home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 923 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Drømme
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint
Forfatter Emne: Drømme  (Læst 18867 gange)
murphy
Juniorspiller
**

Sv: Drømme
« Svar #105: 11 Apr 2009, 19:38 »

Jeg har også engang været til fodbold stævne med overnatning, hvor jeg drømte at dem to der lagde ved siden af mig bollede!! Shockeret  Græder

you wish - haha, en af den slags drømme der bare ikke er i orden Opstemt

Ariana Grande
Manager

« Svar #106: 13 Nov 2011, 23:18 »

Fed tråd alligevel.
Hvorfor kendte jeg ikke til den!

Anyways. Jeg glemmer hurtigt mine drømme, men havde da en her den anden dag som jeg kan huske lidt af i nu.
Den gav egentlig ikke rigtigt mening. Det var noget med en børnehave hvor jeg skulle passe nogle børn med en.
Hun hedder Anne Sophie, og hvorfor jeg skulle passe børn med hende aner jeg ikke for jeg har ikke mødt hende ½ år i virkeligheden Opstemt
Vi sad på en bænk... Det er faktisk det eneste jeg kan huske.
Senere husker jeg så at vi lagde i en sofa og det er så det sidste i drømmen. Spørg mig ikke om sammenhængen for jeg aner det virkelig ikke.
Men var fucking forvirret da jeg vågnede. Og fik det faktisk dårligt da jeg opfattede at det kun var en drøm. (Skal siges at jeg var "forelsket" (Måske lige at stramme den) i hende den gang vi så hinanden sidst i virkeligheden)

Derfor er mit spørgsmål nu? Er der nogle der har prøvet at blive genforelsket? (Hvis det er et ord overhovedet, men i fanger vel hvad jeg mener) via en drøm? For har det på fuldstændig samme måde med hende som jeg havde det da vi snakkede sammen sidst i virkeligheden. Det mærkelige er jo så bare at jeg stadig ikke har mødt hende igen siden og synes det virker åndsvagt at man ud fra en drøm kan få de samme følelser for en som man havde den gang?

plutonium
Manager

« Svar #107: 13 Nov 2011, 23:23 »

Jeg vil ikke sige genforelsket, men jeg har haft drømme med tidligere forelskelser som aktører i drømmen. Jeg havde faktisk en som jeg fik skrevet ned lige efter jeg vågnede (den virkede bizar på mig, og når jeg nu kunne huske den skriblede jeg det ned i en fart). Men det var nu ikke fordi jeg følte de gamle følelser vende tilbage for hende det drejede sig om. Hun var bare en af personerne der deltog i drømmen.

Men kunne igennem diverse drømmetydnings-sites finde frem til at jeg (set gennem drømmen) er i harmoni med mig selv, og er klar til at tage det næste skridt i mit liv (hvad det så end er). Derudover så er der en side ved mig selv jeg ikke bryder mig om, og som jeg er klar til at tage konflikt med (men aner ikke hvad det er jeg ikke kan lide ved mig selv..?)

Overvejer stadig at tage mit referat med til en egentlig drømmetyder - jeg gider bare ikke betale for det, så det sker nok ikke xD

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #108: 13 Nov 2011, 23:43 »

Jeg vil heller ikke ligefrem sige genforelsket, men der kommer da nogle følelser frem igen. Det har nok også noget at gøre med, at man ikke har tænkt på personen i lang tid og har haft store følelser for og på den måde kommer frem igen. Dem har jeg haft flere af, men disse "genforelskelser" er glemt efter et par dage Smiley

Pluto: Hvad fanden er en drømmetyder? Opstemt Har jeg aldrig hørt om!

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

plutonium
Manager

« Svar #109: 14 Nov 2011, 08:34 »

Jeg vil heller ikke ligefrem sige genforelsket, men der kommer da nogle følelser frem igen. Det har nok også noget at gøre med, at man ikke har tænkt på personen i lang tid og har haft store følelser for og på den måde kommer frem igen. Dem har jeg haft flere af, men disse "genforelskelser" er glemt efter et par dage Smiley

Prøv at dele ordet op Wink

En drømmetyder er en person der tyder drømme - underbevidstheden har bestemte måder at projicere bestemte følelser ud. Fx er det at drømme om et bryllup ikke så meget noget med at binde sig, men et symbol på harmoni mellem ens maskuline og feminine sider. Bestemte dyr besidder værdier vi som mennesker lægger over i dem (hund forbinder de fleste loyalitet, så i drømme hvor loyalitet indgår vil der muligvis være en hund - bare for at give et eksempel på hvordan hjernen fungerer)

Drømme er jo underbevidstheden der kværner igennem ens tanker og bekymringer, og en drømmetyder arbejder med at analysere elementer i drømme, for at finde frem til hvad 'patienten'/kunden går og arbejder med. Man kan kalde det en slags alternativ psykolog.

Man skal dog huske, at før en drømmetyder kan gøre sit arbejde ordentligt, så er man nødt til at få så mange detaljer fra drømmene med som muligt - præcis som man er nødt til at være ærlig over for en psykolog.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

blomvikings
Manager

« Svar #110: 14 Nov 2011, 09:36 »

Fed tråd alligevel.
Hvorfor kendte jeg ikke til den!

Anyways. Jeg glemmer hurtigt mine drømme, men havde da en her den anden dag som jeg kan huske lidt af i nu.
Den gav egentlig ikke rigtigt mening. Det var noget med en børnehave hvor jeg skulle passe nogle børn med en.
Hun hedder Anne Sophie, og hvorfor jeg skulle passe børn med hende aner jeg ikke for jeg har ikke mødt hende ½ år i virkeligheden Opstemt
Vi sad på en bænk... Det er faktisk det eneste jeg kan huske.
Senere husker jeg så at vi lagde i en sofa og det er så det sidste i drømmen. Spørg mig ikke om sammenhængen for jeg aner det virkelig ikke.
Men var fucking forvirret da jeg vågnede. Og fik det faktisk dårligt da jeg opfattede at det kun var en drøm. (Skal siges at jeg var "forelsket" (Måske lige at stramme den) i hende den gang vi så hinanden sidst i virkeligheden)

Derfor er mit spørgsmål nu? Er der nogle der har prøvet at blive genforelsket? (Hvis det er et ord overhovedet, men i fanger vel hvad jeg mener) via en drøm? For har det på fuldstændig samme måde med hende som jeg havde det da vi snakkede sammen sidst i virkeligheden. Det mærkelige er jo så bare at jeg stadig ikke har mødt hende igen siden og synes det virker åndsvagt at man ud fra en drøm kan få de samme følelser for en som man havde den gang?

Det kaldes at være liderlig, og ikke forelsket Wink

PhilipFlink
Manager

« Svar #111: 14 Nov 2011, 10:11 »

Aaaaaaaaaaaaaaaaame n

verdenskrig
Manager

« Svar #112: 14 Nov 2011, 11:21 »

Jeg ved ikke om det er en drøm, men er der andre som kender det hvor man er lige ved at falde i søvn, også føler man at man falder, og når man lander laver man et form for spjæt og sætter sig op i sengen og er lysvågen?

Klassiker, det sker rigtig ofte for mig, specielt når jeg er lige på grænsen mellem søvn og være vågen.. Kan både være om aftenen og morgenen, og det er virkelig ubehageligt  crazy

Her på det seneste har det ikke været så slemt, der har mine drømme mere være komplet fucked up, hvor jeg i løbet af en nat simpelthen er tusind steder.. Til fest, på en skole, ude og flyve, til fodbold, ude og løbe, snakker med alle mulige mennesker osv.. Svært at finde hoved og hale i Opstemt

Men for noget tid siden havde jeg stort set mareridt hver nat.. Og mine mareridt omhandlede enten at min mor eller hund omkom, eller at jeg var med i en tog eller flykatastrofe.. Ikke særlig fedt må man sige  Ubeslutsom

edit: Min fedeste drøm var dog engang hvor jeg drømte at jeg spillede i Brøndby og vi skulle møde United på udebane.. Så fik jeg selv fremtvunget et straffespark, hvor jeg fintede Valdes( Ja han stod åbenbart i United crazy) til den forkerte side og scorede Grin.. Dejlig drøm Opstemt
« Seneste Redigering: 14 Nov 2011, 11:24 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Newton Heath
Manager

« Svar #113: 14 Nov 2011, 11:57 »

edit: Min fedeste drøm var dog engang hvor jeg drømte at jeg spillede i Brøndby og vi skulle møde United på udebane.. Så fik jeg selv fremtvunget et straffespark, hvor jeg fintede Valdes( Ja han stod åbenbart i United crazy) til den forkerte side og scorede Grin.. Dejlig drøm Opstemt

Grin

Kan sjældent selv huske mine drømme faktisk. Jeg kender dog også udmærket godt til det Enged omtaler, det skete specielt ofte da jeg var yngre. Drømte dog forleden at jeg var politimand, og blev sur på centralen, fordi de ved en fejl kom til at sende mig ud for at slukke en brand. Pludselig dukkede Timm Vladimir og Thomas Evers Poulsen også op ved bygningen, hvilket jeg kun kan forbinde med at jeg tidligere på dagen havde set Mastechef. Meget meget mærkeligt..

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #114: 14 Nov 2011, 13:25 »

Drømte i nat, at jeg sammen med en ven, kørte rundt i byen jeg bor i, og stjal cykelsadler...

Enzo
Manager

« Svar #115: 14 Nov 2011, 14:50 »

Drømte i nat, at jeg sammen med en ven, kørte rundt i byen jeg bor i, og stjal cykelsadler...

Det var ikke en drøm..  ticked off

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #116: 14 Nov 2011, 20:22 »

Havde lige en drøm, hvor jeg lå med den lækreste pige fra gymnasiet. Min mor kunne ikke vække mig da vi skulle spise aftensmad. Årrr, nogle gange hader jeg seriøst at vågne fra drømme.

Hala Madrid!

Ariana Grande
Manager

« Svar #117: 14 Nov 2011, 20:24 »

Hvis jeg da så bare nåede at kneppe hende i drømmen.
Men nej, den skulle jo stoppe midt i det hele!

Jeg vil ikke sige genforelsket, men jeg har haft drømme med tidligere forelskelser som aktører i drømmen. Jeg havde faktisk en som jeg fik skrevet ned lige efter jeg vågnede (den virkede bizar på mig, og når jeg nu kunne huske den skriblede jeg det ned i en fart). Men det var nu ikke fordi jeg følte de gamle følelser vende tilbage for hende det drejede sig om. Hun var bare en af personerne der deltog i drømmen.

Men kunne igennem diverse drømmetydnings-sites finde frem til at jeg (set gennem drømmen) er i harmoni med mig selv, og er klar til at tage det næste skridt i mit liv (hvad det så end er). Derudover så er der en side ved mig selv jeg ikke bryder mig om, og som jeg er klar til at tage konflikt med (men aner ikke hvad det er jeg ikke kan lide ved mig selv..?)

Overvejer stadig at tage mit referat med til en egentlig drømmetyder - jeg gider bare ikke betale for det, så det sker nok ikke xD

Genforelsket er nok også at overdrive, men jeg havde det bare sindsygt mærkeligt da jeg vågnede.
Var utroligt skuffet over det blot var en drøm og fik det decideret dårligt i 10 sekunder lige efter jeg var vågnet Opstemt

Ariana Grande
Manager

« Svar #118: 19 Feb 2012, 09:22 »

Jeg drømte lige i nat, at Avril Lavigne var hjemme ved mig. crazy
Og hun var mere lækker i virkeligheden, bortset fra hun havde grøn ansigtsmaling i halvdelen af ansigtet.
Jeg husker kun 10 sekunder eller noget af den stil, hvor hun kommer op med sin ansigtsmaling og stiller sig og så var det slut igen.

Det var pænt random og lulz.

Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010