home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 775 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Droit au But
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Droit au But  (Læst 14568 gange)
m-k-p
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Droit au But
« Svar #45: 03 Maj 2009, 14:09 »

Det er blevet sagt et par gange; Godt klubvalg!
Grafikken er god og simpel, så bare bliv ved.

Og fantastisk resultat mod Liverpool! Smiley

KIU!
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Droit au But
« Svar #46: 03 Maj 2009, 14:10 »

Det er blevet sagt et par gange; Godt klubvalg!
Grafikken er god og simpel, så bare bliv ved.

Og fantastisk resultat mod Liverpool! Smiley

KIU!


Tak for kommentaren..

Jeg blev selv lidt overrasket over resultatet mod Liverpool Wink
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
#10 Oprejsning - Droit au But
« Svar #47: 03 Maj 2009, 17:23 »



Marseille fik oprejsning! Nemmere kan det ikke siges. Selvom Marseille er godt på vej til ikke at vinde Ligue 1, så er de på vej til at vinde Champions League, utroligt men sandt!

59.000 fans var mødt op på Emirates Stadium, f
or at se Champions League kvartfinale kampen; Arsenal - Marseille. Begge hold stildte op med deres stærkeste opstilling. Men Marseille havde deres topscorer skadet, som nu ikke havde scoret i 19 timer. Det skulle ændres, men ikke i denne kamp. I hele første halvleg, var begge hold på skift til angreb, men begge målmænd, spillede deres livs kamp. De døende minutter af kampen var fuldstændig nervepirrende. Der var blevet lagt 3 minutter til kampen, men der blev stadig spillet 4 minutter ekstra.

Det var blevet tid til den anden kamp. Lige før kampen, havde alle Marseille fået en ordentlig røvfuld, hvor PSG vandt 6-1 over Marseille - derfor ville Marseille bevise at de kunne noget. Denne kamp viste sig til at blive en af de mest spændende kampe, jeg nogensinde har set! Det var næsten de samme taktikker, som i forrige kamp, men Marseille, ville lave en ændring, de valgte at stille op med en 4-2-2-2 taktik. Altså 4 forsvarer, to defensive midter, to kanter og to angribere. Spidstoppen bestod af Baky Kone og Brandäo, som har været en farlig duo i denne sæson. Kampen startede, som forventet. Arsenal lagde et stort pres på Marseille, men Marseille fik kæmpet godt i første halvleg. I pausen, lavede Pétur en stor forandring, han lavede en hel ny taktik, så Marseille kunne presse lidt mere på Arsenal, det fungerede rigtig godt, men ingen mål blev scoret. Emanuel Eboue, fik et rødt kort i det 57 minut. Det var en stor hjælp for Marseille.
Kampen gik ud i forlænget spilletid. Arsenal prøvede at få kampen ud i en straffesparkskonkur rence, fordi der er Arsenal stærkest, imens Marseille pressede indtil de fik scoret. Baky Kone fik oprejsning! I det 116 minut af kampen, fik Baky Kone en fantastisk stikning fra Wiltord, som endte lige i fødderne på Baky Kone, som iskold kunne sætte den ind i målet, dette resultat betød at Marseille var klar til dette års Champions League semifinaler.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Droit au But
« Svar #48: 03 Maj 2009, 18:20 »

Lorte bestyrelse er hvad jeg kan sige.

Jeg er i semifinalen i Champions League, resultaterne hjemme er ikke prængende, men de er ikke dårlige nok til at dette kan komme til diskussion.

Er det mig der har misforstået det, eller betyder en sådan besked ikke at bestyrelsen frygter at du skifter til en større klub. Der står jo at de gør forhandlinger klar, men har en plan B hvis du beslutter dig for at forlade klubben?
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Droit au But
« Svar #49: 03 Maj 2009, 18:21 »

Er det mig der har misforstået det, eller betyder en sådan besked ikke at bestyrelsen frygter at du skifter til en større klub. Der står jo at de gør forhandlinger klar, men har en plan B hvis du beslutter dig for at forlade klubben?

Misforstod hele situationen...

Troede at de ville tage afsked med mig, men de havde en plan b, hvis jeg ville blive i klubben. Lyder meget mærkeligt Opstemt
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
#11 Marseille skaber sensation! - Droit au But
« Svar #50: 03 Maj 2009, 21:10 »



Marseille skaber sensation i Chamions League! Det er en overkrift, der hærger alle de europæiske aviser i øjeblikket. Marseille fik skabt en sensation i Champions League da de skulle møde Chelsea i semifinalerne.

Der var lagt op til en spændende kamp på Stade Velodrome. Der var mødt 59.970 tilskuere op, for at se den første kamp i Champions League semifinalen. Det var storfavoritterne Chelsea mod lilleputterne Marseille. Marseille stillede op med en defensiv taktik, og samtidigt offensivt fokuseret. Brandäo som spydspids og Baky Kone lige bageefter. Med de to kanter Hat
em Ben Arfa og Zenden, inde på midten var Cana og M'Bami placeret. Forsvarskæden lød følgende; Taiwo, Civelli, Hilton og helt ude i venstre side var Mears placeret.
Chelsea gav bolden op, og der var blevet lagt ud til en spændende kamp. Begge hold fokuserede offensivt, men intet skete. Kampen endte 0-0, og alt afhang af kampen på Stamford Bridge.

I den anden kamp af semifinalen imellem Marseille og Chelsea, var der mødt 41.000 tilskuere, for at overvære de to hold. Chelsea spillede med nøjagtigt samme taktik, imens Marseille, brugte den de vandt 2-0 over Lyon med. Det var en 4-2-2-1-1, som fungerede perfekt. Marseille havde lige vundet 2-0 over Lyon, så det var et selvtillidsboost, de havde fået lige før kampen.
Da der er spillet 10 minutter af den spændende kamp, får Essien en oplagt chance, men brænder den lige over overlæggeren. 14 minutter efter, får han endnu en chance, men nøjagtigt som før, bliver der brændt igen. Men den portugisiske sensation Quaresma, får scoret efter 33 minutter og giver Chelsea en føring. Resten af første halvleg, kørte som den startede, Chelsea presser enormt, men får ikke scoret. I pausen står det 1-0 til Chelsea, men Marseille mangler kun 1 mål, for at kunne komme videre til finalen. I 2 halvleg, var det blevet Marseille's tid til at presse. Det gik som smurt, de fik presset en masse chancer frem, og efter 71 minutter fik Brandäo sit livs vigtigste øjeblik. Han scorede til 1-1 og Marseille var på vej til finalerne. Kampen sluttede 1-1 og Brandäo blev valgt til kampens bedste spiller og fansenes frelser!

Det ser dog sort ud til finalen. Inter bliver modstanderen. Og det gør det hele ikke bedre, at over 10 spillere er skadet eller har karantæne i de næste kampe, nu må Marseille håbe at alle spillere bliver klar.
« Seneste Redigering: 03 Maj 2009, 21:16 af arongreve » Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #11 Marseille skaber sensation! - Droit au But
« Svar #51: 03 Maj 2009, 21:14 »

Mangler du ikke dit topbanner i den seneste update? Ellers vil jeg da sige at det er en god blog, og jeg følger med Wink
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #11 Marseille skaber sensation! - Droit au But
« Svar #52: 03 Maj 2009, 21:19 »

Mangler du ikke dit topbanner i den seneste update? Ellers vil jeg da sige at det er en god blog, og jeg følger med Wink


Jo, det har jeg lige fundet ud af nu Wink tak for kommentaren Smiley
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
#12 Fantastisk! - Droit au But
« Svar #53: 04 Maj 2009, 16:32 »



Sæsonene er ovre, ligaen er ovre, cupperne er ovre, og vigtigst af alt Champions League er ovre. Ligaen er færdig og Marseille kom på en 3 plads med 72 point, oppe på 2 pladsen, lå Stade Rennais med 77 point, og på 1 pladsen, lå Lyon med 10 flere point end Marseille. Siden runde 21, var Marseille på en 3 plads, imens Stade Rennais og Lyon, sad og kæmpede det sidste stykke tid. Men til sidst, så fik Lyon taget et forspring, og holdt det i lang tid. De sidste to kampe tabte Marseille. Det var mod Toulouse og Le Havre. To resultater, som hvis de havde vundet, havde de fået en 2. plads.

Champions League finalen skulle spilles. Det var Inter mod Marseille. Kampen blev spillet på hv
erken Inter's og hverken Marseille's hjemmebane, men kampen blev dog spillet tæt på Inter, kampen blev nemlig spillet på Olimpico i Rom. Der var mødt 81.000 tilskuere op til at overvære de to Champions League finalister. Formationerne hos de to hold var som de havde spillet resten af sæsonen. Inter stillede op med en 4-1-2-2-1 opstilling imens Marseille stillede op med en 4-2-2-1-1. Marseille's opstilling lød; Mandanda på mål, i forsvaret var Mears, Civelli, Rodriguez og Bonnart. Lige over de 4 spillere på den defensive midt, var Cana og M'bami - på de to kanter var Ben Arfa og Niang placeret, på den offensive midt lå Kone placeret og på spydspidsen lå Brandäo.
Allerede efter 4 minutter af kampen, fik Ibrahimovic en chance som blev skudt lige forbi målet. 2 minutter efter, fik Brandäo en stikning, som Julio Cesar reddede fornemt. Ibrahimovic, fik sin anden chance i kampen efter 8 minutter. Allerede 8 minutter senere, så skete der noget, som fik Marseille's fans helt op og køre. Niang veg uden om Maicon og trækker bolden frem, Niang tager endnu et træk og kommer forbi Muntari, hvor han så aflever den ud til siden til Bonnart, som tager bolden i medløb - han afleverer bolden indover, hvor Brandäo står helt fri og kan heade bolden ind i målet, dermed stod det 1-0 til Inter i Champions League finalen! Inter ville have hævn og det kunne mærkes hos de stakkels Marseille spillere. I de næste 10 minutter, fik Mandanda overarbejde, men han klarede det fint. Hvorefter der så blev taget en pause fra begge hold til halvleg. I 2 halvleg, gik det hele igang igen. Efter 52 minutter får den unge Santon en stor chance men han kommer ikke forbi Mandanda i målet. 65 minutter er spillet af kampen, hvor Mandanda så redder bolden, med en god tv-redning. Vieria får dog et gult kort efter han fældede Brandäo på midten af banen. 89 minutter er gået og Inter presser vildt nu, men de kæmper for at komme forbi Mandanda, som spiller fantastisk i dagens kamp. I skudet glider Stankovic og bliver nødt til at bæres ud. Derefter prøver Marseille at holde føringen, hvor de holder Inter tilbage. Kampen blev fløjtet af og et brag kunne høres på stadionet, spillere løb ind på banen, man kunne se Inter fans græde ensomt ude på tilskuerpladserne, imens Marseille fans sad og jublede og råbte, så de mistede stemmen.

Præstationen af Pétur i finalen gjorde så han kom på den islandske Hall Of Fame, over mest succesfulde managere. Han kom på en 2 plads, fra slet ikke at være på listen, nu er hans næste mål at komme hele vejen op til Hall Of Fame over verdenen!
« Seneste Redigering: 04 Maj 2009, 17:18 af arongreve » Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Droit au But
« Svar #54: 04 Maj 2009, 16:33 »

Det var en ret stor update, men hvis i læser den, så får i noget en stor overraskelse! Wink
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Droit au But
« Svar #55: 04 Maj 2009, 17:11 »

Tillykke med en fin 3 plads i ligaen, der selvfølgelig bliver overstrålet af din Champions League sejr   Thumbs Up  Selvom det nu i mine øjne ikke er så realisktisk - Og dog, for man skal jo ikke mere end nogle år tilbage for at finde en finale med Monaco og Porto, så alt kan lade sig gøre   Wink


Skal jeg komme med en lille minus til din blog, så er det at din skrivemåde virker lidt gebrokken i det (kan man sige det?)  Det jeg mener er at jeg godt kunne tænke mig at du skrev lidt mere "flydende". f.eks. denne linje:

"Kampen blev spillet på hverken Inter's hjemmebane og hverken Marseille's hjemmebane. Men kampen blev dog spillet tæt på Inter. Kampen blev spillet på Olimpico i Rom. "

Syntes det er en træls linje at læse, i stedet kunne den omformulers til: Kampen blev hverken spillet på Inters eller Marsilles hjemmebane, men blev i stedet spillet på Olimpico i Rom.  -> På den måde bliver teksten mere læsevenlig og flydende i det.




Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Droit au But
« Svar #56: 04 Maj 2009, 17:17 »

Tillykke med en fin 3 plads i ligaen, der selvfølgelig bliver overstrålet af din Champions League sejr   Thumbs Up  Selvom det nu i mine øjne ikke er så realisktisk - Og dog, for man skal jo ikke mere end nogle år tilbage for at finde en finale med Monaco og Porto, så alt kan lade sig gøre   Wink


Skal jeg komme med en lille minus til din blog, så er det at din skrivemåde virker lidt gebrokken i det (kan man sige det?)  Det jeg mener er at jeg godt kunne tænke mig at du skrev lidt mere "flydende". f.eks. denne linje:

"Kampen blev spillet på hverken Inter's hjemmebane og hverken Marseille's hjemmebane. Men kampen blev dog spillet tæt på Inter. Kampen blev spillet på Olimpico i Rom. "

Syntes det er en træls linje at læse, i stedet kunne den omformulers til: Kampen blev hverken spillet på Inters eller Marsilles hjemmebane, men blev i stedet spillet på Olimpico i Rom.  -> På den måde bliver teksten mere læsevenlig og flydende i det.

Tak for kommentaren Smiley

Jeg sad også lige præcis og tænkte over den linje da jeg sad og læste den igennem, den var lidt mærkelig, men jeg havde lidt svært med et formulere den Smiley
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Droit au But
« Svar #57: 04 Maj 2009, 17:53 »

Sorry, måske er det bare mig, men jeg kan umuligt tro på, at du kan vinde CL i 1. sæson med den defensiv og så kun en 3. plads i ligaen.

Bloggen er ellers udemærket. Enkelt, kort og godt. Layoutet er dog lidt for ensformigt.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Droit au But
« Svar #58: 04 Maj 2009, 20:43 »

Sorry, måske er det bare mig, men jeg kan umuligt tro på, at du kan vinde CL i 1. sæson med den defensiv og så kun en 3. plads i ligaen.

Bloggen er ellers udemærket. Enkelt, kort og godt. Layoutet er dog lidt for ensformigt.

Jeg fattede det faktisk hellere ikke :/

Men tak for kommentaren Smiley
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Droit au But
« Svar #59: 04 Maj 2009, 21:24 »

Jeg stopper bloggen, jeg har simpelthen ikke tid til at skrive længere. Jeg har for travlt med alt for mange andre ting! Det var sjovt så længe det varede Smiley Det kan dog godt være at jeg kommer tilbage med updates ind imellem.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010