home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 918 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Alder på FMFs brugere?
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Alder på FMFs brugere?  (Læst 13365 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #60: 22 Apr 2009, 08:19 »

konger laver prinsesser, vi skal jo ikke have nogen der kan vælte os af tronen.

Men tænk på at jeg om 5-8 år skal sidder overfor en flok homonfyldte blege nørder, der mener de skal være de første til at overnatte i mit hjem, sammen med mine døtre, åhhhhhhh mig og min kommende pittbull KING skal virkeligt nyde at forklare dem om dengang kongen var soldat og udsendt til det store udland og hvor mange måde jeg mener jeg kan skære alt af der hopper ud af deres bukser, med min gurkha kniv. Mine døtre bliver sku gammel jomfruer, men det er da også bedre end de finder en som deres gamle far.

Det er jo lige det Wink

Når kvinder ikke forstår hvorfor mænd er så beskyttende overfor deres døtre, så er det mere ligetil end din tror Grin
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #61: 22 Apr 2009, 08:26 »

konger laver prinsesser, vi skal jo ikke have nogen der kan vælte os af tronen.

Men tænk på at jeg om 5-8 år skal sidder overfor en flok homonfyldte blege nørder, der mener de skal være de første til at overnatte i mit hjem, sammen med mine døtre, åhhhhhhh mig og min kommende pittbull KING skal virkeligt nyde at forklare dem om dengang kongen var soldat og udsendt til det store udland og hvor mange måde jeg mener jeg kan skære alt af der hopper ud af deres bukser, med min gurkha kniv. Mine døtre bliver sku gammel jomfruer, men det er da også bedre end de finder en som deres gamle far.

Præcis!
Derfor skal mig og kæresten have en dreng først. Så kan jeg aflastes lidt, når kæresterne skal sættes en skræk i livet, hvis de prøver på noget med datteren/søsteren.


Også er der jo ikke noget bedre som storebror, end at skulle holde øje med sin lillesøster. Hvad enten man vil indrømme det eller ej.  Wink
« Seneste Redigering: 22 Apr 2009, 12:21 af Yessir » Logged


KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #62: 22 Apr 2009, 09:16 »

Jeg er 14, og har vaeret aktiv paa FM-scenen lige siden, jeg var 9. Tiden gaar daelme staerkt! Utroligt man har spildt sine ungdom herinde, naar man kunne rende rundt og nyde den ene bajer efter den anden!
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #63: 22 Apr 2009, 09:23 »

Jeg er 22, og har spillet lige siden CM1.. Dengang Cantona og Paul Ince ownede alle.. Kæft det var godt!!!

Savner CM1 forfærdelig meget Skuffet..

Selvom jeg kun er 22 føler man sig da som psykoew skriver på side 1, lidt gammel, da de fleste herinde er 13-16 år (: (tror jeg?)
Logged

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #64: 22 Apr 2009, 10:09 »

Præcis!
Derfor skal mig og kæresten have en dreng først. Så kan jeg aflastes lidt, når kæresterne skal sættes en skræk i livet, hvis de prøver på noget med datteren/søsteren.


Også er der jo ikke noget bedre som storebror, end at skulle holde med sin lillesøster. Hvad enten man vil indrømme det eller ej.  Wink

Min yngste datter har klaret det på en smart måde, nu hun ikke har en storebror til at ordne problemerne. hun er lige startet i SFO og efter 2 dage blev hendes mor kaldt til samtale, fordi hun havde sagt til en dreng der havde drillet at hendes far ville komme og smadre ham. Ved ikke hvorfor min x-kone ikke syntes det var sødt, kvinder er sku mærklige
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #65: 22 Apr 2009, 10:24 »

Det kan ikke undgås, når folk bliver yngre og yngre, første gang de får et tastatur mellem hænderne..... Dermed ikke sagt at det er dårligt, bestemt ikke! Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #66: 22 Apr 2009, 10:35 »

Min yngste datter har klaret det på en smart måde, nu hun ikke har en storebror til at ordne problemerne. hun er lige startet i SFO og efter 2 dage blev hendes mor kaldt til samtale, fordi hun havde sagt til en dreng der havde drillet at hendes far ville komme og smadre ham. Ved ikke hvorfor min x-kone ikke syntes det var sødt, kvinder er sku mærklige

Børn er sgu herlige - der er en grund til at man læser til pædagog.. Det er genialt sagt..

til topic: ja jeg er vel én af dem, som trækker lidt op i gennemsnittet, da jeg om lidt under to måneder fylder 23.. Peace

Logged

- Veni, vidi, vici -

Hexokain
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #67: 22 Apr 2009, 10:42 »

Har til tider set mig nødsaget til at afinstallere, hvis der skulle skrives SSO eller andet Smiley...
Logged

Smile and wave boys.... just smile and wave

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #68: 22 Apr 2009, 12:48 »

Min yngste datter har klaret det på en smart måde, nu hun ikke har en storebror til at ordne problemerne. hun er lige startet i SFO og efter 2 dage blev hendes mor kaldt til samtale, fordi hun havde sagt til en dreng der havde drillet at hendes far ville komme og smadre ham. Ved ikke hvorfor min x-kone ikke syntes det var sødt, kvinder er sku mærklige

Ge-ni-alt. Den situation har jeg stået over for et par gange som pædagogmedhjælper, et par gange. Både børnene imellem, men bestemt også hvor truslen var rettet mod mig.  Grin

Børn er sgu herlige - der er en grund til at man læser til pædagog.. Det er genialt sagt..


Rigtige mænd bliver pædagoger  Thumbs Up

TT: Har spillet hvert et cm/fm spil siden starten. Og selvom jeg nu venter med at købe spillet indtil februar/marts grundet jeg finder uspilleligt uden patches, så er det stadig stort set det eneste spil jeg spiller i længere perioder. FM we <3 u!
Logged


mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #69: 22 Apr 2009, 12:56 »

Jeg hører nok til i den laveste ende (13 år). Jeg finder det sjovt at en masse på siden er 13 år, men der er ikke et eneste fnuller der er 12 år...

Sjovt nok meldte jeg mig også ind på siden et par dage efter min 13 års fødselsdag.
Logged


murphy
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #70: 22 Apr 2009, 13:05 »

17 år på lørdag.
været medlem i et par måneder, men har spillet fm/ cm siden jeg fik demoen i en pakke cherios i Oxford, UK på en ferie i sommeren 2002, altså var jeg næsten lige fyldt 10.

Spillede demoen til skamme - havde et save med MU der varede de maksimale 3 år, købte efter et halvt år CM4 - og har været på FM-vognen siden '05 - samtlige af spillene har været købt på udgivelsesdatoen, it has been eagerly anticipated Wink !

EDIT: det ville klæde mig at læse lidt korrektur Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #71: 22 Apr 2009, 14:04 »

Det er jo heller ikke hvilket som helst spil i verden der er årsag til mere end 150 skilsmisser om året i UK...  Djævel
Det er sgu for vildt at et gudespil som FM kan være medvirkende til det

Man burde, bare for sjov skyld, være en del af den statistik.. Peace

Blev 20 sidste uge, men sådan rent mentalt, spiller jeg bold i lokalet, i folkeren. Mit første spil i rækken var CM 00/01. Herlige tider. Græder
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


cjensen94
Gæst
 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #72: 22 Apr 2009, 14:33 »

Er selv 14 år, og har spillet fm siden 06 udgaven:).
    Er sgu overrasket over hvor gamle nogen af jer er, havde regnet med folk var omkring 15-18 år, men enkelte omkring 25. Så Brodtgaard på 51 overraskede mig godt nok, men fedt folk bliver ved!:P
Logged

Arsenal-4ever
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #73: 22 Apr 2009, 14:49 »

Jeg hører nok til i den laveste ende (13 år). Jeg finder det sjovt at en masse på siden er 13 år, men der er ikke et eneste fnuller der er 12 år...

Sjovt nok meldte jeg mig også ind på siden et par dage efter min 13 års fødselsdag.

Jeg er da 12?? Jeg bliver 13 til september, så jeg er nok også i den yngre del af FMF.  crazy Jeg har iøvrigt spillet FM siden at jeg købte FM 05 meget billigt en gang i 06, og jeg har været bidt af det lige siden.  Peace
Logged

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #74: 22 Apr 2009, 15:10 »

Jeg er 11 år gammel og bliver 12 til Juni så jeg er helt klart i den yngre del af FM Freaks
Logged

FMFreaks inside you.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010