home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 499 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ånden i glasset
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Ånden i glasset  (Læst 11899 gange)
DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #45: 17 Apr 2009, 16:28 »

Det ved jeg skam godt Opstemt
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #46: 17 Apr 2009, 16:45 »

Jeg husker tydeligt i mine "unge" dage, da jeg og mine venner spillede ånden i glasset; og hvilket fantastisk underholdende spil.

Vi var ca. 5-6 personer, og vi fandt ud af på nettet hvad vi skulle sige (kan ikke helt præcist huske hvad det var).. Derefter kaldte vi på ånden, og lige pludselig efter 2-3 mins venten begyndte der at komme lyde fra vinduet (hvilket nok var vind, men underligt nok havde det været vindstille hele dagen).

Efter endnu 2-3 min, da vi forsøgte os for anden gang, ja så begyndte glasset at flytte sig. Jeg husker tydeligt at det var en ældre herre, hvis navn var Richard eller noget i den stil. Kan ikke helt huske hvor gammel han var, men det var fandme skummelt.

Jeg er dog slet ikke i tvivl om, at underbevidstheden spiller ind, og man derved flytter glasset. Jeg kan huske vi allesammen kiggede på hinanden, da vi fandt det møgirriterende hvis der var noget der snød hehe... Jeg har no clue om der var en der fuskede, for det var i hvert fald ikke mig. Jeg tror nu ikke rigtig på det, og tror da også en af mine venner flyttede glasset. Det er mig dog stadig en gåde hvordan vinden kan blæse sådan op i 2-3min, når der har været vindstille hele dagen Opstemt..
Logged

NicolaiMadrid
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Ånden i glasset
« Svar #47: 17 Apr 2009, 17:02 »

Hahaha, ånden i glasset. Get real!

Nå, må hellere lige komme med min historie alligevel.
Vi sad en sommeraften 2008 og legede lidt med tanken om at spille ånden i glasset. Det var 4 af mine kammerater og jeg. Det endte så med at vi, som så mange andre, fandt "opskriften" på spillet på nettet, og så startede vi. Alle mand til glasset! De første 80.000 gange vi forsøgte at tage det seriøst var der altid en der flækkede ud i et grinanfald, fordi vi simpelthen ikke kunne tro på at de kunne lade sig gøre. Og det kunne det jo heller ikke, da det er svindel og humbuk det hele. Nå, men det ender så med at vi sidder og faktisk kommer pænt godt ind i det mentalt (mine mates, i guess...), og jeg sidder lidt og tænker på om jeg ikke kan lave lidt spas. Jeg fører så mit ben over til den af mine kammerater der sidder overfor mig, og flækker ham noget så hårdt over skindebenet, hvorpå han flyver op og skriger som havde han en vagina. Han bliver så super underlig og pinligt berørt, og vælger efter et par minutter at tage hjemad. Jeg er selvfølgelig helt oppe i skyerne og kan leve virkelig mange år med at tænke på denne scene. Så nice Smiley
Logged

Madrid - 08/09

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010