

nu har jeg beundret dine guides enormt meget, og har kigget efter én der beskriver, hvilken træningstype, der forbedre hvilke stats, er der lavet en sådan? Opstemt

Har set du har lavet en guide med hvad hver enkel kategori betyder for en spiller, og tænkte om du i den forbindelse måske havde lavet én med hvilken træningstype man kunne bruge for at forbedre hver enkel stat Peace
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Det sikre forsvar
« Svar #36: 17 Maj 2009, 17:11 »

nu har jeg beundret dine guides enormt meget, og har kigget efter én der beskriver, hvilken træningstype, der forbedre hvilke stats, er der lavet en sådan? Opstemt

Har set du har lavet en guide med hvad hver enkel kategori betyder for en spiller, og tænkte om du i den forbindelse måske havde lavet én med hvilken træningstype man kunne bruge for at forbedre hver enkel stat Peace

Hmm, mener jeg faktisk at jeg har lavet, men lige nu, kan jeg ikke huske hvor den ligger, og hvad den hedder. Men mener jeg har lavet noget af det, faktisk næsten 100 % sikker..

Ellers kunne det da være noget, jeg skulle kigge nærmere på og lave..
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det sikre forsvar
« Svar #37: 17 Maj 2009, 17:17 »

Det ligner dig heller ikke at misse den Wink haha

Men ja, jeg synes i hvert fald det ville være en super hjælp, selvom noget af det måske siger sig selv, men der er også meget, der ikke gør. Især hvilken træning, der påvirker hvilke mentale egenskaber  Smiley

Så bare en lille bøn og opfordring herfra  Peace
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Det sikre forsvar
« Svar #38: 17 Maj 2009, 17:21 »

nu har jeg beundret dine guides enormt meget, og har kigget efter én der beskriver, hvilken træningstype, der forbedre hvilke stats, er der lavet en sådan? Opstemt

Har set du har lavet en guide med hvad hver enkel kategori betyder for en spiller, og tænkte om du i den forbindelse måske havde lavet én med hvilken træningstype man kunne bruge for at forbedre hver enkel stat Peace

Det var mig der havde lavet sådan en lille guide, men mener vist, at den er slettet igen. Du kan nemlig bare gå ind på en spillers profil, trykke på 'egenskaber' ved 'træning' i venstre side. Dernæst trykker du ved 'træningskategori' oppe i højre hjørne, hvor du kan vælge de forskellige kategorier, og se hvilket attributes hver enkel kategori træner din spiller i :-)

EDIT: Med hensyn til de mentale egenskaber, så skal du huske på, at de fleste mentale attributes kun stiger ved hjælp af erfaring, rutine, aldring etc. Der er dog et par stykker, som træningen godt kan påvirke. For eksempel placeringsevne, teamwork og uden bold (dem jeg lige pt kan komme i tanke om.)
« Seneste Redigering: 17 Maj 2009, 17:42 af Vondracek » Logged

Wetteland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Det sikre forsvar
« Svar #39: 18 Maj 2009, 21:56 »

Bare lige for at gentage alle de andre: Men det er fandme et godt og solidt stykke arbejde Cesc! det er fedt at se en gennemarbejdet og ordentlig beskrevet taktik, som skal prøves 100 %! - det er en ting der er helt sikkert... Var lige logget herind for at se om jeg kunne finde på noget spass der kunne lukke ned for alle de mål jeg lukker ind, og bingo!

Smukt arbejde, keep up the good work!

mvh Michael

(skriver når jeg har forsøgt mig lidt med taktikken)
Logged

Fuck Art  - Let's Dance!

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Det sikre forsvar
« Svar #40: 18 Maj 2009, 22:15 »

Fantastisk beskrevet taktik! Jeg har dog ingen problemer med forsvaret, har haft en fremragende sæson pt, men hvis forsvaret nogensinde svigter, skal jeg da helt klart afprøve dit tip.

Super initiativ! Thumps up!
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Cesc
Gæst
 
Sv: Det sikre forsvar
« Svar #41: 19 Maj 2009, 11:06 »

Også tusinde gange mange tak til jer to!

Håber inden længe at kunne skrive om min stabile midtbane-taktik.
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Det sikre forsvar
« Svar #42: 19 Maj 2009, 13:20 »

Nu har jeg prøvet din forsvars taktik med mit real madrid hold, dog har jeg spillet med 2 offensive backs i hjemme kampe mod mindre hold også ændret lidt på mentaliteten osv..

Men indtil videre i 8 kampe har jeg lukket 0 mål ind, hvilket må siges at være bestået Wink så mange tak for det, manglede lidt den sidste finesse til at sætte mit forsvar helt på plads..
Logged

Mikkelbech
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Det sikre forsvar
« Svar #43: 19 Maj 2009, 13:40 »

Spørgsmål til alle jer, der har fået det til at virke godt:

Har I bare sat præcis de samme instruktioner, som Cesc har vist i sine screenshots?
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: Det sikre forsvar
« Svar #44: 19 Maj 2009, 14:58 »

Du er min Gud Cesc i: !
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010