home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1008 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The long road back.
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: The long road back.  (Læst 21993 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The long road back.
« Svar #60: 22 Maj 2009, 20:54 »

Jeps, det var ren, overlegen klasse. Thumbs Up

Keep the comments comin'.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: The long road back.
« Svar #61: 22 Maj 2009, 21:14 »

Udemærket blog vil jeg sige...
Logged

Bobby_Brix
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The long road back.
« Svar #62: 22 Maj 2009, 21:41 »

Det er fantastisk, at læse en blog, som er med i en challenge og dermed har helt anderledes end de sædvanlige blogs. Du har opnået nogle rigtige flotte resultater og stor cadeau for det Smiley
Logged

AGF - MANCHESTER UNITED - REAL MADRID - HOFFENHEIM - INTERNATIONALE

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The long road back.
« Svar #63: 22 Maj 2009, 22:45 »

Jo tak, begge to. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The long road back.
« Svar #64: 27 Maj 2009, 19:23 »

Han er pissed, pissed over det seneste måneds resultater. Siden afklapsningen på Old Trafford har det kun gået en vej for Liverpool: Nedad!

Nej, det er ikke nemt, at være i Júan Alverez' sko lige nu. Formdyk, lettere intern uro og problemer i privaten, er hvad den ellers så populære Liverpool manager har af problemer netop nu. Også selvom han vil tale om det hele.

"Ingen kommentar" er hvad man får af vide, når snakken går om privatten. Og fuld forståelse for det. Til gengæld vil han gerne snakke om hans nuværende arbejdsgiver, Liverpool FC. For siden det pinefulde nederlag til Manchester United i FA Cuppens returkamp, har spillet og resultaterne været 'lige til at lukke op og skide i' som Alverez har udtalt.

 - Jeg tog det fulde ansvar for kampen i Manchester, jeg undervuderede dem og det gik galt for os. Men der er ingen undskyldning, for at spille pivelendigt mod Blackpool, Southampton og hvad de nu hedder. Dét har de også fået af vide, har Alverez udtalt til Skysports i et interview med dem, hvor han også fortalte om, hvad han har i hovedet nu, for at komme problemet til livs.

 - Jeg har fuld forståelse for, at vores tilhængere pifter af os, når vi i kampens sidste ti minutter vender en 3-2 føring til et 5-3 nederlag mod Watford. På vej hjem fra London (efter det nævnte opgør) gjorde jeg mig nogen tanker om at sende dem i en træningslejr. Det er ikke utænkeligt, at det vil ske. Kun tiden kan vise det, afsluttede den mexicanske træner.

Jeg har erfaret mig, at to af holdets største navne skulle være utilfredse lige nu. Jerzy Dudek skulle være utilfreds med, at være andet valg efter Joe Hart og Billy Sharp med et afvist bud, angiveligt fra en Premier League klub. Endvidere skulle Jamie Carraghere være fristet til at tage til Wigan, hvis man skal tro en journalist fra The Sun. Jeg fik mig nu et godt grin over det.

 - Gerrard ville være fantatisk at have i en situtation som denne, men jeg fortryder ikke salget. Uden det salg var vi ikke i denne situtation. Jeg kan fortsat kun ønske ham held og lykke i Madrid, sagde Alverez til mig, efter at have overværet Liverpools træning inden opgøret mod Colchester, som ser ud til at skulle ryge ned.

Et lys i denne hårde tid, er dog, at Damien Le Tallec har gjort sig populær; 6 kampe, hvoraf de tre er som indskifter, og 5 mål siger alt. Sharp og DLT, Damien Le Tallec, synes at udgøre angrebet mod Colchester, Mihelic, Luci, Barnes, ALT, Anthony Le Tallec, på midten, Van der Heyden, Carragher, Hobbs og Ivandovski i forsvaret og Hart på mål.

1-4 Man. United (a), FA Cup
1-0 Blackpool (a) - Uafgjort havde været retfærdigt
1-1 Crystal Palace (h) - Ufortjent
4-4 Southampton (a) - Største røveri til dato, vi havde fortjent røv og nøgler
3-1 Birmingham (h) - Endelig en god kamp
3-5 Watford (a) - Pointdeling havde været retfærdigt, lorte afslutning.
?-? Colchester (h) - DER SKAL SGU TRE POINT PÅ KONTOEN!!!

KOM SÅ LIVERPOOL.
YNWA!

Rob Brown, Liverpool fan.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The long road back.
« Svar #65: 27 Maj 2009, 19:24 »

Lader sgu ikke til at gå særlig godt, Zone!
Kender det godt. Det er mega irriterende og man mister sgu næsten lysten til spillet. Jeg håber du får rettet op på det så vi kan kende det gamle nuværende Liverpool hold igen.

KIU!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The long road back.
« Svar #66: 27 Maj 2009, 22:29 »

Har ikke mistet lysten, snarer tværtimod. Men ja, nedern periode. :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


cjensen94
Gæst
 
Sv: The long road back.
« Svar #67: 27 Maj 2009, 22:34 »

ærgerligt med resultaterne :/
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The long road back.
« Svar #68: 31 Maj 2009, 21:10 »

Liverpool FC hentede suværent alle tre point mod Colchester, i manager Júan Alverez' kamp nummer 100 i spidsen hos The Reds. Billy Sharp og Damien Le Tallec på tavlen.

De elleve udvalgte hos hjemmeholdet, Liverpool, var tydeligvis mere end opsatte på, at få ændret på holdets nedadgående form. For man lagde stærkt ud fra første fløjt, og overlod på intet tidspunkt initaitivet til Colchester, der på forhånd var dømt til at skulle få et stort nederlag med hjem.

Efter 13 minutters spil tager Colchester keeperen målspark, Jack Hobbs header bolden fremad. Den ender hos Billy Sharp, som efter tre træk ned mod Colchester målet, køligt placerer bolden ovre i det lange hjørne uden chance for keeperen. Og så var stilen lagt.

Knap ti minutter efter pausen skulle det også blive 2-0. Endnu en gang starter det hele hos Colchester keeper, Dean Gerken. Denne gang er det Jamie Carragher, der får fat i bolden, da han header den ned til Giles Barnes. Barnes spiller bolden tilbage til Peter Van der Heyden, der spiller Rene Mihelic i dybden. Den slovenske fløj slår bolden ind over til Giles Barnes, som får ramt bolden helt forkert, men alligevel ender den hos Billy Sharp, der står placeret ved den ene stolpe, og som bare sætter indersiden på.

Hvis kampen ikke var afgjort med ti minutter igen, så blev den det efter scoringen til 3-0. Hermann Hredairsson erobere bolden nede ved eget felt, sparker bolden fremad til Billy Sharp, der straks sender Damien Le Tallec afsted. Den unge franskmand skuffer heller ikke, da han køligt sender bolden i nettet til slutresultat 3-0.

Liverpool 3-0 Colchester (1-0)
1-0 Billy Sharp (13')
2-0 Billy Sharp (56')
3-0 Damien Le Tallec (81')
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The long road back.
« Svar #69: 01 Jun 2009, 19:06 »

Jubilæums sejren over Colchester synes uden den store betydning for Liverpool, der fortsat svinger rundt. Alverez med kontroversiel udtagelse, der skiller tilhængerne i to.

 - Hvis vi ikke kan få noget stabilitet ind på mandskabet, fortjener vi ikke at ryge op i Premier League. Jeg gider sgu ikke vinde den ene weekend, tabe den næste, spille uafgjort herefter, for så at gentage det hele igen. Jeg har prøvet masser af muligheder, for at motivere holdet, men det synes umuligt, lød det fra Alverez efter nederlaget på The Ricoh Arena til Coventry, der vandt 3-2.

Og netop den udtagelse har delt Liverpool tilhængerne i to. For hvor mange er bag Alverez, så er en del utilfredse med udtagelsen, og vil have ham smidt for porten, hvis ikke holdet er i landets bedste række efter sommerferien. Júan Alverez tager selv kritikken med ro.

3-0 vs Colchester (h)
2-3 vs Coventry (a)
2-0 vs Stoke (h)
1-2 vs QPR (a)
3-3 vs Leeds (h)
5-3 vs Cardiff (a)
1-2 vs Nottingham (h)
1-1 vs Scunthorpe (a)

?-? vs Charlton (h)
?-? vs Plymouth (a)
?-? vs Wolves (h)
?-? vs Sheffield W. (h)
?-? vs Ipswich (a)
?-? vs Leichester (h)

- Selvfølgelig skal vores tilhængere have lov til, at vise sin utilfredshed. Målsætningen før sæsonen var, at vi senest til næste sæson skulle rykke op, men nu er der gode chancer for det. Jeg fortryder ikke mit udbrud efter opgøret mod Coventry, udtalte Júan Alverez til lokalpressen efter træningen.

Og den mexicanske træner, har da også noget, at have kritikken af holdet af, i. For siden 3-0 sejren over Colchester, har man spillet syv kampe og kun vundet de to; 2-0 hjemme over Stoke og 5-3 ude over Cardiff, der efter kampen fyrede træneren. Man har delt point med Leeds og Scunthorpe, mens Coventry, Queens Park Rangers (QPR) og Nottingham Forrest har slået Liverpool.

Liverpool kan dog være delvist undskyldt med, at man har manglet nogen vigtige mand nede i forsvaret. Peter Van der Heyden og Hermann Hredairsson er begge langstidsskadet, og kun Van der Heyden synes at have en lille chance for, at få deltagelse i de sidste kampe i sæsonen. Endvidere har Jamie Carragher og Andrea Luci begge siddet ude med to dages karantæne.
For at styrke forsvaret, har man lejet Charlie Davis i Tottenham for resten af sæsonen.

Liverpool FC er fortsat nr. 2 i The Championship, blot fire point foran Birmingham på tredjepladsen. Der restere seks spillerunder.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


cjensen94
Gæst
 
Sv: The long road back.
« Svar #70: 01 Jun 2009, 19:43 »

Igen gode updates du har Smiley
Kunne dog godt tænke mig SS af ligaen en gang i mellem Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The long road back.
« Svar #71: 01 Jun 2009, 19:54 »

Takker, og der kommer en slutstilling. Thumbs Up

Ny samarbejdsklub Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The long road back.
« Svar #72: 02 Jun 2009, 17:55 »

På baggrund af en flot slutspurt af Júan Alverez' tropper, har Liverpool FC sikret sig en anden plads i The Championship, og dermed den anden oprykning på to år. Det har medført stor interesse for mexicaneren.

Bayern München, West Ham og Sunderland har alle, ifølge de mange rygter der florer rundt, det tilfælles, at de alle skulle være mere end interessede i Júan Alverez, der har været en kæmpe succes i hans to år i Merseyside klubben. Alverez' agent har dog talt varmt om Spanien for sin klient, hvor Sevilla og Recreativo ventes at skifte træner, når sidste spillerunde er afgjort.

Mange af rygterne er kommet i en tid, hvor Alverez angiveligt skulle være utilfreds med tilværelsen i Liverpool, men med en fantatisk afslutning, hvor oprykningen er sikret, ventes det, at han bliver i Liverpool mindst et år endnu.
Júan Alverez har ikke ønsket at kommentere på rygterne før sæsonen defenitivt er forbi.

Efter en intern skideballe, fik Liverpool sluttet sæsonen af på flot vis, da man hentede fire sejre i de sidste fem kampe. Kun The tractor boys, Ipswich, formodede at drille The Reds via et 1-1 resultat, et resultat der kom bare få dage efter oprykningen var defenitivt sikret.

Oprykningen kom i hus, i den første af tre sætbolde, da man hjemme mødte Sheffield Wednesday. Ved pause stod der 1-1 på måltavlen, men efter pausen tog Alverez' tropper sig sammen og fik hentet en fortjent sejr med cifrene 4-1.
Plymouth blev besejret med 4-2 på eget græs, Wolves med 3-1 på Anfield og sæsonen blev sluttet af med en kedelig 2-1 sejr til Liverpool.

Foruden Liverpool rykker også suværene Derby op, sammen med Birmingham, der i playoff finalen slog Ipswich med 1-0.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The long road back.
« Svar #73: 02 Jun 2009, 18:40 »

Klasse med 2 oprykninger på 2 år! Thumbs Up Hvordan ser økonomien ud? Smiley Fed blog, Zåååne! Thumbs Up
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The long road back.
« Svar #74: 02 Jun 2009, 19:24 »

Jo tak, LFC. Økonomien svinger fortsat en del, men ligger gerne omkring de 100 mio dkr., på saldoen. Pt. står den på 70. Men med oprykningen til PL, burde den stige gevaldigt. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010