Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 07:37:10
GentleBreeze
Blogs
Fallout 76: The 9 Most...
27 Jun 2025, 21:45
Broen13
Blogs
Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23586
0 Brugere, 628 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brigadeinsigniayl
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2009
Kategori: Blogs FM2009
[LUKKET] De fire elementer
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
[
2
]
3
4
5
Forfatter
Emne: [LUKKET] De fire elementer (Læst 13815 gange)
Yoggidk
Gæst
Sv: [02] De fire elementer
«
Svar #15:
18 Apr 2009, 00:30 »
Helt igennem fantastisk blog indtil videre... Er helt vild med din indkøbspolitik, som virker ekstremt realistisk, hvilket jeg elsker! Lawan skal nok blive kanon, hvis du tør at bruge ham. Og kan man få et ss af ham argentineren?
Det skriftlige er på et flot højt niveau, så hold det der, så skal det nok gå godt. Er vild med din gennemgang af styrker osv. Og jeg er helt enig med at din offensiv er fantastisk, og blandt de bedste i DK.
KIU MATE!
Crazy-Poul
Freelance Projekt
«
Svar #16:
18 Apr 2009, 18:50 »
Du har fået en fast læser mere
Nyeste projekt fra min hånd
Din Vej 2019
Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter
Berendt
Manager
«
Svar #17:
18 Apr 2009, 20:50 »
Citat af: Baliian 18 Apr 2009, 00:21
Rigtig fed blog efter de to første updates, er helt sikker på at jeg vil være fast læser og det er fedt at du gør så meget ud af updaten med truppen og transferne, med hvilke svagheder der er ved holdet og hvilke gode ting der er
KUTGW!
Takker, synes det er meget sjovt med sådan en optakt. Så valgte at gøre lidt mere ud af den
Men dejligt med nogle faste læsere det varmer
Citat af: Yoggidk 18 Apr 2009, 00:30
Helt igennem fantastisk blog indtil videre... Er helt vild med din indkøbspolitik, som virker ekstremt realistisk, hvilket jeg elsker! Lawan skal nok blive kanon, hvis du tør at bruge ham. Og kan man få et ss af ham argentineren?
Det skriftlige er på et flot højt niveau, så hold det der, så skal det nok gå godt. Er vild med din gennemgang af styrker osv. Og jeg er helt enig med at din offensiv er fantastisk, og blandt de bedste i DK.
KIU MATE!
Takker Yoggi! Og godt du kan lide min indkøbspolitik
Lawan har fået en god start, og sådan som jeg spiller lige nu, starter han inde...
Og takker for roserne omkring det skriftlige. Synes også selv det er en af mine styrker. Og ja, offensive er super, men det defensive halter, desværre... Så kan ikke give den max gas frem...
Citat af: Crazy-Poul 18 Apr 2009, 18:50
Du har fået en fast læser mere
Lyder bare lækkert CP
.. Yes, he is back ..
Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
«
Svar #18:
18 Apr 2009, 23:01 »
Heps Nicolaj!
Fedt at du har fået lysten til, at skrive en blog tilbage! En god start og en rigtig god gennemgang af holdet og dets styrker og svagheder osv. Det hele er så langt spendende, og det er meget realistisk sådan du vælger at styre holdet. Glæder mig til mere!
Berendt
Manager
«
Svar #19:
18 Apr 2009, 23:42 »
Lokalbrag
august 2008
Randers FC
-
Aarhus GH:
0-1 Dioh Williams, 1'
1-1 Rawez Lawan, 2'
2-1 Rawez Lawan, 40'
3-1 Eduardo Salvio, 59' str
3-2 Dioh Williams, 87'
MoM:
Rawez Lawan, Randers FC
Startopstilling 4-4-1-1:
Ellegaard, Olesen, Friberg da Cruz,
Arzumanyan, Frederiksen, Salvio,
Dmitrjev, Sane, Beckmann (Kadrii, 45'),
Grahn (Özdogan, 45'), Lawan (Nygaard, 73')
Første 5 ligakampe:
20.07.08
|
Aalborg BK -
Randers FC
2-3
27.07.08
|
FC Midtjylland -
Randers FC
1-0
03.08.08
|
Randers FC
- Aarhus GF
3-2
11.08.08
|
Randers FC
- SønderjyskE
16.08.08
|
FC Nordsjælland -
Randers FC
Ligastilling:
1.
|
FC København, 9p
2. | Randers FC, 6p
3.
|
FC Midtjylland, 6p
4.
|
Aalborg BK, 4p
5.
|
Esbjerg fB, 4p
Det er med et tilfreds smil, at jeg går over og giver Erik Rasmussen hånden.
'Tak for kampen, Erik. Det nåede alligevel at blive spændende.'
Dioh Williams havde bragt gæsterne fra Århus foran efter bare 21 sekunder, og drengene synes rystede. Rystelserne forsvandt dog hurtigt. Ikke engang to minutter senere tog Rawez chancen fra 25 meter, og Steffen Rasmussen blev fanget på det forkerte ben. To mål indenfor de første to minutter, og lokalbraget var igang!
Især de to offensive Eduardo Salvio og Rawez Lawan var helt fantatiske.
Eduardo er trods sin manglende størrelse og fysik ved at vænne sig til den danske liga. Hans skarpe driblinger og hurtighed har betydet, at han har fået en god start i klubben. Mod AaB blev hans klubbens hidtidige yngste debutant, og takkede for tilliden ved at lægge op til et mål. I dag mod Randers blev det så til et mål, på straffe, og et oplæg.
Rawez har også fået en rigtig god start. Svenskeren har fået en god times tid i årets tre første kampe, og det er blevet til tre mål. En godt snit, for en angriber der er ny i klubben.
Tobias Grahn er arkitekten bag målet til 2-1. Fra han modtager bolden på midten af banen, og til han når ned til baglinjen, sætter han fire GF'ere af. I mens river Rawez sig fri af Arthur Sorin, og dukker derfor op forrest da Tobias slår bolden ind i feltet. En sikker inderside og 2-1, og fem minutter til pause.
I pausen får Bashkim chancen. Den 17'årige midtbanespiller har imponeret til træningerne siden han kom til klubben, og da Mikkel Beckmann virker træt er det oplagt at sætte ham ind i stedet. Tobias Grahn, der har ellers har lagt op til et mål, har ikke leveret det bedste han kan, og det resulterer i at Saban kommer ind til sin anden kamp. Han overtager den defensive rolle på midtbanen fra Tidiane Sane, som så kommer op på Tobias' plads bag Rawez.
To-målsskytten fra første halvleg, får også en fod med i 3-1 målet efter en lille time. Aleksandr slår et hjørnespark ind i feltet, hvor Kim Madsen kommer til at spænde ben på Rawez. Straffespark. Unge Eduardo er ikke i tvivl, han skal sparke. Han starter sit tilløb, og sikkert sparker han bolden i nettet. 3-1 er en realitet. At AGF kom foran efter 21 sekunder er glemt for alle på Essex Park i et kort sekund.
Kort før tid formår Dioh Williams dog alligevel at skabe spændingen i kampen med sin anden scoringen. Han får en flad bold fra Peter Graulund, som han med et frækt træk får uden om Bobbie, og da han kommer alene mod Kevin Stuhr Ellegaard sparker han sikkert bolden ind.
Efter scoringen råber jeg ind til drengene at de skal bevare fokus de sidste 5 minutter, og eventuelt forsøge at trække tempoet ud af kampen, og stå længere tilbage. Det lykkes, og vi vinder kampen 3-2.
.. Yes, he is back ..
Berendt
Manager
«
Svar #20:
18 Apr 2009, 23:46 »
Citat af: Sykkelfan 1000 18 Apr 2009, 23:01
Heps Nicolaj!
Fedt at du har fået lysten til, at skrive en blog tilbage! En god start og en rigtig god gennemgang af holdet og dets styrker og svagheder osv. Det hele er så langt spendende, og det er meget realistisk sådan du vælger at styre holdet. Glæder mig til mere!
Altid godt at hører fra dig, Nordmand! Takker for roserne..
nu må vi jo så bare se om succesen forsætter..
.. Yes, he is back ..
Berendt
Manager
Sv: [03] De fire elementer
«
Svar #21:
19 Apr 2009, 19:30 »
Københavner ødelægger klubben!
august 2008
Købte spillere:
Målmænd:
Frederik Vang Larsen, FCK II
Forsvar:
Bobbie Friberg da Cruz, GAIS
Assani Lukimaya, Rostock
Kim Madsen, AGF
Alexander J. Møller, AGF
Midtbane:
Aleksandr Dmitrjev, Hønefoss
Tobias Grahn, Fri transfer
Bashkim Kadrii, B93
Eduardo Salvio, Lanús
Izunna Uzochukwu, FC Midtjylland
Saban Özdogan, FCK II
Angreb:
Rasmus Falk, OB
Rawez Lawan, AC Horsens
Spillerafgange:
Søren Berg, Djurgården
Rasmus Falk, Brabrand (leje)
Chris Hazra, Kilmarnock
Ricki Olsen, Hobro (leje)
Overskriften stammer fra en internetblog, skrevet af en af klubbens fans. Jeg læser den igen
'Københavner ødelægger klubben'
. Jo, forfatteren bag det, er nok ikke en af dem jeg skal forvente at få et julekort fra. Alligevel trækker jeg på smilebåndet.
Indlægget kan meget vel stamme til en der har et godt kendskab til klubben, eventuelt en der har været ansat. Det er det nok også. For bare to uger siden blev fire af klubbens ungdomstrænere afsat, simpelthen fordi jeg ikke mente de var gode nok til at fører min, og klubbens mission ud i livet. I stedet havde jeg siden min ankomst hentet tre talentspejdere, en spanier, en englænder og en dansker. Desuden var Tommy Davidsson kommet til fra svenske Djurgården, og med sig havde han tre unge spillere 16'årige Trimi Makolli, 15'årige Adam Outinen og 17'årige Philip Hellqvist. Bag aftalen med disse fire svenskere ligger faktisk en lidt sjov historie.
Djurgården havde vist interesse for Søren Berg, og i forbindelse med de forhandlinger tog jeg på et kort visit til Stockholm, hvor jeg samtidig fik mulighed for at se et par af deres ungdomshold. Og til netop en af disse træningerne jeg kom i snak med Tommy. Han var en af den type mennesker jeg bare faldt i hak med fra start af.
Da jeg så kom hjem fra Sverige var aftalen og Søren næsten på plads, og jeg fortalte ledelsen om denne træner jeg havde snakket med. Og vi blev enige om det var en mand, som vi helt sikkert kunne bruge i klubben. Jacob, vores direktør, ringede og fik en aftale på plads. Så mente vi sendte Søren Berg til Djurgården, sendte de Tommy, og tre af hans spillere til Randers FC.
Men ingen af dem ville kunne gå ind i førsteholdstruppen fra start af, så vi manglede stadig en eller to forstærkninger til forsvaret. Samtidig havde en af FC Midtjyllands afrikanere tiltrukket min opmærksomhed. Inzunna Uzochukwu havde tryllet under en træningskamp mellem vores U19-hold, og Midtjyllands, og efter en af vores spejdere havde fulgt ham til et par træninger, var vi ikke i tvivl. Den nigerianske midtbanespiller, kunne blive en rigtig vigtig spiller for os, måske ikke i år, men så næste år. Da FC Midtjylland samtidig ikke var urimelige i deres pris, blev han hentet til klubben for at sikre bredde og en bedre fremtid for vores midtbane.
Svaret på vores forsvarsproblemer kom fra vores ærkerivaler. AGF havde smidt den tidligere udenlandsdansker ned i andenholdstruppen, og derfor var det en lettet Kim Madsen jeg var til møde med. Derfor gik der heller ikke mange dage før handlen var en realitet. Samtidig var vi også i dialog med en anden AGF'er, og en lidt yngre. 30'årige Kim Madsen, ville tilføje holdet både bredde og rutine, mens 18'årige Alexander Jackson Møller ville tilføje talent og endda også en smule bredde, selvom han stadig havde meget at lære.
Den sidste og trettende spiller der til sommer er kommet til, er Assani Lukimya fra Congo. Den afrikansk-tyske spiller er hentet i tyske Rostock, og udover at kunne spille i det centrale forsvar, kan han også spille som venstreback. Prisen for den 22'årige afrikansk-tyske forsvarsspiller, var også meget tilfredsstillende. Hvilket i det hele taget var meget kendetegne for vores handler denne sommer, vi har brugt omkring 4,5 millioner på indkøb og solgt for cirka det samme.
Mens jeg sidder og sætter hold til lørdagens pokalkamp mod B1908, ringer min mobiltelefon.
'Dav, det er Svend Hansen fra Randers Amtsavis?
Selvfølgelig ville de lokale medier kontakte mig, som følge af det indlæg. Og jeg var forberedt. Forfatteren mente at 13 nye spillere og et farvel til 10 spillere var alt for voldsomt. Og langt fra i stik med det jeg havde sagt til det pressemøde, hvor jeg blev præsenteret.
'Da du kom til klubben lovede du, at alle ville få en chance. Alligevel er otte spillere blevet bedt om at finde en ny klub, uden at havde fået chancen på første holdet. Hvordan hænger det sammen?'
Jeg smilte for mig selv, mens han stillede spørgsmålet. Et eller andet sted kunne jeg godt forstå hans spørgsmål, men omvendt. Hvis han havde læst på lektien, ville han også vide at ingen af de otte spillere nogensinde været i nærheden af førsteholdstruppen.
'Svend, ingen af de otte spillere havde nogen fremtid på førsteholdet. Ihvertfald ikke inden for den nærmest fremtid. Jeg kan så give dig ret i, at de ikke har fået chancen, omvendt, hvis jeg skal se alle spillere an i vores klub, tror jeg ikke jeg ville kunne have fokus på de 20-25 spillere vi var sikre på er gode nok.'
Han blev tavs i den anden ende, men kom så med et nyt spørgsmål.
'Men 14 nye spillere, og 12 der har forladt klubben, er det ikke en udrensning i klubben?'
Jeg forstod ikke hans pointe? 14 nye spillere var kommet til ja, og 12 havde ganske vist forladt klubben, men:
'af de tolv spillere, var kun fire af dem måske inde i førsteholdstruppen. Hazra havde jeg gerne set blive i klubben, men et tilbud fra en skotsk klub var mere lokkende. Søren Berg er en rigtig dygtig spiller, men ja, han var måske det eneste direkte offer for spillertilgangen. Men da et godt tilbud, både for ham og for klubben, dukkede op. Ja, så kunne han jo lige så godt rejse. Ricki og Rasmus kommer tilbage. Rasmus er taget til Brabrand for at få spilletid, og af netop samme grund er Ricki taget til Hobro. Det vil sige fire spillere er smuttet, og fjorten er kommet til. Kort sagt, førsteholdet har fået bredde og blevet styrket. Ikke skiftet ud!'
«
Seneste Redigering: 19 Apr 2009, 19:33 af Berendt
»
.. Yes, he is back ..
Berendt
Manager
Sv: [04] De fire elementer
«
Svar #22:
21 Apr 2009, 19:32 »
Jeg stopper denne blog... Lader ikke der er interesse for den alligevel... I stedet har jeg kastet mig ud i et langt mere spændende projekt.
Et projekt hvor jeg vil forsøge at beskrive hvordan man fører en klub til tops... fra bunden... Men ikke som en normal blog, med fokus på resultater og spillet, men i stedet med fokus på de overvejelser jeg gør mig.
LÆS MERE HER!
:
.. Yes, he is back ..
Iloveme
Ynglingespiller
Sv: [04] De fire elementer
«
Svar #23:
21 Apr 2009, 19:35 »
Citat af: Berendt 21 Apr 2009, 19:32
Jeg stopper denne blog... Lader ikke der er interesse for den alligevel... I stedet har jeg kastet mig ud i et langt mere spændende projekt.
Et projekt hvor jeg vil forsøge at beskrive hvordan man fører en klub til tops... fra bunden... Men ikke som en normal blog, med fokus på resultater og spillet, men i stedet med fokus på de overvejelser jeg gør mig.
LÆS MERE HER!
:
Lyder meget spændende!
Ærgeligt du stopper denne blog, da jeg synes den er god og spændende
You'll never walk alone (L)
- Liverpool er mit liv
N17
Manager
Sv: [LUKKET] De fire elementer
«
Svar #24:
21 Apr 2009, 19:40 »
SKUFFENDE BERENDT. Du har haft cirka 100 læsere om dagen, hvordan kan det være skuffende?
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
Berendt
Manager
«
Svar #25:
21 Apr 2009, 20:16 »
ILOVEME : takker, og ja, det er ikke helt optimalt at stoppe denne blog, men det er det valg jeg har foretaget... I stedet tror jeg at det andet projekt kan få mig til at holde mere fast i spillet!
John Spurs: Tja, du har ret i at jeg har haft et godt snit af læsere pr dag, men af de mange læsere jeg har haft kan det tælles på en hånd, hvor mange der har kommenteret. Og det synes jeg er lidt træls, du ved lige så vel som jeg, at det er meget rart at få lidt respons på det man skriver... Og den synes jeg er udeblevet... I stedet håber jeg så at der er flere der vil kommenterer mit projekt på
Managerfeber
.. Yes, he is back ..
Inferno
Landsholdsspiller
«
Svar #26:
21 Apr 2009, 20:19 »
Tynd begrundelse Berendt. Jeg postede da to updates uden kommentar i går, javist det var ikke sjovt. Men op på hesten og klø på. Du har sagt du gerne vil være forfatter, men 95% af det erhverv er selvdisciplin, kun de sidste 5% handler om talentet.
mvh6
Førsteholdsspiller
«
Svar #27:
21 Apr 2009, 20:23 »
Syntes det er synd, at du aldrig tager dig tid til at fortsætte en blog.
Du er den bedste blogskriver jeg nogensinde har set, dine historier er himmelsk fantastiske.
Men du har aldrig tålmodighed til særlig meget, og det er ret irreterende. Jeg elsker nemlig dem alle. Den længste blog jeg har læst med dig var din hoffenheim blog (som også var god), den bedste er den der med den unge brasilliener.
Jeg håber du vender stærkt tilbage med noget godt.
Berendt
Manager
«
Svar #28:
21 Apr 2009, 20:44 »
Inferno: Om du synes det er en tynd begrundelse eller ej, det skal jeg ikke styre... Og jah, det er bare op på hesten og så videre, I know. Og det er også det jeg har bestemt mig for at komme...
Nu slipper jeg for at skulle bruge fantasien og få en historie til at hænge sammen, når jeg skriver om FM, og kan derfor bruge de kræfter til min bog.. Og ved ikke om 95-5 fordelingen er rigtig, men den er nok tæt på. Og føler selv jeg har det der skal til, men jeg vil samtidig også være 'tro' mod mig selv, og derfor ikke have for mange forfatter-bolde i luften samtidig.
Mvh6: Takker for roserne... Og ja, det er måske synd, men som sagt, så kan jeg bruge mine idéer og kræfter til det andet jeg skriver på, og bare fokuserer på FM, når jeg skriver om 'how I do?'...
Er glad for du kan lide min Hoffenheim-blog, og hvis du ikke er klar over det, kan den hentes som PDF på Managerfeber...
Eller 2. del om Juventus kan ihvertfald. Har ikke taget mig sammen til at orden første del endnu ...
Og hvem ved? Måske vender jeg tilbage... Someday...
.. Yes, he is back ..
Inferno
Landsholdsspiller
«
Svar #29:
21 Apr 2009, 20:48 »
Alt ære og respekt for at du vil skrive en bog. Men jeg tror du gør klogt i at blive rigtig erfaren og dygtig først
Sider:
1
[
2
]
3
4
5
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »