home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 776 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Droit au But
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Droit au But  (Læst 14569 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Droit au But
« : 01 Maj 2009, 11:28 »



Olympique De Marseille, er en fransk fodboldklub. Hvis man kigger på Marseill
es, historie, så bliver den betegnet som en af de største i fransk fodbold. Marseille spiller til daglig dagen i Ligue 1.

Marseille blev stiftet 1899, og siden hen, har de været en af de bedste og stærkeste klubber i fransk fodbold. Klubben har vundet 8 franske mesterskaber, det første blev noteret i 1937, og siden hen har de vundet i 1948, 1971 og 1982. Så 7 år senere så havde Marseille en rigtig god periode i 4 år, hvor de vandt det franske mesterskab fra 1989 til 1992. De har også vundet 10 pokaltitler.
Marseille har engang før vundet Champions League, som betragtes som den største turnering i Europa. Det var i 1993, hvor de også vandt 1-0 mod AC Milan.

Klubben har dog haft skandaler i sin lange historie. Nemlig året efter de havde vundet Champions League, så blev klubben involveret i en bestikkelsesskandal e, og blev frataget det mesterskab, de burde havde vundet i 1993. Desuden så blev de også tvangsnedrykket til Ligue 2. Men i 2008, er de så tilbage og efter en række flotte præstationer og Champions League deltagelser, så er de igen blevet etableret som et af landets bedste klubber.

« Seneste Redigering: 02 Maj 2009, 10:41 af arongreve » Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #1 Intro - Droit au But
« Svar #1: 01 Maj 2009, 12:14 »

« Seneste Redigering: 04 Maj 2009, 16:34 af arongreve » Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: #1 Intro - Droit au But
« Svar #2: 01 Maj 2009, 13:07 »

Fin begyndelse, og glæder mig helt sikkert til at se mere til denne blog.   Thumbs Up
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: #1 Intro - Droit au But
« Svar #3: 01 Maj 2009, 14:18 »

Dejlig start. vil sikkert følge med i denne blog.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: #1 Intro - Droit au But
« Svar #4: 01 Maj 2009, 14:23 »

Det ser rigtig godt ud Smiley Specielt dit top"banner" Wink
Du får lige et par updates at løbe på, inden jeg bestemmer om jeg vil følge med Thumbs Up
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #1 Intro - Droit au But
« Svar #5: 01 Maj 2009, 15:12 »

Fin begyndelse, og glæder mig helt sikkert til at se mere til denne blog.   Thumbs Up

Tak Smiley Det har du også god grund til Wink

Dejlig start. vil sikkert følge med i denne blog.

Dejligt at høre Smiley

Det ser rigtig godt ud Smiley Specielt dit top"banner" Wink
Du får lige et par updates at løbe på, inden jeg bestemmer om jeg vil følge med Thumbs Up

Tak for kommentaren Smiley Jeg kommer med en update om noget tid.

Jeg kan ikke love, men jeg vil tro at der vil komme 2 flere updates i dag! Smiley
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: #1 Intro - Droit au But
« Svar #6: 01 Maj 2009, 15:15 »

Cool... Ser jeg frem til Smiley
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: #1 Intro - Droit au But
« Svar #7: 01 Maj 2009, 15:38 »

Fin intro.
Ser frem til mere.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
#2 Hvem kan det mon være? - Droit au But
« Svar #8: 01 Maj 2009, 15:52 »



Klubben har nu ledt efter en ny manager siden den 54 årige Eric Gerets stoppede. Tidligere i år. Eric Gerets som havde været i klubben siden 2007, valgte at sige op, siden han ikke syntes at han udførte et godt nok arbejde i klubben. Dermed skulle Marseille fuldt i gang, med at finde en afløser, der har været megen snakken omkring det, men der er til sidst fundet tre kandidater, som pressen har fået fat i, og de tre kommer her:

Michael Laudrup er en af trænerne, der er blevet set af Marseille. De er interreseret i ham, men Laudrup har svaret igen med, at han ikke er særlig interreseret i at komme til fransk fodbold. Han har aldrig rigtigt haft et forhold med Frankrig og fransk fodbold, derfor er der ikke særlig stor chance for at Michael Laudrup bliver træner i Marseille.

Mathias Sammer er også blevet rygtet til Marseille. Den tyske ex-fodboldspiller har nu været fri på trænerplan i 4 år. Selvom Sammer stoppede i 1997, på grund af en seriøs knæskade, så startede han først sin managerkarriere i 2000, hvor han startede med et brag. Han fik et job som manager i Borussia Dortmund, hvor han vandt mesterskabet i 2002 og samme år, tabte han Uefa Cup finalen i et spændende opgør mod Feyenoord, hvor de tabte 2-3. I 2004, blev han tilbudt at være manager i Stuttgart - det sagde han ja til, hvorefter han kun var i Stuttgart i et år. Nu er han så blevet rygtet til Marseille.

Den sidste ved ingen hvem er, undtagen selve klubben. De har udtalt at han er en ret ukendt herre indenfor fodbolden, han har ikke rigtigt haft nogen større succeser i sin karriere undtagen, da han spillede i Feyenoord i sin tid.
Hans største succes, må siges at være at han er nummer 6, over hvem der har scoret flest mål, for det landshold han spillede på.

Der er gået forvirring imellem alle fans over hvorfor Eric Gerets stoppede, men samtidigt er der spænding hos de fleste, om hvem det bliver af de 3 herrer.
« Seneste Redigering: 01 Maj 2009, 16:30 af arongreve » Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: #2 Hvem kan det mon være? - Droit au But
« Svar #9: 01 Maj 2009, 16:26 »

Det ser fint nok ud, desværre er der dog stavefejl og andre fejl i din tekst som ødelægger helhedsindtrykket af det. F.eks. staves det ikke interreseret men interesseret. En god ide vil være lige at læse ens tekst igennem engang eller to for at finde de fejl der nu end måtte være, eller også bruge stavekontrolen i word.  Wink

Du skriver også at Matthias Sammer vandt Uefa Cuppen i 2002, samme år som de vandt mesterskabet. Det er desværre heller ikke rigtigt da de tabte Uefa Cup finalen til Feyenoord det år.

Men du skal have ros for din opsætning der er dejlig simpel og flot og samtidigt så syntes jeg også at det er en lækker skrifttype du har valgt.   Thumbs Up
« Seneste Redigering: 01 Maj 2009, 16:42 af Guldbrand » Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #2 Hvem kan det mon være? - Droit au But
« Svar #10: 01 Maj 2009, 16:32 »

Det ser fint nok ud, desværre er der dog stavefejl og andre fejl i din tekst som ødelægger helhedsindtrykket af det. F.eks. staves det ikke interreseret men interesseret. En god ide vil være lige at læse ens tekst igennem engang eller to for at vinde de fejl der nu end måtte være, eller ogsp bruge stavekontrolen i word.  Wink

Du skriver også at Matthias Sammer vandt Uefa Cuppen i 2002, samme år som de vandt mesterskabet. Det er desværre heller ikke rigtigt da de tabte Uefa Cup finalen til Feyenoord det år.

Men du skal have ros for din opsætning der er dejlig simpel og flot og samtidigt så syntes jeg også at det er en lækker skrifttype du har valgt.   Thumbs Up

Tak for kommentaren! Smiley
Jeg har nu ændret et par fejl, men siden at mit Word ikke virker, så bruger jeg Works, og deres stavekontrol stinker, men jeg prøver at læse den igennem et par gange. Men nogen gange, så er man bare for spændt og sætter sin update ud lige med det samme.

Angående skrifttypen, så er det Sylfaen, hvis du skulle have nogen tvivl om det, det er en dejlig skrifttype, som jeg bruger til alt jeg skriver, undtagen når jeg skal lave hurtige kommentare. Men tak for det Smiley

En ny update er igang med at blive lavet, så glæd jer! Smiley
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
#3 Ansættelsen - Droit au But
« Svar #11: 01 Maj 2009, 16:59 »



Siden sidste uges store debat om, hvem der skulle overtage styret i Marseille, så har Marseille fundet den nye træner. Han

 har ikke selv udtalt sig, men i stedet, så har de store pressemænd i Marseille, gjort det for ham. De har udtalt at det ikke var som de forventede. Laudrup og Sammer takkede nej til tilbuddene, de syntes ikke Marseille var noget for dem, så derfor var det den såkaldte “ukendte” træner, de prøvede at få fat i. Der gik flere dage indtil han svarede, hvor de så fik svar, hvor der stod: “jeg er klar.”

Bestyrelsen blev tilfredse med valget, men fansene gik i den anden retning, de ville meget hellere have en lidt større stjerne. Deres yndling var den danske Michael Laudrup og i stedet for ham, så fik de den islandske uerfarne manager Pétur Pétursson.  Selvom han er en god træner, og i de klubber som han har trænet, der har han fået gode resultater, så vil fansene hellere have en stjerne - eller en såkaldt “kendt” fodboldtræner. Ikke en eller anden amatør fra Island.

Den islandske træner, har dog prøvet at berolige fans, med at sige hans ambitioner og drømme om dette hold, men fansene, ser ud til at være lidt ligeglade, de er stadig lidt sure og skuffede. Men samtidigt, så er der også en masse fans, der også er glade, de tænker: “Endelig en ændring i Marseille” og de ser fremad til at en uerfaren træner kommer til. Nu lader de resultaterne tale for sig, istedet for hans egenskaber.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: #3 Ansættelsen - Droit au But
« Svar #12: 01 Maj 2009, 17:13 »

En par gode updates Thumbs Up
Jeg læser med Wink

KIU..
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #3 Ansættelsen - Droit au But
« Svar #13: 01 Maj 2009, 17:17 »

Tak Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3 Ansættelsen - Droit au But
« Svar #14: 01 Maj 2009, 17:20 »

Jeg vil da kigge med, da jeg godt kan lide Marseille. Hvor meget jeg kigger ind og kommenterer, ved jeg ikke endnu.
KIU! Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010