home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1102 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.  (Læst 152018 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #210: 26 Apr 2009, 01:12 »

Det hænger da fint sammen, det er jo ligesom en pludselig narkose Peace

Da jeg, d. 8 januar i år ved 20 tiden, kom i narkose pga. operation, havde jeg det heldigvis ikke sådan. Der var jeg helt væk.. Peace

Men føj for satan da, det må være væmmeligt med en sådan oplevelse, Schytte. Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #211: 26 Apr 2009, 01:15 »

hmm gutter... nu kan jeg jo ikke sove pga de historier Skuffet Men godnat Opstemt
Og ja Zone, det er ikke alt for sjovt Opstemt Men heldigvis skete der ikke noget Smiley

cjensen94
Gæst

« Svar #212: 26 Apr 2009, 01:15 »

Så er jeg da ikke den eneste der er unormal her Opstemt

Nope, der er også flere af os der bare ikke er hoppet ud endnu. I hope.
Da jeg, d. 8 januar i år ved 20 tiden, kom i narkose pga. operation, havde jeg det heldigvis ikke sådan. Der var jeg helt væk.. Peace

Men føj for satan da, det må være væmmeligt med en sådan oplevelse, Schytte. Ubeslutsom
Nu har jeg aldrig selv været i narkose, så prøvede bare at ligge 2 og 2 sammen Smiley
« Seneste Redigering: 26 Apr 2009, 01:17 af cjensen94 » Logged

DavidMadsen
Manager

« Svar #213: 26 Apr 2009, 01:17 »

Inde på det link jeg skrev (sidst på side 14 her i tråden), står der faktisk at næsten alle mennesker oplever søvnparalyse. Altså det med at være vågen, mens man sover. Det skyldes at ens rygrad ikke er aktiveret mens man sover, og at man så ikke kan bevæge sig, eller sådan noget Smiley

cjensen94
Gæst

« Svar #214: 26 Apr 2009, 01:22 »

DM:
LORTE LINK, jeg vil ikke sove nu crazy

Zone 43
Manager

« Svar #215: 26 Apr 2009, 01:26 »

Nu har jeg aldrig selv været i narkose, så prøvede bare at ligge 2 og 2 sammen Smiley

Fair.. Kan dog oplyse, at jeg var i fuld narkose. Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DavidMadsen
Manager

« Svar #216: 26 Apr 2009, 01:30 »

DM:
LORTE LINK, jeg vil ikke sove nu crazy
Jeg syntes også at det var lidt uhyggeligt. Jeg mener at der står endnu mere på engelsk, hvis du kan undvære nattesøvn i nat Hævet Øjenbryn
Men som der står, du skal bare sove på siden og IKKE på ryggen. Så sker det nok ikke for dig. Lige indtil jeg tager en lang, gråhåret paryk på, og kommer og sætter mig på din brystkasse mens jeg kvæler dig. Og du kan slet ikke gøre noget Djævel

cjensen94
Gæst

« Svar #217: 26 Apr 2009, 01:35 »

Fair.. Kan dog oplyse, at jeg var i fuld narkose. Tunge
Hvad blev du opereret(stav) for, siden du skulle i fuld?

Jeg syntes også at det var lidt uhyggeligt. Jeg mener at der står endnu mere på engelsk, hvis du kan undvære nattesøvn i nat Hævet Øjenbryn
Men som der står, du skal bare sove på siden og IKKE på ryggen. Så sker det nok ikke for dig. Lige indtil jeg tager en lang, gråhåret paryk på, og kommer og sætter mig på din brystkasse mens jeg kvæler dig. Og du kan slet ikke gøre noget Djævel

Tror sgu bare jeg springer over Wink

Zone 43
Manager

« Svar #218: 26 Apr 2009, 01:36 »

Hvad blev du opereret(stav) for, siden du skulle i fuld?

Byld i lysken.

- Daniel Agger.

cjensen94
Gæst

« Svar #219: 26 Apr 2009, 01:38 »

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #220: 26 Apr 2009, 02:32 »

Ja, I bør nok lige pisse af, før I læser den her historie, som jeg fik fortalt af en ven engang. Mange fra det område, hvorfra min ven bor, kender den, så den er skam nok sand.  Forseglede Læber

Det handler om en ung pige, der skulle passe to mindre børn i alderen 5-10 år, da forældrene skulle et eller andet. Det er blevet aften, det er mørkt, og de tre sidder i sofaen og hygger sig med nogle film, da moderen ringer og spørger, hvordan det går. Pigen svarer, at det går fint nok, og de sidder i sofaen og ser film.

MEN... Så spørger den unge pige, om hun må fjerne den uhyggelige klovnedukke, som hun føler har siddet og stirret på dem hele aftenen, hvorefter moderen svarer: "Hør her. Nu tager du børnene og skynder dig ovenpå og låser døren ind til værelset og ringer til politiet...... Vi har ikke nogen klovnedukke".

Shockeret
« Seneste Redigering: 26 Apr 2009, 02:36 af ll-Ronaldo-ll » Logged

-LFC-
Manager

« Svar #221: 26 Apr 2009, 02:35 »

Ja, I bør nok lige pisse af, før I læser den her historie, som jeg fik fortalt af en ven engang. Mange fra det område, hvorfra min ven bor, kender den, så den er skam nok sand.  Forseglede Læber

Det handler om en ung pige, der skulle passe to mindre børn i alderen 5-10 år, da forældrene skulle et eller andet. Det er blevet aften, det er mørkt, og de tre sidder i sofaen og hygger sig med nogle film, da moderen ringer og spørger, hvordan det går. Pigen svarer, at det går fint nok, og de sidder i sofaen og ser film.

MEN... Så spørger den unge pige, om hun må fjerne den uhyggelige klovnedukke, som hun føler har siddet og stirret på dem hele aftenen, hvorefter moderen svarer: "Hør her. Nu tager du børnene og skynder dig ovenpå og låser døren ind til værelset og ringer til politiet...... Vi har ikke nogen klovnedukke.

Shockeret
Fuck, hvor er det skræmmende, får helt kuldegysninger. Shockeret

Har slet ikke historier, der kan sammenlignes med nogle af dem der har været her. Peace

Szczesny
Manager

« Svar #222: 26 Apr 2009, 02:46 »

Argh - nu sidder jeg og kigger efter ting, der ikke skal være her....

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

DavidMadsen
Manager

« Svar #223: 26 Apr 2009, 10:54 »

MEN... Så spørger den unge pige, om hun må fjerne den uhyggelige klovnedukke, som hun føler har siddet og stirret på dem hele aftenen, hvorefter moderen svarer: "Hør her. Nu tager du børnene og skynder dig ovenpå og låser døren ind til værelset og ringer til politiet...... Vi har ikke nogen klovnedukke".

Shockeret
Haha lækkert. Det er bare filmen "It" om igen. Eller næsten. I hvertfald at der er en sindssyg klovn med Opstemt.

Argh - nu sidder jeg og kigger efter ting, der ikke skal være her....
Så du har ikke lagt mærke til den elefant der sidder i hjørnet? funny funny

plutonium
Manager

« Svar #224: 26 Apr 2009, 11:02 »

Shockeret

Du siger at du fik den fortalt af en ven. For mig lyder den også som en standard gyserhistorie man fortæller mellem venner en mørk aften med slukket lys. Om det er sandt kan vi af gode grunde ikke vide, men min logik byder mig, at det er en god historie. HVIS en person havde sneget sig ind i huset, havde han næppe blot villet sidde og glo på dem. Og hvis det kun er en lille dukke, så ville det højst sandsynligt være et af børnene der havde fået dykken et eller andet sted og taget den med hjem uden forældrenes velvidende. Det ville i al fald være min forklaring, selvom den nok er lidt søgt.

Nu handler tråden så selvfølgelig også om mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden, så den skulle jo helst ikke give god mening Wink

Men personligt tror jeg det er en gyserhistorie der er vandret fra person til person, indtil der er en der tror det var en virkelig historie og ikke underholdning, og så har han sagt det videre til dig (eller din ven).

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 48 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010