home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1022 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Drømme
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Drømme  (Læst 18956 gange)
Caspper
Manager

Sv: Drømme
« Svar #30: 11 Apr 2009, 15:54 »

Siden der er flere af os der har prøvet det, må der jo være en forklaring på det.. Måske det er ens nerver eller sådan noget?
Da jeg gik i 1. vidst, var jeg på koloni med fritteren, og der havde jeg mareridt om at jeg var inde i den der bane i Crash Bandicoot, hvor der er en snebold der ruller efter en Opstemt

Da jeg var mindre havde jeg altid mareridt, men nu har jeg aldrig mareridt. Derudover drømmer jeg sjældent det samme, men jeg har været ude for, at drømme jeg var et eller andet sted som jeg ikke kender, for så en uge efter at befinde sig på det sted. F.eks. drømte jeg jeg var ved et sted der mindede om der udenfor Grøndals centeret, men jeg vidste ikke hvordan det så ud der ved Grøndals centeret, så derfor var det ret mærkeligt da jeg en uge senere skulle til grøndals centeret, og var på det sted som i min drøm. Opstemt

Mine drømme nu er tit så mærkelige, at jeg sjældent kan huske noget fra det. En handling kunne være at jeg var på fisketur i Prag hvor jeg var måske 15 år som jeg er nu, og så ligepludselig sidder jeg i børnehaven og spiser småkager som 4 årig. Opstemt Det er sjældent handlingen giver mening, og det er tit så mærkeligt, at det ikke er til at finde hoved og hale i. Jeg glæder mig faktisk ofte til at drømme, fordi det er så mærkeligt Grin

Jeg var bange for den der bane med snebolden da jeg var mindre..

plutonium
Manager

« Svar #31: 11 Apr 2009, 15:55 »

Jeg drømmer stort set aldrig.

Og NÅR jeg drømmer, kan jeg aldrig huske drømmen når jeg er vågnet crazy

Sidste gang jeg havde en drøm jeg kunne huske, var jeg 12, vil jeg tro Smiley

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #32: 11 Apr 2009, 15:56 »

Ja er du sindsyg, der var en grund til at jeg opfattede det som et mareridt da jeg drømte det Opstemt

Caspper
Manager

« Svar #33: 11 Apr 2009, 15:56 »

Jeg drømmer stort set aldrig.

Og NÅR jeg drømmer, kan jeg aldrig huske drømmen når jeg er vågnet crazy

Sidste gang jeg havde en drøm jeg kunne huske, var jeg 12, vil jeg tro Smiley
Du drømmer hver nat pluto Smiley Du ved det bare ikke.

enged
Gæst

« Svar #34: 11 Apr 2009, 15:58 »

Jeg tror jeg gjorde det tre gange igår mens jeg fløj hjem, det er skide irriterende ikke at kunne sove, desuden kigger folk lidt når man gør det flere gange Opstemt

Men som Caspper kunne jeg også godt tænke mig at høre om der var en videnskabelig forklaring på det, især når det ikke bare er mig som er skør, men i andre også kender det Peace

plutonium
Manager

« Svar #35: 11 Apr 2009, 15:58 »

Du drømmer hver nat pluto Smiley Du ved det bare ikke.

Ja, jeg ved det crazy

Men jeg antager at I forstår hvad jeg mener Wink

Vi har utallige drømme hver nat, der varer sekunder. Drømme der kan føles som værende lange, har måske kun varet et par milisekunder. Det er jo hjernen der spiller os nogle puds og skaber ubevidste 'virkeligheder', der føles ægte.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

alek9000
Manager

« Svar #36: 11 Apr 2009, 15:59 »

Ja, jeg hadede den bane. Ligesom den, hvor man bliver jagtet af en dinosaurus..

Men jeg har en underlig drøm mere, jeg tror, jeg var 8 år eller noget.

Om aftenen havde jeg set MGP, og det var sådan en sorthåret pige, der vandt. I drømmen er jeg så ude ved min mormor, ikke spørg hvorfor, men det er jeg. I hendes have er der sådan en slags skrant, hvor det går lige ned, og det er sådan 10 meter vi taler. Jeg drømmer så, at jeg går i hendes have med en masse Harry Potter bipersoner, mens jeg jagter hende fra MGP. Hun løber så op til den her skrant, kaster sig ud over og flyver vha. en paraply. Jeg prøver så det samme, men jeg har ingen paraply, så jeg falder bare ned, og så vågner jeg crazy

Caspper
Manager

« Svar #37: 11 Apr 2009, 16:00 »

Jeg var altid bange for sådan nogen baner hvor man så ens figur fra fronten af, og man så skulle stikke af for noget der løb efter en.. Opstemt

plutonium
Manager

« Svar #38: 11 Apr 2009, 16:02 »

Jeg var altid bange for sådan nogen baner hvor man så ens figur fra fronten af, og man så skulle stikke af for noget der løb efter en.. Opstemt

Da jeg var mindre syntes jeg de var de sjoveste i Crash-spillene crazy

Caspper
Manager

« Svar #39: 11 Apr 2009, 16:05 »

Da jeg var mindre syntes jeg de var de sjoveste i Crash-spillene crazy

Nu er det lidt off-topic(det var det vidst allerede).. men jeg kan også huske en batman film jeg havde, der brækkede skurken(kan ikke huske hvad han hed) benet til sidst, og der begyndte jeg at græde fordi det var synd  funny

Tavares
Manager

« Svar #40: 11 Apr 2009, 16:20 »

Har haft denne drøm, et par gange. Det hele starter med, at jeg slås med en jeg gik i klasse med. Den slås'kamp ender med, at der kommer en grøn trold (Sprøg mig ikke hvorfor), og slår ud efter mig. Jeg løber så væk fra Trolden, og begynder at løbe op i et tårn (med flere tusinde trapper). Det ender så med, at han fanger mig, og slår mig ud med en kølle. Har dømt den drøm, siden jeg var 4. Tunge

Bruno Caboclo. Siger det bare.

alek9000
Manager

« Svar #41: 11 Apr 2009, 16:21 »

Har haft denne drøm, et par gange. Det hele starter med, at jeg slås med en jeg gik i klasse med. Den slås'kamp ender med, at der kommer en grøn trold (Sprøg mig ikke hvorfor), og slår ud efter mig. Jeg løber så væk fra Trolden, og begynder at løbe op i et tårn (med flere tusinde trapper). Det ender så med, at han fanger mig, og slår mig ud med en kølle. Har dømt den drøm, siden jeg var 4. Tunge
Hahahaha Opstemt

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #42: 11 Apr 2009, 16:22 »

Hvordan kan du drømme at det var en fra din klasse når du har drømt den siden du var 4 år?

Caspper
Manager

« Svar #43: 11 Apr 2009, 16:23 »

Ja det var faktisk et godt spørgsmål.. Opstemt

DavidMadsen
Manager

« Svar #44: 11 Apr 2009, 16:25 »

Nu vi snakker om spil..

Jeg havde da jeg var 8 år eller sådan noget, et Resident Evil spil til Playstation.
I starten kom der sådan en zombie ting, hvor man kort så et billede af hovedet, med en hjerne hængende ude.
Første gang blev jeg pisse bange, og skreg ret højt. Jeg nåede så ikke at flygte, og den spiste den person jeg var i spillet, hvorefter jeg hurtigt slukkede konsollen. Jeg var opsat på at komme videre, så jeg tændte igen. Jeg lukkede dog øjnene, da det billede kom frem. Jeg var elendig til det spil, så jeg blev fanget et par gange, og måtte starte forfra igen og igen. Heldigvis gennemførte jeg på et tidspunkt, og zombien blev skudt af ens makker. Da jeg så kom lidt videre i spillet, kom der en masse enorme edderkopper. Efter nogle gange i den bane, begyndte jeg at blive pisse bange for edderkopper fordi de dræbte den mand man var i spillet. Jeg var pisse bange for edderkopper indtil jeg blev 12. Så var det ikke så slemt mere Opstemt
Specielt zombie hovedet drømte jeg meget om bagefter, hvor det var mig selv der var inde i spillet og skulle flygte.. Shockeret

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010