home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 232 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.  (Læst 142542 gange)
alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« : 11 Apr 2009, 13:23 »

Ja, jeg er blevet inspireret af BenMusalhos tråd om døden, og VK's historie om såkaldte ånder. Jeg finder sådanne historier utroligt spændende, og derfor har jeg lavet denne tråd for alle de underlige og uhyggelige historier, I kan byde ind med. Og jeg vil selv lægge ud:

I min gamle SFO, dus kald det, hvad I vil, var der en pige, der gik 2 klasser over mig. Hun var egentlig en ganske normal pige, men en dag ændrede hele skolen og dussen synet på hende.

Nede i ungdomsklubben står vi nogle stykker og snakker, og lige pludselig hører vi bare et kæmpe skrig. Vi løber selvfølgelig ind for at se, hvad der sker. Hende pigen her står så ligbleg i hovedet foran et spejl, og vi kigger alle sammen på hende. Hun fortæller så, at hun ser døde mennesker, når hun kigger i spejlet. Og den måde hun så ud på kan simpelthen ikke beskrives, det var helt ufatteligt. Det kunne ikke være skuespil for at narre os. Og vi bliver jo alle sammen ræd inden i. Jeg ved ikke, om I kender følelsen af at være sikker på, at det er rigtigt, og man virkelig føler sig overbevist om det her.

Efterfølgende vil hun heller ikke gå undenfor, da hun fortæller, at der hænger døde mennesker i træerne. Det var helt vildt uhyggeligt og gruopvækkende. Den dag i dag kan jeg stadig få det helt dårligt inden i, når jeg tænker på hende.

Jeg vil meget gerne høre nogle af jeres historier Smiley
Logged


enged
Gæst
 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #1: 11 Apr 2009, 13:27 »

Unskyld Alek, men det som hun siger, er det ikke nogenlunde det samme som drengen i 'Den Sjette Sans' gør? Smiley
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #2: 11 Apr 2009, 13:29 »

Unskyld Alek, men det som hun siger, er det ikke nogenlunde det samme som drengen i 'Den Sjette Sans' gør? Smiley
Har ikke set den, men jeg kan fortælle, at hun kom på et sindsyge hospital efterfølgende Smiley
Logged


Cesc
Gæst
 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #3: 11 Apr 2009, 13:30 »

Jeg har ikke nogen historier, hvert fald ikke noget jeg lige kan huske tydeligt, men jeg elsker at læse sådanne ting! Har virkelig stor interesse for mystik, og glæder mig til, at der kommer mere gang i denne tråd her!

Spændende, helt sikkert!
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #4: 11 Apr 2009, 13:32 »

Det er vidst endda temmelig præcist det samme. Den pige har enten været psykisk syg, opmærksomhedskræven de eller bare en ganske almindelig løgner.

Tror af princip aldrig på sådan nogen historier, ligesom jeg heller ikke tror på nogle religiøse ting. Alt har en rationel forklaring.
Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #5: 11 Apr 2009, 13:33 »

Nu ved jeg selvføglelig godt at SPoE(Scariest Places on Earth) er et typisk set-up program hvor folk der kommer ud for at undersøge paranormale områder, hvor der iflg. legenderne vandrer ånder rundt, skal vise at de blir skræmt.. men nogle af afsnit de har sendt her på dansk tv har fandeme skræmt mig enormt meget.. især afsnittet om øen Poveglia i nærheden af Venedig, Italien.. for satan jeg blev skræmt der.. Shockeret
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

enged
Gæst
 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #6: 11 Apr 2009, 13:34 »

Har ikke set den, men jeg kan fortælle, at hun kom på et sindsyge hospital efterfølgende Smiley
Stakkels pigebarn... Ubeslutsom

Men ligesom Cesc så har jeg heller ikke nogen historier, men elsker at høre om den slags Peace
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #7: 11 Apr 2009, 13:35 »

Det er vidst endda temmelig præcist det samme. Den pige har enten været psykisk syg, opmærksomhedskræven de eller bare en ganske almindelig løgner.

Tror af princip aldrig på sådan nogen historier, ligesom jeg heller ikke tror på nogle religiøse ting. Alt har en rationel forklaring.
Ja, hun var psykisk syg, men det er stadig gruopvækkende, i hvert fald hos mig, at hun ser disse ting, som vi andre ikke ser.

Og jeg, ligesom Cesc, elsker selv sådanne historier!
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #8: 11 Apr 2009, 13:36 »

Ja, hun var psykisk syg, men det er stadig gruopvækkende, i hvert fald hos mig, at hun ser disse ting, som vi andre ikke ser.

Det gør hun nok heller ikke. Det er med al sandsynlighed hallucinationer. (Jeg tror lige så lidt på det okkulte, som ManUtd83 gør.)
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #9: 11 Apr 2009, 13:37 »

Jeg synes også at det kan være spændende og interessant, men det er ikke lig med at jeg tror blindt på dem. "Åndernes magt" var da for eksempel en værre gang lort. Sådan noget kan jeg overhovedet ikke tage seriøst.
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #10: 11 Apr 2009, 13:39 »

Det gør hun nok heller ikke. Det er med al sandsynlighed hallucinationer. (Jeg tror lige så lidt på det okkulte, som ManUtd83 gør.)
Ja, det var også på den måde, jeg mente.

Jeg synes også at det kan være spændende og interessant, men det er ikke lig med at jeg tror blindt på dem. "Åndernes magt" var da for eksempel en værre gang lort. Sådan noget kan jeg overhovedet ikke tage seriøst.
Enig, åndernes magt er for langt ude, synes jeg også.
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #11: 11 Apr 2009, 13:39 »

Mener det var midt i februar måned i år, at dette foregik. Det var ihf. røvkoldt udenfor.. Nå anyways, det startede en torsdag ved 22 tiden, godt en uge efter at min farfar stillede træskoene. Her blev lamperne, i ved de der hvor man kan skrue op og ned for lyset, skruet op og ned i et par minutters tid hos min farmor og hans tre børn. Natten til fredagen, ved tro det var omkring kl. fire om natten, vågnede jeg og kiggede. Her kunne jeg se en person a la noget spøgelse, så lukkede jeg øjnene et øjeblik, og da jeg åbnede dem igen var der intet af se..

Vi var ikke i tvivl om, at han lige ville sige farvel. Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #12: 11 Apr 2009, 13:41 »

Zone@
En sjov historie. Blev du slet ikke skræmt? Smiley
Logged


Fulham FC
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #13: 11 Apr 2009, 13:42 »

"hos min farmor og hans tre børn" - Se det er god humor Opstemt:D:D
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #14: 11 Apr 2009, 13:43 »

"hos min farmor og hans tre børn" - Se det er god humor Opstemt:D:D
Det er vel hans børn? Altså hans farfar.
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 48 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010