home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1045 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Alder på FMFs brugere?
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Alder på FMFs brugere?  (Læst 13401 gange)
bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #30: 21 Apr 2009, 18:02 »

Fylder 18 om en måned, hvis det på nogen måde er interessant for nogen  Wink
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #31: 21 Apr 2009, 18:03 »

Jeg tror at det vil være svært at finde en alderspræsident og den yngste, eftersom det ikke er alle der har indtastet deres fødsesldato. Når det er sagt, så er jeg da sikker på at Spez er den ældste, og Educius er den yngste. Og nej, det er ikke til debat!

Vi har før haft afstemning (spøjst at det hedder afstening hvis man glemmer m'et) om det og der var de fleste 14-15 år. Jeg mener faktisk at admins kan se i adminsektionen både dreng-pige ratioen og gennemsnitsalderen. Jeg er dog ikke sikker på det sidste.

Af sind måske, men ikke min krop. Den er godt nok ved at være fra stenalderen.

Men i det mindste spiller jeg ikke ganzta tuff som dig, Hawkie!

Men jeg tror ikke gennemsnits alderen her inde er særlig høj, vil nok skyde på mellem 14 og 18 år.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #32: 21 Apr 2009, 18:05 »

Hvor har du dog skrevet at hvis nogle vil se en andens alder, så klikker de vel ind på ens profil? Rullende Øjne Peace

Det var nu mere med henblik på relevansen af at vide AFC's alder - selvom vi nok alle havde gættet den til omkring de 11-12 stykker Wink

Af sind måske, men ikke min krop. Den er godt nok ved at være fra stenalderen.

Men i det mindste spiller jeg ikke ganzta tuff som dig, Hawkie!

Men jeg tror ikke gennemsnits alderen her inde er særlig høj, vil nok skyde på mellem 14 og 18 år.

Du er jo stadig adskillige dekader yngre end mig Educius!
Jeg må i øvrigt tilkendegive at det er imponerende at du har hevet din hjernekraft frem og skudt på en gennemsnitsalder med kun 5 års interval, på trods af at sølle 90% af brugerne herinde er 14-18 år. Hvor får du det dog fra?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

andersfa123
Gæst
 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #33: 21 Apr 2009, 18:08 »

Det var nu mere med henblik på relevansen af at vide AFC's alder - selvom vi nok alle havde gættet den til omkring de 11-12 stykker Wink
Så forstår jeg Opstemt
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #34: 21 Apr 2009, 18:11 »

Jeg vil tro at de yngste er helt nede omkring 10 år, hvis jeg skal være helt ærlig! Men det er ikke typer der siger noget på forum.

Gennemsnitsalderen antager jeg at være omkring 15 år. Det kan ikke begrundes særlig godt, men det er en fornemmelse jeg har.

Jeg mener at have set en på siden, der var i 60'erne, men kan ikke huske hvem det var Skuffet
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #35: 21 Apr 2009, 18:13 »

Kun 15? De mest aktive på forummet er vel minimum 16+, og derfor har jeg svært ved at tro at størstedelen af de 33.000 brugere som er inaktive er mellem 13 og 16 år...

Mener også jeg har set en der er over de 60 år, men kan heller ikke huske det.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #36: 21 Apr 2009, 18:13 »

Startede selv da jeg var en 11 stykker tror jeg. Så der er nok nogle stykker omkring 10 måske ja Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #37: 21 Apr 2009, 18:15 »

Det var nu mere med henblik på relevansen af at vide AFC's alder - selvom vi nok alle havde gættet den til omkring de 11-12 stykker Wink

Du er jo stadig adskillige dekader yngre end mig Educius!
Jeg må i øvrigt tilkendegive at det er imponerende at du har hevet din hjernekraft frem og skudt på en gennemsnitsalder med kun 5 års interval, på trods af at sølle 90% af brugerne herinde er 14-18 år. Hvor får du det dog fra?

Well. Brodtgaard har bekendt kulør, eller alder om man vil. Du derimod tror jeg er ældre end gravballemanden, eller du er i hvert fald gammel-klog som, hvis du var.
Og så er der jo folk som AFC i den anden ende. Så det er derfor, jeg kommer med det lille udsving på et par år. Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #38: 21 Apr 2009, 18:17 »

Jeg er 13 Hævet Øjenbryn

Spillede fm første gang for 3 år siden - da jeg var 10 Smiley
Fylder i øvrigt først 14 samme dag som ibrahimovic og andreas isaksson 3. oktober! Opstemt
Startede selv da jeg var en 11 stykker tror jeg. Så der er nok nogle stykker omkring 10 måske ja Smiley

Er der en grund til at du gentager dig selv? Opstemt
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #39: 21 Apr 2009, 18:20 »

Hvorfor er der nogle hatte som absolut skal gå ind og skrive "Jeg er 16" eller hvad de nu skriver. Er det ikke komplet irellevant for debatten? Jo nemlig.

Mine betragtninger om alderspræsidenten samt den yngste var skam også ment lidt i spøg. Spez er vist 32 mens Edicius er 19 så hudt jeg visker. Jeg må dog være imponeret af Brodtgaard der holder ved i den alder - der er ikke ret mange på din alder der kan holde koncentrationen længe nok til et FM spil Wink Tunge

Jeg mener at FcEagle har haft en bruger herinde, men den eksisterer vist ikke mere, ligesom Mgt09.. Jeg har dog en mistanke om at Mgt09 har en bruger herinde, blot ved et andet navn og en anden email... Men det er en anden snak. Men ja, FcEagle er vist en 4-5 år ældre end Brodtgaard?

Jeg forstår ikke helt hvorfor det er os du siger det til, og ikke dem som siger "Jeg er 40 år, og har spillet siden bla bla bla, og min kæreste er sur", det er da mindst ligeså irelevant... Men hver sin måde at skulle "hakke ned på folk" på Wink
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #40: 21 Apr 2009, 18:21 »

Hehe, Ghert Opstemt
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #41: 21 Apr 2009, 18:22 »

Jeg forstår ikke helt hvorfor det er os du siger det til, og ikke dem som siger "Jeg er 40 år, og har spillet siden bla bla bla, og min kæreste er sur", det er da mindst ligeså irelevant... Men hver sin måde at skulle "hakke ned på folk" på Wink

Fordi at der i det mindste er noget debat med i deres indlæg - det andet hører opremsning til, og det kan jeg da hurtigt finde et stykke om i retningslinjerne Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst
 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #42: 21 Apr 2009, 18:32 »

Jeg er 15, og forlanger hermed en irettesættelse fra Hawk1nZ.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #43: 21 Apr 2009, 18:43 »

Jeg er 15, og forlanger hermed en irettesættelse fra Hawk1nZ.
Nu er der tit folk der har kaldt mig for moden osv. Men er du kun 15? Shockeret

Peace
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #44: 21 Apr 2009, 18:45 »

US er, så vidt jeg ved, lige blevet 15.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010