home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 753 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Alder på FMFs brugere?
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Alder på FMFs brugere?  (Læst 13381 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #15: 21 Apr 2009, 17:12 »

Tak - nej det fremgår ikke af profilen, men jeg er da gået hen og blevet 51
Respekt for, at du stadig holder ved spillet. Thumbs Up

Jeg er 14, 15 om et halvt år, så går ud fra, at jeg er blandt de yngste. Peace
Logged

Hexokain
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #16: 21 Apr 2009, 17:20 »

Har selv rundet det skarpe hjørne (30) lysten til spillet er ikke blevet mindre (dette gælder også for mine tømmermænd som var lettere at arb med for 15 år siden Græder), kæresten fatter stadig ikke en hat af dette underlige fænomen Huh, men det vil jeg skide på Opstemt det er stadig røv skægt at nørkle med manager til langt ud på natten... må jeg aldrig blive for gammel til det Peace
Logged

Smile and wave boys.... just smile and wave

psykoew
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #17: 21 Apr 2009, 17:25 »

Har selv rundet det skarpe hjørne (30) lysten til spillet er ikke blevet mindre (dette gælder også for mine tømmermænd som var lettere at arb med for 15 år siden Græder), kæresten fatter stadig ikke en hat af dette underlige fænomen Huh, men det vil jeg skide på Opstemt det er stadig røv skægt at nørkle med manager til langt ud på natten... må jeg aldrig blive for gammel til det Peace

Hehe... Er helt enig... Har også haft diskussionen med kæresten. Hun er nået til, at det er nemmere bare at lade være med at sige noget, og bare acceptere nørderiet  crazy  Grin

Det er jo heller ikke hvilket som helst spil i verden der er årsag til mere end 150 skilsmisser om året i UK...  Djævel
Det er sgu for vildt at et gudespil som FM kan være medvirkende til det
Logged

kirederf19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #18: 21 Apr 2009, 17:32 »

Respekt for, at du stadig holder ved spillet. Thumbs Up

Jeg er 14, 15 om et halvt år, så går ud fra, at jeg er blandt de yngste. Peace

Jeg er med dig, lige p.t. er jeg 14, til maj 15..
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #19: 21 Apr 2009, 17:37 »

jeg er lige fyldt 17
Logged

Thaurat al Shabab

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #20: 21 Apr 2009, 17:38 »

Jeg er 16 Thumbs Up
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #21: 21 Apr 2009, 17:39 »

Jeg er 16 Wink
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #22: 21 Apr 2009, 17:41 »

Fylder i øvrigt først 14 samme dag som ibrahimovic og andreas isaksson 3. oktober! Opstemt
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #23: 21 Apr 2009, 17:42 »

Jamen jeg er så 17 år gammel og spillede for første gang Manager i 01/02. Det første jeg selv havde var vist FM05, eller CM03/04 eller sådan noget. Jeg har dog også haft TCM, men det gælder vist ikke.
Så jeg har spillet siden 2004 eller deromkring..
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #24: 21 Apr 2009, 17:51 »

Jeg er Blevet 32 og tror jeg har spillet div. man spil siden bundesliga man tilbage i 5-6 klasse, så det er ved at være et par dage nu. Det der undre mig mest er dog at man stadig, år efter år kan blive ved med at købe dette spil, for til dato har jeg aldrig oplevet andet end jeg ender med at trykke på det røde kryds, sparker mine skabe, skriger så min x-kone troede jeg var oppe at slås eller bliver så sur mine unger ikke kan snakke med mig, bare for at opleve den dag hvor jeg hopper jubloende rundt når jeg igen igen har bragt OB til toppen af superligaen, eller bare vinder en eller anden dum kamp 6 min. inde i overtiden.

FM burde være forbudt det er mere vanedannende end stoffer, og jeg ender nok med at flippe ud på fru Jensen på plejehjemmet når jeg nu ikke lige fik super talentet pga hun skulle snakke om sine børnebørn, når jeg en gang bliver smidt sådan et sted.
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #25: 21 Apr 2009, 17:53 »

Hvorfor er der nogle hatte som absolut skal gå ind og skrive "Jeg er 16" eller hvad de nu skriver. Er det ikke komplet irellevant for debatten? Jo nemlig.

Mine betragtninger om alderspræsidenten samt den yngste var skam også ment lidt i spøg. Spez er vist 32 mens Edicius er 19 så hudt jeg visker. Jeg må dog være imponeret af Brodtgaard der holder ved i den alder - der er ikke ret mange på din alder der kan holde koncentrationen længe nok til et FM spil Wink Tunge

Mon ikke FcEagle - hvis han ellers nogensinde har oprettet en profil herinde - er aeldre.

Jeg mener at FcEagle har haft en bruger herinde, men den eksisterer vist ikke mere, ligesom Mgt09.. Jeg har dog en mistanke om at Mgt09 har en bruger herinde, blot ved et andet navn og en anden email... Men det er en anden snak. Men ja, FcEagle er vist en 4-5 år ældre end Brodtgaard?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #26: 21 Apr 2009, 17:54 »

Jeg er Blevet 32 og tror jeg har spillet div. man spil siden bundesliga man tilbage i 5-6 klasse, så det er ved at være et par dage nu. Det der undre mig mest er dog at man stadig, år efter år kan blive ved med at købe dette spil, for til dato har jeg aldrig oplevet andet end jeg ender med at trykke på det røde kryds, sparker mine skabe, skriger så min x-kone troede jeg var oppe at slås eller bliver så sur mine unger ikke kan snakke med mig, bare for at opleve den dag hvor jeg hopper jubloende rundt når jeg igen igen har bragt OB til toppen af superligaen, eller bare vinder en eller anden dum kamp 6 min. inde i overtiden.

FM burde være forbudt det er mere vanedannende end stoffer, og jeg ender nok med at flippe ud på fru Jensen på plejehjemmet når jeg nu ikke lige fik super talentet pga hun skulle snakke om sine børnebørn, når jeg en gang bliver smidt sådan et sted.

 funny  funny

Er du sindsyg et godt citat! Jeg tror det bliver lige sådan med mig engang Thumbs Up Der er dog mange år til, da jeg lige nu kun er 18!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #27: 21 Apr 2009, 17:55 »

Tak - nej det fremgår ikke af profilen, men jeg er da gået hen og blevet 51
Dejligt at der er en der er ældre end mig.
JEg er en ung knægt på 45.
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #28: 21 Apr 2009, 17:58 »

Dejligt at der er en der er ældre end mig.
JEg er en ung knægt på 45.

Wow er du 45 tturbo? Jeg troede bestemt kun at du var i slutningen af 30'erne, men man kan jo så sige at det også er nogle år siden at jeg sidst har set dig efterhånden Smiley Så fører Brødtgaard jo alderskonkurrencen!

Jeg er 15.

Læs lige mit tidligere indlæg.. Hvis nogen vil vide din alder klikker de vel ind på din profil.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

andersfa123
Gæst
 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #29: 21 Apr 2009, 18:01 »

Læs lige mit tidligere indlæg.. Hvis nogen vil vide din alder klikker de vel ind på din profil.
Hvor har du dog skrevet at hvis nogle vil se en andens alder, så klikker de vel ind på ens profil? Rullende Øjne Peace
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010