home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:55:05 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 12:52:54 Wester Jr. Blogkonkur... #13 - Danish Viking Wa...
I går kl. 20:58:01 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23319
  0 Brugere, 280 Gæster Online.

Indlæg: 1132817 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aj1493774
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The long road back.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: The long road back.  (Læst 21229 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
The long road back.
« : 03 Maj 2009, 18:47 »

Ganske som ventet, er her bloggen om det engelske traditionshold, Liverpool FC. Grunden til dette valg skal findes i, at jeg spiller med dem pga. challengen fra John Spurs. Liverpool er tvangsnedrykket til League One, har mistet samtlige profiler som Torres, Alonso, Reina og Agger. Man har Carragher, Gerrard og Fowler tilbage. Økonomien er heller ikke noget at råbe hurra for.

Der venter derfor en lang, sej kamp for at vende tilbage til toppen af engelsk og europæisk fodbold. Hvilket også kan ses i overskriften.

Jeg kan kun i øvrigt anbefale samtlige FM gamere, om at finde FM08 frem fra reolen, smække disken ind i computeren, installere spillet, hente DB'en og så bare game løs.

Mere om challengen her.


« Seneste Redigering: 06 Maj 2009, 20:25 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The long road back.
« Svar #1: 03 Maj 2009, 18:47 »

07/08:

Pokaler:
Ligaen (League One), Vans Cuppen.

08/09:

Pokaler:

09/10:

Pokaler:
« Seneste Redigering: 13 Maj 2009, 19:41 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zeman
Gæst
 
Sv: The long road back.
« Svar #2: 03 Maj 2009, 18:55 »

lyder virkeligt meget spændende Opstemt
følger sten sikkert med.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The long road back.
« Svar #3: 03 Maj 2009, 19:05 »

Dejligt du fik smit en blog op! Held og lykke Smiley
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The long road back.
« Svar #4: 03 Maj 2009, 19:36 »

Dejligt at hører, drenge. Hvem den nye mand i sæden bliver, bliver afsløret i aften.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N_E_J
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: The long road back.
« Svar #5: 03 Maj 2009, 20:39 »

Lyder spændende. Vil da klart prøve at følge med. Opstemt
Logged

BARCA FOREVER!

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The long road back.
« Svar #6: 03 Maj 2009, 20:44 »

Der var måbende ansigter fra både presse og fans, da Liverpool FCs nye bestyrelsesformand Lee Hamilgton, sammen med Sportschef Chris Cattuckey og direktør Ben Flickert, glædeligt kunne præsenterer klubbens nye træner, efter Rafael 'Rafa' Benitez valgte at tage sit tøj og gå efter tvangsnedrykningen.

Til manges overraskelse faldt valget på en kontroversiel herrer. Mexicanske Júan Alverez er manden der skal føre Liverpool tilbage til hvor de hører hjemme; toppen af fodbold, nationalt som internationalt.

Alverez, der er 45, er født og opvokset i en lille forstad til Mexico City, hvor han hurtigt fandt glæde ved fodbolden. Denne kunne dog ikke glæde ham specialt meget, da han i en alder af 10 måtte tage med sin mor til Texas, efter hans forældre blev skilt. Han blev dog hurtigt meldt ind i den lokale klub, hvor han nød stor succes på banen. Uden for banen levede han i frygt, da der var masser af kriminalitet i området, og flere gange oplevede de, at komme hjem til et røvet hus.

Efter små fire år i Texas, måtte Júan flytte fra USA og hjem til Mexico, da hans mor dødede i en trafik ulykke. Siden sidst var hans far, han flyttede hjem til, flyttet til Guadalajara. Han blev kort efter hjemkomsten indmeldt i byens store hold, C. D. Guadalajara, eller bare Chivas som klubben kaldes. Her nød han også stor succes, og kort før sin 18-års fødselsdag underskrev han en kontrakt med portugisiske FC Porto, som han skiftede til, da han var færdig uddannet i en alder af 20.

FC Porto havde dog ikke plads til ham i truppen, da han ankom dertil, hvorfor de blev enige om en udlejning til Academica for to år. Her vidste han sig fra såvel sin bedste og værste side. For med hårdt, kontant spil nede i forsvaret blev han hædret med titlen 'Årets køb' i sin første sæson. Men trods den store succes, så var mundtøjet ikke altid i orden, og han fik ofte mange dumme kort pga. knap så pæne gloser.
Det samme gjorde sig gældende hos FC Porto, omend det blev en anelse bedre med gloserne med tiden, efter intern straffelse.

Efter otte år i FC Porto, og ti år i Portugal, valgte Júan Alverez at tage hjem til favoritholdet i hjemlandet, Chivas, for at slutte den aktive karriere af. Dette gjorde han med bravur, da han var med til hente to mesterskaber i de tre sæsoner han var der.
Men efter et halvt år som TV-ekspert, valgte han at trække i støvlerne igen, da den lille London klub, Brentford, spurgte om hjælp for foråret, da man havde en masse langtidsskadede spillere. Opholdet blev dog ikke den store succes, da holdet rykkede ned.

Så vente han 'hjem' til Oporto, for at påbegynde en trænerkarriere. Hverken han eller FC Porto havde glemt hinanden, efter otte års succesfuldt arbejde tidligere. Han fik en rolle som assiterende træner for såvel førstehold som U21 holdet.
Efter to års læreplads i Porto, kaldte CS Herediano fra Costa Rica. Her blev det til to år med succes, da holdet vandt rub og stub nationalt. Så valgte han at forlade klubben på bekostning af New England Revolution fra MLS. Efter et år med masser af skuffelser, valgte han at trække sig og har siden da levet et stille liv i Portugal og Oporto, hvor han har fulgt FC Porto fra sidelinien.

Nu har han pakket kufferterne, sammen med konen og børnene, og sat kursen mod Liverpool.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The long road back.
« Svar #7: 03 Maj 2009, 20:49 »

Imponerende digtet historie om ham Alvarez. Spændende! Thumbs Up
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: The long road back.
« Svar #8: 03 Maj 2009, 20:52 »

Rigtig spændende! En DB jeg selv har brugt lang tid på, og jeg glæder mig til at følge din færdi! Thumbs Up
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: The long road back.
« Svar #9: 03 Maj 2009, 20:57 »

Lyder som en spændende challenge. Og flot skrevet indtil videre. Thumbs Up
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The long road back.
« Svar #10: 03 Maj 2009, 21:42 »

Tak for kommentarer alle sammen. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N_E_J
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: The long road back.
« Svar #11: 04 Maj 2009, 15:19 »

Interresant læsning  og god opdigtet historie, hvilket blot giver mig endnu mere lyst til at følge dette. Smiley
Logged

BARCA FOREVER!

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The long road back.
« Svar #12: 04 Maj 2009, 18:41 »

Det er dagen derpå, efter ansættelsen af Júan Alverez. Der har allerede været masser af rygter, såvel tilgange som afgange. Stor kamp i vente inden sæsonstart.

"Undskyld forsinkelsen, men der var endnu en tosse, der ville vide om Gerrard var til salg." Lyder det fra en lettere forpustet mexicansk træner, der netop er ansat i en af verdens største klubber, trods dens nuværende situtation.
Undskyldningen er naturligvis accepteret, idet han har lovet et interview.

Han tager plads i det varme sæde, dét sæde han skal besidde de næste fem år, hvis det går som ventet. Det nok mest naturlige spørgsmål, er, hvor Liverpool FC står i 2012, når den nuværende kontrakt udløber.
"Der har vi lige vundet Champions League og Premier League." Lyder det kort og kontant, og hvor det understreges, at Liverpool i sæson 10/11 senest er tilbage i Premier League.

Med ambitionerne i orden, er det oplagt at hører, hvordan man agerer på transfermarkedet.
"Jeg har gjort mig en masse tanker om det, andet ville være stupidt. Vi skal have en blanding af unge og gamle spillere, vi råder allerede over en masse unge, lovende spillere i bl.a. Hobbs og Guthrie."

Flere rygter sender Gerrard til både Inter og Chelsea, har det noget i sig?
"Rygter gider jeg ikke kommentere, og da slet ikke så åndssvage rygter som dette. Det er latterligt at bruge tid på det. Alle kender svaret. Øvrige rygter gider jeg hellere ikke kommentere nu.

Der har været arrangeret en masse træningskampe, hvorfor er de lige pludseligt aflyst og erstattet med de kamp, der er nu?
"Fordi jeg ikke ønskede de kampe, jeg vælger selv, hvor jeg og drengene skal hen. Ingen andre. Vi skal have en 'ryste-sammen tur' til Norge, og så er vi rigtige glade for, at Celtic og Real Madrid ønsker at stille op til to show kampe, som jeg er sikker på, vil være fantatiske for tilhængerne."

Ingen jeg når at spørge om næste spørgsmål, bliver vi forstyrret af Lee Hamlington, der fortæller, at interviewet er ovre, da Júan skal have skiftet ud i staben.
Én ting kan man slå fast; Liverpool har fået en farverig træner med ambitioner. Om disse kan indfries kan kun tiden visen.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Pepe
Gæst
 
Sv: The long road back.
« Svar #13: 04 Maj 2009, 18:44 »

Spændende, Zone Smiley Jeg er stadig på, og jeg glæder mig til at se, om du formår at føre Liverpool til toppen igen Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The long road back.
« Svar #14: 04 Maj 2009, 20:35 »

Glæder mig at hører. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010