home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 618 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ånden i glasset
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Ånden i glasset  (Læst 11900 gange)
Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Ånden i glasset
« : 11 Apr 2009, 14:17 »

Eftersom vi snakker så meget om død, mystiske og uforklarlige historier, rumvæsener osv. her på forummet i øjeblikket, skal vi da også have en tråd til Ånden i glasset, for at de andre tråde ikke går for meget off-topic.

Har i nogen historier, gode såvel som dårlige eller andet at fortælle, så skriv det her.

Jeg har selv lige en lille historie, jeg skrev i "Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden"-tråden.

Hehe, nu er der sådan en lidt sjov en, som egentlig bare var sjov.. Men der var nogen piger jeg kendte som jeg visdte skulle lege ånden i glasset, og jeg elsker at tage pis på folk. Så mig og en ven gik over til dem der om aftenen, eller ikke hjem til dig.. men holdte os i området, mens de legede ånden i glasset. Jeg havde noget kørende med en af dem, så vi skrev mange sms'er så jeg vidste at de blev ved med at spille/lege det.

Vi lagde mærke til de havde et vindue åbent, så der kravlede vi ind og listede hen til værelset. Og så sad de og snakkede, og vi stod og lyttede ved døren.. Og en af pigerne sagde så "Der står nogen udenfor døren." så de begyndte at sige åh nej, og fandt ting osv. at slå med og besluttede sig for alle 3 at gå hen ved døren. vi gemte listede ind i stuen og gemte os bag gardinerne, hvor de så kom ind og sagde "der er ikke nogen". og så mig og min ven, vi sprang ud og råbte "BØØØØØØØØØØØØØØØH!!!" og de skreg så højt at jeg havde ondt i ørene resten af aftenen, og de begyndte også at tude af skræk. mens mig og min ven lå og rullede rundt af grin Smiley hold kæft det var tider.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #1: 11 Apr 2009, 14:19 »

Er der lige en der lige en der kan forklare mig, hvad ånden i glasset egentlig er. Jeg har nemlig glemt det. Tunge
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #2: 11 Apr 2009, 14:23 »

Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #3: 11 Apr 2009, 14:23 »

Hvorfor laver vi ikke bare en tråd der hedder uhygge tråden? eller sådan noget Opstemt
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #4: 11 Apr 2009, 14:24 »

Hvorfor laver vi ikke bare en tråd der hedder uhygge tråden? eller sådan noget Opstemt

du vil aldrig komme til at kunne sende dit indlæg ind, fordi der vil være så mange der skriver Opstemt
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #5: 11 Apr 2009, 14:25 »


Forsaten hvor lyder det bare mærkeligt. Tunge
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #6: 11 Apr 2009, 14:27 »

Forsaten hvor lyder det bare mærkeligt. Tunge

Ja det er rimelig sygt i hovedet..

Jeg har aldrig selv prøvet det, har kun hørt historier og hørt om andre der har prøvet det. Smiley Men jeg kunne godt tænke mig det, og se om jeg blev overbevist.. Smiley
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #7: 11 Apr 2009, 14:28 »

du vil aldrig komme til at kunne sende dit indlæg ind, fordi der vil være så mange der skriver Opstemt

Jo man skal bare gøre det ekstra TYDELIGT!!! Opstemt
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #8: 11 Apr 2009, 14:29 »

Jo man skal bare gøre det ekstra TYDELIGT!!! Opstemt

Det er slet ikke det jeg mener.. Hvis nu folk skriver noget, imens du har siddet og skrevet dit indlæg, kommer den jo og siger det. Og der vil altid være nogen der skriver, så du kan sidde og trykke godkend 50 gange inden du kommer igennem  Grin
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #9: 11 Apr 2009, 14:30 »

Så er du jo heldig at de andre også kommer ud for det problem Opstemt
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #10: 11 Apr 2009, 14:32 »

Enough OT.. tråden skal tilbage til topic igen Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #11: 11 Apr 2009, 14:35 »

Der må være nogen som har prøvet ånden i glasset her på siden.. Smiley
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #12: 11 Apr 2009, 14:36 »

Jeg fandt denne historie på en side og den er ret uhyggelig Wink

"Det hele startede da vi allesammen var blevet inviteret til en fest, efter festen besluttede vi os for at spillede ånden i glasset. Vi ånede ind i glasset og satte fingrene på, og fik hurtigt det hele fixet op Smiley efter lidt tid, besvarede en ånd, vi fik avide at ånden hed Pelle Roberen, Ånden var død som 20-årig af lungebetændelse. Dengang i hans tid kunne folk rent faktisk dø af det!

Vi fik snakket godt med ånden og spurgt ind osv. Efter ca. 15 minutter spurgte en af mine venner "Frederik" De spørgesmål man aldrig må stille! - han spurgte hvornår vi skulle dø ÅNDEN BLEV SUR! og sagde at vi alle havde 5 min tilbage og leve i, 2 af mine Andre venner: Allan, og Loui Som også bliver kaldt Pixi, hørte et skrig ude i køkkenet.

Da vi nåede der ud, lå Frederik's lillebror helt nøgen på gulvet, som et stort kryds, og der var blod på gulvet! .. da ringede vi til politiet og det hele stoppede."

Bare så i ved det så er det ikke mig der har skrevet det  Rullende Øjne
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #13: 11 Apr 2009, 14:39 »

Jeg fandt denne historie på en side og den er ret uhyggelig Wink

"Det hele startede da vi allesammen var blevet inviteret til en fest, efter festen besluttede vi os for at spillede ånden i glasset. Vi ånede ind i glasset og satte fingrene på, og fik hurtigt det hele fixet op Smiley efter lidt tid, besvarede en ånd, vi fik avide at ånden hed Pelle Roberen, Ånden var død som 20-årig af lungebetændelse. Dengang i hans tid kunne folk rent faktisk dø af det!

Vi fik snakket godt med ånden og spurgt ind osv. Efter ca. 15 minutter spurgte en af mine venner "Frederik" De spørgesmål man aldrig må stille! - han spurgte hvornår vi skulle dø ÅNDEN BLEV SUR! og sagde at vi alle havde 5 min tilbage og leve i, 2 af mine Andre venner: Allan, og Loui Som også bliver kaldt Pixi, hørte et skrig ude i køkkenet.

Da vi nåede der ud, lå Frederik's lillebror helt nøgen på gulvet, som et stort kryds, og der var blod på gulvet! .. da ringede vi til politiet og det hele stoppede."

Bare så i ved det så er det ikke mig der har skrevet det  Rullende Øjne

Pelle Roberen.. Pelle Eroberen.. Men klamt alligevel Smiley
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #14: 11 Apr 2009, 14:41 »

aandeniglasset.dk


Der kan du finde en masse historier Wink
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010