home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 616 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ånden i glasset
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Ånden i glasset  (Læst 11901 gange)
enged
Gæst
 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #15: 11 Apr 2009, 14:42 »

Enough OT.. tråden skal tilbage til topic igen Wink

Halløj Hr. Betjent...
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #16: 11 Apr 2009, 14:46 »

Citat
En clairvoyant jeg kender har fortalt mig, at legen kan medføre vuggedød i en radius af 3 km. fra det sted hvor man leger legen. Ja så det er ikke nogen helt uskyldig leg.
GØR DET FOR GUDS SKYLD IKKE!
Den fandt jeg på en hjemmeside.. den grinte jeg alligevel lidt af
Logged

enged
Gæst
 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #17: 11 Apr 2009, 14:53 »

Det lyder sgu lidt underligt Caspper Opstemt Hvordan i al verden skulle man kunne finde ud af det er ånden i glasset der har forsaget vuggedød? Og forresten, hvor tit er det at spædbørn dør i Danmark? Huh
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #18: 11 Apr 2009, 14:54 »

Det lyder sgu lidt underligt Caspper Opstemt Hvordan i al verden skulle man kunne finde ud af det er ånden i glasset der har forsaget vuggedød? Og forresten, hvor tit er det at spædbørn dør i Danmark? Huh

Ja den er mærkelig. Derfor jeg grinte af den Smiley
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #19: 11 Apr 2009, 14:55 »

Enged, han fandt det på en hjemmeside. Han synes også, det er grinagtigt Smiley
Logged


enged
Gæst
 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #20: 11 Apr 2009, 14:58 »

Har jeg sagt andet alek? Wink
Mht spædbørnene så var det ikke ment som et spørgsmål til Caspper, som han vidst sådan set også selv fangede Wink
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #21: 11 Apr 2009, 15:04 »

Citat
Jeg har haft en syg oplevelse med Ånden I Glasset, og jeg tror aldrig, jeg vil "lege" det igen!


Det startede helt harmløst. Jeg var hjemme hos min veninde, da det hele begyndte. Hun ville lære mig Ånden I Glasset. Vi lavede pladen, fandt et fyrfadslys, tændstikker og et glas. Det lykkedes min veninde at få fat på en ånd. Vi spurgte ham om meget, og han svarede.


Men pludselig faldt min veninde ned af stolen. "Jeg blev skubbet?!" Sagde hun forvirret.Jeg spærrede øjnene op, da stolen begyndte at køre hen ad gulvet og nærmest blev smadret op af væggen. Den gik ikke i stykker til alt held. Min veninde kom på benene.

Jeg trykkede mig flad op mod væggen, for jeg ville ikke have, at ånden overfaldt mig bagfra. Alle muligheder måtte tages i betragtning.Så begyndte vi at høre skridt. Laaaange, slæbende skridt, som kom ude fra gangen. Mig og min veninde stirrede bare rædselsslagne på hinanden. Så begyndte glasset at bevæge sig uden vi rørte ved det. Det bevægede sig langsomt rundt på pladen og stavede ordene 'Skal vi være venner?'. Og så begyndte vi at skrige. Vi flåede pladen og glasset ned på gulvet, pustedehurtigt lyset ud og løb ud af min venindes lejlighed.


Så alle sammen - "Leg" ikke det her! For jeres egen skyld
Anonym, 13 år

Haha
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #22: 11 Apr 2009, 15:16 »

Logged

maaahhh-h-h-h

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #23: 11 Apr 2009, 15:17 »

Hahaha Caspper Opstemt
Spoooooky!
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #24: 11 Apr 2009, 15:18 »

Jeg tror ikke det mindste på ånder og så videre, og jeg har da leget det en enkelt gang. Glasset rykkede sig, men har en MEGET kraftig mistanke om, at det var en bestemt pige, der rykkede glasset Wink Glasset rykkede nemlig altid væk fra hende....
Så jeg tror ikke en skid på det stads Smiley
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #25: 11 Apr 2009, 15:20 »

det er cesc

Er Cesc en pige?

Jeg tror ikke det mindste på ånder og så videre, og jeg har da leget det en enkelt gang. Glasset rykkede sig, men har en MEGET kraftig mistanke om, at det var en bestemt pige, der rykkede glasset Wink Glasset rykkede nemlig altid væk fra hende....
Så jeg tror ikke en skid på det stads Smiley

Jeg tror heller ikke på det Smiley
Logged

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #26: 11 Apr 2009, 15:41 »

Jeg har aldrig set eller troet på ånder, og jeg vil først tro på dem, hvis jeg ser en.
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #27: 11 Apr 2009, 15:46 »

Ånder er usynlige Smiley Så du kommer aldrig til at se dem.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #28: 11 Apr 2009, 15:57 »

Her er lige en historie fra aandeniglasset.dk  Huh:

Citat
Vi ventede cirka 2 minuter og så begyndte glaset at bevæge sig. Glaset gik på bogstaverne g-å-u-d-i-k-ø-k-k-e-n-e-t-m-e-n-j-e-n-s-b-l-i-v-e-r-h-e-r-o-g-s-p-i-l-l-e-r. En af mine venner begyndte at græde, så vi valgte at slutte legen. Vi pakkede spillet sammen. Så begyndte fjernsynet at tænde, vi blev meget bange. Så rejste brikkerne sig og der stod g-å-i-n-d-o-g-s-e-f-j-e-r-n-s-y-n. Vi gik ind og så TV. Der var TV-avis og der blev snakket om at en lille pige var blevet dræbt af sin lillebror i Flensborg og det var den by der lå cirka 10 kilometer her fra. Så slukkede fjernsynet og lyset i resten af huset. Mine venner skreg, jeg troede bare det var strømsvigt, men så ringede det på døren. Vi blev bange, vi turde ikke åbne. Så kiggede jeg på de andre: "Hvor er bjarne?".

  Så skete der noget jeg aldrig glemmer. Vi hørte et råb om hjælp ude fra haven. Vi løb ud og der så vi bjarne ligge rædselsslagen i græsset. Vi gik ind og der skete ikke mere. Lige siden den nat har jeg haft mareridt og psykiske problemer.

Leg aldrig denne leg!

Jeg har rettet i historien, men kun diverse stavefejl osv, da der var vildt mange fejl i. Det lyder sgu ret sygt. Det er skrevet af en 45-årig mand crazy
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #29: 11 Apr 2009, 16:03 »

Haha, de er sgu meget kære nogen af de historier der.. "så rejste brikkerne sig"
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010