home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 594 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The long road back.
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: The long road back.  (Læst 22244 gange)
cjensen94
Gæst

Sv: The long road back.
« Svar #30: 09 Maj 2009, 19:12 »

Ærgerligt :/

Zone 43
Manager

« Svar #31: 09 Maj 2009, 21:22 »

Eye on: Damien Plessis

Den femte marts i 1988 på et hospital nær byen Neuville-aux-Bois, kom en lille ny til verdenen ved navn Damien Plessis.
Damien var som alle andre drenge, vilde med fodbold og han begyndte med tiden også at spille i den lille, lokale klub med det lange navn; FCO Saint-Jean de la Ruelle.

Her spillede han inden år 2002, hvor det noget større hold, Châteauroux, lokkede ham til sin ungdomsafdeling. Her nød han så stor en succes, at selveste Olympique Lyonnais, bedre kendt som Lyon, hentede ham til sig og udviklede ham på positionen som 'skraldemand'. I 2007 blev han så hentet til Liverpool af Rafa Benitez, der så krummer i den Damien, der har repræsenteret samtlige U-landshold i Frankrig siden U17 landshold tilbage i 2004.

Men under Rafa Benitez fik Damien aldrig chancen på førsteholdet, men var til gengæld fast inventar på reserveholdet. Men med skandalen hos Liverpool, kom der en kæmpe udrensning i Liverpool truppen og Damien Plessis røg var de unge spillere der røg op på første holdet, hvor det var ventet, at han ville være tredje valg på den centrale midtbane, efter Steven Gerrard og Danny Guthrie.

Men Danny Guthrie har ikke været særligt overbevisene i det første halve år i League One, hvilket har kastet en masse tid af til Damien Plessis, der til gengæld har vist en stor sult efter at overbevise Júan Alverez om, at han skal være med i start opstillingen.

- De ordrer som Damien har fået, har han fulgt til punkt og prikke. Han har vist sig vigtig for holdet, og med tiden kan han blive en profil for holdet, hvis han fortsætter sådan, lød det rosende fra træneren efter 2-3 nederlaget til Arsenal, hvor Damien Plessis fik karakteren 8 af medierne, og dermed den næsthøjeste efter Maxi Rodriguez' 9-tal.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #32: 09 Maj 2009, 21:23 »

.. Og en stor tak til Brandborg for topbanneret. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

vesperGT
Manager

« Svar #33: 09 Maj 2009, 21:26 »

Hold da kæft et flot banner! Shockeret

sindsygt
Gæst

« Svar #34: 09 Maj 2009, 21:45 »

Shiton det er sygt lavet, af Brandborg Shockeret Shockeret Shockeret

Kæft, det er prof lavet! Shockeret Thumbs Up

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #35: 09 Maj 2009, 21:52 »

En fed blog, må da have et fedt banner, og det er lige hvad der foregår her!  Thumbs Up

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Zone 43
Manager

« Svar #36: 10 Maj 2009, 00:01 »

Man må sige at Brandborgs banner er populært, og med forståelse. Det er sgu lækkert!

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #37: 10 Maj 2009, 15:26 »

Eye on: Ivan Bandalovski

Mange Liverpool tilhængere rystede på hovedet, da handelen med Ivan Bandalovski d. 17/7-07 blev en realitet, og bulgaren kunne dermed blive handel nr. 7 under Júan Alverez' ledelse.
Siden da har kritikerne måtte bøje sig i sandet, for Liverpools nr. 24, har nemlig taget Merseyside med storm.

- Jeg har fuld tiltro til Ivan, han er en rigtig god og lovende spiller, der kan sammenlignes med Sergio Ramos og Dani Alves i spillestil. De vil komme til at elske ham på The Kop, lød det rosende fra Júan, ved præsentationen. Og det faktum har han fået ret i.

For med mange løb langs højrekanten og masser af scoringer ved dødboldssitutatione r, har Ivan Bandalovski en stor andel i Liverpools succesfulde halvår og flere tilhængere frygter, at han snart kan være fortid.
At han er, hvor han er lige nu, er en kende overraskende, idet mange mente, at han ikke ville nå udenfor Bulgariens grænser.

Hans indledte sin karrierer i barndomsklubben Levski tilbage i sommeren 2003, og efter et år som reserve valgte Litex at hente ham. Her blev det til et begrænset antal kampe, inden Feyenoord at leje ham for 18 måneder, i januar 2005. Men her var han fast inventar på reserveholdet, uden et eneste minut på førsteholdet. Da han vendte tilbage sommeren 2006, endte han som rotationsspiller hos Litex i sæson 06/07. Alligevel havde Júan Alverez set et lys i højrebacken. Den handel fortryder han næppe i dag, selvom Litex nok sidder tilbage med røde ører.

Hovedpersonen selv er ydmyg - og taknemlig.
 - Jeg er overrasket ved alting siden jeg kom hertil, det hele har været større end i Bulgarien og er selvom vi er i League One. Jeg er yderst taknemlig for, at have fået denne chance for, at spille i England, det er ikke alle der får den chance. Samtidig vil jeg også rose vores tilhængere, for den kæmpe støtte de giver hver eneste weekend, hjemme som ude, kommer det fra Bandalovski.

- Daniel Agger.

DavidMadsen
Manager

« Svar #38: 10 Maj 2009, 15:32 »

Spændende med Gomis, Bärkroth og Rene Mihelic Opstemt
Jeg har lige læst bloggen igennem, mangler dog den seneste update. Den læser jeg lige Thumbs Up
KIU!

Zone 43
Manager

« Svar #39: 10 Maj 2009, 21:31 »

Tak, DM. Glædeligt med så mange læsere. :-)

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #40: 11 Maj 2009, 17:26 »

Den niende januar 2008, klokken lidt i tolv blev det offenliggjort. Symbolet på Liverpool Football Club, Steven Gerrard, var fortid i klubben. Dagen forinden var han ellers med til at banke Liverpool i Vans cup finalen, da han scorede på klubbens andet straffespark i straffesparkskonkur rencen mod Crewe.

Næste stop for den nu tidligere anfører, er Real Madrid, der menes at have sendt ca. 450 millioner kroner den anden vej, et beløb der passer i tegnedrengen, da saldoen viste røde tal inden salget. Samtidig har man også kunne færdig betale et lån, således, at der stod ca. 200 millioner på kontoen. En stor slat af det beløb er røget direkte over i transferbudgettet.

Det har samtidig også betydet, at man har fået ændret lejeaftalerne ud med permanente aftaler hos Bafetimbi Gomis og Billy Sharp, til en pris der menes at være på omkring de 100 mio., der udover er midtbanen forstærket med Francesco Bolzoni fra de italienske mestre fra Inter.
Foruden Gerrard, er også fem ungdomsspillere røget, heraf den ene på en lejeaftale.

Salget har betød en del for holdet i begyndelsen, hvor man i tre efterfølgende kampe kun hentede etmålssejre, heraf to hjemmekampe. At man manglede en Gerrard på holdet viste sin tydelighed, da man FA Cuppens fjerderunde endnu en gang skulle møde Derby på Pride Park. Det hvidklædte hjemmehold fik revanche fra efterårets nederlag, med en 2-0 sejr over en tamt Liverpool hold.

Det blev startskudet på en rigtig god periode, hvor man i de fem efterfølgende kampe hentede en målscorer på 16-3, og det var også i den periode at man defenitivt sikrede sig oprykning på The Championship - og det var blot i slutningen af februar måned! Dermed kunne man ligge al fokus på Vans cuppen, hvor man mødte Hartlepool i nord finalen. Hartlepool viste tænder i begge opgør, men måtte se sig besejret med samlet 4-2 i sidste ende. I finalen venter Brighton, i en kamp der spilles på Wembley.

I League One havde man som nævnt sikret sig oprykning, hvilket betød mere spilletid til reserverne og det kunne ses på resultaterne, som bedst kan beskrives som en pose blandede bolsjer. Det betød at Bolzoni blev kritiseret af en tidligere Liverpool spiller, men træner Alverez var hurtigt ude og forsvare sit nyindkøb.
Liverpool endte som ventet nr. 1, og med sig op tager de Swindon, der blev nr. 2 samt Leeds, der vandt play off.

Slutstillingen 07/08

- Daniel Agger.

Pepe
Gæst

« Svar #41: 11 Maj 2009, 17:39 »

Ærgeligt med Gerrard, men det gav da en god sjat penge på kontoen, og det var nok klogest i det lange løb Thumbs Up Godt med en hurtig oprykning! KIU!

N_E_J
Juniorspiller
**

« Svar #42: 11 Maj 2009, 18:00 »

Suveræn oprykning, hvilket jo også var forventet. Gerrard handlen er nok også det bedste for ham, men også for klubben i og med, at der lige pludselig er penge på kontoen. KUTGW! Wink

BARCA FOREVER!

cjensen94
Gæst

« Svar #43: 11 Maj 2009, 18:06 »

Ærgerligt at Gerrard forlod meyerside, men gode penge:)
Tillykke med oprykningen.

Hvad forventer du i ligaen, næste sæson?

Zone 43
Manager

« Svar #44: 11 Maj 2009, 19:03 »

Tak for kommentarerne, drenge. Salget var noget skuffende, men kunne intet stille op, da jeg ikke stod for handlen.

@ cjensen94: Forventninger o.l. kommer i en update, efter Vans finalen. Thumbs Up

- Daniel Agger.

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010